quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mokersaai als dat je enige vorm van sport isquote:
We zullen jou eens padellenquote:
Iedereen die daar aan doet is wel zoooo vervelend. Soort cult meteen dat als je daaraan doet je het ook 24/7 erover moet hebben en het te promoten. Soort herbalifequote:
Ben je geworden wat je wilde?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat wil jij worden? Die vraag krijg ik niet meer
Dit was een nee met voorbedachte radequote:
Naja, squash is erger. Maar met leuk gezelschap…quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Iedereen die daar aan doet is wel zoooo vervelend. Soort cult meteen dat als je daaraan doet je het ook 24/7 erover moet hebben en het te promoten. Soort herbalife
Mortaxx wordt nooit afgewezen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit was een nee met voorbedachte rade
Als je dit meisje voor je hebt ga je afgewezen worden.
‘Bepaalde dingen die op de lange termijn niet samen gaan denk ik’quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
Ook wel mooi die nazi tattoo van hem (lol)
Loop jij zo achter, loop ik voor?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
Ook wel mooi die nazi tattoo van hem (lol)
Ze zitten nu voor de tvquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
“Ze kijken sowieso hun eerste date samen”
Huh?
Ze kijken nu samen naar deze aflevering? Misschien posten ze hier wel mee.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:17 schreef NoCigar het volgende:
'Ze kijken sowieso samen hun eerste date…' ik snap deze zin niet.
@mitchellajaxquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze kijken nu samen naar deze aflevering? Misschien posten ze hier wel mee.
Kom je nog een andere keer meekijken?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aan deze ‘antwoorden’ hebben we toch helemaal niks.
Ja!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kom je nog een andere keer meekijken?
Het komt nog een paar maanden, grof geschat.quote:
We wachten even af hoe @cherrycoke het doet. Daarna beslissen we of we nog andere mensen in durven te sturen.quote:
Hij is toch heel thuisgekomen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
We wachten even af hoe @:cherrycoke het doet. Daarna beslissen we of we nog andere mensen in durven te sturen.
Hoge gunfactor, dat Disney diertje.quote:
Jij wilt hem gewoon voor jezelf houdenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is toch heel thuisgekomen?![]()
Stuur je foto maar door, Dombo, dan meld ik je aan.
Ik ben wel gek op dieren, ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Jij wilt hem gewoon voor jezelf houden
Is ook zo. Het is ook maar een pesterijtjequote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoge gunfactor, dat Disney diertje.
Heel ordinair dit.quote:
Niet zo serieus nemenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nouja zeg.
Wat heb ik je ooit misdaan
Nu ga je te verquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:35 schreef Mortaxx het volgende:
Soms doet Dombohetolifantje1 mij een beetje aan Paul denken
Ik kwam een review tegen op TripAdvisor gister, met deze vrouw en foto.quote:
Nieuw denk ik. Iig Denies heeft de nieuwe outfit aanquote:Op maandag 22 januari 2024 19:28 schreef Gibson88 het volgende:
Nieuwe afleveringen of zijn dit herhalingen?
Linkje alstublieftquote:Op maandag 22 januari 2024 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kwam een review tegen op TripAdvisor gister, met deze vrouw en foto.
Trash genotquote:
Hij komt wel van zijn kruk af bij ontvangstquote:
Hij heeft meteen een like verdiend!quote:Op maandag 22 januari 2024 19:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Hij komt wel van zijn kruk af bij ontvangst
Service monteurquote:Op maandag 22 januari 2024 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
Even de intro gemist maar is hij stukadoor?
Servicemonteurquote:Op maandag 22 januari 2024 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
Even de intro gemist maar is hij stukadoor?
Dit meisje toch niet?quote:
Of blowen of hooikoortsquote:Op maandag 22 januari 2024 19:31 schreef S_E het volgende:
Hij ziet eruit alsof ie noga veel gezopen heeft gisteren
quote:Op maandag 22 januari 2024 19:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
2 over half 8 en meteen al een 'neukt alles'
quote:
Veel potten hebben toch één mooie en één jongensachtige?quote:
Zij zal het wel gaan oprapenquote:Op maandag 22 januari 2024 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
Sinds ze die dopjes aan pakken vast hebben gemaakt wil ik ze eigenlijk juist in de natuur gooien als wraak.
Straks eten honden ze opquote:Op maandag 22 januari 2024 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
Sinds ze die dopjes aan pakken vast hebben gemaakt wil ik ze eigenlijk juist in de natuur gooien als wraak.
Verschillendquote:Op maandag 22 januari 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel potten hebben toch één mooie en één jongensachtige?
quote:Op maandag 22 januari 2024 19:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
k vind het echt zo'n saaie aflevering
quote:
We wachten op de haais of transeksuelen.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
k vind het echt zo'n saaie aflevering
Soms bij dat kookgedeeltequote:Op maandag 22 januari 2024 19:36 schreef RipCity het volgende:
Ik zie nooit echt eten in dat FD restaurant dat ik denk: YUM, dat moet ik hebben
Monnickendamquote:Op maandag 22 januari 2024 19:36 schreef DKUp het volgende:
Waar komt ze in godsnaam vandaan? Verschrikkelijk om te horen, klinkt als een bejaarde Amsterdamse frau van de markt.
Die komen er nog gehaait aanquote:Op maandag 22 januari 2024 19:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
We wachten op de haais of transeksuelen.
quote:Op maandag 22 januari 2024 19:37 schreef RipCity het volgende:
Deze heeft leuk leventje gehad, opzeker.
Zeer zeer welkom in dit inclusieve badquote:
Hahhaa ja! Dat was ook een legende.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Lijkt wel op die Albert die was concierge van spangas
Hallo Cocoquote:
Wat is jouw favoriete pokémon?quote:Op maandag 22 januari 2024 19:39 schreef Joop_W het volgende:
Ik kom binnen bij pokemonafdeling, mijn avond kan niet meer stuk.
Brrr echt hequote:Op maandag 22 januari 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Meisje met tuinbroek heeft een niet erg prettige stem
Eensquote:Op maandag 22 januari 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Heb jij een wild leven?quote:Op maandag 22 januari 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Tweede man met een wild leven vanavond
Ja, geloof dat haar date niet heel blij isquote:Op maandag 22 januari 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Zij is wel leuk.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Roze meisje doet me beetje denken aan Pam uit The Office.
Onconventioneel is wel mijn ding, ja.quote:
Ik geef iedereen een inclusieve kansquote:Op maandag 22 januari 2024 19:41 schreef Coco het volgende:
@:Pisces29 twijfelde over zijn geaardheid.
Kontneuken moet weer leuk worden in 2024quote:Op maandag 22 januari 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geef iedereen een inclusieve kans
Surinaamse hapjes voor de GTST-acteursquote:Op maandag 22 januari 2024 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wat catert hij dan? Want deze wereld doet meer dan eten
Voor het Mediapark dusquote:Op maandag 22 januari 2024 19:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Surinaamse hapjes voor de GTST-acteurs
Hapjesquote:Op maandag 22 januari 2024 19:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Surinaamse hapjes voor de GTST-acteurs
Ik ook welquote:Op maandag 22 januari 2024 19:42 schreef RipCity het volgende:
Met deze 2 wil ik avondje doorhalen bij de Gay Bingo ofzo.
Zo ben ikquote:
Ze redt de wereldquote:Op maandag 22 januari 2024 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die geen kinderen willen vanwege waar de wereld naartoe gaat
De wereld is klote en niet wat het was - altijd. Dit kon je honderd jaar geleden ook zegen - of 50. Dat perspectief mist deze dame wellicht.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
quote:
Manic mondayquote:
quote:
De hele ontwikkelde samenleving is aan het uitsterven, maar mevrouw denkt aan het klimaat.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Advertentieruimte op Omroep Brabant zat al vol.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:46 schreef DKUp het volgende:
Niemand uit Brabant vandaag. Zijn ze zien bij de casting?
Maar heel af en toe, net als bij voetbal, komen ze Brabant uitquote:Op maandag 22 januari 2024 19:46 schreef DKUp het volgende:
Niemand uit Brabant vandaag. Zijn ze zien bij de casting?
quote:Op maandag 22 januari 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Deze blonde roept dat alle vrouwen hoeren zijn
Wat hebben we veel lookalikes vanavondquote:Op maandag 22 januari 2024 19:46 schreef Gibson88 het volgende:
Serviceboy lijkt wel een beetje op Jamai aan de steroïde
Een unicum ditquote:Op maandag 22 januari 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar heel af en toe, net als bij voetbal, komen ze Brabant uit
Ik snap best wat ze bedoelen, maar ik vind het altijd wel een beetje rauw uit de strot komen om het zo te verwoorden.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik word altijd wat moe van vrouwen die veel tegengas willen. Als je weet dat je je zin erg wil doordrukken zeg dat dan.
Niet lang genoegquote:Op maandag 22 januari 2024 19:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
@:Gibson88 Is dit niet iets voor je?
Ik ben niet lang genoegquote:Op maandag 22 januari 2024 19:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tja, als je zoveel eisen heb vind je nooit iemand he
Maak je 1 concrete opmerking, knippen ze de overige 20 minuten dat je subtiel bent eruitquote:Op maandag 22 januari 2024 19:48 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik snap best wat ze bedoelen, maar ik vind het altijd wel een beetje rauw uit de strot komen om het zo te verwoorden.
Ik draag ze eerder aan de hoge kant, ik vind het te midlife crisis ogen zo.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Overhemd staat erg open
Wie draagt dit ook zo?
Sprang capelle is meer gelderland achtig heb ik het idee.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:50 schreef DKUp het volgende:
Hij komt uit BRABANT
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ik houd niet zo van die uitdrukking, maar vind dat ook wel leuk in een vrouw. Heb dat liever dan zo'n stil en meegaand type.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik word altijd wat moe van vrouwen die veel tegengas willen. Als je weet dat je je zin erg wil doordrukken zeg dat dan.
Kaatsheuvel ligt toch echt dichterbij zeeland he.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Sprang capelle is meer gelderland achtig heb ik het idee.
Ik heb het alleen over de opmerking op zich natuurlijk. Het verwoordt wat grof wat op zich me geen onredelijke eis lijktquote:Op maandag 22 januari 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maak je 1 concrete opmerking, knippen ze de overige 20 minuten dat je subtiel bent eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |