Dat zou zonde zijn, Johnny Kraaykamp Jr. doet het heel goed en Henk is een leuk personage. Maar de rol begint een beetje uitgespeeld te raken nu de familie uit elkaar is gevallen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze hebben het over Laura maar ik denk plottwist dat het exit Henk gaat worden.
Ook wel opmerkelijk hoe relatief snel de familie Verduyn weer verkruimeld is na hun introductie, waardoor ook het 'gewone gezin' weer ontbreekt binnen de serie. En wat krijgen we ervoor terug: unlikeable personages als Mats en Naomi, of Ludo die ineens in relatietherapie moet met Janine. Om over het getouwtrek van Linda en Luuk maar te zwijgen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:21 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn, Johnny Kraaykamp Jr. doet het heel goed en Henk is een leuk personage. Maar de rol begint een beetje uitgespeeld te raken nu de familie uit elkaar is gevallen.
Was te verwachten bij de familie huygens en de Bouwhuisjes ging het net zo al hielden ze de overgebleven bouwhuis familieleden wel lang relevant lukt ze nu met Steef Merel en Julian ook wel aardig.quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ook wel opmerkelijk hoe relatief snel de familie Verduyn weer verkruimeld is na hun introductie, waardoor ook het 'gewone gezin' weer ontbreekt binnen de serie. En wat krijgen we ervoor terug: unlikeable personages als Mats en Naomi, of Ludo die ineens in relatietherapie moet met Janine. Om over het getouwtrek van Linda en Luuk maar te zwijgen.
Probleem is alleen wel dat Merel nu al tijden uit beeld is en de maanden daarvoor eigenlijk vooral aan Stefano en de familie Sanders hing, Steef komt maar niet uit de verf sinds de recast (wat ik zonde vind, die Ingmar kan echt wel acteren) en Julian hebben ze halsoverkop in een nieuwe relatie gestort waar de chemie niet echt van af spat. Voorheen waren ze een unit, maar zeker sinds de exit van Saskia en Demi voelt het meer als los zand.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was te verwachten bij de familie huygens en de Bouwhuisjes ging het net zo al hielden ze de overgebleven bouwhuis familieleden wel lang relevant lukt ze nu met Steef Merel en Julian ook wel aardig.
Ik vind Ingmar prima. Tommy van Lent was onbetwist een talent en had een X-factor die Ingmar niet heeft, maar Steef is een prima peronage. Ietwat een lulletje rozenwater, maar overall een gast met het hart op de juiste plek. Beter dan toen hij een professioneel gamer was.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Probleem is alleen wel dat Merel nu al tijden uit beeld is en de maanden daarvoor eigenlijk vooral aan Stefano en de familie Sanders hing, Steef komt maar niet uit de verf sinds de recast (wat ik zonde vind, die Ingmar kan echt wel acteren) en Julian hebben ze halsoverkop in een nieuwe relatie gestort waar de chemie niet echt van af spat. Voorheen waren ze een unit, maar zeker sinds de exit van Saskia en Demi voelt het meer als los zand.
Viel ons ook al op alsof er een week mist.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:47 schreef GwaiLow het volgende:
Irritant, bij de classics op Videoland zijn er 1 (of meerdere) afleveringen overgeslagen. Ondanks dat het wel van afl. 2406 overgaat in 2407, klopt het toch niet. Jef ligt opeens in het ziekenhuis (coma) ivm het leven op straat. Terwijl het de aflevering daarvoor na omstandigheden nog prima met hem ging. En Ludo en Janine vechten opeens om de voogdij voor Nina.
Vandaag klopt de aflevering waar we waren gebleven wel, volgens mij.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Viel ons ook al op alsof er een week mist.
Ik dacht al: heb ik nou helemaal niet op zitten letten aan het einde of zo, maar het lag dus niet aan mijquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:47 schreef GwaiLow het volgende:
Irritant, bij de classics op Videoland zijn er 1 (of meerdere) afleveringen overgeslagen. Ondanks dat het wel van afl. 2406 overgaat in 2407, klopt het toch niet. Jef ligt opeens in het ziekenhuis (coma) ivm het leven op straat. Terwijl het de aflevering daarvoor na omstandigheden nog prima met hem ging. En Ludo en Janine vechten opeens om de voogdij voor Nina.
Klopt benieuwd hoe ze het oplossen als ze daadwerkelijk bij die aflevering zijn.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vandaag klopt de aflevering waar we waren gebleven wel, volgens mij.
Nee, niks aan. Ik vind die nieuwe, verongelijkte default mode van Janine sowieso vreselijk irritant.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Huidige gtst met die relatie therapie gaat nergens over Janine blijft onredelijk en Luuk en Linda voor de 500ste keer uit elkaar en dan toch weer niet.
Snap niet dat ze denken dat er iemand is die dat leuk vind om te zien.
Wellicht weten ze het niet. Stuur ze een berichtje.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weer een fout in het uploaden van de classics ?
Tweede keer al deze week zullen ze het zelf weten bij videoland ?
Nee nu klopt het toch wel? Ze hadden laatst alleen 2 afleveringen van volgende week uitgezonden, dus ben benieuwd of we die afleveringen dan weer te zien krijgen Vrees van wel...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weer een fout in het uploaden van de classics ?
Tweede keer al deze week zullen ze het zelf weten bij videoland ?
Die van maandag eindigt met jef die bloed spuugt en dinsdag begon met reconstructie ludo roxy marcus en het stukje waardoor Janine weet det Nina heeft moeten liegen hebben we niet gezien opeens stonden ludo roxy marcus daar bij de trap.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee nu klopt het toch wel? Ze hadden laatst alleen 2 afleveringen van volgende week uitgezonden, dus ben benieuwd of we die afleveringen dan weer te zien krijgen Vrees van wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |