SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
Dat uitleggen vond ik nog niet eens erg.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:10 schreef Meke het volgende:
Ik heb alleen nog maar Space Babies gekeken, maar inderdaad die was niet heel sterk. Alles moest inderdaad uitgelegd worden voor de nieuwe kijkers, maar daarbij leken de ervaren kijkers een beetje vergeten te wordenBovendien was het een beetje gekunsteld..
Helaas was het ook weer niet héél veel beterquote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:38 schreef JaapB het volgende:
Beide nieuwe afleveringen gezien en ik kan er nog niet echt van onder de indruk raken. Het doet me zwaar denken aan Lower Decks en daarmee te veel gericht op een heel jong publiek.
Nog maar een paar afleveringen aanzien, veel erger dan de reeks met Jodie Whittaker kan het bijna niet worden.
Dat was het leukste stukje van beide afleveringen, hoewel ik die Millie Gibson ook niet echt een super actrice vind. Ncuti vind ik een prima acteur. Hij was mijn favo personage in Sex Education iig. Maar als Doctor ben ik nog verre van onder de indruk van 'm. Hij is wel beter dan Jodie. Dat wel. Maar goed, die lat ligt niet heel hoogquote:Op dinsdag 14 mei 2024 07:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat uitleggen vond ik nog niet eens erg.
Het best aan de Maestro was nog wel de grime en zeker niet de acteur of de manier van acteren. Maar eens afwachten hoe het zich allemaal gaat ontvouwen, weet nog dat ik bij Matt Smith ook even moest wennen maar dat kwam uiteindelijk toch heel goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Helaas was het ook weer niet héél veel beter
En iedereen is lyrisch over die gast die 'maestro' speelde, maar ik vond vooral dat hij veel schreeuwde. Hoop niet dat ze 'm nog terughalen.
Er wordt gehint dat ze Susan isquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:02 schreef SiGNe het volgende:
Space babies was grappig maar de CGI klopte soms niet helemaal bij de babies.
En met de bogeyman was het ook raar, die was bijna de ruimte in gezogen en opeens "oh nee, we moeten 'm redden"
En de Bogeyman is daarna ook opeens niet eng meer.
En waar zijn de iets oudere kinderen?
Sowieso ook raar dat die babies achtergelaten zijn, een mens zou in dit geval eerder de babies redden dan zichzelf gok ik.
Devils Chord was een stuk beter maar daar zagen we verder niet hoe sterk Maestro is, werd ook redelijk makkelijk verslagen.
Hoop 4th wall breaking ook, niet alleen door de Doctor maar Maestro deed 't ook door bijv de begintune in te starten, Ruby speelde haar eigen theme die je in scenes met haar op de achtergrond hoort, diverse acteurs die rechtstreeks in de camera kijken...
Dat zal vast op het eind uitgelegd worden maar dat iedereen naast de Doctor dat opeens kan vind ik raar.
En er zal ook vast iets met Suzan Swift (actrice) aan de hand zijn, die zit tot nu toe in elke aflevering in verschillende gedaantes.
Lijkt in elk geval iemand te zijn met een tijdmachine..quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er wordt gehint dat ze Susan is![]()
Onder andere omdat zijn kleindochter vrij uitgebreid besproken wordt in de episode.
En in deze episode zien de Doctor en Swift elkaar steeds net niet.
Alsof ze elkaar anders zouden herkennen.
Ik vond de CGI erg goed; het leek behoorlijk echt. Maar misschien bedoel je dat de blik van de babies niet klopte bij wat ze zeiden? Want dat vond ik ook verwarrend.quote:Op woensdag 15 mei 2024 @ 19:02 schreef SiGNe het volgende:
Space babies was grappig maar de CGI klopte soms niet helemaal bij de babies.
Maar is dat niet altijd wat Doctor Who is? Een monster is niet echt een monster?quote:En met de bogeyman was het ook raar, die was bijna de ruimte in gezogen en opeens "oh nee, we moeten 'm redden"
En de Bogeyman is daarna ook opeens niet eng meer.
Die baby's zijn de oudste kinderen aan boord; ze zijn zes, maar lijken nog baby's. Dat er geen anderen zijn hangt samen met de situatie aan boord toen de volwassenen verdwenen, denk ik.quote:En waar zijn de iets oudere kinderen?
Sowieso ook raar dat die babies achtergelaten zijn, een mens zou in dit geval eerder de babies redden dan zichzelf gok ik.
Er zijn theorieën dat de uitkomst uiteindelijk is dat ze daadwerkelijk ontdekken dat ze in een tv-serie zitten. Die theorie wordt bijvoorbeeld ondersteund door de titel-onthulling van The Legend of Ruby Sunday (de op één na laatste aflevering van het seizoen), waarbij tv-schermen zijn getoond.quote:Hoop 4th wall breaking ook, niet alleen door de Doctor maar Maestro deed 't ook door bijv de begintune in te starten, Ruby speelde haar eigen theme die je in scenes met haar op de achtergrond hoort, diverse acteurs die rechtstreeks in de camera kijken...
Dat zal vast op het eind uitgelegd worden maar dat iedereen naast de Doctor dat opeens kan vind ik raar.
Niet gelezenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:29 schreef Breuls het volgende:
Review:
Doctor Who - Boom: suspense en maatschappijkritiek vormen samen een boeiend geheel
Ik dacht eerst dat het de TARDIS was, vanwege de lamp bovenop (en de associatie met St. John Ambulance).quote:Op maandag 20 mei 2024 @ 20:00 schreef Nielsch het volgende:
Ik dacht heel even dat die Ambulance een Dalek was trouwens.
Interessante aflevering met wat voedsel voor het brein, maar één ding vond ik nogal ergerlijk;quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:24 schreef Wantie het volgende:
Boom gezien, fantastische aflevering. Zeer intens, zeer typisch Dr Who, en een beetje zoals een gemiddelde Dr Who oorlogsepisode in elkaar steekt, maar wel heel mooi opgezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |