SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik heb er eigenlijk niet echt een beeld bij hoe dit smaaktquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die zijn best lekker. Van lays
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n electrische step en die wilde ik even op een andere plek zetten maar ik verloor m'n balans en viel er overheenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt pijnlijk en niet iets wat je aan kunt raden.
Hoe heb je die gebroken?
ja dar kan ik niet echt uitleggenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk niet echt een beeld bij hoe dit smaakt
Sorry, ik moest een klein beetje giechelenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb zo'n electrische step en die wilde ik even op een andere plek zetten maar ik verloor m'n balans en viel er overheenNiet echt stoer, maar het is wat het is. Dus tijdens de val m'n arm gestrekt om met m'n hand de val te breken, maar de impact op de hand is toen via de onderarm in de elleboog terechtgekomen.
Pas drie dagen later had ik trouwens de bevestiging dat het gebroken was, duurde even.
Snap ik welquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, ik moest een klein beetje giechelen
Maar lijkt me pijnlijk ... wel een beetje een breuk die makkelijk geneest of zo'n moeilijke met kartels enz?
Ik wil me er ook niet aan wagenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk niet echt een beeld bij hoe dit smaakt
Ahh da's wel minder, sterkte met de rug!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
heb me er wel behoorlijk over op lopen naaien natuurlijk dus nu een stressreactie in mijn rug, maar ja. Weekendje rust, paar keer heet douchen en dat kom ook wel weer goed
Oh, dat kon nog ernstig aflopen ookquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap ik wel![]()
Hij was lastig. Operatie was niet nodig maar hestel inclusief fysiotherapie duurde ruim vier maanden. Gelukkig heb ik alle functie wel weer zo'n beetje terug nu, dat was nog maar de vraag.
ja dat blijft gewoon een dingetje. 14 jaar geleden heel lullig uitgegleden in de gladdigheid. 3 wervels verbrijzeld en 2,5 jaar revalidatie. Sindsdien blijf ik liever binnen met gladdigheid.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh da's wel minder, sterkte met de rug!
Zeker als je er náást looptquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat kon nog ernstig aflopen ook![]()
Conclusie: stepjes zijn levensgevaarlijk
Beter stapjes dan stepjes dusquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat kon nog ernstig aflopen ook![]()
Conclusie: stepjes zijn levensgevaarlijk
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb zo'n electrische step en die wilde ik even op een andere plek zetten maar ik verloor m'n balans en viel er overheenNiet echt stoer, maar het is wat het is. Dus tijdens de val m'n arm gestrekt om met m'n hand de val te breken, maar de impact op de hand is toen via de onderarm in de elleboog terechtgekomen.
Pas drie dagen later had ik trouwens de bevestiging dat het gebroken was, duurde even.
Ohh dan begrijp ik de stress ook nog meer ja, die associatie blijf je natuurlijk houden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat blijft gewoon een dingetje. 14 jaar geleden heel lullig uitgegleden in de gladdigheid. 3 wervels verbrijzeld en 2,5 jaar revalidatie. Sindsdien blijf ik liever binnen met gladdigheid.
ja nou ja, ik heb de steigers er nog steeds in zitten. Als het ooit nogeens fout gaat heb ik echt ECHT een probleemquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh dan begrijp ik de stress ook nog meer ja, die associatie blijf je natuurlijk houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nou ja, ik heb de steigers er nog steeds in zitten. Als het ooit nogeens fout gaat heb ik echt ECHT een probleemdat mag dus gewoon echt ECHT niet.
Ik wil hier gewoon niet eens aan denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
[..]
ja nou ja, ik heb de steigers er nog steeds in zitten. Als het ooit nogeens fout gaat heb ik echt ECHT een probleemdat mag dus gewoon echt ECHT niet.
HeftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee is ook geen gein aan eigenlijkquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil hier gewoon niet eens aan denken.
[..]
dat was het zeker ja.quote:
nee maandag.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Is het morgen weg? Want wil naar de bioscoop en de dierenwinkel, ben al een week de deur niet uit geweest
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat was het zeker ja.
En dan heb ik nog mazzel dat het niet een dwarslaesie of wat dan ook geworden is
Same.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Is het morgen weg? Want wil naar de bioscoop en de dierenwinkel, ben al een week de deur niet uit geweest
JA LEUKquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee maandag.
Dan wel wind en regen, veel. Maar
Ja jezus.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee maandag.
Dan wel wind en regen, veel. Maar
Lekker enkels bijtenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA LEUK
Dan wil ik ook naar buiten.
20 cm kan genoeg zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:53 schreef CherryLips het volgende:
De doorgaande weg is wel veilig maar dit stukje naar de auto en de parkeerplaats
Ik moet het dekentje nog verwijderen en dat zit onder de opgevroren sneeuwquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:53 schreef CherryLips het volgende:
De doorgaande weg is wel veilig maar dit stukje naar de auto en de parkeerplaats
Ik neem wel een fles lauw water meequote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet het dekentje nog verwijderen en dat zit onder de opgevroren sneeuw
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:51 schreef CherryLips het volgende:
jezusquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar jij bent niet van suiker.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:01 schreef mschol het volgende:
ik heb gewoon gezellig gefietst over stukjes ijs enzo, ging prima
is mijn omgeving het soms niet mee eensquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar jij bent niet van suiker.
Iets zegt met dat het minder gezellig was dan je doet voorkomen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:01 schreef mschol het volgende:
ik heb gewoon gezellig gefietst over stukjes ijs enzo, ging prima
is goed bolquote:Zet 'm in je agenda:
de Wereld Naakt Tuinieren-dag!
was prima te doen, gewoon blijven rijden en geen rare bewegingen makenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iets zegt met dat het minder gezellig was dan je doet voorkomen.
Tja.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:04 schreef mschol het volgende:
was prima te doen, gewoon blijven rijden en geen rare bewegingen maken
Nu vraag je teveel.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
is goed bol
[..]
was prima te doen, gewoon blijven rijden en geen rare bewegingen maken
Wilde die vandaag niet?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben benieuwd of de schoen morgen wel wil starten
Ik wilde zeggen 'dat is vreemd, hier ook'. En toen realiseerde ik me dat mijn hier ook jouw hier isquote:
Hij staat nog onder zijn dekentje, maar ik heb hem maandag voor het laatst gebruikt.. nou ja, het zal wel meevallenquote:
Ja, dan rijd ik ineens supernetjesquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Maar dat is net als wanneer je politie ziet, dan denk je NIET VERDACHT GEDRAGEN NIET RAAR DOEN terwijl er niks aan de hand is.
Zodra ik op dat ijs fiets, krijg ik spasmes.
How ver zitten we van elkaar?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'dat is vreemd, hier ook'. En toen realiseerde ik me dat mijn hier ook jouw hier is
Als jij in Benidorm zit nu, ergens tussen de 5 en 8km.quote:
Dat is wel heel dichtbijquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Als jij in Benidorm zit nu, ergens tussen de 5 en 8km.
Ah het is net begonnen met regenen hier.
Komt dichtbij zo hčquote:
Ja hier sloeg het eventjes vrij hard tegen de ramen. Flinke flits nu ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:14 schreef gianni61 het volgende:
Het druppelt wel, maar echt regen zou ik het nog niet noemen
Ik zou naar binnen gaan zo te horen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:14 schreef gianni61 het volgende:
Het druppelt wel, maar echt regen zou ik het nog niet noemen
Il lig voor de tv, maar de balkondeur staat open.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou naar binnen gaan zo te horen.
Welk deel van Benidorm zit je in? Engelse wijk?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Il lig voor de tv, maar de balkondeur staat open.
Ik zag op het terrein al wat alpecin deceuninck wagensquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt dichtbij zo hč
Nee maar inderdaadVeel wielerploegen voor zondag verblijven ook in mijn dorp.
Ik heb geen idee hoe het hier verdeeld is. Maar als ik van hier uit recht richting strand loop kom ik wel door flink wat engelse zuip stratenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Welk deel van Benidorm zit je in? Engelse wijk?
Oké dan zit je achter de Engelse wijk zo te horen, en het strand is dan het Levante-strand.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het hier verdeeld is. Maar als ik van hier uit recht richting strand loop kom ik wel door flink wat engelse zuip straten
IJs is alleen goed om te eten en in je drinken.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
op ijs fietsen is ook gewoon niet zo'n goed idee.
Zal vast nog wel startenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij staat nog onder zijn dekentje, maar ik heb hem maandag voor het laatst gebruikt.. nou ja, het zal wel meevallen
Is kaolo stoerquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ja maar die klote hoere picnic heeft al weken geen Hertog meer.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
IJs is alleen goed om te eten en in je drinken.
Klopt. Wel het mooiere strand vind ikquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dan zit je achter de Engelse wijk zo te horen, en het strand is dan het Levante-strand.
Zekerquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klopt. Wel het mooiere strand vind ik
Kreeg in kpd sc de tip om naar old Dutch te gaan, wat hier vlak in de buurt is, maar ben er heen gelopen er er zat 1 tafeltje.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
ZekerWas je nog van plan vanavond of morgenavond op stap te gaan?
Oh die ken ik niet maar als je er sowieso maar een paar dagen bent lijkt het me ook niet echt avontuurlijk om dan naar Nederlandse tenten te gaanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kreeg in kpd sc de tip om naar old Dutch te gaan, wat hier vlak in de buurt is, maar ben er heen gelopen er er zat 1 tafeltje.
Maar in mn eentje ben ik niet zo van het stappen s avonds.
Ik doe wel aan daydrinking op het terras en nu op de kamer met een serie.
En morgen en overmorgen naar de cross
Engelsen zijn dan ook gewoon nog veel erger dan nederlandersquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet maar als je er sowieso maar een paar dagen bent lijkt het me ook niet echt avontuurlijk om dan naar Nederlandse tenten te gaan
Nou, begrijpelijk hoorBenidorm op een vrijdag- of zaterdagnacht is een behoorlijk gekke plek. De Engelse wijk althans.
Absoluut en zeker rond 'English Square' is het veel drugdealers en vechtpartijen 's nachts. (Als je je afvraagt waar dat is, Google 'Hippodrome Benidorm' voor de lokatie).quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Engelsen zijn dan ook gewoon nog veel erger dan nederlanders
ja ik ga altijd even googlen waar ik die avond lekker doodgeschopt kan wordenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut en zeker rond 'English Square' is het veel drugdealers en vechtpartijen 's nachts. (Als je je afvraagt waar dat is, Google 'Hippodrome Benidorm' voor de lokatie).
Oké Carlo.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ga altijd even googlen waar ik die avond lekker doodgeschopt kan worden
Ik dacht eerder aan googlen om te weten waar je niet moet komen maar ieder z'n ding.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, die straat ben ik wel doorheen gelopen gisterenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut en zeker rond 'English Square' is het veel drugdealers en vechtpartijen 's nachts. (Als je je afvraagt waar dat is, Google 'Hippodrome Benidorm' voor de lokatie).
Mocht hier eigenlijk niet om lachen, maar wtfquote:
Ik wil morgen al voor de vrije trainingen bij de cross zijn dus ik doe sowieso niks meer tot het ontbijtbuffet open isquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Picornie hč, Picornie.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mocht hier eigenlijk niet om lachen, maar wtf
Ik ben opgegroeid in omgeving Beverwijk.quote:
quote:
stuur recht houden en trappen is teveel?quote:
soms niet te voorkomen als je van A naar B moetquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Moest iedereen in dat gesprek zeggen of ze voor Ajax of voor Feyenoord waren?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in omgeving Beverwijk.
Wij hadden een kringgesprek in de klas de dag erna.
Een paar waren verkleed als kakkerlak, dus het was vanzelf wel duidelijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Moest iedereen in dat gesprek zeggen of ze voor Ajax of voor Feyenoord waren?
Typisch, altijd provoceren hčquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een paar waren verkleed als kakkerlak, dus het was vanzelf wel duidelijk.
Yup.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
stuur recht houden en trappen is teveel?
[..]
soms niet te voorkomen als je van A naar B moet
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
dalek maar weer eens te bedde. Is alweer laat
Dalek?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog even en dan is het zaterdagquote:
Lekker maat.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zullen we hem missenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
@:4EverBlackEyed @:CherryLips @:dud0r @:Citizen.Erased @:recce
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik bedoel dat Fok altijd stillig is op de vrijdagavondquote:
Deze sc gaat toch altijd op tijd slapen..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Fok altijd stillig is op de vrijdagavond
Maar het is nog erg vroeg nuquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Deze sc gaat toch altijd op tijd slapen..
Het is nog redelijk laat voor een vrijdag?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is nog redelijk laat voor een vrijdag?
Ik ben hier normaal nooit, dus geen ideequote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die man die dood wil. Geen idee wie het is verder hoor. Maar bij zulke uitspraken over ik wil nu dood gaan mijn tenen echt in de kromstandquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben hier normaal nooit, dus geen idee
Laatquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is nog redelijk laat voor een vrijdag?
[ twitter ]
'niet normaal' is ook een van de vereisten hierquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben niet normaal dus geen idee verder
Heb je al iets in de fik gezet?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:16 schreef kwiwi het volgende:
Brandweercursus was leukEnige sociale ding waar ik blijkbaar energie uit haal
godverquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Huize Kwiwi fikt lekkerquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je al iets in de fik gezet?
Strooooooquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Allemaal mensen die hier normaal nooit zijn, maar nu wel
Hooooooi
Op vrijdagavond toch wel?? Doordeweeks lig ik meestal net in bed, of ben van plan er in te springen...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hooooooi
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hooooooi
Ik ben hier wel vaker hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hooooooi
Huh, wie ben jij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nog even en het is weer kerst.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
nog even en het is weer maandag @:pheno
ietsjes langer en we mogen weer vuurwerk de lucht in knallenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog even en het is weer kerst.
Nee was de wat te doen bij ongelukken + reanimeren (met AED) cursus.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je al iets in de fik gezet?
dat lijkt bijna normaal..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee was de wat te doen bij ongelukken + reanimeren (met AED) cursus.
Wat ik trouwens wel leuk vond, of gewoon prettig, is dat bij alle oefeningen waarbij je collega's eigenlijk gewoon uiteindelijk over hun hele lichaam moet aanraken/vasthouden, niemand er ook maar een seconde een probleem van maakte dat dit gebeurde. Omkleden is ook gewoon gemixt, boeit niemand. Dat dit nog kan in metoo tijdperkHeerlijk toch.
En dan is het alweer 2025quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ietsjes langer en we mogen weer vuurwerk de lucht in knallen
weer dichter bij je pensioen doodquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan is het alweer 2025
Hoppa
Nou, super fijn weer.quote:
We gaan gewoon voor het eeuwige leven, alle tijd om het universum te ontdekkenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:40 schreef Strani het volgende:
Tot zover 'Optimistisch het weekend in'.
Gaat snel zo, 2024.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan is het alweer 2025
Hoppa
Ja, voor je het weet, zitten we alweer aan de rollade.quote:
Alle mannen van Kwiwidorf hebben zich aangemeld voor de cursus?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee was de wat te doen bij ongelukken + reanimeren (met AED) cursus.
Wat ik trouwens wel leuk vond, of gewoon prettig, is dat bij alle oefeningen waarbij je collega's eigenlijk gewoon uiteindelijk over hun hele lichaam moet aanraken/vasthouden, niemand er ook maar een seconde een probleem van maakte dat dit gebeurde. Omkleden is ook gewoon gemixt, boeit niemand. Dat dit nog kan in metoo tijdperkHeerlijk toch.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet, zitten we alweer aan de rollade.
Oeh rollade, dat heb ik echt al lang niet meer gehad.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet, zitten we alweer aan de rollade.
First world problemsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aan de ene kant wil ik wel naar bed, wantMaar aan de andere kant ben ik nog lekker aan het gamen.
Ik heb nu zin in rolladequote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oeh rollade, dat heb ik echt al lang niet meer gehad.
Sorry, daar heb ik nog geen cursus voor gehad dus ik kan je niet helpenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is weer in mijn rug geschoten
Ik heb Stray uitgespeeldquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aan de ene kant wil ik wel naar bed, wantMaar aan de andere kant ben ik nog lekker aan het gamen.
Gewoon lekker gamen. Juist fijn dat de avonden van jou zijn toch en dat je zelf mag weten wat je doet?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sorry, daar heb ik nog geen cursus voor gehad dus ik kan je niet helpen
Dus tot maart moet iedereen maar gewoon niet ziek worden?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou volgende week BHV cursus hebben, maar vanwege te weinig aanmeldingen is ie verplaats naar begin maart.
BHV he? Dat is geen EHBO?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus tot maart moet iedereen maar gewoon niet ziek worden?
Ja er zijn verschillende trainingscentra, en soms zijn er ook weekenduitstapjes naar Duitsland zag ik om eens ergens anders te trainen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Zo’n animatiecursus met AED vond ik ook wel tof om te doen trouwens.
Hebben jullie ook zo’n trainingscentrum met een nephuis?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is weer in mijn rug geschoten
Een BHV'er moet toch ook eerste hulp verlenen?quote:
Volgens mij niet, tenminste hier niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een BHV'er moet toch ook eerste hulp verlenen?
Ja maar dat stuk heet dan EHBO. BHV training behandelt echt dingen als brand en ontruimingen enzo. Bij ons heeft iedereen een EHBO diploma maar niet iedereen BHV.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een BHV'er moet toch ook eerste hulp verlenen?
Een biba op je bopla is altijd wel hdp, met een GT, Esma of spebi gezel mdm beetje op de vrijmibo lafjes naar de ar loeren. Werd natuurlijk 1 grote esca, Liselotte-Fleur is zo’n labo, na drie atjes en een bvo’tje weggetikt heeft ze gewoon 3 keer een mozaiekje gelegd in de burgerrups. Zo ordi! Echt hef.quote:
Ik denk dat de meeste mensen met BHV wel ook EHBO hebben maar weet niet of dat een vereiste is.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij niet, tenminste hier niet.
Ygquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Een biba op je bopla is altijd wel hdp, met een GT, Esma of spebi gezel mdm beetje op de vrijmibo lafjes naar de ar loeren. Werd natuurlijk 1 grote esca, Liselotte-Fleur is zo’n labo, na drie atjes en een bvo’tje weggetikt heeft ze gewoon 3 keer een mozaiekje gelegd in de burgerrups. Zo ordi! Echt hef.
X Claire
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Een biba op je bopla is altijd wel hdp, met een GT, Esma of spebi gezel mdm beetje op de vrijmibo lafjes naar de ar loeren. Werd natuurlijk 1 grote esca, Liselotte-Fleur is zo’n labo, na drie atjes en een bvo’tje weggetikt heeft ze gewoon 3 keer een mozaiekje gelegd in de burgerrups. Zo ordi! Echt hef.
X Claire
Ja bij jou is EHBO ook wat logischer om te hebben met al die kinders, bij een kantoor zijn er meestal meer BHV'ers dan EHBO'ersquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dat stuk heet dan EHBO. BHV training behandelt echt dingen als brand en ontruimingen enzo. Bij ons heeft iedereen een EHBO diploma maar niet iedereen BHV.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
X Claire
Maar dan is het dus de vraag of bij jullie de mensen die BHV hebben niet ook EHBO hebben.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij jou is EHBO ook wat logischer om te hebben met al die kinders, bij een kantoor zijn er meestal meer BHV'ers dan EHBO'ers
Ehbo is niet perse verplicht bhv wel (als je een bedrijf hebt).quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen met BHV wel ook EHBO hebben maar weet niet of dat een vereiste is.
Ja precies, hier zit het gewoon in het pakket als je BHV doet. Dit jaar moet ik weer online geloof ik, want dacht dat ik vorig jaar op locatie moest. Behalve het blussen heb ik liever de online dan de praktijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ehbo is niet perse verplicht bhv wel (als je een bedrijf hebt).
Die ehbo plak je er zo aan/bij dus zou niet weten waarom je die er dan niet ‘gewoon’ bij zou doen.
Denk dat de meesten hier ze ook wel allebei hebben jaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dan is het dus de vraag of bij jullie de mensen die BHV hebben niet ook EHBO hebben.
even van het balkon springen, ben zo terugquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
X Claire
Was lachen na de pandemie. Gedoe met verlopen diploma's enzo. Maar was toen wel coulance kan ik me herinneren.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:07 schreef Ygritte het volgende:
Tenzij je in de kinderopvang werkt, dan moet er altijd een volwassene met een goedgekeurd ehbo diploma zijn![]()
BHV is daar dan weer een verplichting vanuit je gebruikersvergunning.
Balconing wordt niet gewaardeerd in Benidorm!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
even van het balkon springen, ben zo terug
Ligt ook echt wel aan de aanbieder. Ik heb hele leuke herhalingen gehad waarbij ik ook echt wel weer eens iets nieuws leerde of iemand die het heel leuk deed, maar ook wel van die semi ‘niemand heeft zin, ik draai een verhaaltje af en wanneer kunnen we weer naar huis’ bijeenkomsten.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja precies, hier zit het gewoon in het pakket als je BHV doet. Dit jaar moet ik weer online geloof ik, want dacht dat ik vorig jaar op locatie moest. Behalve het blussen heb ik liever de online dan de praktijk.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt ook echt wel aan de aanbieder. Ik heb hele leuke herhalingen gehad waarbij ik ook echt wel weer eens iets nieuws leerde of iemand die het heel leuk deed, maar ook wel van die semi ‘niemand heeft zin, ik draai een verhaaltje af en wanneer kunnen we weer naar huis’ bijeenkomsten.
Tegenwoordig hoef ik niks, kan ik niks en ben ik formeel niks meer
Waren veel aanbieders die hem gewoon met een jaar verlengd hebben of waar je na online 3,5 vraag beantwoorden hem weer verlengd had.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was lachen na de pandemie. Gedoe met verlopen diploma's enzo. Maar was toen wel coulance kan ik me herinneren.
Niet gewond raken en er moet geen brand uitbreken.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus tot maart moet iedereen maar gewoon niet ziek worden?
Snap ik. Als het goed is is de cursusleider daar ook wel sensitief op. Ook wel eens een cursusleider gehad die het echt verbood om de poppen een naam te geven, vooral ook om de reden die jij noemt. Je weet nooit wat een ander wel of niet heeft meegemaakt.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het ligt ook niet aan de aanbieder hoor, incase heeft meestal wel leuke mensen. Het is meer het sociaal doen met collega's die ik niet ken en vooral dat ik wat moeite heb gekregen met het oefenen van de reanimatie na mijn broer.
filistijnen? van de uitspraak?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:20 schreef Ygritte het volgende:
Met de filistijnen op pad. Dat is een club horizontaal beperkte bloedverwanten met energie voor minstens 20.
Wordt top
Verjaardag van dochter van m’n broer en klimmen met een vriend van mij.quote:
Knuff0lquote:
Als dat eens zou helpenquote:
Raar ben je soms kwiwiquote:Op zaterdag 20 januari 2024 05:46 schreef kwiwi het volgende:
-11 hierZo even lekker buiten wakker worden met warme chocolademelk
![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 05:46 schreef kwiwi het volgende:
-11 hierZo even lekker buiten wakker worden met warme chocolademelk
![]()
Ik lig al met een naald in mijn arm bij de bloedbank. Dus hup, jij ook nuttige dingen doen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Half tien afgesproken met mijn fitness-buddy om naar de sportschool te gaan. Maar ik lig nog zo lekker.
O ja moet ik ook weer eens doen binnenkort. Deze SC is altijd goed voor remindersquote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lig al met een naald in mijn arm bij de bloedbank. Dus hup, jij ook nuttige dingen doen.
Bij deze.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja moet ik ook weer eens doen binnenkort. Deze SC is altijd goed voor reminders
Gewoon geduld, je darmen moeten weer aangevuld worden na de exodus, dan kan het gerust een dag of 2 durenquote:
Alvast leuk voor volgend jaarquote:
Gewoon geduld zeg jequote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon geduld, je darmen moeten weer aangevuld worden na de exodus, dan kan het gerust een dag of 2 duren
Misschien klaart het nog op?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:12 schreef LTVDK het volgende:
Maar dacht dat het vandaag nog een mooie zonnige dag zou worden en het morgen pas weer grijs zou worden
Morguhquote:
Wilde eigenlijk in bed blijven liggen, maar helaas.quote:
Ik zie hier een waterig zonnetjequote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk in bed blijven liggen, maar helaas.
Misschien later nog even
Waarom zou je dat doenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:50 schreef Koen66 het volgende:
Zijn er al asielzoekers in Foqueville gesigneerd?
Ja ok, misschien niet jouw sterkste eigenschapquote:
* zet witte puntmuts opquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hierheen gestuurd door de spreidingswet
Dus nu moet je ook het dekentje loskrabben?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het dekentje was aan de schoen vastgevroren.
Hier is alles heel grijs en grauwquote:
Moest het lichtjes lostrekkenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus nu moet je ook het dekentje loskrabben?
Had jij die ooit afgedaan, dan?quote:
Nou zeg.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had jij die ooit afgedaan, dan?
Fatoe manggggquote:
Maar de locale Foqueville caafs danquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fatoe mangggg
Jij zou asielcaafs nooit weigeren, toch?
Wel met je headset op toch?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik luister nu naar binaural beats en het is vrij rustgevend
Dan kon je gelijk een nieuwe auto gaan kopenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest het lichtjes lostrekken
Gelukkig geen stukjes lak mee, anders moest ik nu huilen
Nee, die niet. Maar wattie en neus op pootjes hebben ook kleine witte puntmutsjesquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fatoe mangggg
Jij zou asielcaafs nooit weigeren, toch?
Die moeten helpen met inburgeren en hun brokjes met hooi delenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar de locale Foqueville caafs dan
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die moeten helpen met inburgeren en hun brokjes met hooi delen![]()
Of is het eigen Foqueville caaf eerst ?
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die niet. Maar wattie en neus op pootjes hebben ook kleine witte puntmutsjes
NC koptelefoonquote:
Ja, want de lak herstellen kan niet, dan moet je gelijk wel een nieuwe schoen kopenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kon je gelijk een nieuwe auto gaan kopen
En Arizona, Juna en Ylvi die stemmen zeker PvdA of GroenLinks?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die niet. Maar wattie en neus op pootjes hebben ook kleine witte puntmutsjes
Of Caaf66quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NC koptelefoonHeb je ook ervaring met dat soort muziek?
[..]
Ja, want de lak herstellen kan niet, dan moet je gelijk wel een nieuwe schoen kopen
[..]
En Arizona, Juna en Ylvi die stemmen zeker PvdA of GroenLinks?
Die doen mee met een anti-PVV demoquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, want de lak herstellen kan niet, dan moet je gelijk wel een nieuwe schoen kopen
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die doen mee met een anti-PVV demo
Een soort Aziatische BudaBolide ?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zag een foto van de nieuwe Mitshubishi Colt en die deed mij sterk denken aan een Clio.
Maar dat is dus gewoon een Clio met een Mitshubishi-logo
Whiept Juna een beetje bekakt?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Zouden ze dan ook een soort Kagedis-caaf hebben?
Weinig auto's tegenwoordig nog die maar voor 1 merk ontwikkeld wordenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zag een foto van de nieuwe Mitshubishi Colt en die deed mij sterk denken aan een Clio.
Maar dat is dus gewoon een Clio met een Mitshubishi-logo
Wattenschijfje vooropquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:04 schreef Koen66 het volgende:
Hahaha mi hier intussen van een caaf demonstratie
Ja, maar Arizona nog meer.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Whiept Juna een beetje bekakt?
Ja, op zich wel een grappige optiequote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een soort Aziatische BudaBolide ?
Oje grachtengordel caafsquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar Arizona nog meer.
Heb het ooit wel eens geprobeerd maar het werkt niet geweldig bij mij. Er zijn een paar tonen kapot in m'n oren(lang leve feestjes zonder gehoorbeschermingquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Renault werkt samen met Nissan, maar vond dit wel een verrassende movequote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weinig auto's tegenwoordig nog die maar voor 1 merk ontwikkeld worden
Inclusief een mini- bakfietsje en een knot OP het hoofd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |