Ik stuur je het contract op!quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Deal. Waar kan ik tekenen.
Maar nu nog even snel naar een supermarkt en naar huis
tldrquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:46 schreef devzero het volgende:
had vandaag ook weer wat moois, je weet wel iedereen ja ben gestopt met klagen enzo....
Ok mij best, ik doe er niet aan mee al die shit. Maar was het wel weer echt aantal keren, mag ik ff zeuren. LOL
Tja ik zeg geen nee enzo, maarja dure shit tegenwoordig en krijg ik het nog goedkoper.
Zal er niet moeilijk over doen, maar moet je ook niet zeggen ik ben gestopt met klagen. Naja. ome zero betaald t wel weer.
iig was het wel weer gezellig in het klagers uithoekje wat er tegenwoordig is.
diepgaande dingen ouwe...quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:46 schreef devzero het volgende:
had vandaag ook weer wat moois, je weet wel iedereen ja ben gestopt met klagen enzo....
Ok mij best, ik doe er niet aan mee al die shit. Maar was het wel weer echt aantal keren, mag ik ff zeuren. LOL
Tja ik zeg geen nee enzo, maarja dure shit tegenwoordig en krijg ik het nog goedkoper.
Zal er niet moeilijk over doen, maar moet je ook niet zeggen ik ben gestopt met klagen. Naja. ome zero betaald t wel weer.
iig was het wel weer gezellig in het klagers uithoekje wat er tegenwoordig is.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik had de oplossing.
Ik ben zelf gestopt met roken
Auf Deutschquote:
Jawol! Scheisse! Bradwurst! Schnell!quote:
owh nou daar kom ik aardig ver mee nog? althans het verstaan wel het helemaal spreken niet maar eindjequote:
Nein Nein Nein, ein bradwurst und schnell!!!!!!!!quote:
ich verstehe.quote:Op donderdag 18 januari 2024 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nein Nein Nein, ein bradwurst und schnell!!!!!!!!
Met alle waarin ik echt alleen Duits kon spreken en ook geen engels, kwam ik er toch redelijk vanaf met hoop handgebaren en wijzen en alle woordjes Duits die ik dan nog kon herinneren.quote:Op donderdag 18 januari 2024 23:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik dacht ook dat ik goed duits kon.
Je bent een mooi liedjequote:Op donderdag 18 januari 2024 22:29 schreef Mickytjuh het volgende:
@:fogel kent ook mooie liedjes ja.
ja klopt ik vond het leuke app. maar niet echt helemaal in doorgezet, wel paar woordjes geleerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |