ja ik hoop ook niet dat ze eruit gaatquote:Op maandag 22 januari 2024 13:20 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind Ashley wel ok, daar ben ik wel over uit. Ik vind ook dat ze niet genomineerd zou moeten zijn. Hopelijk komt er nog een opdracht waarin zij zich kan de-nomineren. Dat verdient ze wel.
Met Ashley was ze eerst een koppel dus daar trok ze toen de hele tijd naar toe maar die ging weg en toen heeft Karen haar wat getroost en komt nu niet meer van haar af. Ben bang dat ze beiden overal blijft achtervolgen.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Nou ze gaat ook overal waar Ashley is die heeft ook stront aan der kont waar ze achter aan gaat
Ja, misschien wel, ik vind Karen ook ontzettend kinderachtig doen soms, best wel jammer ...quote:Op maandag 22 januari 2024 13:47 schreef ben34567 het volgende:
Ik vind Alice (19 jaar) meer maturiteit hebben dan veel van de vrouwen daar
Karen en Basiri en nog iemand volgens mijquote:Op maandag 22 januari 2024 13:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ff hoor…. Wie heeft er een vrijstelling ?
Ja ze was mijn favoriete omdat ik dacht dat ze wat serieuzer was maar inderdaad soms gedraagt ze zich ook als een giechelende puber. Denk dat Alice voorlopig mijn nummer 1 vrouw is daar.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, ik vind Karen ook ontzettend kinderachtig doen soms, best wel jammer ...
kan je dat kleine stukje showen? hahahquote:Op maandag 22 januari 2024 13:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben even aan het terugkijken, die Ariana is echt gestoord, wat een wijf ....
ja die blijft idd beide stalken maar vermoed wel dat als Ashley het zat is dat ze het echt wel zegt tegen der hoor die houd der mond echt nietquote:Op maandag 22 januari 2024 13:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Met Ashley was ze eerst een koppel dus daar trok ze toen de hele tijd naar toe maar die ging weg en toen heeft Karen haar wat getroost en komt nu niet meer van haar af. Ben bang dat ze beiden overal blijft achtervolgen.
Daar zijn we dus voorlopig nog niet van af.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ariana krijgt wel een eigen stream van de FEBO, die weten inmiddels ook wat voor vlees ze in de kuip hebben ...
Wordt een lannngggg verhaal ben ik bangquote:Op maandag 22 januari 2024 13:52 schreef espri het volgende:
Ariana heeft gewoon youtube een keer bezocht en leest dat nu zo op ook.![]()
Zo geen stem en ritme heeft ze hier voor.
Fimpje duurde ook 3 kwartier en ze is weer bij het torentje...quote:Op maandag 22 januari 2024 13:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wordt een lannngggg verhaal ben ik bang
Allemaalquote:Op maandag 22 januari 2024 13:55 schreef ben34567 het volgende:
Hoeveel bewoners gaan vanavond hun lach niet kunnen inhouden tijdens de groepsmeditatie sessie ?
quote:Op maandag 22 januari 2024 13:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Mijn lichaam past niet op de scanner wat doe ik nu
Hakkenquote:Op maandag 22 januari 2024 13:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Pak de handscanner ! 😃quote:Op maandag 22 januari 2024 13:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |