Ashley was echt veel knapper een aantal jaar geleden. Zie het filmpje van Hunted...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:28 schreef Moeraskat het volgende:
Ashley kon best knap zijn als ze haar lippen niet had opgespoten denk ik. En haar haren wat beter had laten doen.
Oooooo is zij dat!!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ashley was echt veel knapper een aantal jaar geleden. Zie het filmpje van Hunted...
Te moeilijk voor de stagiairesquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op 1 of ander manier kunnen ze geen 2 streams brengen als er 1 in de dagboekkamer zit.
Wow. Kolere. Ik word hier echt verdrietig van.quote:
Pohhhh werd tijd!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:31 schreef Ireth het volgende:
Breaking news!!!
Ariaan heeft het stro geborsteld!!
Erg hé.... vond haar echt een mooie meid!!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wow. Kolere. Ik word hier echt verdrietig van.
Ik moet steeds aan die Mepal brooddozen denken als ik die wasbakken zo zie.quote:
Ja, wat zou er in dat hoofd omgaan. Zou ze wel blij zijn met het resultaat? Wat erg zeg.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Erg hé.... vond haar echt een mooie meid!!
Over hoe zwaar je dan bentquote:
Haha dit is elk jaar toch zo dat ze de hele zaterdag opmakenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:33 schreef Ireth het volgende:
Al dat getut omdat je op tv komt...
Kind, dat ben je contineu
ariana ?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:34 schreef Chanel5 het volgende:
Die lippen zien er echt niet uit, zeker die onderlip.
Nu we het toch over dat soort dingen hebben die kont van ....dat kun je toch niet mooi vinden. Ze kan hem als bijzittafel gebruiken.
Niks mis met die kont wat mij betreft.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:34 schreef Chanel5 het volgende:
Die lippen zien er echt niet uit, zeker die onderlip.
Nu we het toch over dat soort dingen hebben die kont van ....dat kun je toch niet mooi vinden. Ze kan hem als bijzittafel gebruiken.
ja grappig die verwarringquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:35 schreef Ireth het volgende:
Lenie juichen,hij ziet een koffer.
Zijn van de genomineerde dames
Als moeder zijnde moet je daar toch ook verdrietig van wordenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wow. Kolere. Ik word hier echt verdrietig van.
Preciesquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Als moeder zijnde moet je daar toch ook verdrietig van worden
echtttttttttttquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:38 schreef odie22 het volgende:
er zit een bom in die koffer van sonja
Het zullen de studenten zijn die weekendwerk doen vandaag.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Stagiaires hebben niet hun beste dag vandaag.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:38 schreef Ireth het volgende:
Dat moet toch ook niet lekker zitten, die broek zover in je naad dat ie je amandelen afknelt??
"De regels van Lenie..."quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:41 schreef bpi het volgende:
Was er deze week een thema zoals andere jaren eigenlijk?
En vooral dat de meeste vrouwen er gewoon beter naturel en niet opgemaakt uitzien. Uren werk om er minder aantrekkelijk uit te zien.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is elk jaar wel grappig om te zien hoe de dames al de hele middag bezig zijn om zicht klaar te maken voor de live, en de mannen om half acht even snel wat anders aantrekken.
1e: "Wow!!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik kies voor de eerste, knappe meid. Tweede, kijk ik zelfs niet naar.
Ben ook even ongesteld. Ik wil zelfgemaakte frieten, met zelfgemaakt stoofvlees, maar mevrouw Jockari wil vandaag scampis in tomatensaus met rijst...quote:
Ik vind het bijna ordinair worden. Zonde van zo'n jong kind die eigenlijk helemaal niet ordinair is.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:38 schreef Ireth het volgende:
Dat moet toch ook niet lekker zitten, die broek zover in je naad dat ie je amandelen afknelt??
Tyron is zelf ook niet echt een gangmakerquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron klaagt er een beetje over dat ze nu al voor de 3e dag niks doen, energieniveau is laag.
Ze heeft zich na het sporten gewoon niet omgekleed.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind het bijna ordinair worden. Zonde van zo'n jong kind die eigenlijk helemaal niet ordinair is.
Begrijp hem volledig.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:47 schreef Lillibet het volgende:
tyron vraagt zich af of het nog wel leuk is om het programma te kijken nu ze niet veel doen
Is ze dan de hele dag aan het sporten??? zo loopt ze toch altijd.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze heeft zich na het sporten gewoon niet omgekleed.
En: oh diiiquote:
Hij moest eens weten, en het beetje wat ze wel doen is buiten de streams om.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:47 schreef Lillibet het volgende:
tyron vraagt zich af of het nog wel leuk is om het programma te kijken nu ze niet veel doen
Ze heeft daarstraks gesport en ze sport elke dag. Ik denk niet dat zij zich steeds gaat omkleden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is ze dan de hele dag aan het sporten??? zo loopt ze toch altijd.
Die vermaken zich dan nog een beetjequote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:50 schreef spapaars het volgende:
Weer maar eens balletje in pot gooien.
Ik heb een hekel aan die straattaalquote:
Je hebt geen EJVJL gekeken of wel ?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die straattaal
Jawel. Tot februari ongeveer. Daarna niet meer.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt geen EJVJL gekeken of wel ?
Was het nog veel erger
Ik stoor me er ook absoluut niet aan, maar ik kan me echt niet voorstellen dat het ook comfortabel zitquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze heeft daarstraks gesport en ze sport elke dag. Ik denk niet dat zij zich steeds gaat omkleden.
Maar goed, ik stoor me er niet echt aan. Ze kan het hebben. Het lijkt me alleen wat fris.
Volgens mij had ze van de week zo’n lange sportbroek aan.
Ik loop daar vandaag trouwens ook de hele dag in. Maar ik kom ook niet op tv.
Ik zag een foto van deze ruimte met een prachtige wolkenlucht? Hoe dan. Wordt dat er op geprojecteerd?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron mist een knuffel krijgen / geven
[ afbeelding ]
Die korte lijkt me niet lekker zitten nee. Die pijpjes rollen zo makkelijk op.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wordt gewoon een beetje bang van haar...
[..]
Ik stoor me er ook absoluut niet aan, maar ik kan me echt niet voorstellen dat het ook comfortabel zit
Andere kamer denk ikquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:54 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik zag een foto van deze ruimte met een prachtige wolkenlucht? Hoe dan. Wordt dat er op geprojecteerd?
Ben ook al wel weer klaar met Ashleyquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:55 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk toch dat ik Sonja het beste kan missen van die drie.
Daarom Ashley gestemd. Die is tenminste met het spel bezig.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:55 schreef Moeraskat het volgende:
hoezo, wat is er nou leuk aan Ashley die omgebouwdequote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:55 schreef Moeraskat het volgende:
Nou ik vind haar ook niks. Maar ik hoop dat ze drama kan geven.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben ook al wel weer klaar met Ashley
Ze had 1 goede dag
Als je drama wiltquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ik vind haar ook niks. Maar ik hoop dat ze drama kan geven.
Toen ze nog buiten het huis liep ?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben ook al wel weer klaar met Ashley
Ze had 1 goede dag
Wat heb je aan muurbloempjes?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:56 schreef Paul het volgende:
[..]
hoezo, wat is er nou leuk aan Ashley die omgebouwde
Dit was er inderdaad beter gebeurt. Nu kan ze weer heel de week gaan klagen dat ze haar gaan nomineren.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je drama wilt
Moeten ze Ariana nomineren
Die trekt dat niet
Die gaat dan tot zaterdag zitten jankenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je drama wilt
Die trekt dat niet
Ja viel zeker vandaag opquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:58 schreef jooba het volgende:
Alice is wel veel op haar eigen bezig. Het valt mij op dat zij niet veel de groep opzoekt.
Voor mij geen probleem hoor.
Klopt. Misschien niet echt aansluiting?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:58 schreef jooba het volgende:
Alice is wel veel op haar eigen bezig. Het valt mij op dat zij niet veel de groep opzoekt.
In groep nee maar in een twee-gesprek is ze wel heel open en sociaal. Wachten tot de groep kleiner wordt (indien ze er dan nog is).quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:58 schreef jooba het volgende:
Ja manquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:00 schreef greysbones het volgende:
Ty en Randy zijn wel echt bff’s al
Extension zooiquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:04 schreef Moeraskat het volgende:
Ariana heeft nog steeds een klittenbal in haar nek. Hoe dan…
Dat van Ashley zit dan wel iets beterquote:
Je ziet bij Ashley precies waar haar echte haar zit en waar de extensionsquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat van Ashley zit dan wel iets beter
Baard olie erin zeker?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:06 schreef greysbones het volgende:
Randy heeft echt een hele routine met zijn baard
Maar dan ziet een baard er ook mooier uitquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wassen
Kammen
Conditioneer
Masseren
Olie
Die wordt na bb direct uitgenodigd bij bianca vinkquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je ziet bij Ashley precies waar haar echte haar zit en waar de extensions
Wat is dat toch altijdquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:10 schreef Moeraskat het volgende:
Sonja voelt zich niet goed, ze gaat als eerst naar de dokter als ze eruit moet.
Misschien dat je extra bewust bent van je lijf? Je eet natuurlijk heel anders dan thuis.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd
Dat ze daar denken van alles te hebben
Denk meer bewust van wat ze voelen, omdat ze natuurlijk redelijk prikkelarm levenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd
Dat ze daar denken van alles te hebben
Ik vind Salar ook geen mooiboyquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:12 schreef ben34567 het volgende:
Ik snap de redenering van Ariana en co wel maar als je ervan uit gaat dat de 'mooiboy' gaat winnen dan heeft het toch geen zin om zelfs maar een poging te wagen en deel te nemen ? Bart en Jill waren geen mooiboys.
Ashley is geen vader.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Tom ook zo 'n top vader net als Ashley
Eens.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind Salar ook geen mooiboy
Strategisch heel erg sterk
En enorm ijdel
Maar geen mooiboy
Michel was de mooiboy van seizoen 1; Tobias seizoen 2; seizoen 3 had er niet echt; seizoen 4 zijn er wel een paar.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind Salar ook geen mooiboy
Strategisch heel erg sterk
En enorm ijdel
Maar geen mooiboy
Ik denk dat ze een lieve moeder is jaquote:
Ze hebben dus koffers allemaal ?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah Sonja is haar koffer aan het inpakken
Alleen de genomineerdenquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley al ingepakt om naar huis te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Jammerquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:27 schreef ben34567 het volgende:
Ashley heeft het FB publiek/boomers niet mee. Het wordt haar exit.
Als de febo slim is manipuleren ze de boel en gaat Sonja naar huis. Ashley kan voor veel meer vuurwerk gaan zorgen dan Sonja...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:27 schreef ben34567 het volgende:
Ashley heeft het FB publiek/boomers niet mee. Het wordt haar exit.
Dit dusquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als de febo slim is manipuleren ze de boel en gaat Sonja naar huis. Ashley kan voor veel meer vuurwerk gaan zorgen dan Sonja...
Vorig jaar werd er zo duidelijk gemanipuleerd met de resultaten en de regels (elk jaar wel maar vorig jaar was het schrijnend) dat ik hoop dat ze deze keer gewoon de stem van het publiek respecteren; ook al is het niet de gewenste kandidaat. Maar ja zonder gerechtsdeurwaarder/notaris kunnen ze beweren wat ze willen om toch de 2 NL/2B en 2 mannen/2 vrouwen in de finaleweek te hebben.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als de febo slim is manipuleren ze de boel en gaat Sonja naar huis. Ashley kan voor veel meer vuurwerk gaan zorgen dan Sonja...
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:32 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Vorig jaar werd er zo duidelijk gemanipuleerd met de resultaten en de regels (elk jaar wel maar vorig jaar was het schrijnend) dat ik hoop dat ze deze keer gewoon de stem van het publiek respecteren; ook al is het niet de gewenste kandidaat. Maar ja zonder gerechtsdeurwaarder/notaris kunnen ze beweren wat ze willen om toch de 2 NL/2B en 2 mannen/2 vrouwen in de finaleweek te hebben.
Dat is dan nieuw denk ik. Laat ons hopen. Vorige seizoenen was er alleen notaris tijdens de finale.quote:
Nee hoor, is niet nieuwquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:36 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat is dan nieuw denk ik. Laat ons hopen. Vorige seizoenen was er alleen notaris tijdens de finale.
Ik vind het dan toch bizar dat ze er elk jaar weer in slagen om exact 2 Belgen/2 Nederlanders in de finaleweek te hebben + een juiste verhouding mannen/vrouwen. Dat kan bijna niet zonder manipulatie.quote:
Ik vind haar ook niks aanquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:55 schreef Moeraskat het volgende:
Dat is niet zo moeilijk en staat in de regels... als er nog maar 2 NL'ers of VL'ers over zijn, mogen die niet meer genomineerd worden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:39 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik vind het dan toch bizar dat ze er elk jaar weer in slagen om exact 2 Belgen/2 Nederlanders in de finaleweek te hebben + een juiste verhouding mannen/vrouwen. Dat kan bijna niet zonder manipulatie.
Wat mij betreft worden de beleidsmakers van de Febo morgen allemaal vervangen. In ieder geval die mensen die het verloop bepalen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:43 schreef freaky40 het volgende:
Ashley lijkt een moetje van de Febo als ik het zo begrijp van den Danny, Arianna mocht niet zeker.
Zou het ook jammer vindenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het een topper, jammer dat ze gaat. Een van de eerlijkste.
Nou die is niet goed opgedroogd..quote:
Eensquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:48 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk komt er nog een twist want Ashley verdiend er echt niet uit gestemd te worden, en eigenlijk de andere 2 ook niet.
Die mocht niet want dat is niet woke om een gekleurde er uit te stemmen als eerste, zal men wel gedacht hebben en ook nog eens met een handicap...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:49 schreef ben34567 het volgende:
Met andere woorden Danny vond Ariana een te zwakke kandidaat om te nomineren. Zo zal Ariana wel ver kunnen geraken omdat ze niet gebruikt kan worden om sterke concurrenten weg te spelen.
Daar hoop ik ook echt op. Zou het jammer vinden als Ashley zou vertrekken. Ik vind haar wel leuk tot nu toe. Lekker fanatiek ook. Sterke speelster lijkt ze me maar we zullen het waarschijnlijk nooit weten;)quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:48 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk komt er nog een twist want Ashley verdiend er echt niet uit gestemd te worden, en eigenlijk de andere 2 ook niet.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb ik hem niet horen zeggen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:43 schreef freaky40 het volgende:
Ashley lijkt een moetje van de Febo als ik het zo begrijp van den Danny, Arianna mocht niet zeker.
Nee, hij gaat niet zeggen hoe het werkelijk gegaan is natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb ik hem niet horen zeggen.
Hij zei : Ty wou iemand anders. Uiteindelijk heb ik dan gekozen, zoals BB wou. BB zei, Danny, jij moet kiezen. En dan heb ik echt mijn ding gedaan.
Zo begreep ik hem ookquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij zei : Ty wou iemand anders. Uiteindelijk heb ik dan gekozen, zoals BB wou. BB zei, Danny, jij moet kiezen. En dan heb ik echt mijn ding gedaan.
Dat is voor nu ook mijn keuze.. ik heb ook niet veel met Ashley maar met Sonja nog minder.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:55 schreef Moeraskat het volgende:
Zoals ze nu ook zegt dat ze hem niks kwalijk neemt en wil niet als ze thuis is het jammer vindt dat ze het niet heeft gezegd . Geen ikke ikke ikke meid.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:51 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook echt op. Zou het jammer vinden als Ashley zou vertrekken. Ik vind haar wel leuk tot nu toe. Lekker fanatiek ook. Sterke speelster lijkt ze me maar we zullen het waarschijnlijk nooit weten;)
Je mag uiteraard die mening hebben ..quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, hij gaat niet zeggen hoe het werkelijk gegaan is natuurlijk.
Nou .. volgens de polls niet. Maakt ze zelfs weinig kans.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:55 schreef engine het volgende:
Het is al zeker dat Ashley blijft begrijp ik.
Alleen Tom is zeker. Sonja haalt meer stemmen op zowel Salar's als de FB poll.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:55 schreef engine het volgende:
Het is te hopen, maar vrees met grote vrezen. Alle polls spreken niet in haar voordeel.....quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:55 schreef engine het volgende:
Dan moet er een wonder gebeuren.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:55 schreef engine het volgende:
Vorig jaar was het een nederlander en twee belgen in de finale en in de laatste week drie belgen twee nederlanders. Twee mannen en drie vouwen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:32 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Vorig jaar werd er zo duidelijk gemanipuleerd met de resultaten en de regels (elk jaar wel maar vorig jaar was het schrijnend) dat ik hoop dat ze deze keer gewoon de stem van het publiek respecteren; ook al is het niet de gewenste kandidaat. Maar ja zonder gerechtsdeurwaarder/notaris kunnen ze beweren wat ze willen om toch de 2 NL/2B en 2 mannen/2 vrouwen in de finaleweek te hebben.
Dat krijgen ze ook als ze Lenie nomineren.. waarschijnlijk moeten de dan de hele dag aanhoren hoe onterecht hij dat zou vinden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je drama wilt
Die trekt dat niet
Laten ze dan Ariana EN Lenie nomineren .. dan hebben we een topweek.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat krijgen ze ook als ze Lenie nomineren.. waarschijnlijk moeten de dan de hele dag aanhoren hoe onterecht hij dat zou vinden.
Hey off topic ben jij Lojanda van vols beestenpoel (Africam) zo ja leuk je weer te zien posten.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is voor nu ook mijn keuze.. ik heb ook niet veel met Ashley maar met Sonja nog minder.
Maar de verhouding blijft min of meer wel gelijk. Het zal nooit 4 mannen en 1 vrouw zijn; of 4 Nederlanders en 1 Belg. Kan toeval zijn natuurlijk maar daar geloof ik niet echt in.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:56 schreef marky het volgende:
[..]
Vorig jaar was het een nederlander en twee belgen in de finale en in de laatste week drie belgen twee nederlanders. Twee mannen en drie vouwen.
Die zal Danny vast niet gezien hebbenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou .. volgens de polls niet. Maakt ze zelfs weinig kans.
Ze hebben eerdere jaren wel eens gezegd dat in het contract staat dat er 2 nederlanders en 2 vlamingen bij de laatste 4 zijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Maar de verhouding blijft min of meer wel gelijk. Het zal nooit 4 mannen en 1 vrouw zijn; of 4 Nederlanders en 1 Belg. Kan toeval zijn natuurlijk maar daar geloof ik niet echt in.
Op zich een goede tactiek.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:59 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ariana heeft iedereen zo Ber gekregen dat ze haar zielig vinden. Dat ze niet op haar durven te stemmen
Had het liefts Ashley laten blijven. Tom had er wel uit gemogen die gaat niets brengen. Beetje lief doen tegen iedereen éénrichtingsverkeer.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:56 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Alleen Tom is zeker. Sonja haalt meer stemmen op zowel Salar's als de FB poll.
Ja te dominant in groep en te glad.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:01 schreef marky het volgende:
[..]
Had het liefts Ashley laten blijven. Tom had er wel uit gemogen die gaat niets brengen. Beetje lief doen tegen iedereen een richtingsverkeer
Hé!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:01 schreef marky het volgende:
[..]
Had het liefts Ashley laten blijven. Tom had er wel uit gemogen die gaat niets brengen. Beetje lief doen tegen iedereen een richtingsverkeer
Is gewoon een geslepen wijf, een stotter probleem zich aangemeten. Misplaatst verontwaardigd en arrogant je zelf opstellen en dan kom je ver. Beetje de Nawell manier.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:59 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ariana heeft iedereen zo Ber gekregen dat ze haar zielig vinden. Dat ze niet op haar durven te stemmen
Vergeet "je sexy gedragen" nietquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is gewoon een geslepen wijf, een stotter probleem zich aangemeten. Misplaatst verontwaardigd en arrogant je zelf opstellen en dan kom je ver. Beetje de Nawell manier.
Je moet maar zo zien buiten het huis kunnen zijn soppende groupies een poging wagen hem in levende lijve te ontmoeten.quote:
Michelquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:14 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Michel was de mooiboy van seizoen 1; Tobias seizoen 2; seizoen 3 had er niet echt; seizoen 4 zijn er wel een paar.
Maar geen enkel van de mooiboys heeft uiteindelijk de eindoverwinning gehaald.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Laten ze dan Ariana EN Lenie nomineren .. dan hebben we een topweek.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:04 schreef marky het volgende:
[..]
Je moet maar zo zien buiten het huis kunnen zijn soppende groupies een poging wagen hem in levende lijve te ontmoeten.
Kloptquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:58 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hey off topic ben jij Lojanda van vols beestenpoel (Africam) zo ja leuk je weer te zien posten.
Echt?quote:
Wat leuk! Misschien heb ik die nog wel. Bij het sluiten van vol heb ik veel gekopieerd. Zal volgende week even voor je zoeken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kloptik ken je daar ook nog van
heb jij die horen zien en zwijgen nog die ik toen geplaatst had?
Het lijkt erop dat ze allemaal al klaar zijn voor de liveshow.
Altijd fijn als jij er bentquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is dat niet die gekke Thomas Berge fan?quote:
U gaat door voor de koelkast.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is dat niet die gekke Thomas Berge fan?
Leuk je hier te zien ICEquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:11 schreef Iceage het volgende:
[..]
Wat leuk! Misschien heb ik die nog wel. Bij het sluiten van vol heb ik veel gekopieerd. Zal volgende week even voor je zoeken.
Sorry cos voor off topic zijn.
Ze verft haar moedervlekken bij met wenkieverf.quote:
Noodlanding incomingquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:13 schreef ledn81 het volgende:
Ariana is nog aan het landen![]()
Ze mag wel op gaan schieten, straks is de tank leeg
Nee! Tom blijft!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:01 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja te dominant in groep en te glad.
Ze was daar echt heel boos op hemquote:
Met haar zielige verhaaltje tegen Danny heeft ze er goed voor gezorgd dat Ashley werd genomineerdquote:
Dat is tot op de dag vandaag nog steeds zijn nachtmerrie.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is dat niet die gekke Thomas Berge fan?
Ze is nog steeds boos op hem?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is tot op de dag vandaag nog steeds zijn nachtmerrie.
Daar is geen gesprek mee te voeren.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:16 schreef Moeraskat het volgende:
Ariane laat ook weer niet Ashley uitpraten.
Super vermoeiendquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar is geen gesprek mee te voeren.
Dat is dan wel weer lief.quote:
En ze blijft maar zeggen dat andere door haar heen praten of zinnen afmaken…….ik kan haar slecht hebbenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:16 schreef 36Chambers het volgende:
Ashley probeert al 3x wat te vertellen, maar Ariana gaat er steeds overheen.
Zo vermoeiend.
Totaal geen zelfreflectiequote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
En ze blijft maar zeggen dat andere door haar heen praten of zinnen afmaken…….ik kan haar slecht hebben
Daar zijn meerdere AI-systemen mee bezig om dat voor elkaar te krijgenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:19 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik ben er weer. Nog mooie Tom shots gemist? Of is er weer niks gebeurd?
Straks gaan ze nog fluitenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:20 schreef greysbones het volgende:
God een halve dag een föhn
Gaan ze nu stofzuigen
Je zou er maar mee samenwonenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
En ze blijft maar zeggen dat andere door haar heen praten of zinnen afmaken…….ik kan haar slecht hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |