Lekker zuunig. Typisch randstedelijk gedrag.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:01 schreef _Arual_ het volgende:
1 snack, het is duur zat. Eerst waren we voor twee personen rond de 8 a 9 euro kwijt. De laatste keer was het 15 euro (en kleinere porties).
Ben jij gek, ik zeg ook gewoon friet. Maar met een extra snack de man kom ik boven de 20 euro uit en dan haal ik liever Chinees.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker zuunig. Typisch randstedelijk gedrag.
Een Chinees weekmenu heb je ook niet meer onder de ¤30- (ok, uitzonderingen daargelaten).quote:Op maandag 12 februari 2024 19:07 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ben jij gek, ik zeg ook gewoon friet. Maar met een extra snack de man kom ik boven de 20 euro uit en dan haal ik liever Chinees.
Onder de 30 lukt nog makkelijk maar het is wel een stuk duurder geworden.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een Chinees weekmenu heb je ook niet meer onder de ¤30- (ok, uitzonderingen daargelaten).
Volgens mij zijn slaatjes echt het meest ondergewaarde product van een snackbar. Slaatjesquote:Op maandag 12 februari 2024 21:48 schreef marc0871 het volgende:
Toen ik nog weleens ging halen of ter plaatse eten, patat met 2 frikandellen speciaal, of een frikandel speciaal en een slaatje.
Thuis, naast de zelfgesneden patat, vaak 2 of 3 frikandellen speciaal, met zelfgemaakte mayo en kruidenketchup, of een portie zelfgemaakte kipnuggets of bitterballen, of 2 zelfgemaakte rendang-, draadjesvlees-, of goulashkroketten.
Ligt er wel aan wat voor slaatje.quote:Op maandag 12 februari 2024 23:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij zijn slaatjes echt het meest ondergewaarde product van een snackbar. Slaatjes.
Ik ben niet zo veeleisend als het om die slaatjes gaat eigenlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ligt er wel aan wat voor slaatje.
De ene smaakt naar nat karton en bij de ander is elke hap een slok azijn.
Maar er zijn er ook die best te eten zijn.
Ik heb trouwens ooit ook eens een topic gemaakt hoe ik toen een rundvleessalade maakte.
Heb ik geweten![]()
CUL / Rundvleessalade: Een klassieker. Fotoverslag.
Moet hieraan denken nuquote:Op maandag 12 februari 2024 18:36 schreef Managarm het volgende:
Ik vraag me af wat het grootste aantal snacks is wat je ooit besteld en opgegeten hebt is?
Voor mezelf: patatje met, broodje bal met pinda, frikandel speciaal, vulcano, vlammetjes en een milkshake. Niet echt bijzonder veel maar ben ook geen grote eter.
deze man heeft echt een spectaculair leven jongensquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan nog veel meer op als ik zou willen
Vroeger nog meer. Keertje pannenkoeken eetwedstrijd gewonnen met 28 stuks.
Beetje a la Furious Pete.
Ik vind het eigenlijk best wel goedkoop als je het vergelijkt met andere dingen. Patat en één of twee snackjes kosten nog steeds geen drol. 8 euro ofzo? Nou, heel wat jaar geleden was het 5,50 ofzo.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:01 schreef _Arual_ het volgende:
1 snack, het is duur zat. Eerst waren we voor twee personen rond de 8 a 9 euro kwijt. De laatste keer was het 15 euro (en kleinere porties).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |