Ik vind dit niet zo gepast en off-topicquote:Zo'n Dijksma legt natuurlijk veel gewicht in de schaal. De Dikke Open Deur valt er bij in het niet. Ik laat de Sharon-grap over aan een andere woordvoerder.
Ik vind dit een aanwijzend voornaamwoord.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:47 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo gepast en off-topic
Dit dus. Zonder juridische grond bovendien.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:48 schreef nostra het volgende:
Gaan we nu ook al de toegang ontzeggen om dingen die mensen zouden kunnen gaan zeggen?
Is toch ook met die Icke gebeurd? Ik vind niet dat je elke buitenlander maar toe moet laten om hier wat dan ook te zaaien.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:48 schreef nostra het volgende:
Gaan we nu ook al de toegang ontzeggen om dingen die mensen zouden kunnen gaan zeggen?
Wat was de originele TT dan?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:51 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat m'n briljante TT is veranderd. Maar goed, ben tegenwoordig al blij dat een relevant topic niet wordt gesloten. Aldus m'n woordvoerder.
En en. Het lijkt me dat de organisatoren wel wat warme aandacht van de AIVD verdienen op zijn minst.quote:Op donderdag 18 januari 2024 23:36 schreef Paddo het volgende:
Maar mijnheer is uitgenodigd door de Dawah Groep, en dat is een ANBI (dus volgens de overheid een "Algemeen Nut Beogende Instelling", waar je donaties als goed doel af kunt trekken van de belasting)
Kun je niet beter degene die hem uitnodigt aanpakken, in plaats van de man zelf?
Die stichting zit hier bij mij in de buurt, en als ik me niet vergis bestieren zij de eveneens omstreden Al Fitrah moskee. Het is dus een salafistische organisatie die al jarenlang dubieuze imams uitnodigen om te spreken.quote:Op donderdag 18 januari 2024 23:53 schreef SpaceOddity het volgende:
Dit roept allemaal weer vragen op.
Meneer de onwenselijk verklaarde haatbaard wil hier op uitnodiging van de ''dawah groep'' komen. Waarom word die ''dawah groep'' dan niet als onwenselijk gezien?
En wat predikt deze haatbaard dan zoal? Laat me raden; islamitische overtuigingen? Als in; culturele normen en waarden volgens de islam? Waarom word de islam in zn algemeen dan niet als onwenselijk gezien, wanneer het telkens zulks haatbaarden voortbrengt ?
Lastig, lastig weer.
En vooral weer zo ongemakkelijk, maar vooral ook problematisch dat het benoemen van deze punten word gezien als iets wat nog veel onwenselijker is.
Dat doen we al jaren. Een week of twee terug nog bij een Amerikaanse prediker.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:48 schreef nostra het volgende:
Absurd. Mooie gelegenheid voor de AIVD om zijn aanhang in kaart te brengen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 06:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat doen we al jaren. Een week of twee terug nog bij een Amerikaanse prediker.
Nope.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:23 schreef Duiveltja het volgende:
Ironisch genoeg is het haar partij die heeft gezorgd voor de import van zijn publiek.
Lieg jezelf nog even verder voor zeg!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:23 schreef Duiveltja het volgende:
Ironisch genoeg is het haar partij die heeft gezorgd voor de import van zijn publiek.
En we hebben zelfs ooit een Turkse minister om die reden het land uit gegooid.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 06:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ergens gelezen dat hij niet welkom is in de Jaarbeurs, maar het evenement gaat desondanks toch gewoon door, want hij gaat nu gewoon speechen op een groot scherm.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:02 schreef -XOR- het volgende:
Gewoon een visum weigeren, dat lijkt me niet zo ingewikkeld.
Edit: Oh Australisch paspoort, dan doe je ee weinig aan.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:02 schreef -XOR- het volgende:
Gewoon weigeren, dat lijkt me niet zo ingewikkeld.
Behoorlijke malloot is dit.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij is al geweigerd: https://www.nu.nl/binnenl(...)spreken-toegang.html
Dat bleek om jarenlang oud nieuws te gaan, geen idee wat die topicstarter bezielde, maar hij had ons allemaal goed te pakken.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 06:44 schreef Glazenmaker het volgende:
Gratis promotie voor Mohamed Hoblos.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:54 schreef Hexagon het volgende:
Aan de andere kant is het ook wel af te vragen of dit nou een heel goed idee is. De man kan zijn onzin ook ook wel via een livestream uitbraken. En nu heeft hij vooral meer bekendheid gekregen doordat dit landelijk nieuws is.
Gewoon goed monitoren dit en hou de mensen die naar zo'n evenement gaan ook maar even in de gaten als we toch bezig zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:54 schreef Hexagon het volgende:
Aan de andere kant is het ook wel af te vragen of dit nou een heel goed idee is. De man kan zijn onzin ook ook wel via een livestream uitbraken. En nu heeft hij vooral meer bekendheid gekregen doordat dit landelijk nieuws is.
Ik vind dat altijd wel een interessante tegenwerping en hier ook weer. Kun je de context schetsen waarin de stelling dat iemand die zonder reden een gebed mist slechter is dan een kinderverkrachter redelijk wordt?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 01:02 schreef Eriksson666 het volgende:
Hij is het slachtoffer geworden van eenzijdige propaganda van MEMRI TV (Israël) en De Telegraaf die zijn woorden uit de context hebben gehaald.
De inlichtingendiensten hebben het nog niet druk genoeg ?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon goed monitoren dit en hou de mensen die naar zo'n evenement gaan ook maar even in de gaten als we toch bezig zijn.
Je kunt bij die haatbaarden en hun volgelingen niet voorzichtig genoeg zijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De inlichtingendiensten hebben het nog niet druk genoeg ?
Hij wilde het belang van het gebed in de islam benadrukken als 1 van de 5 pilaren van de religie, dus ging hij met overdreven slechte voorbeelden komen en net dat korte stukje uit zijn lezing van 2 uur werd eruit geknipt door MEMRI TV.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:15 schreef Blastbeat het volgende:
Ik vind dat altijd wel een interessante tegenwerping en hier ook weer. Kun je de context schetsen waarin de stelling dat iemand die zonder reden een gebed mist slechter is dan een kinderverkrachter redelijk wordt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |