Zou liefst Tom zien gaan.quote:
Eigenlijkt maakt het mij ook niet uit. Maar als ik zou moeten kiezen tussen die drie zie ik het liefst Alhley vertrekkenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:19 schreef Witborst het volgende:
[..]
Zou liefst Tom zien gaan.
Maar da is gaat niet gebeuren.
Ze mogen voor mij alle drie wel mogen blijven.... zitten meer irritante figuren tusse.
Die ouwe vreselijk (heeft wel mijn leeftijd) 😅
Kijk jij geen streams?quote:Op maandag 22 januari 2024 10:52 schreef wolffie het volgende:
Zijn ze er beiden nu uit, zag gisteren bij boulevard dat Sonja ook is vertrokken, vind dat Ashley dan terug moet komen,
dus jij support liever botoxbitchesquote:
Ronahi verdient gewoon een eerlijke kans daar in het huis, misschien geen winnaarsmateriaal, maar besef ook dat zij eerst afgezonderd moest beginnenquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:42 schreef freaky40 het volgende:
Ik kijk daar doorheen, ze is ok. In eerste instantie had ik dat vooroordeel ook, maar ik mag haar er voor daar wel bij zien.
Oh ik ben een puber meisje dus, lol!!!quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:20 schreef S_101 het volgende:
Helaas lijkt het erop dat de meeste stemmen uitgebracht worden door puber meisjes ... gezien het resultaat van jl. zaterdag .. .
quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:38 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Alleen al vanwege haar tieten zou ze Big Brother mogen winnen van mij.
Genot.
Eerst alle Nederlanders eruit nog aub, met hun straattaaltjes niet te verstaan ...quote:Op zondag 11 februari 2024 09:38 schreef dikkedaniel het volgende:
Nu alle Belgen er nog uit aubZijn zo saai en vaak onverstaanbaar.
Net als dat niet alle Belgen weg hoeven , hoeven ook niet alle Nederlanders weg.quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:00 schreef BelgianMagic het volgende:
[..]
Eerst alle Nederlanders eruit nog aub, met hun straattaaltjes niet te verstaan ...
quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:08 schreef Mazikeen het volgende:
Gelukkig kloppen. De polls van fok nooit
Gelukkig welquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:44 schreef Gert het volgende:
[..]De uitslag van de eerste poll klopte: Ashley moest inderdaad exit en verliet het huis. Maar kreeg toen helaas een herkansing.
Ja dat was ook de enigequote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:44 schreef Gert het volgende:
[..]De uitslag van de eerste poll klopte: Ashley moest inderdaad exit en verliet het huis. Maar kreeg toen helaas een herkansing.
Foutje in je tekst Gert, er is per abuis een woord doorgestreeptquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:44 schreef Gert het volgende:
Basiri en Alice echt de twee saaisten in het huis.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:49 schreef Willewa het volgende:
Denken en hopen zijn 2 verschillende dingen.
Ik hoop dat Ashley gaat. Basiri wordt steeds leuker en ontwikkelt zich. Karen is wel grappig en wil ik meer feestjes zien vieren. En Alice is gewoon best wel een topper, zeker voor haar leeftijd.
Maar denken.. tja Ashley heeft teveel volgers ben ik bang die van die drama en dat karakter houden.
Maar ja smaken verschillen gelukkig 😊quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:58 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Basiri en Alice echt de twee saaisten in het huis.
ik vind ze beiden niet leukquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:45 schreef wolffie het volgende:
Terecht Ashley maakt tv, als zij weg is, is het lang zo leuk niet.
Die Doriana is niks aan, die vind ik niet leuk, net zoals zij de pik heeft op ashley heb ik dat op haar, die mag weg van mij volgende week.
maar die is niet genomineerd helaasquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:57 schreef marsan het volgende:
Ashley mag eens wieberen. Had ze de 1e week al moeten doen.
Nee. Helaas. Maar wmb de 1e die weg mag.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
maar die is niet genomineerd helaas
Gelukkig heb jij helemaal niets te vertellen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:01 schreef marsan het volgende:
[..]
Nee. Helaas. Maar wmb de 1e die weg mag.
Nu mag glenn wel.
Niet dat jij dat wel hebt ofzo.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:45 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij helemaal niets te vertellen.
Mag anders ook op rott#😅, maar die vier die er nu op staan... Kunnen ze eigenlijk al gelijk vanavond er uit halen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je vraagt het heel netjes. Ik zal er eens over nadenken.
Ja ik hoop het nu ook.quote:
ik kijk vooral op tv de uitzendingen en elke uitzending lijkt nu ashley show niets aanquote:Op maandag 26 februari 2024 16:02 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja ik hoop het nu ook.
Had er eerst wel hoog zitten.
Paar keer nog gestemd voor der.
Nu is ze ziekelijk bezig met der schuld gevoelens bij iemand anders neer te leggen.
Maar ja we gaan het zien die schijn heilige kop(pen)
Leuk gespeeld, maar tijd nu voor er uit as.
Klopt helemaal, ook op de live stream.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:04 schreef Paul het volgende:
[..]
ik kijk vooral op tv de uitzendingen en elke uitzending lijkt nu ashley show niets aan
Hoop ik ook, al is het alleen al om haar weer met beide beentjes op de grond te zetten. Ze denkt dat ze onoverwinnelijk is. Zo hoopte zij na een keer genomineerd te zijn door Ronahi dat ze een keer met haar op de bank komt te zitten om haar een lesje te leren, m.a.w. ze is overtuigd dat de kijkers haar leuker vinden...quote:
Deze ronde zit ze niet eens op de bank en ze zit steevast in de top 3 met populariteit polls, ik vind Ashley nog steeds één van de leukere deelnemers dit jaar.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoop ik ook, al is het alleen al om haar weer met beide beentjes op de grond te zetten. Ze denkt dat ze onoverwinnelijk is. Zo hoopte zij na een keer genomineerd te zijn door Ronahi dat ze een keer met haar op de bank komt te zitten om haar een lesje te leren, m.a.w. ze is overtuigd dat de kijkers haar leuker vinden...
Echt smerig om te zien idd, dat vuile lachje naar Dilano ook. 🤢 en Tyron is net zo’n achterbakse stoker.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:33 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Nou ik heb net de aflevering van gisteren terug gekeken, en na dat pannenkoekenspel weet ik echt zeker dat Sabeau eruit moet.
Wat zat zij een partij te stoken, zeg. Wat mij betreft had Karen 100 % gelijk.
Sabo gaat er ook gewoon uit denk ik. Iedereen die haar nog lief vond is na 't pannenkoekenspel wel afgehaakt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:33 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Nou ik heb net de aflevering van gisteren terug gekeken, en na dat pannenkoekenspel weet ik echt zeker dat Sabeau eruit moet.
Wat zat zij een partij te stoken, zeg. Wat mij betreft had Karen 100 % gelijk.
Randy en Tyron allebei erop als het zou kunnenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:50 schreef wolffie het volgende:
Sabeau gaat, mooi om te zien dat Jimmy Dilano red, volgende keer Randy erop want die heeft Dilano genaait.
Zou mooi zijn, samen met dilano of rohani.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Randy en Tyron allebei erop als het zou kunnen
Ik vind het nu wel moeilijk. Ik vind Tyron en Ronahi ongeveer het zelfde qua populair zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:43 schreef wolffie het volgende:
Ronahi zal wel vertrekken, maar zou mooi zijn als Ty eruit moet😄
Ty, Glenn, Alice, Karen en Tom gaan de laatste week doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:08 schreef Paul het volgende:
Jimmy en Randy zijn lieverds, die mogen blijven in het huis
spoilerrrrrrrrrquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:03 schreef marky het volgende:
[..]
Ty, Glenn, Alice, Karen en Tom gaan de laatste week doen.
Dus die lief zijn mogen blijven, wat een onzin, ik vind Jimmy leuk die mag van mij blijven en ook winnen, maar niet omdat hij lief us, hij maakt tv. Randy is echt helemaal niks aan.ook al is hij lief, daar kijk je niet voor.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:08 schreef Paul het volgende:
Jimmy en Randy zijn lieverds, die mogen blijven in het huis
Vrees? Het wordt tijd dat ze gaat, maar ze zal weer blijven. Danny en Ash mogen weg.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:46 schreef wolffie het volgende:
Als er 1 uit gaat Danny
Gaan er 2 uit, vrees ik voor Ashley
Ik voorspel een grote kladderadatsch in de kijkcijfers , mocht Ashley vertrekken. Want dit saaie zooitje gaat echt de kar niet trekken. Dat wordt de dood in de pot.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:22 schreef Witborst het volgende:
Even eigenlijk je stem laten staan nu.
Mocht Glenn en Jimmy blijven.
Kan je daarna nog allemaal as er uit sturen.
Zal wel anders lopen.
Maar het zou gerechtigheid zijn, as weg.
Al genoeg gehad vanaf begin.
Maar big brother beslist!
Dat gaat meevallen hoor. Werd vorig jaar ook gezegd toen Ali het veld moest ruimen maar dat werd ook niet minder.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik voorspel een grote kladderadatsch in de kijkcijfers , mocht Ashley vertrekken. Want dit saaie zooitje gaat echt de kar niet trekken. Dat wordt de dood in de pot.
Maar kom, het zijn toch een zooi zakken hooi bij elkaar dit jaar. Ashley is weliswaar een nogal opvallende verschijning, niet in het minst in verbale zin en qua aantal decibellen, maar dat komt vooral door een gebrek aan tegenwicht.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:41 schreef marky het volgende:
[..]
Dat gaat meevallen hoor. Werd vorig jaar oom gezegd toen Ali het veld moest ruimen maar dat werd ook niet minder.
Is toch gewoon onzin. Ze drukt een keiharde stempel op de hele show. Het moet 24/7 over het spel gaan waardoor er geen ruimte is voor andere. Als ze tegengas krijgt krimpt ze ineen als de wicked wich en kruipt haar groene kamertje in om met haar clubje te bespreken hoe erg die ene wel niet tegen haar deed.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 01:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar kom, het zijn toch een zooi zakken hooi bij elkaar dit jaar. Ashley is weliswaar een nogal opvallende verschijning, niet in het minst in verbale zin en qua aantal decibellen, maar dat komt vooral door een gebrek aan tegenwicht.
De ironie is dat dit seizoen qua opzet het beste is sinds de herstart van BB, maar dat het qua casting uien is.
Daarom vind ik ook dat Sabeau eigenlijk veel te vroeg het veld heeft moeten ruimen.
met de kanttekening dat Karen echt zelf zo doetquote:Op zaterdag 23 maart 2024 01:59 schreef marky het volgende:
[..]
Is toch gewoon onzin. Ze drukt een keiharde stempel op de hele show. Het moet 24/7 over het spel gaan waardoor er geen ruimte is voor andere. Als ze tegengas krijgt krimpt ze ineen als de wicked wich en kruipt haar groene kamertje in om met haar clubje te bespreken hoe erg die ene wel niet tegen haar deed.
Laat die andere er voor de laatste 2 weken nog wat leuks van maken. Laat ons zien wat Glenn is zonder Ashley en Karen zonder haar meesteres. De dynamiek is nu al zo heftig veranderd er komt meer luchtigheid.
Een suffe stoofjesshow dus.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 01:59 schreef marky het volgende:
[..]
Is toch gewoon onzin. Ze drukt een keiharde stempel op de hele show. Het moet 24/7 over het spel gaan waardoor er geen ruimte is voor andere. Als ze tegengas krijgt krimpt ze ineen als de wicked wich en kruipt haar groene kamertje in om met haar clubje te bespreken hoe erg die ene wel niet tegen haar deed.
Laat die andere er voor de laatste 2 weken nog wat leuks van maken. Laat ons zien wat Glenn is zonder Ashley en Karen zonder haar meesteres. De dynamiek is nu al zo heftig veranderd er komt meer luchtigheid.
Is allemaal manipulatie.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik voorspel een grote kladderadatsch in de kijkcijfers , mocht Ashley vertrekken. Want dit saaie zooitje gaat echt de kar niet trekken. Dat wordt de dood in de pot.
De mens wikt, de productie beschikt. Aan het eind van de rit zijn het de kijkcijfers en het scoringspercentage in de doelgoep wat hen interesseert, daar hangen de advertentie-inkomsten vanaf. Zonodig manipuleren ze de hele poppenkast.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:23 schreef Witborst het volgende:
[..]
Is allemaal manipulatie.
Ik ken er een paar.... Die zeggen toch echt anders.
Je kan stemmen wat je wil met een winnaar.
Maar big brother zelf beslist toch echt.
Sommige geloven nog dat, dat niet zo is.
Ze spreken daar toch echt anders achter de schermen.
Natuurlijk ga je dat niet zo naar buiten brengen.
Zal ook niemand meer kijken, is het einde big brother.
Ik zelf kijk bijna nooit meer.
Zo af en toe kijk ik mee en luister een beetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |