Waar gelezen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:29 schreef huxley84 het volgende:
- knip, blijkt uit premium artikel -
Had iemand die reconstructie in ad gelezen?
Serieus? Ga eens lekker ergens anders trollen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Waaruit blijkt dat er verborgen gwbreken waren dan?
Oke dus feitelijk is daar nog helemaal geen sprake van.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Serieus? Ga eens lekker ergens anders trollen.
Er liep een dispuut over tussen de slachtoffers en de dader, het zou in februari voor de rechter komen.
Maar misschien had de dader er niet zo'n vertrouwen in dat hij in het gelijk gesteld zou worden, dat kan natuurlijk.
Als er geen verborgen gebreken waren had hij die rechtszaak iig fluitend kunnen afwachten.
Nee, daarom was die rechtzaak die eraan kwam.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oke dus feitelijk is daar nog helemaal geen sprake van.
Nou ik denk niet per se dat het zo is gelopen...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, daarom was die rechtzaak die eraan kwam.
Slachtoffers: er zijn verborgen gebreken!!
Dader: Niettus, niettus, niettus!
Slachtoffers: See you in court!!
Dader: Dat dacht ik niet!!!
Nou, uiteindelijk is dat wel de uitkomst.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou ik denk niet per se dat het zo is gelopen...
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien had Richard wel een complete andere motivatie die hier volledig los van staat.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, uiteindelijk is dat wel de uitkomst.
Kennelijk zat Richard er niet zo relaxed in, dat een rechter een uitspraak zou doen over wel/geen verborgen gebreken.
Mss dat ze bij de moord en mishandeling er gewoon bij was en ze daarom live gingen allebei om te laten lijken alsof zij er niet was en ze niet allebei de bak in hoevenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:47 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd of dit gevolgen gaat hebben voor Ingrid. Het is dus wel strafbaar als je het niet meldt bij de politie als iemand een moord gaat plegen. Stel ze wist of vermoedde het toch, en het OM kan dat bewijzen, heeft ze een probleem.
En ze deed natuurlijk ook mee aan het lastig vallen, ging samen met Richard staan filmen bij het huis van de slachtoffers omdat die camera’s hadden opgehangen.
Ja, ze hadden werkelijk waar met iedereen ruzie. Ben benieuwd naar het verhaal van Velsen… waarom ze daar een rechtzaak hadden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:55 schreef MissButterflyy het volgende:
Oké, ik dacht dat er al 1 rechtszaak was geweest die ze verloren hadden, maar dan was dat in Velsen geweest?
Dan was dat bij haar werkgever toch bekend geweest?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:55 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Mss dat ze bij de moord en mishandeling er gewoon bij was en ze daarom live gingen allebei om te laten lijken alsof zij er niet was en ze niet allebei de bak in hoeven
Maar kans is veel groter dat mijn speculatie onzin is.
AD Premium artikelquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar gelezen?
Je post iedere keer wel van alles maar er staat nooit een linkje bij.
Als het van een site of uit artikel komt die hier niet gepost mogen worden breng je FOK! mogelijk ook nog in de problemen.
Dat was in Velsen idd, waar ze niet tevreden waren met het voegwerk van "de beste voeger in de regio".quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:55 schreef MissButterflyy het volgende:
Oké, ik dacht dat er al 1 rechtszaak was geweest die ze verloren hadden, maar dan was dat in Velsen geweest?
Weet je, stress zal zeker meegespeeld hebben. Heb zijn filmpje ook bekeken en ik zag vooral een man die heel erg in de war en paranoïde was.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, uiteindelijk is dat wel de uitkomst.
Kennelijk zat Richard er niet zo relaxed in, dat een rechter een uitspraak zou doen over wel/geen verborgen gebreken.
Ah, lekker FOK! in de problemen brengen met stukjes uit premium artikelen...quote:
Het is 2024. 20-24 = -4, dat was de temperatuur dinsdag.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:56 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Je bent écht iets op het spoor.
Wist je trouwens dat er precies een jaar zat tussen de moord en de overdracht van het huis?
Dit is wel jouw conclusie he.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt nu wel zitten te grappen, maar het kan een trigger zijn geweest voor hem.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:01 schreef matthijst het volgende:
[..]
Het is 2024. 20-24 = -4, dat was de temperatuur dinsdag.
2+0+2+4 = 8. De auto stond tegen de 8e boom vanaf het huis geteld.
2 doden, 0 keer misgeschoten, 2 facebookstreams, 8 minuten tot de politie arriveerde
Dat filmpje is van net nadat hij 2 mensen vermoord heeft, los van het feit dat hij het in dat filmpje toegeeft kun je daar weinig uithalen over zijn reguliere gemoedstoestand.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Weet je, stress zal zeker meegespeeld hebben. Heb zijn filmpje ook bekeken en ik zag vooral een man die heel erg in de war en paranoïde was.
Dat is geen normale reactie op zoiets. Misschien was er ook helemaal niks aan de hand, en viel het wel mee met de verborgen gebreken, maar trok hij die spanning en stress niet.
De perfectionistische boekhouder?
Ook puur gespeculeer hoor.![]()
Maar je zou zeggen dat een zelfverzekerde en enigszins narcistische man vol vertrouwen de rechtszaak tegenmoet zou zien.
Poolse supermarkt ofzo?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:21 schreef Leandra het volgende:
Voor weinig verkopen, Richard aansprakelijk stellen voor het verlies en hopen dat de nieuwe eigenaar het plat gooit en er wat anders bouwt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |