nou zo wil ik het niet zeggen? pf alleen seks wanneer getrouwde ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 06:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar ik zeg: Nee, het is beter dat mensen wel getrouwd zijn. Anders gaan ze misschien verlangen naar verboden seks.
1 Korintiërs 7:2Wie verlangt er nou niet naar "verboden seks"
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 07:21 schreef Mazikeen het volgende:
Hebben jullie het nu over seks op de vroege morgen
hahaha niet meer maar kwam wel ff ter spraken nog in de late avond, Hahahahaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 07:21 schreef Mazikeen het volgende:
Nou ja, er is geen betere manier om wakker te worden, dus wat dat betreftquote:Op vrijdag 19 januari 2024 07:21 schreef Mazikeen het volgende:
hahaha nou echt onwijze antwoorden kreeg ik niet, maarja he tis ook bullshit om het als een taboe te beschouwen. maar ok. moet t beetje netjes houden ook, dus ok.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 07:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou ja, er is geen betere manier om wakker te worden, dus wat dat betreft
beetje... lol is dat ik vrij ben hoor vandaag, anders niet. hahahaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 07:26 schreef Mazikeen het volgende:
Ben je weer heel de nacht wakker gebleven kree
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-01-2024 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Zit standaard bij KPN, net 21quote:Op vrijdag 19 januari 2024 07:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat heb ik niet denk ik, is tv abonnement zeker?
Ik heb Videoland en discovery plus.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 07:55 schreef _UserName_ het volgende:
misschien dat je discovery plus kan aanchaffen, daar zit het bij
Waar kan ik Discovery Channel zien?
Op discovery+ vind je het beste van Discovery, TLC, ID, Animal Planet, Discovery Science, Eurosport, HGTV, Food Network, MotorTrend en (live) sport.
Hier idd ook zonnepanelen, ik lever zo tussen de 1800 en 2200 kWh per jaar terug, nettoquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:06 schreef Mazikeen het volgende:
Ja ik zit door zonnepanelen ook op 95 euro. Maar heb voorschot extra hoog staan 175 euro. Ik zie dat echt als een decemberpotje
Dat is lang. Heb je al gecheckt of het goed gaatquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:15 schreef _UserName_ het volgende:
vrouwlief houdt het ook lang vol, is al vanaf half 8 gister ofzo aan het slapen
nee, maandenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:27 schreef Mazikeen het volgende:
21 jaardat is lang.
Ik dit jaar september 18en in mei 25 jaar bij elkaar
Owwwww hahaha ik dacht al dat is langquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nee, maandenOver 2 maanden 14 jaar samen
Heb je geslaapwandeld dan? Je hebt om 4:50 dit topic nog geopendquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:44 schreef KoningWouter het volgende:
Zo dat was me het nachtje wel weer![]()
Half 2 wakker geworden, koffie gedronken (veel) en alsnog kunnen slapen tot 8.
Douchen, apotheek, boodschappen en katten ouders eten gegeven.
Alles weer gedaan voor vandaag.
Ja ging om half 6 weer slapen of zo.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Heb je geslaapwandeld dan? Je hebt om 4:50 dit topic nog geopend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |