SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die speelt echt zijn minste pot van het seizoen.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:49 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vind Stengs zo vermoeiend slecht vandaag
Triest.quote:
Is ook gewoon een kutspeler. En ook nog eens erg vervelend om naar te kijken.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:49 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vind Stengs zo vermoeiend slecht vandaag
BIJ DE AMATEURS GEKquote:Op zondag 21 januari 2024 16:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lingr was even de bal kwijt.
Kan gebeuren
Zeker in de kleedkamer aan opa’s hoestdrankje gezeten.quote:
Leuk doelpunt en leuk jagertje, kan er verder niet zoveel van.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:54 schreef bbuddybb het volgende:
Lingr kan niet voetballen. Wel jammer.
Voor mijn gevoel ook wel een beetje een miskoop. Ik vergeet hem ook vrij vaak, maar hij was niet goedkoop.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk doelpunt en leuk jagertje, kan er verder niet zoveel van.
quote:
Weer zo veel mazzel net als in het kampioenseizoen. Walgelijk.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:58 schreef Pistolero het volgende:
Wat een walgelijke wedstrijd in alle opzichten.
Behalve in het aantal punten wat het oplevertquote:Op zondag 21 januari 2024 16:58 schreef Pistolero het volgende:
Wat een walgelijke wedstrijd in alle opzichten.
Dat is dan weer het enige positieve inderdaad.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Behalve in het aantal punten wat het oplevert
Je denkt serieus nog dat je uberhaupt kampioen kan worden?quote:Op zondag 21 januari 2024 16:58 schreef klaasweetalles het volgende:
2 punten ingelopen op psvee
3 punten uigelopen op twente
Denken is niet aan Klaas besteed.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:19 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Je denkt serieus nog dat je uberhaupt kampioen kan worden?
Klaas benoemde deze keer zowaar wel louter feiten.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Denken is niet aan Klaas besteed.
Als het nog kan dan moet je er nog in geloven zou klaas zeggenquote:Op zondag 21 januari 2024 17:19 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 januari 2024 17:19 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Eerste helft speel je prima. Alleen maak je weer niks af. Baart me wel zorgen dat je de tweede helft (alweer) zo ver weg zakt. Dat was vorig seizoen echt een heel stuk minder. Dat moet echt beter.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:30 schreef hhh38 het volgende:
Pfff het was weer moeizaam, mag toch wel hopen dat dit een fase is
Dat denk ik wel. Ik heb voornamelijk het gevoel dat deze ploeg VERTROUWEN nodig heeft. Voetballend is het niet slecht, maar die kansen moeten er gewoon in en aan de andere kant vliegt er bijzonder veel in.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:30 schreef hhh38 het volgende:
Pfff het was weer moeizaam, mag toch wel hopen dat dit een fase is
Je moet het ook niet groter maken dan het is zolang je vrijwel iedere wedstrijd (veel) beter bent.quote:Op zondag 21 januari 2024 18:46 schreef De_Pel het volgende:
Het zal ondertussen ook wel een mentaal dingetje zijn. Als er niet “iets” gebeurt, een aanvallende impuls erbij of een gelukkige 7-0 overwinning ofzo, kan het best nog een tijd zo’n drama blijven.
Lekker terminalen aanvallen, dan ben je een grote.quote:Of dat het probleem gaat oplossen is de vraag, aangezien er volgens journalist Dennis van Eersel ook mindervalide aanhangers van Feyenoord zijn aangevallen die toestemming hadden om op die plek te mogen zitten. Direct na het incident moesten deze supporters het stadion uit veiligheidsoverwegingen verlaten. ''Hierbij ook iemand die voor het laatst een wedstrijd kwam bezoeken'', liet Van Eersel tijdens de wedstrijd weten.
Klote club, opheffen dat zootje uit Arnhemquote:Op zondag 21 januari 2024 19:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Lekker terminalen aanvallen, dan ben je een grote.
Ik ben bang dat dit niet alleen een Vitesse-probleem is, maar vooral een maatschappelijk probleem in heel dit land. Zoiets riep Slot laatst ook al en was ik het ontzettend mee eens.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klote club, opheffen dat zootje uit Arnhem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |