iets meer dan 5,5 gram de stukquote:Op maandag 22 januari 2024 17:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
50 ansichtkaarten wegen ongeveer 284g. Anders heb ik een droge keel van het tellen.
Ken ik wel van het order picken. Moest je eerst eentje wegen en daarna vertelde de weegschaal hoeveel stuks je gepakt had. Handigquote:Op maandag 22 januari 2024 17:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
50 ansichtkaarten wegen ongeveer 284g. Anders heb ik een droge keel van het tellen.
Uit geskied?quote:Op maandag 22 januari 2024 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ken ik wel van het order picken. Moest je eerst eentje wegen en daarna vertelde de weegschaal hoeveel stuks je gepakt had. Handigen die weegschaal maakt ook minder fouten als dat je zelf de hele dag gaat zitten tellen.
Gesnowboardquote:
zal wel weer ff wennen zijnquote:Op maandag 22 januari 2024 18:07 schreef engine het volgende:
[..]
Gesnowboard![]()
Jup... eerste werkdag zit er alweer op.
Vandaag was de lunch een boterham met kaas en een halve liter karnemelk ipv schnitzel en halve liter bierquote:
Kijk dat bedoel ikquote:Op maandag 22 januari 2024 18:28 schreef engine het volgende:
[..]
Vandaag was de lunch een boterham met kaas en een halve liter karnemelk ipv schnitzel en halve liter bier
Man3 nu pas thuis ipv uurtje of 7quote:Op maandag 22 januari 2024 18:03 schreef Domnivoor het volgende:
Hier in Utrecht is nu ook een stroomstoring:
https://nos.nl/artikel/25(...)d-door-stroomstoring
Je hebt het niet per ongeluk opgesnoven?quote:
Ja kwam in de koude stationshal in chaos terecht oorspronkelijk, geen fijne chaos en toen ben ik een hapje in de stad gaan eten en wat biertjes wezen drinken.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zat in Utrecht ... dacht nog ff aan je ... kut man
Ik ben blij dat ik niet meer dagelijks langs Utka moet. In de drie jaar dat ik daar kwam waren er ieder kwartaal wel problemen waardoor ik meer dan een uur later thuis was.quote:
Ja dat is dan wel het beste plan inderdaad. Even weg uit de chaos en wachten tot het opgelost is en de grootste drukte weer over is.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja kwam in de koude stationshal in chaos terecht oorspronkelijk, geen fijne chaos en toen ben ik een hapje in de stad gaan eten en wat biertjes wezen drinken.
Dat was wel het beste plan
In de kou op het station staan tussen die meute word je niet vrolijk vanquote:Op maandag 22 januari 2024 23:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel het beste plan inderdaad. Even weg uit de chaos en wachten tot het opgelost is en de grootste drukte weer over is.
Nee vooral niet als iedereen in dezelfde trein wil.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de kou op het station staan tussen die meute word je niet vrolijk van
Zo'n overvolle treinen zijn ook kut als je naar een van de eerste stations moet, dan moet je precies goed gaan inschatten hoeveel mensen erin kunnen zodat je dicht bij een deur staat. Als je midden in de menigte staat heb je kans dat je er niet eens uit komt.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee vooral niet als iedereen in dezelfde trein wil.
Ja echt, ik heb weleens een trein voorbij laten gaan, die stampvol zat. Wil daar echt niet tussen staan.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo'n overvolle treinen zijn ook kut als je naar een van de eerste stations moet, dan moet je precies goed gaan inschatten hoeveel mensen erin kunnen zodat je dicht bij een deur staat. Als je midden in de menigte staat heb je kans dat je er niet eens uit komt.
Same here. Van de keren dat ik vast stond op Utka ging ik meestal de stad in en als ik terug kwam van mijn bijbaantje en er gingen nog maar 1 of 2 treinen naar waar ik toen woonde bleef ik meestal bij een scharrel dat ik toendertijd had ik de stadquote:Op maandag 22 januari 2024 23:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja echt, ik heb weleens een trein voorbij laten gaan, die stampvol zat. Wil daar echt niet tussen staan.
Heb ik ook eens gedaan toen ik door Duitsland moest met de Deutsche Bahn. Wat een chaos is dat. Ben toen ook uitgestapt en op een terrasje gaan zitten. Ik kwam gelijk helemaal tot rustquote:Op maandag 22 januari 2024 23:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel het beste plan inderdaad. Even weg uit de chaos en wachten tot het opgelost is en de grootste drukte weer over is.
Heb ik wel vaker gehoord dat de Deutsche Bahn een chaos is.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:57 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan toen ik door Duitsland moest met de Deutsche Bahn. Wat een chaos is dat. Ben toen ook uitgestapt en op een terrasje gaan zitten. Ik kwam gelijk helemaal tot rust
Ik wilde dat iemand mij dat eerder verteld had. Vroeger was de DB strak en punktlich, tegenwoordig staat de DB symbool voor wat een rotzooi het in Duitsland is. Zwitserland heeft zijn spoornetwerk afgekoppeld/onafhankelijk gemaakt van de Duitse spoorwegen, omdat het de spuigaten uitliep.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker gehoord dat de Deutsche Bahn een chaos is.
Heel vroeger had je de Duitse trein naar Berlijn van Schiphol ... die stopte voor mn deur ... restauratie wagon genaamd "Mitropa"quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik wilde dat iemand mij dat eerder verteld had. Vroeger was de DB strak en punktlich, tegenwoordig staat de DB symbool voor wat een rotzooi het in Duitsland is. Zwitserland heeft zijn spoornetwerk afgekoppeld/onafhankelijk gemaakt van de Duitse spoorwegen, omdat het de spuigaten uitliep.
Een paar maanden terug bezocht ik een vriend in de buurt van München, nou, volgende keer ga ik met de auto of vliegtuig. Werkelijk geen één trein rijdt op tijd, ik heb al mijn aansluitingen gemist, ook mijn gereserveerde stoel op de ICE. Om mij heen op het perron zag ik enkel gelatenheid, mensen zijn het gewend.
Aah mooi verhaal. Mitropa zat en la calle Embajador Vich?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel vroeger had je de Duitse trein naar Berlijn van Schiphol ... die stopte voor mn deur ... restauratie wagon genaamd "Mitropa"
Mijn naamgever uit Spanje had nadat ie me "Chufi" vernoemd had in zn bar Mambo, later een nightclub in Valencia ... ja "Mitropa"
die zoek ik opquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Aah mooi verhaal. Mitropa zat en la calle Embajador Vich?
OK maar das nuquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:35 schreef BasEnAad het volgende:
Nou ja choef, ik heb dat ook alleen maar gegoogled he.
Ja, want ik vond deze link, waarin wordt verwezen naar de jaren '80:quote:
Ja snap ik, moet een mooie tijd geweest zijn toenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:56 schreef chufi het volgende:
Exacte weet ik ook niet meer en ja kroegen gingen soms snel toen die tijd ... esta si esta no ...
was heel apart... drugs scene ... weet nog een politie actie op een plein waar allerlei mensen opgepakt /gefouilleerd werden en ons gebeurde niets .. terwijl we eigenlijk met die mensen samen heulden ....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja snap ik, moet een mooie tijd geweest zijn toen
'ons gebeurde niks' zeg je, wie was 'ons' dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
was heel apart... drugs scene ... weet nog een politie actie op een plein waar allerlei mensen opgepakt /gefouilleerd werden en ons gebeurde niets .. terwijl we eigenlijk met die mensen samen heulden ....
Er ging daar meer drugs om dan ik in Nederland gewend was als 20tiger...
Een hoop mensen uit die periode zijn toen te vroeg overleden door verschillende oorzaken , drugs meestal gerelateerd wel ...
In een non existing provincie hoofstadje was er van alles loos in de jaren 80.. Ik/we waren studenten uit Groningen die geologisch veldwerk hadden gedaan .. de maand ervoor in de buurt daar ..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
'ons gebeurde niks' zeg je, wie was 'ons' dan?
Was er toen ook enorme werkloosheid in Spanje dat iedereen los ging, of was het meer een uit de handgelopen studentenleven?
Ooh jongen, was je reactie verloren gegaan net?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:37 schreef chufi het volgende:
kut fokt zichzelf in de vingers weer .... ik post mn post niet nog een keer ... Ben de hele avond al bezig en elke keer hetzelfde ... bagger zooi .
Nou ja ik vroeg naar wie jullie waren; Groningse studenten dus. Ze zagen jullie waarschijnlijk niet als dealers of als een gevaar.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
In een non existing provincie hoofstadje was er van alles loos in de jaren 80.. Ik/we waren studenten uit Groningen die geologisch veldwerk hadden gedaan .. de maand ervoor in de buurt daar ..
Het was zowaar een tijdje ok maar wel de slechtste lijn ever qua vertragingen en zo jaquote:Op maandag 22 januari 2024 23:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet meer dagelijks langs Utka moet. In de drie jaar dat ik daar kwam waren er ieder kwartaal wel problemen waardoor ik meer dan een uur later thuis was.![]()
Het is ook niet altijd ellende bij de NS, maar in de winter is het wel extra irritant als er grote vertragingen zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 06:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was zowaar een tijdje ok maar wel de slechtste lijn ever qua vertragingen en zo ja
Ik heb ook een tijdje in Rotterdam gewerkt en was verbaasd dat daar toen eigenlijk nooit oponthoud wasquote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is ook niet altijd ellende bij de NS, maar in de winter is het wel extra irritant als er grote vertragingen zijn.
Hoezo verpeste avond?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 06:28 schreef pullup het volgende:
Nog steeds wel sjaggie over de wat verpeste avond gisteren
Alle 22 ton?quote:Op maandag 22 januari 2024 23:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hebt het niet per ongeluk opgesnoven?
Uurtje of 4 later thuiskomen dan gepland door die stupide NS vind ik wel verpestquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alle 22 ton?![]()
![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)-pakketten~a723198a/
O ja, dat is flink b alen zegquote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Uurtje of 4 later thuiskomen dan gepland door die stupide NS vind ik wel verpest
Ik kon vandaag niet eens op mijn werk komen.quote:
Door storing ?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kon vandaag niet eens op mijn werk komen.
Wisselstoring bij Leiden.quote:
Stomme storingen ook, zag gisteren een foto mensen massa die niet met de trein konden..quote:
Het was in Leiden net zo'n chaos. Ik heb maar kontakt met mijn werk opgenomen dat ik terug naar huis ga.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Stomme storingen ook, zag gisteren een foto mensen massa die niet met de trein konden..
Ja dan kom je ook té laat op het werk, beter van uit huis werkenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was in Leiden net zo'n chaos. Ik heb maar kontakt met mijn werk opgenomen dat ik terug naar huis ga.
Nu wel hoor, ik zie nergens een storing bij Leidenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kon vandaag niet eens op mijn werk komen.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dan kom je ook té laat op het werk, beter van uit huis werken
O lekker dan, moet je niet al te vaak hebbenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:45 schreef pullup het volgende:
Kijk @:Dotteke, dit was mijn storing gisteren
https://nos.nl/artikel/25(...)rote-storing-utrecht
Hij kan toch gewoon wat later nog best gaanquote:
Dus eerst naar huis.. en dan weer terug naar het station, om nog te gaan werken voor die paar uurtjes?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon wat later nog best gaan![]()
Ehm ja, en je kan ook dat weer terug naar huis gaan overslaan wellichtquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus eerst naar huis.. en dan weer terug naar het station, om nog te gaan werken voor die paar uurtjes?
Ja geen idee hoe lang die wisselstoring geduurd heeftquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ehm ja, en je kan ook dat weer terug naar huis gaan overslaan wellicht
Het was om 11 opgelostquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe lang die wisselstoring geduurd heeft
Thuis. Nee grapje. Ik was bij dagbesteding (Atelier Verellen. Kurk enz..) toen ik het bericht schreef.quote:
Kreatief met kurk?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Thuis. Nee grapje. Ik was bij dagbesteding (Atelier Verellen. Kurk enz..) toen ik het bericht schreef.
Marc heeft af en toe een eigen kalenderquote:
Ik zag hetquote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Marc heeft af en toe een eigen kalender
Het is ineens wel weer erg Nederlands winters geworden vanmiddagquote:
Stamppot of snert dan maar.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is ineens wel weer erg Nederlands winters geworden vanmiddag
O ja ik weet het, hutspot heb ik nog niet gemaakt deze winterquote:
Als ik hem was zou ik gewoon een klacht indienen bij de NS dat hij niet naar z'n werk kon gaan.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon wat later nog best gaan![]()
Dat was wel nuttig geweestquote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik gewoon een klacht indienen bij de NS dat hij niet naar z'n werk kon gaan.
Ik niet gelukkig, ellende moet dat zijn zegquote:
Ja dat was een stormachtig dagje in Het Kanaal met meer dan 50 overboord geslagen personen ... en op ons schip brand in de motorkamer ....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik niet gelukkig, ellende moet dat zijn zeg
Dat klinkt bijna als de Titanicquote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was een stormachtig dagje in Het Kanaal met meer dan 50 overboord geslagen personen ... en op ons schip brand in de motorkamer ....
De hutspot staat op, worstjes in de pan zo.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:49 schreef chufi het volgende:
Pittig bordje Surinaamse bami kip ..... met extra sambal
Ik ben wel ziek geweest die reis maar dan hadden we teveel gezopen in de kroeg ....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:50 schreef pullup het volgende:
Ik ben nog nooit zeeziek geweest, beetje golven wel meegemaakt maar spelevaren vergeleken met dat...
Whojooohoepiequote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben wel ziek geweest die reis maar dan hadden we teveel gezopen in de kroeg ....
Windkracht 6 op het Grevelingen meer voor mijn eerste zeilles in een heel klein bootje,quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:50 schreef pullup het volgende:
Ik ben nog nooit zeeziek geweest, beetje golven wel meegemaakt maar spelevaren vergeleken met dat...
Brrrquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Windkracht 6 op het Grevelingen meer voor mijn eerste zeilles in een heel klein bootje,
het was interessant
Paar weken later op de veerboot naar Texel met een vriend.quote:
Ik had nochtans iets tegen zeeziekte gepakt maar voelde het nog.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:50 schreef pullup het volgende:
Wij sorteren de kurk en die wordt naar Monnikenheide gebracht. Zij verwerken dat tot isolatiemateriaal.quote:
En hij is wat rustiger gewordenquote:
Waarom is dat "quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:00 schreef Domnivoor het volgende:
In Duitsland zijn er de komende dagen heel weinig treinen met vertraging
Terroristen zijn het, die van de GDLquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo proberen Duitse reizigers er een positieve draai aan te geven.
Aziatenquote:Op woensdag 24 januari 2024 06:49 schreef pullup het volgende:
Ooit moet ik deze naar chips met bier smaak ook eens proberen![]()
[ afbeelding ]
![]()
Weet je wel niet hoe erg deze gepest worden door de andere vogeltjes om het bloempotkapsel?quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:41 schreef D. het volgende:
[..]
Benieuwd of ik veel mensen kan ruiken die het vieren
Ziet er niet gezellig uitquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
WHAT THE FUCK
https://www.hln.be/buiten(...)et-doorhad~a46fd4ec/
Ook hier, denk voor je leest
Laat maar danquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
WHAT THE FUCK
https://www.hln.be/buiten(...)et-doorhad~a46fd4ec/
Ook hier, denk voor je leest
quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:33 schreef pullup het volgende:
Deze kan marc wel waarderen
[ twitter ]
Wat heb jij toch met Panda's ?quote:
Zelden zulke half mislukte beesten gezienquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met Panda's ?![]()
gekke beesten zijn het
Ik lust geen pindakaas. Lees het nu pas en dat terwijl ik straks zelfs even in de supermarkt was. Help. Ga nu maar niet meer op pad.quote:
Ja het zijn wel echt domme beestenquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelden zulke half mislukte beesten gezien![]()
Gewoon wandelende memes
Al;s Darwin was begonnen met het bestuderen van panda's was ie nooit op het concept 'Survival of the fittest' gekomenquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja het zijn wel echt domme beesten![]()
Ook erg vermakelijk
Keurige saltoquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:33 schreef pullup het volgende:
Deze kan marc wel waarderen
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Al;s Darwin was begonnen met het bestuderen van panda's was ie nooit op het concept 'Survival of the fittest' gekomen
quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:47 schreef marcb1974 het volgende:
BOEEEEEEEEEEEEEEWow die is wel heel erg mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dacht dat deze wat verder doorliepquote:
Relaxen en eens kijken of ik weg gaquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:47 schreef marcb1974 het volgende:
BOEEEEEEEEEEEEEEWauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie ineens een heel mooi paar schoenen voor me.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wauw!
Ik zie ineens een heel mooi paar schoenen voor me.
Die zijn voor PB, ik heb dezequote:
Ik vond alleen die hak niet zo bijzonder. Ik ben meer van het traditionele model pumpquote:Op woensdag 24 januari 2024 18:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zijn voor PB, ik heb deze
[ afbeelding ]
Hugo?quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zijn voor PB, ik heb deze
[ afbeelding ]
Re-integratieverlof is wat anders dan weekend.quote:
Waar moet ik re-integreren?quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Re-integratieverlof is wat anders dan weekend.
Wie weetquote:
Dat is wat mij betreft 1 van de grootst schandvlekken uit de NL geschiedenis, weet je zeker dat je dat zijn wil?quote:
Boss hequote:Op woensdag 24 januari 2024 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft 1 van de grootst schandvlekken uit de NL geschiedenis, weet je zeker dat je dat zijn wil?![]()
Zo zien de meeste psychopaten zichzelf ja.quote:
Zoiets was hetquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een heerlijke Wim Schipperiaanse dialoog.![]()
Ik heb het nooit gevolgd, maar wat is dit? Ik zie het steeds verschijnen hier.quote:
Wat is dat?quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gevolgd, maar wat is dit? Ik zie het steeds verschijnen hier.
Suika game. Een spelletje op de Nintendo Switch waarbij je probeert door fruit te combineren een watermeloen te krijgen (en zo hoog mogelijke score).quote:
Kan ook op je foonquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Suika game. Een spelletje op de Nintendo Switch waarbij je probeert door fruit te combineren een watermeloen te krijgen (en zo hoog mogelijke score).
jaquote:
Kan het ook op fok?quote:
Ongeschikt dus.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
jaEn dan zelf de ballon loslaten en de schuld aan het kind geven
Dat zijn nagemaakte versies die toch wel iets anders spelenquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zijn nagemaakte versies die toch wel iets anders spelen
Mij lukt het niet, heb het spel al een aantal dagen op mijn switch.. maar nog geen een keer een watermeloenquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Suika game. Een spelletje op de Nintendo Switch waarbij je probeert door fruit te combineren een watermeloen te krijgen (en zo hoog mogelijke score).
quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mij lukt het niet, heb het spel al een aantal dagen op mijn switch.. maar nog geen een keer een watermeloen![]()
Is nog geen watermeloenquote:
Welke filmpje was dat dan?..quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:36 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Het is ook best wel lastig. Ik heb wel een filmpje gekeken op youtube hoe anderen het deden en dat heeft wel geholpen maar alsnog blijft het best moeilijk.
Die zijn toch niet te vretenquote:
En dat spelen volwassen mensen, serieus?quote:
Deze vond ik handig:quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dat spelen volwassen mensen, serieus?
Toen de dinosaurussen nog vrij rondliepen op aarde keek ik altijd naar Tik Tak, daar deed me dit direct aan denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
Dit is pas een vogelhaha heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stamgasten strips
GoedemorgenBastognekoeken koekoek jonguh!
Kijk dat is nog eens goed nieuwsquote:Op donderdag 25 januari 2024 11:06 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
sta je al op de tafels te dansen?
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-decennia~a8313337/
Ja dat was ook mijn favoquote:
Dat is pas nuttig om te kunnenquote:Op donderdag 25 januari 2024 11:56 schreef pullup het volgende:
Je moet nog even oefenen @:marcb1974
[ twitter ]
Zo worden ze niet meer gemaakt.quote:
Soms wel hoor,quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo worden ze niet meer gemaakt.
Ja friezen gaan er ook aanquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:25 schreef Domnivoor het volgende:
Rustig hier.
Zit iedereen naar de wedstrijd te kijken?
Welke wedstrijd?quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:25 schreef Domnivoor het volgende:
Rustig hier.
Arme FF.quote:
Wedstrijd?quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:25 schreef Domnivoor het volgende:
Rustig hier.
Elegantquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke wedstrijd?
Die voor dummies?
[ afbeelding ]
BSquote:
Hij heeft vast pret zatquote:
Ik wil hem terug, ik had er pret in als ik hem in de zeik kon nemen.quote:
Moet je gewoon BB kijken en in de COS gaan postenquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil hem terug, ik had er pret in als ik hem in de zeik kon nemen.
Daar willen ze hem ook niet meer volgens mij... Ben er zelf ook weg ... ONZ uit mn AT geflikkerdquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet je gewoon BB kijken en in de COS gaan postenGeen idee of hij nog in Bolkarije zit ook
Hier is dat veel leuker want hier doen we het op een waardig niveau.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet je gewoon BB kijken en in de COS gaan postenGeen idee of hij nog in Bolkarije zit ook
Dat hoefde ik niet, daar mag ik al ruim 2 jaar niet meer komen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar willen ze hem ook niet meer volgens mij... Ben er zelf ook weg ... ONZ uit mn AT geflikkerd
Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgtquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat hoefde ik niet, daar mag ik al ruim 2 jaar niet meer komen.
Ach zeg tegen een mod dat hij eens moet stoppen met zijn stalkerige kleutergedrag en bam, je hebt een ban.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgtMaar er is toch wel zoiets als generaal pardon ?
Alweerquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar willen ze hem ook niet meer volgens mij... Ben er zelf ook weg ... ONZ uit mn AT geflikkerd
Heb je haar ook weer.quote:
De SC is wel leukquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
vroeger deed ik alleen DTS , maar nu gewoon de hele meuk
Je bent zelluf...quote:
Kaal van Onder?quote:
Ben jij dat of een ander?quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben jij dat of een ander?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:43 schreef Domnivoor het volgende:
Hoeveel punten is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |