abonnement Unibet Coolblue
  Admin zondag 21 januari 2024 @ 20:46:49 #1
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_212123182




Jayden, Ik hou van je... Ik mis je...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin zondag 21 januari 2024 @ 20:47:03 #2
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_212123187
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 20:30 schreef Danny het volgende:

[..]
Idd. Maar feit is nu eenmaal dat mensen dat doen (al denk ik dat het eerder met cultuur dan kleur te maken heeft). Of het nou is omdat #oscarssowhite, #hollywoodwhitewashing of #representationmatters is, of dat het gaat om #woke. En dan is het commercieel gezien niet handig om je grootste doelgroep 'weg te jagen'. Want dat er (veel) mensen al weg zijn vanwege de wokeness is duidelijk en op deze manier gaan er alleen maar meer kijkers afhaken. Gewoon een voorspelling. Hoop dat ik ernaast zit, maar vrees van niet.
Jayden, Ik hou van je... Ik mis je...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_212123211
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 20:47 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik geloof daar niet zo in. Denk dat het juist een heel klein deel van de mensen is die zich daar heel druk over maken.
pi_212123230
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2024 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
OMG je laten leiden door huidskleur :')
Dat is wel wat de BBC doet in casting op het moment
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  Admin zondag 21 januari 2024 @ 21:03:05 #5
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_212123424
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik geloof daar niet zo in. Denk dat het juist een heel klein deel van de mensen is die zich daar heel druk over maken.
Ruim 65% van de kijkers in de laatste showrunner en diens 'wokeheid'. Of dat een heel klein deel is? Geen idee. Als het een klein deel is is het 'racisme'probleem dus gelukkig ook niet zo groot als men wil doen geloven.
Jayden, Ik hou van je... Ik mis je...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_212123890
Echt dit topic.

Exemplarisch voor het verval van dit forum.

HeT iS wOkE!!!!!11

Gelukkig is het in de primaire Doctor Who reddit wel gezellig.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_212124208
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 21:34 schreef Nielsch het volgende:
Echt dit topic.

Exemplarisch voor het verval van dit forum.

HeT iS wOkE!!!!!11

Gelukkig is het in de primaire Doctor Who reddit wel gezellig.
de discussie is er gewoon. En je hebt verschillende kampen er in. Ik ben opgegroeid met Star Trek, daar was ook sprake van idealisme, maar het was minder in your face. Het was een onderdeel van het world builden, een futuristische insteek van bestaande ideologien met een postitieve insteek. Een keer geen grimdark of empires are evil idee.

Bij dr who is het mijn inziens de laatste seizoenen veel te 'in your face' geweest' Zie de pakistaanse grensconflict episode, of rosa parks etc. 80% van de afleveringen had wel een doorlopend woke motief erin verwerkt. Nu ook met newton die gekleurd is, transgender etc. Alsof het hele links progressief gedachtegoed in een aflevering moet zitten. In de reboot had je Jack, een gay character. Dat was echter niet zijn hele personage. Hij was ook tijdreiziger en later onsterfelijk. Zijn seksuele voorkeur werd niet gebruikt als deus ex machina (non binary) een aflevering na zijn introductie.

Ik heb geen probleem met een vrouwelijke of donkere doctor. Ik heb problemen ermee dat dit uitgemolken wordt. Als het business as usual is, is er niemand die het er over heeft. Als het onderdeel wordt van hun persona, dan wordt het vervelend. Want dan doet men juist wat je niet wil: onderscheid maken op basis van geslacht of huidskleur (of andere onveranderbare eigenschappen) en dat is nog altijd gewoon racisme.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  Admin zondag 21 januari 2024 @ 22:01:36 #8
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_212124356
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 21:34 schreef Nielsch het volgende:
Echt dit topic.

Exemplarisch voor het verval van dit forum.

HeT iS wOkE!!!!!11

Gelukkig is het in de primaire Doctor Who reddit wel gezellig.
Volgens mij lees je niet helemaal goed? Verder bedankt voor je melding. Veel plezier op Reddit ^O^

Overigens prima als anderen dit wel een slimme zet vinden van de BBC. Nogmaals, mij boeit het niet maar als door dit soort dingen de kijkcijfers NOG verder kelderen en het wordt bv gecanceld zou ik dat behoorlijk kut vinden.
Jayden, Ik hou van je... Ik mis je...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 januari 2024 @ 23:49:04 #9
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_212125455
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 21:03 schreef Danny het volgende:

[..]
Ruim 65% van de kijkers in de laatste showrunner en diens 'wokeheid'. Of dat een heel klein deel is? Geen idee. Als het een klein deel is is het 'racisme'probleem dus gelukkig ook niet zo groot als men wil doen geloven.
De "woke-heid" onder Chibnall was in mijn ogen niet het probleem.
Dat was het beroerde schrijfwerk en het volledig omschoppen van canon
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Admin maandag 22 januari 2024 @ 00:15:10 #10
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_212125655
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 23:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
De "woke-heid" onder Chibnall was in mijn ogen niet het probleem.
Dat was het beroerde schrijfwerk en het volledig omschoppen van canon
Dat omschoppen had een reden
Jayden, Ik hou van je... Ik mis je...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin woensdag 24 januari 2024 @ 11:01:37 #11
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_212151150
Jayden, Ik hou van je... Ik mis je...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin woensdag 24 januari 2024 @ 11:39:02 #12
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_212151623
Ik denk dat we inmiddels wel kunnen aannemen dat Fifteen veel minder een vaste outfit heeft dan andere Doctors, want ik zie hem steeds in wat anders. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 25 januari 2024 @ 07:11:20 #13
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_212161202
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 11:39 schreef Breuls het volgende:
Ik denk dat we inmiddels wel kunnen aannemen dat Fifteen veel minder een vaste outfit heeft dan andere Doctors, want ik zie hem steeds in wat anders. :P
ja, en niet alleen hij. Lijkt erop dat ze zich beiden steeds kleden naar het tijdperk waarin ze zijn, zowel de Doctor als zijn companion. Niet echt nieuw, maar het lijkt nu wel regelmatiger te gebeuren :Y
Jayden, Ik hou van je... Ik mis je...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 25 januari 2024 @ 09:01:28 #14
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_212161801
Ik vond het juist best frustrerend dat er in de TARDIS een hele grote kledingkast is, maar dat ze niet altijd in typische kleding rond liepen die bij de periode hoorde. Klopte vaak ook niet met de verhaallijn van niet proberen op te vallen enzo.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Boy's are dumb, but you gonna find your one
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  Admin donderdag 25 januari 2024 @ 09:23:24 #15
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_212162014
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 09:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vond het juist best frustrerend dat er in de TARDIS een hele grote kledingkast is, maar dat ze niet altijd in typische kleding rond liepen die bij de periode hoorde. Klopte vaak ook niet met de verhaallijn van niet proberen op te vallen enzo.
Vooral onder chibnall was dat het geval. Onder Moffat iets minder en onder RTD-1 nog minder. Daar werden toch best vaak kostuums gedragen die bij de tijd passen. Vind het altijd wel leuk als ze zich aanpassen :Y
Jayden, Ik hou van je... Ik mis je...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin donderdag 25 januari 2024 @ 10:01:44 #16
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_212162405
quote:
Op donderdag 25 januari 2024 @ 07:11 schreef Danny het volgende:

[..]

ja, en niet alleen hij. Lijkt erop dat ze zich beiden steeds kleden naar het tijdperk waarin ze zijn, zowel de Doctor als zijn companion. Niet echt nieuw, maar het lijkt nu wel regelmatiger te gebeuren :Y
Inderdaad. Vind ik wel leuk, al is het ook wel tof dat er altijd iets iconisch, kenmerkends is aan hoe een bepaalde Doctor zich kleedt.

Ook voor de cosplayers. Al hebben ze nu meer keus, natuurlijk, maar ik heb in San Diego bijvoorbeeld iemand Fifteen zien cosplayen; hij had de outfit aan die ooit op social media is aangekondigd als "de nieuwe look", maar die hij bijvoorbeeld in de kerstspecial slechts in één shot droeg.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_212356568
Mijn nichtje van (inmiddels) zeseneenhalf is weer op bezoek en ze wil heel graag weer Doctor Who kijken. de vorige keer vond ze 'Rose' maar een beetje saai. De Weeping Angels in Blink vond ze heel interessant, alleen het verhaal was iets te complex om te volgen.

Dit keer zat ik te denken aan The Eleventh Hour. Niet al te eng (voor zover ik me kan herinneren) en een redelijk toegankelijke introductie denk ik. Als alternatief, of als per sé Angels wil zien is The Time of the Angels misschien leuk.
Als we in de feestdagenperiode hadden gezeten Christmas Invasion ook een optie geweest.

Of ze het principe van regeneraties en Doctors met verschillende gezichten snapt is me alleen nog niet helemaal duidelijk :D
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin zondag 11 februari 2024 @ 21:58:43 #18
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_212393625
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 10:04 schreef WheeleE het volgende:
Mijn nichtje van (inmiddels) zeseneenhalf is weer op bezoek en ze wil heel graag weer Doctor Who kijken. de vorige keer vond ze 'Rose' maar een beetje saai. De Weeping Angels in Blink vond ze heel interessant, alleen het verhaal was iets te complex om te volgen.

Dit keer zat ik te denken aan The Eleventh Hour. Niet al te eng (voor zover ik me kan herinneren) en een redelijk toegankelijke introductie denk ik. Als alternatief, of als per sé Angels wil zien is The Time of the Angels misschien leuk.
Als we in de feestdagenperiode hadden gezeten Christmas Invasion ook een optie geweest.

Of ze het principe van regeneraties en Doctors met verschillende gezichten snapt is me alleen nog niet helemaal duidelijk :D
Eigenlijk maakt het niet zoveel uit. Gewoon lekker afleveringen kijken die ze leuk vindt. Volgorde etc maakt op die leeftijd niks uit.
Jayden, Ik hou van je... Ik mis je...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_212440864
'The Time of the Angels' bleek toch nét iets te eng, al hield ze vol van niet. Toen ze na een kwartiertje zo ongeveer ónder mijn arm zat heb ik de aflevering maar afgezet. 'Rose' was daarna toch ook wel erg leuk vond ze.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin donderdag 14 maart 2024 @ 20:41:12 #20
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_212828322
Morgen is het Red Nose Day. Doctor Who heeft een sketch en die komt ook op iPlayer en Disney+. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 15 maart 2024 @ 17:25:52 #21
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_212838515
Afleveringen 1 en 2 van het nieuwe seizoen zijn vanaf 11 mei middernacht te streamen en worden die avond, vóór Eurovisie, uitgezonden op BBC One.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 16 maart 2024 @ 14:42:36 #22
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_212848346
quote:
Op donderdag 14 maart 2024 @ 20:41 schreef Breuls het volgende:
Morgen is het Red Nose Day. Doctor Who heeft een sketch en die komt ook op iPlayer en Disney+. :)
Dit klopte dus niet. :{

Wat er vrijdag kwam was alleen het nieuws over de première. Ook leuk, maar een sketch was ook wel geinig geweest. :P

Sorry everyone. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_212849815
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 17:25 schreef Breuls het volgende:
Afleveringen 1 en 2 van het nieuwe seizoen zijn vanaf 11 mei middernacht te streamen en worden die avond, vóór Eurovisie, uitgezonden op BBC One.
Dat wordt een lange zit op 11 mei :D
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin zaterdag 16 maart 2024 @ 16:38:13 #24
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_212849902
Twee afleveringen is toch niet lang? Of kijk je ze liever op de BBC én ben je Eurovisiefan? :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 16 maart 2024 @ 16:47:11 #25
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_212850008
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 16:38 schreef Breuls het volgende:
Twee afleveringen is toch niet lang? Of kijk je ze liever op de BBC én ben je Eurovisiefan? :P
Ja en Ja
pi_212856664
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 16:38 schreef Breuls het volgende:
Twee afleveringen is toch niet lang? Of kijk je ze liever op de BBC én ben je Eurovisiefan? :P
Wat @Jan_Onderwater zegt :D
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin maandag 18 maart 2024 @ 10:42:43 #27
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_212869850
quote:
Oproep aan het hele Whoniversum! Disney Branded Television en BBC kondigden samen de premièredatum aan voor de nieuwe afleveringen van Doctor Who, het allereerste seizoen dat op Disney+ wordt gelanceerd en wereldwijd gelijktijdig wordt uitgebracht. In dit seizoen van Doctor Who volgen we de oneindige avonturen van de Doctor en Ruby Sunday door tijd en ruimte in de TARDIS. Van het Regency-tijdperk in Engeland tot door oorlog verscheurde toekomsten, het duo komt op voor de krachten van het goede terwijl ze ongelooflijke vrienden en gevaarlijke vijanden tegenkomen. Stream vanaf 11 mei de nieuwe afleveringen van Doctor Who via Disney+.
Oud nieuws, maar Disney meldt nu ook enthousiast de startdatum van seizoen 1. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 18 maart 2024 @ 10:43:03 #28
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_212869853
quote:
Op zaterdag 16 maart 2024 @ 16:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]

Ja en Ja
quote:
Op zondag 17 maart 2024 @ 08:56 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Wat @Jan_Onderwater zegt :D
Nou, dat wordt een leuk avondje dan! :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 18 maart 2024 @ 20:01:06 #29
403253 Meke
Fuck the EBU
pi_212875939
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2024 10:43 schreef Breuls het volgende:

[..]
[..]
Nou, dat wordt een leuk avondje dan! :)
Voor (Vlaamse) Molfans zelfs een weekend, want de finale is die zondag. Wordt het weekend van het jaar zo w/ :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Admin dinsdag 19 maart 2024 @ 20:07:21 #30
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_212886265
Eén van de afleveringen van seizoen 1 is geschreven door...

*O* Steven Moffat! *O*
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 23 maart 2024 @ 08:38:14 #31
725 crew  Breuls
Bad Wolf
  Admin zondag 31 maart 2024 @ 21:21:08 #32
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_213041931

En de lijst met titels:
'Space Babies' – written by Russell T Davies, directed by Julie Anne Robinson
'The Devil's Chord' – written by Russell T Davies, directed by Ben Chessell
'Boom' – written by Steven Moffat, directed by Julie Anne Robinson
'73 Yards' – written by Russell T Davies, directed by Dylan Holmes Williams
'Dot and Bubble' – written by Russell T Davies, directed by Dylan Holmes Williams
'Rogue' – written by Kate Herron and Briony Redman, directed by Ben Chessell
'The Legend of Ruby Sunday' – written by Russell T Davies, directed by Jamie Donoughue
'Empire of Death' – written by Russell T Davies, directed by Jamie Donoughue
Jayden, Ik hou van je... Ik mis je...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 4 april 2024 @ 00:02:49 #33
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_213078564
Ik ben afgehaakt bij doctor who door de matige reeks hiervoor. Ik heb een groot deel van het eerste Chibnall seizoen gezien, maar omdat ik daarna geen BBC meer had en het nergens te streamen was ben ik het echt uit het oog verloren.
Ik merk dat ik nu wel een drempel voel om te beginnen aan de nieuwe serie. Kan ik gewoon beginnen of is het wel verstandig om alsnog de vorige seizoenen kijken? Ik ben een beetje bang dat als ik nu gewoon begin ik toch een hoop canon mis.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_213078599
Oeh Jinkx in de trailer :D
Wat een leuke verrassing
  Admin donderdag 4 april 2024 @ 07:32:02 #35
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_213079316
quote:
Op donderdag 4 april 2024 @ 00:02 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik ben afgehaakt bij doctor who door de matige reeks hiervoor. Ik heb een groot deel van het eerste Chibnall seizoen gezien, maar omdat ik daarna geen BBC meer had en het nergens te streamen was ben ik het echt uit het oog verloren.
Ik merk dat ik nu wel een drempel voel om te beginnen aan de nieuwe serie. Kan ik gewoon beginnen of is het wel verstandig om alsnog de vorige seizoenen kijken? Ik ben een beetje bang dat als ik nu gewoon begin ik toch een hoop canon mis.
Je kunt er gewoon mee beginnen. Het is zo ontworpen dat je er ook naar kunt kijken als je de serie nog niet kent. Dat is overigens ook één van de redenen dat het "seizoen 1" heet, en niet "seizoen 14". :)

Er staan overigens al vier specials op Disney+ die je gewoon eens zou kunnen checken. De eerste drie daarvan zijn met David Tennant en Catherine Tate, maar ook als je seizoen 4 niet gezien hebt is dat leuk om te kijken.

Van drie ervan heb ik vorig jaar ook reviews geschreven, dus die plug ik graag nog even. :P

Doctor Who - The Star Beast: de Doctor is terug in een nostalgisch, maar toch vernieuwend, avontuur
Wild Blue Yonder is Doctor Who op z'n best
Doctor Who - The Giggle: eindelijk een happy end voor de Doctor
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 4 april 2024 @ 10:17:30 #36
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_213080758
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2024 07:32 schreef Breuls het volgende:

[..]
Je kunt er gewoon mee beginnen. Het is zo ontworpen dat je er ook naar kunt kijken als je de serie nog niet kent. Dat is overigens ook één van de redenen dat het "seizoen 1" heet, en niet "seizoen 14". :)

Er staan overigens al vier specials op Disney+ die je gewoon eens zou kunnen checken. De eerste drie daarvan zijn met David Tennant en Catherine Tate, maar ook als je seizoen 4 niet gezien hebt is dat leuk om te kijken.

Van drie ervan heb ik vorig jaar ook reviews geschreven, dus die plug ik graag nog even. :P

Doctor Who - The Star Beast: de Doctor is terug in een nostalgisch, maar toch vernieuwend, avontuur
Wild Blue Yonder is Doctor Who op z'n best
Doctor Who - The Giggle: eindelijk een happy end voor de Doctor
die specials zijn heel leuk ja, overigens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Admin donderdag 4 april 2024 @ 12:26:15 #37
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_213082212
quote:
Op donderdag 4 april 2024 @ 10:17 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]


die specials zijn heel leuk ja, overigens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er in je spoiler staat is ook al in een paar trailers/teasers te zien. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 13 april 2024 @ 11:25:54 #38
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_213189340
BBC kondigt castuitbreiding Doctor Who aan voor seizoen 2

Paniek om niets dus, eerder dit jaar, toen Sethu's rol al bekend werd. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 9 mei 2024 @ 08:21:01 #39
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_213476586
*O* Nog twee dagen tot de start van seizoen 1 *O*

Er zijn deze week al wat recensies verschenen, zoals deze:

The AV Club: Doctor Who season 14 review: The sci-fi staple gets a bigger budget and zippier pace
Empire: Doctor Who: Space Babies & The Devil's Chord Review
IGN: Doctor Who: Season 1, Episodes 1 & 2 Review
The Hollywood Reporter: 'Doctor Who' Review: Ncuti Gatwa's Run Gets Off to a Peppy, Promising Start on Disney+

Mijn review (of reviews?) plaats ik op zaterdag.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 11 mei 2024 @ 12:09:51 #40
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_213513571
Schaamteloze zelfpromotie incoming. 8-)

Aflevering 1, Space Babies:

Het nieuwe seizoen van Doctor Who gaat van start met een klassieke opener

Aflevering 2, The Devil's Chord:

Er zit muziek in Doctor Who, al kan het soms wat eentonig zijn

Leuk om meteen twee afleveringen te kunnen zien. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 15:06:06 #41
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_213516649
Het is me gelukt helemaal niks te zien of horen van de dit seizoen *tot nu toe :P
Ik ben er klaar voor. Werd tijd voor een nieuw seizoen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_213518061
Ik ben er eigenlijk nog lang niet klaar voor, ben pas eind S4 met mijn rewatch. Nu wordt het Prime af gemikt, maar waar gaat het heen?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 11 mei 2024 @ 19:20:25 #43
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_213521162
here we go *O*
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  Admin zaterdag 11 mei 2024 @ 20:50:33 #44
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_213523175
Beide gezien. En wat is het slecht. Alsof ik naar Nickelodeon zit te kijken. Maar wel veel minder woke dan bij Chibnall, dat wel. En daar is dan alles mee gezegd -O-
Jayden, Ik hou van je... Ik mis je...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:31:09 #45
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_213524600
Eens met Danny :P

Ik vond ze beide tegenvallen. En de volgorde van de top 10 Doctors gaat niet veranderen :P
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_213528945
Beide gezien..
De eerste is uit de categorie kinderfilms.
Het idee van spacebabies is op zich verfrissend, maar het levert weinig spectaculair acteerwerk op.
Maar het is wel Dr Who, elk seizoen heeft wel zo'n episode.

De tweede vond ik geweldig, Maestro werd subliem neergezet. Ik heb hem nu 2x gezien, komende week nog maar een keertje.
Ik vind de nieuwe doctor wel verfrissend. Misschien een tikje tè Disney, het komt nogal musical achtig over. Hopelijk dempt dat wat meer bij de volgende afleveringen.
  zondag 12 mei 2024 @ 10:16:56 #47
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_213534304
De Doctor Who: Unleashed (ja ik was wakker om 1:15) vielen ook tegen
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  Admin zondag 12 mei 2024 @ 10:23:02 #48
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_213534361
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 23:40 schreef Wantie het volgende:
Beide gezien..
De eerste is uit de categorie kinderfilms.
Het idee van spacebabies is op zich verfrissend, maar het levert weinig spectaculair acteerwerk op.
Maar het is wel Dr Who, elk seizoen heeft wel zo'n episode.

De tweede vond ik geweldig, Maestro werd subliem neergezet. Ik heb hem nu 2x gezien, komende week nog maar een keertje.
Ik vind de nieuwe doctor wel verfrissend. Misschien een tikje tè Disney, het komt nogal musical achtig over. Hopelijk dempt dat wat meer bij de volgende afleveringen.
Ik vond Maestro helemaal niet zo subliem neergezet. Ik kreeg steeds het idee van een slechte D-film, of een nickelodeon bad-guy. Daarnaast was het eigenlijk gewoon relatief typisch dragqueen gedrag, dat niet echt onder acteren valt te scharen imo.

Maar goed, smaken verschillen natuurlijk. Ik baal enorm dat tot nu toe RTD en de cast niet de heerlijke vibe van nuWho tot (en -deels- met) Capaldi weet neer te zetten. Het voelt allemaal te gekunsteld. Te kinderachtig. Teveel gericht op een jong (pre)tienerpubliek. Zelfs Ncuti vind ik niet sterk spelen, terwijl hij in Sex Education by far mijn favoriete acteur was.

Ik hoop dat Moffat volgende week iets weet neer te zetten waar ik weer enthousiast van wordt, maar tot nu toe ben ik serieus underwhelmed...
Jayden, Ik hou van je... Ik mis je...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 12 mei 2024 @ 11:39:18 #49
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_213535073
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 23:40 schreef Wantie het volgende:
Beide gezien..
De eerste is uit de categorie kinderfilms.
Het idee van spacebabies is op zich verfrissend, maar het levert weinig spectaculair acteerwerk op.
Maar het is wel Dr Who, elk seizoen heeft wel zo'n episode.

De tweede vond ik geweldig, Maestro werd subliem neergezet. Ik heb hem nu 2x gezien, komende week nog maar een keertje.
Ik vind de nieuwe doctor wel verfrissend. Misschien een tikje tè Disney, het komt nogal musical achtig over. Hopelijk dempt dat wat meer bij de volgende afleveringen.
Nou...

Dat deden die babietjes toch best knap. ;)
Ontopic; ik vond het vermakelijk, maar niet in de buurt van de specials.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 13 mei 2024 @ 01:04:43 #50
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_213543158
Bit late to the party, net begonnen met kijken
Maar moeten ze echt alles in het begin uitleggen??

Al snap ik het ergens ook welm het is nu voor het eerst op Disnep en de Amerkaanse kijkers zijn niet echt gewend aan de serie (al zijn er wel uitstapjes naar de V.S. geweest ivm Amerikaanse sponsors)

Krijg wel vanaf het begin het idee dat dit een great reset is, op Disnep is het ook geen seizoen14 maar seizoen 1.
Is even wennen wel zo de eerste 4 minuten.

Goed tot zover.. ik ga verder kijken, moet even een eerste reactie geven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')