Je moet jezelf blijven ontwikkelen.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom moet je dat in vredesnaam als doel stellen.
Je moet gewoon jezelf zijn en je niet zo druk maken om de notes van de moderators (behalve die van @Coco )quote:Op maandag 22 januari 2024 16:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet jezelf blijven ontwikkelen.
Dat vind ik dan wel weer een heel goed doel.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over ontwikkelen gesproken. Vanavond maar weer eens hardlopen.
Ik wil dit jaar een triatlon gaan doen.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een heel goed doel.
Hoeveel ben je van plan om te gaan rennen?
Ik twijfel zelf of ik vanavond ga, of morgen tijdens het werk
Ah, dat is leuk. Ik wil zelf ook wel een triatlon doen, maar inderdaad, dat zwemmen. Eigenlijk moet ik dus daarvoor zwemlessen gaan nemen, maar om nou je ochtenden/avonden in zo’n troosteloze zwemhal door te brengen vind ik ook wel weer wat.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar een triatlon gaan doen.
Al wordt zwemmen een gigantisch probleem, maar afin. Zoals FA GGMM al zei, je moet jezelf uitdagen!
Dit zei je gister ook, ren je dagen achter elkaar?quote:Op maandag 22 januari 2024 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over ontwikkelen gesproken. Vanavond maar weer eens hardlopen.
Die vent spo(o)rt niet, maar wel altijd mij dikkie dik noemenquote:Op maandag 22 januari 2024 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat doe jij voor sport?
Hardlopen is de bom. @:rambodirk
Zwemmen overigens ook.
Hij zal ook wel slapen tochquote:Op maandag 22 januari 2024 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit zei je gister ook, ren je dagen achter elkaar?
Deze twee dagen wel. Gisteren rustig aangedaan, geheel volgens het prachtige schema.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit zei je gister ook, ren je dagen achter elkaar?
Sukkelquote:Op maandag 22 januari 2024 17:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze twee dagen wel. Gisteren rustig aangedaan, geheel volgens het prachtige schema.
Waar ik overigens al twee weken op achterloop.
Boulderen.quote:
Lijkt mij allebei wel leuk om te doen.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
Padel klinkt qua klink net zo vreselijk als boulderen. Touché.
Wanneer padel meet?quote:Op maandag 22 januari 2024 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij allebei wel leuk om te doen.
Is allebei ook wel leuk.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij allebei wel leuk om te doen.
Ik til je opquote:Op maandag 22 januari 2024 17:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga lekker legday spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |