Verrekte.quote:
Hey Stigquote:
Nee twee fout.quote:
Volgende keer beter je best doen danquote:Op zondag 21 januari 2024 08:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee twee fout.
Net wakker, zo eens gaan wandelen. En met jou?
Dank je Dotquote:Op zondag 21 januari 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgende keer beter je best doen dan![]()
Ja hier alles weer een beetje oke,
Veel wandel plezier voor zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op zondag 21 januari 2024 09:36 schreef schommelstoel het volgende:
Goedemorgen![]()
Voor alle wandelaars.
Met maximaal drie honden het bos in, drones zijn voortaan uit den boze, net als asverstrooiing en moet er toestemming worden gevraagd voor bijvoorbeeld een foto- of therapiesessie in het bos. Dat gaat bovendien geld kosten. Natuurmonumenten scherpt de regels voor het gebruik van natuurgebieden flink aan.
Meer in de spoiler.Nog meer regeltjes, nog meer geld uit mensen hun zakken halen, het houdt niet op niet vanzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Goedemorgen![]()
Voor alle wandelaars.
Met maximaal drie honden het bos in, drones zijn voortaan uit den boze, net als asverstrooiing en moet er toestemming worden gevraagd voor bijvoorbeeld een foto- of therapiesessie in het bos. Dat gaat bovendien geld kosten. Natuurmonumenten scherpt de regels voor het gebruik van natuurgebieden flink aan.
Meer in de spoiler.Wel lekker rustig dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Goedemorgen![]()
Voor alle wandelaars.
Meer in de spoiler.Niks mis mee. Drie honden vind ik al veel te veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zei er iemand koekje?quote:
Lovkequote:
Thanxquote:Op zondag 21 januari 2024 10:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hadden niet groter.
Hij is bakker?!quote:Op zondag 21 januari 2024 10:05 schreef aloa het volgende:
De Appelkoeken van @:FreshFruit waren ook altijd lekker
quote:
Goeiemorgenquote:
Goeiemorgenquote:
Goedemorgen![]()
Voor alle wandelaars.
Meer in de spoiler.Het is blijkbaar nodig dat er meer regels komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heejquote:Ochtendkoekjequote:![]()
![]()
Altijd wel lekker, heb een fruitreepje opquote:Op zondag 21 januari 2024 10:16 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Goeiemorgen
[..]
Goeiemorgen
[..]
Het is blijkbaar nodig dat er meer regels komen.
[..]
Heej
[..]
Ochtendkoekje![]()
Goedemorgen![]()
Voor alle wandelaars.
Meer in de spoiler.BetuttelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De natuur als verdienmodelTrust nobody
ma1lyquote:Op zondag 21 januari 2024 10:16 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Goeiemorgen
[..]
Goeiemorgen
[..]
[..]
Heej
[..]
Ochtendkoekje![]()
Mailykequote:Op zondag 21 januari 2024 10:16 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Goeiemorgen
[..]
Goeiemorgen
[..]
[..]
Heej
[..]
Ochtendkoekje![]()
We mogen weinig meerquote:Op zondag 21 januari 2024 10:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Betutteling
De natuur als verdienmodel
Nou, een bepaalde groep heeft er weinig tot geen respect voor. Hoe moeilijk is het om je hond aangelijnd te houden en op het pad te blijven? Als je dat al niet kan ben je echt wel af hoor.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:34 schreef Lovely het volgende:
Ene kant snap ik het wel, de mens heeft geen respect meer voor de natuur..
Snap het ook niet, in bepaalde gebieden mogen honden wel los. Nou ga daar dan heen met je hond(en)quote:Op zondag 21 januari 2024 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, een bepaalde groep heeft er weinig tot geen respect voor. Hoe moeilijk is het om je hond aangelijnd te houden en op het pad te blijven? Als je dat al niet kan ben je echt wel af hoor.
Ik zit er niet op te wachten als ik ergens wandel en ineens komt er zo'n beest op me afgerend.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Snap het ook niet, in bepaalde gebieden mogen honden wel los. Nou ga daar dan heen met je hond(en)
Moet daar ook niks van hebben.. maar goed die kleine keffers vind ik ook maar niksquote:Op zondag 21 januari 2024 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zit er niet op te wachten als ik ergens wandel en ineens komt er zo'n beest op me afgerend.
"JA MAAR HIJ DOET NIKS HOOR!" hoor je dan vanuit de verte.
Dat geloof ik niet.
Die kan je wel makkelijker wegschoppenquote:Op zondag 21 januari 2024 10:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet daar ook niks van hebben.. maar goed die kleine keffers vind ik ook maar niksKunnen soms nog feller reageren waf waf kef kef
Of heel hard terug blaffenquote:Op zondag 21 januari 2024 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kan je wel makkelijker wegschoppen
quote:
Xboxen?quote:Op zondag 21 januari 2024 11:04 schreef maily het volgende:
[..]
Ik associeer jou nog steeds met boxen
Komt ook audio uitquote:
Whehehe, toevallig gisteren nog een gesprek over speakers gehad met iemand!quote:Op zondag 21 januari 2024 11:04 schreef maily het volgende:
[..]
Ik associeer jou nog steeds met boxen
Wedden dat mini vandaag of morgen om een hontje vraagtquote:Op zondag 21 januari 2024 11:26 schreef ToT het volgende:
Overigens heb ik een tijdje aan Kef subwoofers zitten denken!
Hij zit op dit moment heel boos zijn scheet de gang in te sturen!quote:Op zondag 21 januari 2024 11:26 schreef maily het volgende:
[..]
Wedden dat mini vandaag of morgen om een hontje vraagt
quote:Op zondag 21 januari 2024 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zit op dit moment heel boos zijn scheet de gang in te sturen!
quote:Op zondag 21 januari 2024 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Sallykequote:
Weg stink scheet op de gang jij..quote:Op zondag 21 januari 2024 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja echt!quote:
Hahahaquote:Op zondag 21 januari 2024 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja echt!En toen deed hij de deur dicht en leunde er met zijn rug tegenaan, klopte op de deur en zei: "Nee niet doen, scheet! Jij bent raar! Niet naar binnen!"
Dit jaquote:Op zondag 21 januari 2024 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zit er niet op te wachten als ik ergens wandel en ineens komt er zo'n beest op me afgerend.
"JA MAAR HIJ DOET NIKS HOOR!" hoor je dan vanuit de verte.
Dat geloof ik niet.
Eigenlijk moet het zijn: jij de hond los, ik een shotgun.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit ja![]()
Gruwelijke hekel aan. Al zet je een metershoog bord neer, nog gaat de ketting los. Stelletje droeftoeters die baasjes
Ik heb hier op het strand weleens ruzie met een gehad. Wat een dom figuur was datquote:Op zondag 21 januari 2024 12:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eigenlijk moet het zijn: jij de hond los, ik een shotgun.
Ruzie gehad met een shotgun?quote:Op zondag 21 januari 2024 12:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb hier op het strand weleens ruzie met een gehad. Wat een dom figuur was dat
Wou je graag voor in zitten?quote:Op zondag 21 januari 2024 12:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eigenlijk moet het zijn: jij de hond los, ik een shotgun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op zondag 21 januari 2024 12:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wou je graag voor in zitten?
Ja en op die manier trouwen is ook niet zo'n pretje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Holy shitquote:
Ik vind de blik van de jonge bruidegom goud waard!quote:Op zondag 21 januari 2024 12:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Holy shit![]()
Die man rechts lacht met kiespijn
Die heeft nog nooit zoiets groots gezien.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind de blik van de jonge bruidegom goud waard!
Vind ik wel zielig voor haarquote:Op zondag 21 januari 2024 12:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die heeft nog nooit zoiets groots gezien.
Volgens mij is hij zijn overlevingskansen aan het inschatten voor als hij nu heel hard weg zou rennen voordat ze naar het altaar toe lopen!quote:Op zondag 21 januari 2024 12:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die heeft nog nooit zoiets groots gezien.
Als je als man zijnde wil overleven moet je een huwelijk met een vrouw sowieso vermijden als de pestquote:Op zondag 21 januari 2024 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is hij zijn overlevingskansen aan het inschatten voor als hij nu heel hard weg zou rennen voordat ze naar het altaar toe lopen!
Hierbij vergeleken is ma een losse flodder.quote:
quote:Op zondag 21 januari 2024 12:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je als man zijnde wil overleven moet je een huwelijk met een vrouw sowieso vermijden als de pest
Ik krijg meteen weer een idee voor een paintje!quote:Op zondag 21 januari 2024 12:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hierbij vergeleken is ma een losse flodder.
Ik vond je al zo druk op FOK! de laatste tijd.quote:
Je kan ook snel zien wie wel en wie niet slim genoeg isquote:Op zondag 21 januari 2024 12:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb hier op het strand weleens ruzie met een gehad. Wat een dom figuur was dat
* TheStigsDutchCousin snoozedquote:
* Sally heeft een date met d'rzelf. In bed (want daar is elektrische dekenquote:Op zondag 21 januari 2024 16:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin snoozed
* TheStigsDutchCousin is geďntrigeerdquote:Op zondag 21 januari 2024 16:59 schreef Sally het volgende:
[..]
* Sally heeft een date met d'rzelf. In bed (want daar is elektrische deken) ipv op de bank
Ow. Jah. ?quote:Op zondag 21 januari 2024 17:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin is geďntrigeerd
Onbegrijpelijk vooralquote:Op zondag 21 januari 2024 17:25 schreef Mazikeen het volgende:
Gewoon. Kut dat dts mijn continue trek
Volgende maand uit je MyAT verwijderenquote:Op zondag 21 januari 2024 17:25 schreef Mazikeen het volgende:
Gewoon. Kut dat dts mijn continue trek
waarom wachten? gewoon nuquote:Op zondag 21 januari 2024 17:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgende maand uit je MyAT verwijderen
Ja i know. Sla mequote:
Ja dat doe ik steeds.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgende maand uit je MyAT verwijderen
Nee heb genoegquote:Op zondag 21 januari 2024 17:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee Maz moet nog punten pakken deze maand..
nou, als je zo aandringtquote:Op zondag 21 januari 2024 17:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja i know. Sla me
[..]
Ja dat doe ik steeds.
[..]
Nee heb genoeg
Toch lokt het wel weer hé.. nja ik post er sowieso al minderquote:Op zondag 21 januari 2024 17:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja i know. Sla me
[..]
Ja dat doe ik steeds.
[..]
Nee heb genoeg
Yupquote:Op zondag 21 januari 2024 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Toch lokt het wel weer hé.. nja ik post er sowieso al minder
Een weekje toch maar?quote:Op zondag 21 januari 2024 17:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja had het met @:Mickytjuh erover 6660 zo leuk zijn. Maar ik ga morgen op vakantie.
Ja 8 dagen. Daarna nog 2 daagjes . Ga ik niet redden niet. Denk dat het na mijn vakantie wel druk ga worden op het werkquote:
Mazikequote:Op zondag 21 januari 2024 17:25 schreef Mazikeen het volgende:
Ik kom in februari weer hier posten hoor
Jaquote:
Weer keihard aan het werkquote:Op zondag 21 januari 2024 17:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja 8 dagen. Daarna nog 2 daagjes . Ga ik niet redden niet. Denk dat het na mijn vakantie wel druk ga worden op het werk
dan verkas ik ookquote:Op zondag 21 januari 2024 17:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja had het met @:Mickytjuh erover 6660 zo leuk zijn. Maar ik ga morgen op vakantie.
het zijn niet zo zeer de klonen die het voor mij verpest hebben, maar meer de actsquote:Op zondag 21 januari 2024 17:52 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Yupik kan alleen niet zo tegen die kutklonen heel de tijd
Ja helaas. Kreeg net van een collega te horen dat mijn naaste collega zich heeft ziekgemeld. En ik ben op vakantiequote:
Ja die zijn ook irritant . P..... waar verkas je heen dan?quote:Op zondag 21 januari 2024 17:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan verkas ik ook
[..]
het zijn niet zo zeer de klonen die het voor mij verpest hebben, maar meer de acts
Des te meer reden om uit DTS te blijvenquote:Op zondag 21 januari 2024 17:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja 8 dagen. Daarna nog 2 daagjes . Ga ik niet redden niet. Denk dat het na mijn vakantie wel druk ga worden op het werk
zeg ik niet, straks volgen ze mequote:Op zondag 21 januari 2024 18:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja helaas. Kreeg net van een collega te horen dat mijn naaste collega zich heeft ziekgemeld. En ik ben op vakantie![]()
Nu zit er denk ik een hele week niemand op mijn afdeling
[..]
Ja die zijn ook irritant . P..... waar verkas je heen dan?
Schermen we je wel afquote:
quote:
quote:
okequote:
misschien lees ik iets anders dan dat jij zegtquote:
Maantjequote:
Mickytjuhquote:
quote:
Dat "Klep dicht" was neem ik aan niet aan jou gerichtquote:
Dat denk.ik ookquote:Op zondag 21 januari 2024 18:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien lees ik iets anders dan dat jij zegt
Stig zei: "dan schermen we jou wel af"quote:Op zondag 21 januari 2024 18:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat "Klep dicht" was neem ik aan niet aan jou gericht![]()
Iets tussen maily en Stig
Mailyke snapt hetquote:Op zondag 21 januari 2024 18:51 schreef maily het volgende:
[..]
Stig zei: "dan schermen we jou wel af"
Achter die klep dus.
I knowquote:Op zondag 21 januari 2024 18:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Des te meer reden om uit DTS te blijven
Regen? Stormquote:
Maar @gianni61 dus blijkbaar niet?quote:
Vanacht tot morgen vroeg. Wie weet is het een storm in een glas waterquote:
Tis te hopenquote:
Die is veiligquote:
Ik mag gianni wel hoorquote:
Vlieg 9:10 vanaf Rotterdam airportquote:Op zondag 21 januari 2024 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vanacht tot morgen vroeg. Wie weet is het een storm in een glas water
quote:
Dan is de storm vast al wegquote:Op zondag 21 januari 2024 19:52 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Vlieg 9:10 vanaf Rotterdam airport
[..]
Jaquote:Op zondag 21 januari 2024 19:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alleen leuk als je binnen zit veilig
Genoeg stroom voor het jaar!quote:
Ramen zijn al dicht.. in de slaapkamer al dagen, zo koud daar brrquote:
Helaas geen Tesla en geen thuisbatterij.quote:Op zondag 21 januari 2024 19:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Genoeg stroom voor het jaar!
Elektrisch rijdenquote:Op zondag 21 januari 2024 20:00 schreef maily het volgende:
[..]
Helaas geen Tesla en geen thuisbatterij.
Ik stel het zo lang mogelijk uit.quote:
Wij ookquote:Op zondag 21 januari 2024 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik stel het zo lang mogelijk uit.
Fossiel rijden beste rijdenquote:
Iemand gaat een scheetje latenquote:Op zondag 21 januari 2024 20:09 schreef maily het volgende:
Hoor net 't weerbericht: "morgenochtend ook nog een harde wind".
Ja ikquote:Op zondag 21 januari 2024 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iemand gaat een scheetje laten
Mazischeet.quote:
Sallykequote:Op maandag 22 januari 2024 09:14 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Dit topic moest ik hebben.
Had al andere afslag genomen...
Heyy Stiggy!quote:
Ja hoor, waterdicht!quote:Op maandag 22 januari 2024 09:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Heyy Stiggy!![]()
Alles kits, achter... dat pak?
Ik denk wel oké.quote:Op maandag 22 januari 2024 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, waterdicht!
En daar bij jou?
En dit. Denk ik.quote:
Lucky you!quote:Op maandag 22 januari 2024 09:37 schreef Sally het volgende:
[..]
En dit. Denk ik.
Want lig nog op bedje....![]()
![]()
Nou, had liever zo de Thuishulp gehad , dus.quote:Op maandag 22 januari 2024 09:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Lucky you!
Maar geniet er van joh, lekke man.
Zullen we je thuis hulpen?quote:Op maandag 22 januari 2024 09:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, had liever zo de Thuishulp gehad , dus.
Hihiquote:Op maandag 22 januari 2024 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zullen we je thuis hulpen?
Earl Greyskequote:
Ja snap ik, hopelijk zijn ze nu al wel geweest?quote:Op maandag 22 januari 2024 09:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, had liever zo de Thuishulp gehad , dus.
Nee, want ziek.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja snap ik, hopelijk zijn ze nu al wel geweest?
Ah dat is minder.quote:
Ik hopelijk ook niet. Ze was er vorige week maandag wel weer, maar nog erg aan het snotteren (was daarvóór ook al op vrijdag ziek).quote:Op maandag 22 januari 2024 11:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah dat is minder.
Er zijn veel mensen ziek op het moment.
Ik niet gelukkig, even afkloppen.
Schommelkequote:Op maandag 22 januari 2024 11:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja snap ik, hopelijk zijn ze nu al wel geweest?
quote:Op maandag 22 januari 2024 12:06 schreef maily het volgende:
Grote stroomstoring in Amsterdam.
Deze mevrouw vertelt dat ze kouwe billen heeft.
Op de achtergrond wordt iets anders beweerd
[ afbeelding ]
Stiggy baasquote:
Eindelijk!quote:Op maandag 22 januari 2024 12:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Stiggy baas![]()
Het nieuwe seizoen komt alweer wat dichterbij
Na een week zal je als je bent aangestoken al wel wat gemerkt hebben ja.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik hopelijk ook niet. Ze was er vorige week maandag wel weer, maar nog erg aan het snotteren (was daarvóór ook al op vrijdag ziek).
Hoop niet dat ze me aangestoken heeft, maar dan zou ik nu al wat merken toch?
Elke dag!quote:Op maandag 22 januari 2024 14:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Na een week zal je als je bent aangestoken al wel wat gemerkt hebben ja.
Ook zorgen dat je genoeg vitamines binnen krijgt
Goed bezig jijquote:
Hallootjes terug!quote:
Hm, niet alles denk ik. Maar goed, we overleven het.quote:
Do you need a hug?quote:Op maandag 22 januari 2024 18:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, niet alles denk ik. Maar goed, we overleven het.
How are you, my dear?quote:
Hugggsss - always good!quote:
Hmmmmmmm - warm nog wel!quote:Op maandag 22 januari 2024 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely geeft Sally een warme knuffel..
Lovkequote:
Drunk, as alwaysquote:
Ah lekker gezopen ( gedronken )quote:
Vakantie, dan mag het!quote:
vandaag verhuisd van Benidorm naar Alicante.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah lekker gezopen ( gedronken )
Nog wat gedaan of alleen maar gewandeld?
En welke dingen dan? Alvast smakelijk eten voor straksquote:Op maandag 22 januari 2024 18:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag verhuisd van Benidorm naar Alicante.
Dus vanmorgen nu even door de branding gewandeld vanmiddag al een klein rondje door de stad, al wat dingen gezien die ik morgen wil gaan bekijken. nu even een restaurantje uitzoeken
Neus open, lucht erinquote:Op maandag 22 januari 2024 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier ook snot
Maar we gaan lekker door
Oh, ik heb zelf geen snot gelukkig. Het is alleen zo ONgelukkig dat er nu hulp al enkele keren niet door is gegaan....quote:Op maandag 22 januari 2024 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier ook snot
Maar we gaan lekker door
Sjaan op vakansiequote:Op maandag 22 januari 2024 18:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag verhuisd van Benidorm naar Alicante.
Dus vanmorgen nu even door de branding gewandeld vanmiddag al een klein rondje door de stad, al wat dingen gezien die ik morgen wil gaan bekijken. nu even een restaurantje uitzoeken
En keelpijnquote:Op maandag 22 januari 2024 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier ook snot
Maar we gaan lekker door
Ja balen is datquote:Op maandag 22 januari 2024 19:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, ik heb zelf geen snot gelukkig. Het is alleen zo ONgelukkig dat er nu hulp al enkele keren niet door is gegaan....
Keelpijn is al weer redelijk wegquote:
Even open sprayen met Otrivin?quote:
We zullen dooooorgaaaaan ....quote:Op maandag 22 januari 2024 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Keelpijn is al weer redelijk weg
Goed drinken
Vitamines
En vooral doorgaan
Tocotholin snuiven @Sallyquote:Op maandag 22 januari 2024 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even open sprayen met Otrivin?
Kan, ook onder je neus smerenquote:
Een kerkje en ze hebben hier een soort vesting op een rots midden in de stadquote:Op maandag 22 januari 2024 19:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
En welke dingen dan? Alvast smakelijk eten voor straks
Das echt zut hčquote:Op maandag 22 januari 2024 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even open sprayen met Otrivin?
Op mijn voorhoofd gedaan gisterenquote:Op maandag 22 januari 2024 19:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan, ook onder je neus smeren(of op je neusvleugels).
Pas op je ogen! (met zowel je vingers na aanbrengen en de damp die eraf komt)
Man man man, wat kan ik daar van bloedenquote:
Even een draagolie eroverheen doen danquote:Op maandag 22 januari 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op mijn voorhoofd gedaan gisteren
Jeeezzzzz wat heet
Was goed bedoeld hoorquote:
I knowquote:Op maandag 22 januari 2024 20:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Even een draagolie eroverheen doen dan![]()
(kijk paar posts terug als je niet weet wat draagolie is)
Ik krijg er een nies aanval vanquote:Op maandag 22 januari 2024 20:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Man man man, wat kan ik daar van bloeden
ik gebruik dat echt alleen als ik echt ziek ziek benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 22 januari 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik krijg er een nies aanval van
[..]
ik gebruik dat echt alleen als ik echt ziek ziek ben
Dat ik mijn bed niet meer uitkomIk help graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Sallykequote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:51 schreef Sally het volgende:
Goedemorgen.
Hm, minder leuk wakker worden? Herrie boven. Zijn er eindelijk mensen in komen wonen?
En nu verbouwen zeker....
Waren ze er vroeg bij.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:13 schreef Sally het volgende:
Bwoah. Ik wilde denk ik nog helemaal niet wakker worden... maar er werd ruw tegen de stalen relingen gebonkt. Reden is me volslagen onbekend, maat goed.
Mss meubels verhuizen.
Ze waren echter ook met boren en timmeren bezig.
Mag officieel vanaf 8.00quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waren ze er vroeg bij.
Achja, het duurt maar even. Voor je het weet ben je er weer vanaf.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Mag officieel vanaf 8.00
Ben al blij dat ze het een uur later deden
Alles beter dan wat er woonde, ga ik van uitquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, het duurt maar even. Voor je het weet ben je er weer vanaf.
Waren je vorige buren zo erg dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Alles beter dan wat er woonde, ga ik van uit![]()
Buurvrouw. Viswijf. Met 2 kleine kids.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waren je vorige buren zo erg dan?![]()
Oef, dat soort buren is inderdaad wel zwaar klachtwaardig ja. Mijn moeder heeft ook een tijdje zulke buren gehad, vreselijk!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Buurvrouw. Viswijf. Met 2 kleine kids.
en sinds vorige zomer nóg een baby erbij
Dat soort mensen moet verboden worden zich voort te planten...
Buitenshuis overigens poeslief naar de kinderen. Maar ik weet wel beter...
Mag hopen dat ze geen klappen uitdeelde.
Ik woon ook naast zulke burenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, dat soort buren is inderdaad wel zwaar klachtwaardig ja. Mijn moeder heeft ook een tijdje zulke buren gehad, vreselijk!
Ja mss wel?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:51 schreef Sally het volgende:
Goedemorgen.
Hm, minder leuk wakker worden? Herrie boven. Zijn er eindelijk mensen in komen wonen?
En nu verbouwen zeker....
Mailykequote:
Immers klachtwaardig!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik woon ook naast zulke buren
Ik verdenk de buurman ervan dat ie zijn kinderen mishandelt. Hoe het daar soms tekeer gaat... teringquote:Op woensdag 24 januari 2024 06:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Immers klachtwaardig!![]()
Tevens goedesmorgen
Misschien ligt het wel aan de kinderen?quote:Op woensdag 24 januari 2024 07:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verdenk de buurman ervan dat ie zijn kinderen mishandelt. Hoe het daar soms tekeer gaat... tering
Ik haat die kinderen enorm dus dat is geen goed ideequote:Op woensdag 24 januari 2024 07:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien ligt het wel aan de kinderen?
Stel eens voor dat oom Stig een weekendje op ze let. Dan weet je of je de politie of kinderbescherming moet bellen op maandag morgen
Ik zie 3 mogelijke uitkomsten van een weekendje oppassen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 07:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik haat die kinderen enorm dus dat is geen goed idee
Och, nog een klein anderhalf jaar hier zitten, dan verkoop ik mijn huis en ga ik elders wonenquote:Op woensdag 24 januari 2024 08:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie 3 mogelijke uitkomsten van een weekendje oppassen.
Optie 1: Het ligt aan de ouders ergo zij worden opgepakt en de kinderen worden elders onder gebracht.
Optie 2: Het ligt aan de kinders ergo zij worden door jeugdzorg elders onder gebracht.
Optie 3: Het ligt aan de Nederlandse neef van de Stig ergo die word elders onder gebracht.
Het geen wat alle opties gemeen hebben: De Nederlandse neef van de Stig hoef niet heel veel langer buren te zijn met de kinders in kwestie ergo probleem opgelost
quote:Op woensdag 24 januari 2024 07:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien ligt het wel aan de kinderen?
Stel eens voor dat oom Stig een weekendje op ze let. Dan weet je of je de politie of kinderbescherming moet bellen op maandag morgen
Ik wilde het nog een beetje netjes houden voor onze Stigquote:Op woensdag 24 januari 2024 08:18 schreef maily het volgende:
[..]
Of Theo Maassen
NWS / 'Theo Maassen breekt neus van zijn vrouw, VPRO geschrokken’
Daar dacht de AIVD de afgelopen 42 keer heel anders overquote:
Dat was onze Criminal Cousin, die proberen we te helpen maar dat lukt niet altijd.quote:Op woensdag 24 januari 2024 08:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar dacht de AIVD de afgelopen 42 keer heel anders over![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2024 07:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verdenk de buurman ervan dat ie zijn kinderen mishandelt. Hoe het daar soms tekeer gaat... tering
Sallykequote:Op woensdag 24 januari 2024 10:09 schreef Sally het volgende:
Moggel hier.
Was gister precies op tijd binnen...! Begon net met waaien toen ik thuis was vanaf vriendin.
Was al speciaal met de bus ipv fiets gegaan naar werk.
Aan je Spaanse kust ja.quote:
Morgen..quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:02 schreef Lovely het volgende:
Nou dan moet je maar terug komen, hier genoeg wind
En toen had je een natbroodje? Of zat je droog binnenquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tijdens de lunch kleine waterhozen gezien
Whoeps!quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tijdens de lunch kleine waterhozen gezien
De ochtend wandeling zit er net op: stierenarena. Kasteeltje op een berg, voetbalstadion. Zometeen langzaam terug richting en rustig een terrasje pakken. Na de siesta misschien nog even een cadeautje voor mezelf shoppenquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Staat vandaag nog iets leuks op de planning?
Gelukkig zat ik binnenquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
En toen had je een natbroodje? Of zat je droog binnen
Kantoor Rotterdam, op Zuid.quote:
Ah genoeg beken weer dus leukquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De ochtend wandeling zit er net op: stierenarena. Kasteeltje op een berg, voetbalstadion. Zometeen langzaam terug richting en rustig een terrasje pakken. Na de siesta misschien nog even een cadeautje voor mezelf shoppen
Hier gelukkig nog steeds droogquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig zat ik binnen
[..]
Kantoor Rotterdam, op Zuid.
Have fun dan nog even!quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De ochtend wandeling zit er net op: stierenarena. Kasteeltje op een berg, voetbalstadion. Zometeen langzaam terug richting en rustig een terrasje pakken. Na de siesta misschien nog even een cadeautje voor mezelf shoppen
Hier ook, kwam vooral door de windquote:
Hoe hoog?quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig zat ik binnen
[..]
Kantoor Rotterdam, op Zuid.
Ja, ik heb niks met stierenvechten, maar die arena was wel mooiquote:
Zat op de 1e verdieping, maar zo groot waren ze ook weer nietquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe hoog?
Kon je de hele Maasvlakte overzien dan?
quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zat op de 1e verdieping, maar zo groot waren ze ook weer nietMini-hoosjes
Ik weet eigenlijk niet of die gevechten nu nog gehouden worden. In ieder geval wel recent nog. Maar de arena wordt schijnbaar ook voor concerten gebruikt. (En een keer voor davis cup tennis)quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Have fun dan nog even!
Stierenarena.... inclusief gevechten nu? Of even voor de show (net als het Colosseum in Rome)?
Earl Greyskequote:
Klinkt als een relaxte vakantiequote:Op woensdag 24 januari 2024 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn hoor je niet klagen, maar ik vind het ook prima om morgen naar huis te gaanquote:
Mailykequote:
Lovkequote:Op woensdag 24 januari 2024 19:19 schreef Lovely het volgende:
Hallo iedereen die aanwezig op deze woensdag
Huh, is het woensdag?quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:19 schreef Lovely het volgende:
Hallo iedereen die aanwezig op deze woensdag
Jeetje. Tijd vliegtquote:
Speciale woensdag voor jouquote:
Mailykequote:
Met jou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |