Sitostick is ook godenvoer met hela curryquote:Op zondag 21 januari 2024 19:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ook altijd 3. Had vanavond portie bitterballen, frikandel speciaal en Sito stick. Nu zit ik viesvol.
Heet dat boven de rivieren niet anders?quote:Op zondag 21 januari 2024 19:40 schreef BiftekiMetFeta het volgende:
[..]
Sitostick is ook godenvoer met hela curry
Helaas hier slecht verkrijgbaar
Sitostick kalkoenvlees en ui in een krokant jasjequote:Op zondag 21 januari 2024 19:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heet dat boven de rivieren niet anders?
Of bedoel je Hela curry slecht verkrijgbaar?
Ja, die staat wel heel erg hoog. Bij mij staat die ranzige bruine knakworst ook erg hoog, die zien er altijd uit alsof ze er al vier jaren liggen.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:13 schreef Kreator het volgende:
Bami schijf is wel de smerigste optie bij de cafetaria.
Die van Elite zijn echt top, lekker kruidig, goede structuur.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:13 schreef Kreator het volgende:
Bami schijf is wel de smerigste optie bij de cafetaria.
quote:Op zondag 21 januari 2024 21:12 schreef Bombvis het volgende:
3, een heel enkele 4 (hamburger, kaassouffle, kroket en vlammetjes bijvoorbeeld). Nu heb ik er zin in
De perfect snack, een gefrituurde aardappel, tot poeder vermalen en met water door ewn machine trekken. Ja, dan wordt het wel beter.quote:
Ik heb de introductie op de Horecava meegemaakt, vond het niets en nooit besteld als ze het ergens hadden.quote:Op zondag 21 januari 2024 22:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
De perfect snack, een gefrituurde aardappel, tot poeder vermalen en met water door ewn machine trekken. Ja, dan wordt het wel beter.
als ik zelf frikandellen bak/airfry (jajaaaa...) dan doe ik er wel twee, want anders vind ik het zonde van de ui waarvan ik de helft niet opeet.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:10 schreef Donna het volgende:
1. Eigenlijk altijd een frikadel speciaal. En een beetje patat met mayo/pinda.
Wat is een porkie stick?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:54 schreef C.L.Werner het volgende:
Raspatat, bamiblok, nasischijf en een porkie stick. Als ik daarna nog trek heb neem ik een klassieke kroket of frikandel.
Ik eet vaak 2x per week in de snackbar en kom minimaal 1x per week bij de shoarma boer.
Daarnaast diepvriespizza's margarita (energielabel B) en soms zo'n stoommaaltijd. Dan zit de week alweer vol joh
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:54 schreef C.L.Werner het volgende:
diepvriespizza's margarita (energielabel B)
Valt wel mee.quote:
Ik zou het serieus niet eens naar binnen kunnen krijgen, bij lange na niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Ik ben bijna 2 meter en sport vrijwel dagelijks.
Maar kan ook heel goed heel veel vreten.
Kan nog veel meer op als ik zou willenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou het serieus niet eens naar binnen kunnen krijgen, bij lange na niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |