Ze schelden je de plasticheffing kwijtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga met deze aanbieding enorm veel geld besparen. Slapend rijk worden zo
[ afbeelding ]
Na weken gemopper bleek het bij de tv de batterij van de ab te zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze schelden je de plasticheffing kwijt![]()
![]()
Ah, nu blijft de digitale tv ook al hangen. Mijn huishouden staat op instorten blijkbaar
Goed dat ze dat meldenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Deurbel gaat… een van de buren komt melden of ik wist dat mijn garagedeur al tijden open staat
Blijkt mijn afstandsbediening op tilt te slaan en zo te zien niet meer te fixen is waardoor de deur willekeurig (als de ab binnen bereik is) open en dicht gaat.
Het ietwat brakkige zendertje heeft het een jaar of tien netjes uitgehouden. Alleen een tikje jammer dat ik het tweede exemplaar nu niet kan vinden![]()
Dus nu maar geMacGyverd door de behuizing open te schroeven en de bediening te gaan doen door batterij aansluiten en loshalen. En -op hoop van zegen obv typenummer van de unit, want het origineel is niet meer leverbaar- een universele kopie te bestellen. Die hopelijk snel binnen komt en een snelle, makkelijke leerling is.
Schoorlquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:42 schreef Blues het volgende:
Weekend![]()
Morgen lekker naar Schoorl voor een nachtje![]()
![]()
Ik zie nu gekookte aardappels, sperziebonen en een slavink voor mequote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zie nu gekookte aardappels, sperziebonen en een slavink voor me
Gebakken aardappels, coleslaw en cordon bleu. Not even kiddin'quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zie nu gekookte aardappels, sperziebonen en een slavink voor me
Allemaal van 1 bord.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:25 schreef Faithy het volgende:
[..]met een waterige jus. En dubbelvla toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |