Ja geloof ik joh. Dat is even schrikken dan. Gelukkig is het niets.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee dacht eerst is er een binnen. Lig dan toch niet meer rustig en moet dan kijken. Alleen mijn nadeel. Wakker is dan ook wakker.
Ik hoop dat het weg is voor de storm wind en gladheid is geen leuke combinatie.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tja het is ook maar paar graadjes boven 0 overdag, niet warm genoeg om flink te laten dooien
[..]
Oh ik had het over mij
Niet hier in ieder geval. Mijn buren aan beide kanten zijn met vakantie. Woon in een blok van drie. Vind dat altijd best naar dan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja geloof ik joh. Dat is even schrikken dan. Gelukkig is het niets.
zondag wordt flink warmerquote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop dat het weg is voor de storm wind en gladheid is geen leuke combinatie.
Misschien was het een kat of zo die iets omstootte?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet hier in ieder geval. Mijn buren aan beide kanten zijn met vakantie. Woon in een blok van drie. Vind dat altijd best naar dan.
Kan ook of een steenmarter.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Misschien was het een kat of zo die iets omstootte.
Als je het niet vertrouwt kun je altijd ook nog het normale politienummer bellen he.
Gelukkigquote:
Oh meen je. Wat een brutaal tuig ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook of een steenmarter.
Ik bel niet zo snel heb er zelf in Winterswijk toen een met een bezem stok vanuit het raam weggeslagen die klom tegen mijn regenpijp naar boven de sukkel
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-01-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Is bij mij ook een keer ingebroken toen ik lag te slapen en niets van gemerkt. Was in Enschede. Had zo woning waar je beneden een kamer en garage had. Mijn tweeling sliep beneden. Gelukkig zijn die ook niet wakker geworden. Ik ban daarna zelf beneden gaan slapen en de kinderen boven.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh meen je. Wat een brutaal tuig ook.
Heb gelukkig zelf nog nooit een inbraak mee gemaakt, heb ook weinig te halen en mijn tuintje ligt er ook niet zo mooi bij op het moment dus ze slaan denk ik mijn huis maar over.
Oh dat is dan een geluk bij een ongeluk.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is bij mij ook een keer ingebroken toen ik lag te slapen en niets van gemerkt. Was in Enschede. Had zo woning waar je beneden een kamer en garage had. Mijn tweeling sliep beneden. Gelukkig zijn die ook niet wakker geworden. Ik ban daarna zelf beneden gaan slapen en de kinderen boven.
toch wel heftig hoor? ik ken het totaal zo niet van hier?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is bij mij ook een keer ingebroken toen ik lag te slapen en niets van gemerkt. Was in Enschede. Had zo woning waar je beneden een kamer en garage had. Mijn tweeling sliep beneden. Gelukkig zijn die ook niet wakker geworden. Ik ban daarna zelf beneden gaan slapen en de kinderen boven.
Alleen portemonee met geld. En zat genoeg in had net geld van de bank gehaald om kleding voor 4 kinderen te gaan kopenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dat is dan een geluk bij een ongeluk.
Veel spullen gestolen toen?
Ja leuk is anders. Was vooral heel blij dat de kids niet wakker geworden zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:35 schreef kree het volgende:
[..]
toch wel heftig hoor? ik ken het totaal zo niet van hier?
Oh alsof ze het wistenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen portemonee met geld. En zat genoeg in had net geld van de bank gehaald om kleding voor 4 kinderen te gaan kopen
Daat is zeker waarquote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh alsof ze het wisten
Nouja het is uiteindelijk maar een smak geld. Beter dan een trauma oplopen.
ja idd...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja leuk is anders. Was vooral heel blij dat de kids niet wakker geworden zijn
Had ik vorig jaar nog. Was ik mijn portemonnee verloren op straat. Maar die was netjes afgegeven op het gemeentehuis. Was ik erg blij mee.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd...
ik had wel dingetje ook hier in het christelijke Katwijk, ik oefende met gospel koor dus he en hingen we allemaal jassen op in de garderobe buiten de zaal. naja voordeur was gewoon open enzo.
Ok mijn portemonnaie is gejat uit de zak van mn jas die daar hing, en echt aan geld zat er mss 5 euro contant in toen.
Dat is niet de ellende, rijbewijs opnieuw pin pasjes opnieuw etc. koste me 100 euro ongeveer.
Ok maaaaaanden later want had aangifte gedaan ook ervan. en moest ik opnoemen. hoeveel 5 -10 euro erin zat.... weet ik veel. of ik het bij hou
Anyway nog later ervan, moest ik identificeren inmiddels blijkbaar naar leiden verzaakt al die dingen. sodom en Gomorra. maar ok op lange gracht, LOL wel mn chip pas leeg gehaald tot de laatste cent.
Hahahahaha
ik ook hoor verloren op straat en kwam via via terug zelfs via Facebook. maarja die eerdere was echt een jat actie enzo en ja die mogen van mij wel harder gestraft worden. niks te halen helaas bij mij aan contant. maarja gedoe joh alles opnieuw aanvragen en kost nog ook wel wat.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar nog. Was ik mijn portemonnee verloren op straat. Maar die was netjes afgegeven op het gemeentehuis. Was ik erg blij mee.
Ja daar was ik ook bang voor. Had er helemaal geen geld in zitten maar wel al die pasjes en rijbewijs en zo.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:45 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook hoor verloren opa straat en kwam via via terug zelfs via Facebook. maarja die eerdere was echt een jat actie enzo en ja die mogen van mij wel harder gestraft worden. niks te halen helaas bij mij aan contant. maarja gedoe joh alles opnieuw aanvragen en kost nog ook wel wat.
ja precie dat is de ellende dus, en krijg je nooit meer terug enzo. naja aangifte ervan moest ik sowieso doen want documenten. maargoed die het nu pikte heb ik geen idee van.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja daar was ik ook bang voor. Had er helemaal geen geld in zitten maar wel al die pasjes en rijbewijs en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |