abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212619099
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 12:36 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Goh, het verhaal van Stefano die Ludo kapot wilde maken hadden ze ook al gedaan in 2000-2001, dat was voor de huidige makers geen reden om met een slappe rip-off daarvan te komen :P
Maar zonder dollen: toen Stefano in 2009 terugkeerde omwille van Anita's overlijden koesterde hij geen enkele wrok meer tegenover Nick, en wilde hij zelfs dat Ludo Nick een nieuwe kans gaf binnen Sanders Incorporated.

Een terugkeer van Nick en Valentijn kan de dynamiek binnen de familie Sanders weer wat aanscherpen. En het is misschien ook interessant om juist te zien dat Nick vrede heeft met hoe hij door Ludo wordt gezien en zich niet wil laten leiden door een zucht naar erkenning terwijl Valentijn juist smacht naar erkenning. Valentijn was richting het eind van zijn verhaallijn stilaan een Nick junior aan het worden, ik ben wel benieuwd hoe die vader-zoon relatie kan zijn met zo'n rolverdeling in het achterhoofd.
Ik zie het juist andersom. Valentijn was een clever kereltje die zich weliswaar slinks omhoog werkte, maar het wel waar kon maken. Nick was, ook in zijn begin, gewoon de net-niet zoon. Een meeloper. Het zou juist tof zijn, mochten ze beide terugkeren, dat Valentijn in de gratis valt bij Ludo en Nick niet.

Sowieso, de hele periode met Valentijn, Richard en Amelie is echt de highlight van de afgelopen 10 jaar.
't Echte en 't ware!
  woensdag 28 februari 2024 @ 13:44:57 #102
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_212619163
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 13:35 schreef Japepk het volgende:

[..]

Sowieso, de hele periode met Valentijn, Richard en Amelie is echt de highlight van de afgelopen 10 jaar.
Dat begon heel goed maar werd slordig afgeschreven Valentijn zit nog steeds in de bak terwijl Ludo al lang weer terug is en Richard ging van een machtige man waar heel Meerdijk bang voor was naar een soort Rien Hogendoorn/Marcus Sanders achtig streberig figuur en net toen zijn redemtion arc was ingezet naar goodguy met dat oppassen op Nola etc en zijn opbouwende band met Janine schreven ze hem eruit met een rare move vanuit Ludo en Janine en die drugssmokkel best jammer want had hem wel als vast personage willen zien net als Billy.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_212619622
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Dat begon heel goed maar werd slordig afgeschreven Valentijn zit nog steeds in de bak terwijl Ludo al lang weer terug is en Richard ging van een machtige man waar heel Meerdijk bang voor was naar een soort Rien Hogendoorn/Marcus Sanders achtig streberig figuur en net toen zijn redemtion arc was ingezet naar goodguy met dat oppassen op Nola etc en zijn opbouwende band met Janine schreven ze hem eruit met een rare move vanuit Ludo en Janine en die drugssmokkel best jammer want had hem wel als vast personage willen zien net als Billy.
Maar verhalen slordig afschrijven is serieus iets van de laatste 15 jaar. En ook een béétje soap eigen, waar ze soms gewoon afhankelijk zijn van wisselingen van de wacht die uit het niets komen etc. En daarom vind ik juíst het verhaal rond Valentijn zo goed. Dat was de covid-cliffhanger. En Amelie die naast haar fiets in de bosjes lag vond ik vele malen spannender dan Bing die tegen een kermisattractie aan loopt. Ludo op het booreiland was fenomenaal. Goed voorbeeld van ongeloofwaardig in real life, maar geloofwaardig genoeg weggezet. Zeker de Ludo die daarna terugkeerde was goed. Eigenlijk is het booreiland-verhaal een van de weinige lijnen die écht goed is uitgeschreven. Ludo als wildeman met die vogel, zich vergrijpen aan Janine, en koel en koelbloedig naar alles en iedereen en na gave therapiescènes pas weer de oude.

Richard was zeker in het begin niet helemaal duidelijk, maar het bleek al wel rap dat hij niet de snelle jongen was die hij leek te zijn. Hij was een loopjongen voor Al-Fahd en is daarna wel partner van Billy geworden maar stond toen alsnog niet bekend om zijn strakke acties. Billy is het personage dat ze goed hebben neergezet als onaantastbaar. Dat werd rommelig met de hele moord op Leon maar toen begon het wispelturig schrijfwerk ook weer. We pingpongen een verhaal maar net zo lang op en neer tot niemand het meer snapt en dus erg vindt als het stopt. Want wáár is Leon nu begraven? Wie weten daarvan?

En nu ook weer; Billy is dood en volgens mij menen ze het echt. Hoe stom kun je zijn.
't Echte en 't ware!
pi_212620117
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 13:35 schreef Japepk het volgende:

[..]
Ik zie het juist andersom. Valentijn was een clever kereltje die zich weliswaar slinks omhoog werkte, maar het wel waar kon maken. Nick was, ook in zijn begin, gewoon de net-niet zoon. Een meeloper. Het zou juist tof zijn, mochten ze beide terugkeren, dat Valentijn in de gratis valt bij Ludo en Nick niet.
Maar juist bij dat laatste krijg je weer een directe herhaling van zetten; iedereen wordt geaccepteerd door Ludo, behalve Nick die zich miskend voelt en in een overdreven tegenreactie gaat.
Het kan in mijn ogen interessant zijn als Nick door zijn jarenlange celstraf tot een soort inkeer is gekomen en niet meer achter de erkenning van Ludo jaagt. Hij wil door met zijn leven, is klaar met die strijd die hij toch nooit zal winnen. Hij wil een goede vaderfiguur zijn voor Valentijn en zijn fouten herstellen. Maar Valentijn juist niet, die is nog jong en eager en wil zich koste wat kost bewijzen. Nick ziet wat het doet met zijn zoon en wil voorkomen dat die hetzelfde lot ondergaat, maar wordt daardoor juist weer meegesleurd in die emoties. Kan hij zijn zoon behoeden voor dezelfde fouten die hij heeft gemaakt in het verleden, of gaat hij er in mee en is zijn inkeer niet bestand tegen de zucht naar erkenning van Ludo?

quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 14:24 schreef Japepk het volgende:

[..]
Maar verhalen slordig afschrijven is serieus iets van de laatste 15 jaar. En ook een béétje soap eigen, waar ze soms gewoon afhankelijk zijn van wisselingen van de wacht die uit het niets komen etc. En daarom vind ik juíst het verhaal rond Valentijn zo goed. Dat was de covid-cliffhanger. En Amelie die naast haar fiets in de bosjes lag vond ik vele malen spannender dan Bing die tegen een kermisattractie aan loopt. Ludo op het booreiland was fenomenaal. Goed voorbeeld van ongeloofwaardig in real life, maar geloofwaardig genoeg weggezet. Zeker de Ludo die daarna terugkeerde was goed. Eigenlijk is het booreiland-verhaal een van de weinige lijnen die écht goed is uitgeschreven. Ludo als wildeman met die vogel, zich vergrijpen aan Janine, en koel en koelbloedig naar alles en iedereen en na gave therapiescènes pas weer de oude.
Ik heb het altijd spijtig gevonden dat Ludo daarna weer volledig de oude was en de draad weer moeiteloos oppakte, omdat er zoveel toffe mogelijkheden waren met 'Ludo 2.0' zonder hem puur als een Neanderthaler neer te zetten. Een gebroken Ludo die door de booreiland-periode de kunstwereld (voorlopig) vaarwel zou zeggen en zich ging storten op de stoeterij had een hele interessante, nieuwe dimensie kunnen toevoegen aan het karakter en hem in een 'nieuwe' wereld kunnen plaatsen. Sure, al sinds zijn begindagen hield hij paarden (het was zelfs zijn eerste leadershot), maar hem voor langere tijd in die wereld neerzetten had de wereld van de serie zelf ook weer groter gemaakt. De stoeterij is er nu weliswaar ook, maar meer als 'ah ja, dat heeft hij ook nog'.

quote:
Richard was zeker in het begin niet helemaal duidelijk, maar het bleek al wel rap dat hij niet de snelle jongen was die hij leek te zijn. Hij was een loopjongen voor Al-Fahd en is daarna wel partner van Billy geworden maar stond toen alsnog niet bekend om zijn strakke acties. Billy is het personage dat ze goed hebben neergezet als onaantastbaar. Dat werd rommelig met de hele moord op Leon maar toen begon het wispelturig schrijfwerk ook weer. We pingpongen een verhaal maar net zo lang op en neer tot niemand het meer snapt en dus erg vindt als het stopt. Want wáár is Leon nu begraven? Wie weten daarvan?

En nu ook weer; Billy is dood en volgens mij menen ze het echt. Hoe stom kun je zijn.
Mijns inziens is Billy ook altijd rommelig neergezet en bleven de schrijvers er maar dingen tegenaan gooien in de hoop dat het zou werken. Ironisch genoeg is één van die vage plottwists nu één van de sterkhouders van de serie, genaamd Shanti :D
Haar periode rond seizoen 31 werkte prima, daar was het personage prima in balans en leken de schrijvers te weten wat ze met haar moesten doen en wat haar plaats was binnen de serie. Maar daarna liep het inderdaad weer op een puinhoop uit, met de moord op Leon en dat verhaaltje met Shanti's vader.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_212620211
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 15:26 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Maar juist bij dat laatste krijg je weer een directe herhaling van zetten; iedereen wordt geaccepteerd door Ludo, behalve Nick die zich miskend voelt en in een overdreven tegenreactie gaat.
Het kan in mijn ogen interessant zijn als Nick door zijn jarenlange celstraf tot een soort inkeer is gekomen en niet meer achter de erkenning van Ludo jaagt. Hij wil door met zijn leven, is klaar met die strijd die hij toch nooit zal winnen. Hij wil een goede vaderfiguur zijn voor Valentijn en zijn fouten herstellen. Maar Valentijn juist niet, die is nog jong en eager en wil zich koste wat kost bewijzen. Nick ziet wat het doet met zijn zoon en wil voorkomen dat die hetzelfde lot ondergaat, maar wordt daardoor juist weer meegesleurd in die emoties. Kan hij zijn zoon behoeden voor dezelfde fouten die hij heeft gemaakt in het verleden, of gaat hij er in mee en is zijn inkeer niet bestand tegen de zucht naar erkenning van Ludo?

Daarmee zou Nick weinig toevoegen aan de serie, buiten dat hij dan de zoveelste braverik van middelbare leeftijd zou zijn. Valentijn zou van mij zó terug mogen keren. Waarbij Ludo een klein schuldgevoel tegen hem heeft en hem dus met veel laat wegkomen terwijl Valentijn over de rug van opa een carrière bij elkaar liegt en bedriegt. Een beetje de lul die overal mee wegkomt. Laat díe een Naomi maar eens een gigantisch blauwtje lopen.

quote:
Ik heb het altijd spijtig gevonden dat Ludo daarna weer volledig de oude was en de draad weer moeiteloos oppakte, omdat er zoveel toffe mogelijkheden waren met 'Ludo 2.0' zonder hem puur als een Neanderthaler neer te zetten. Een gebroken Ludo die door de booreiland-periode de kunstwereld (voorlopig) vaarwel zou zeggen en zich ging storten op de stoeterij had een hele interessante, nieuwe dimensie kunnen toevoegen aan het karakter en hem in een 'nieuwe' wereld kunnen plaatsen. Sure, al sinds zijn begindagen hield hij paarden (het was zelfs zijn eerste leadershot), maar hem voor langere tijd in die wereld neerzetten had de wereld van de serie zelf ook weer groter gemaakt. De stoeterij is er nu weliswaar ook, maar meer als 'ah ja, dat heeft hij ook nog'.
Volledig eens.

quote:
Mijns inziens is Billy ook altijd rommelig neergezet en bleven de schrijvers er maar dingen tegenaan gooien in de hoop dat het zou werken. Ironisch genoeg is één van die vage plottwists nu één van de sterkhouders van de serie, genaamd Shanti :D
Haar periode rond seizoen 31 werkte prima, daar was het personage prima in balans en leken de schrijvers te weten wat ze met haar moesten doen en wat haar plaats was binnen de serie. Maar daarna liep het inderdaad weer op een puinhoop uit, met de moord op Leon en dat verhaaltje met Shanti's vader.
Haar vader was ik alweer vergeten _O- Typisch voorbeeld van het schrijfwerk toen/nu. Er wordt iets in gang gezet wat 'life changing' voor een karakter kan zijn. Shanti van verweesde vrouw naar 2 ouders in beeld. Kent Jef Alberts ook nog eens, brengt een halve familie met zich mee. Maar 2 maanden later is hij dood en na een weekje rouw is Shanti weer hetzelfde personage als voorheen. De lesbische zus verdwijnt weer omdat ze te normaal is; we hebben liever een plussize kleurtje dat een hetero mokkel uit de kast trekt.

Ik zeg je; Richard gebeurt precies hetzelfde. Nu het effect 'oeh, hij is terug!' Dan eventjes 'hij is veranderd', maar uiteindelijk gaat hij er met al Billy's/Shanti's kapitaal vandoor en hoor je er niks meer van en is de 'life changer' van Shanti ook weer teruggedraaid en kan die barvrouw en nagelstylist spelen wanneer het voor het verhaal uitkomt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Japepk op 29-02-2024 01:38:52 ]
't Echte en 't ware!
pi_212635536
Vermoeiend dat gedoe met die Naomi, chago Ludo/Janine en dat Shanti ineens schilderijen uit haar hoofd moet leren.

Zoals iemand al zei, de classics zijn leuker op het moment.
pi_212636846
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 16:58 schreef NedKelly het volgende:
Vermoeiend dat gedoe met die Naomi, chago Ludo/Janine en dat Shanti ineens schilderijen uit haar hoofd moet leren.

Je merkt echt dat die oude schrijvers er weer zitten. Alleen maar relatieperikelen en de eerste vreemdganger is ook weer een feit. De hele Verduyn-legacy wordt echt door het putje gespoeld.
't Echte en 't ware!
  vrijdag 1 maart 2024 @ 01:38:21 #108
268260 Dr.Mikey
pi_212642352
Ik ben Janine is onredelijk om niks moe.
R.I.P DTS.
  vrijdag 1 maart 2024 @ 09:35:01 #109
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_212643948
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 16:58 schreef NedKelly het volgende:

Ik kijk steeds eerst de huidige aflevering, en dan de classics aflevering. Wel funny om te zien dat Ludo en Janine bijna in scheiding liggen, en het volgende moment in de classics aflevering zijn ze enorm gelukkig met elkaar. Soms denk ik: ''huh, heb ik iets gemist?'', o nee, dit zijn de classics :D

Vond Roxy (Eline Harteveld ) eigenlijk ook wel een mooi personage. Jammer dat ze niet in de buurt komen van het classics niveau. Verhaallijnen boeien mij bijna allemaal, en de sfeer voelt heel goed aan. Komt misschien ook omdat je dat nostalgische gevoel erbij krijgt ^^
pi_212646605
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 09:35 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Ik kijk steeds eerst de huidige aflevering, en dan de classics aflevering. Wel funny om te zien dat Ludo en Janine bijna in scheiding liggen, en het volgende moment in de classics aflevering zijn ze enorm gelukkig met elkaar. Soms denk ik: ''huh, heb ik iets gemist?'', o nee, dit zijn de classics :D

Vond Roxy (Eline Harteveld ) eigenlijk ook wel een mooi personage. Jammer dat ze niet in de buurt komen van het classics niveau. Verhaallijnen boeien mij bijna allemaal, en de sfeer voelt heel goed aan. Komt misschien ook omdat je dat nostalgische gevoel erbij krijgt ^^
Ik kijk ook in die volgorde en denk ook regelmatig: oh toen hadden Ludo en Janine ongeveer hetzelfde gezeik (hij doet weer wat achter haar rug om).
En ook wel dat je denkt: met al dat gedoe tussen Ludo - Stefano - Janine, welk normaal mens vergeeft een ander zoveel. Maar ja soap....
pi_212648078
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 02:20 schreef DumpTruck het volgende:
Wat is die Naomi toch een verschrikkelijk personage. Ik snap dat het expres is en er zal vast wel een of andere sappige inkeer komen ergens maar ze heeft echt 0 redeemable qualities op dit moment.
Zo jammer inderdaad. Het idee is wel geinig.
Maar de uitvoering zo slecht (de manier waarop ook).

Maar de actrice vind ik het best goed doen eigenlijk.
pi_212648095
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 22:59 schreef Japepk het volgende:
En wat was er dan mis met Mats? Ja, dat stelen was onsympathiek, maar zijn achtergrond en relatie met Rik was mooi. En dan mogen Naomi en die moeder blijven, terwijl die helemaal uit het niets komen en niets toevoegen. Er is ook weinig chemie tussen Jasmine Sendar en Cas Jansen.
Mats vond ik echt heel slecht geacteerd. Het verhaal sloeg ook echt helemaal nergens op.

[ Bericht 33% gewijzigd door Redbullkid op 01-03-2024 15:00:32 ]
  vrijdag 1 maart 2024 @ 18:47:10 #113
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_212651307
Het enige dat Mats heeft toegevoegd aan het verhaal is dat Rik nog iets te doen had terwijl Shanti afwezig was.
  vrijdag 1 maart 2024 @ 18:59:54 #114
504895 Bofjijff
AJAXGODENZONEN SUPERJODEN
pi_212651419
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 14:53 schreef Redbullkid het volgende:

[..]
Mats vond ik echt heel slecht geacteerd. Het verhaal sloeg ook echt helemaal nergens op.
Volgens mij las ik ook ergens dat het geen leuke collega was daar en als ik hem soms voorbij zie razen op de socials kan ik me dat ook prima voorstellen
pi_212655365
Heeft iemand het lijk van Billy gezien?
  zaterdag 2 maart 2024 @ 02:03:44 #116
268260 Dr.Mikey
pi_212655378
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 02:01 schreef Kemestry het volgende:
Nee.
R.I.P DTS.
  dinsdag 5 maart 2024 @ 00:43:46 #117
268260 Dr.Mikey
pi_212696982
Richard comeback is voorlopig een liefdes verhaallijn.
R.I.P DTS.
  dinsdag 5 maart 2024 @ 10:22:17 #118
436222 Japepk
Padvinder
pi_212699277
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 02:01 schreef Kemestry het volgende:
Volgens mij Shanti wel gewoon in Pakistan hoor
't Echte en 't ware!
  dinsdag 5 maart 2024 @ 15:44:33 #119
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_212703223
Waar zijn ze toch mee bezig? Die supermarkt was een uitstekend idee. Net als de introductie van de familie Verduyn als het 'normale gezin', was de buurtsuper een 'normaal decor'. Beide zijn intussen om zeep geholpen om mindere verhalen aan te sturen. Waarom is het 'normale' weer verdwenen, terwijl dat werkt? Als in "normale mensen komen terecht in niet-normale situaties". Ooit was het de basisopzet van de serie.

Ik zie vaste rollen liefst zo min mogelijk werken bij plaatsen als de politie, het ziekenhuis, het café of het hotel. Dat heeft soms iets onnatuurlijks, om één of andere reden. Bijvoorbeeld: een misdrijf! Bel Aysen! Er is iemand niet goed geworden! Bel Anton! We willen een kamer reserveren! Bel Laura! Eigenlijk vond ik het wel een verbetering dat de vaste rollen niet meer bij de faciliteiten werkten. Of ze doen iets met het hele personeel en we zien eigenlijk alleen de vaste acteurs. Al die persoonlijke betrokkenheid! Halen ze dat weer terug...

Staat los van personages met eigen zaken of de huisarts, maar nu krijgen we dus Marwan die in het hotel werkt. Al twee keer weggestuurd, dronken ruzie gemaakt met de baas en toch weer terug. Laat hem gewoon in die buurtsuper staan, waar hij hoort! Daar heeft hij binding met anderen en niet alleen Nola. Met een bij elkaar gelogen CV en een werkvakantie op een boot ben je niet meteen een hoge rang in een groot restaurant. Wat is het volgende? Merel die de spanning doodschiet, zoals rechercheurs Jack en Aysen dat zo goed konden? Oh nee, die is nog niet terug, want "New York, Baby!" Ugh... Minder rollen om tegelijk voor te schrijven, slechts vier afleveringen per week, maar het schrijfwerk verbetert niet. Sterker nog: we nemen slechte keuzes van eerder weer terug!

Wat speelt er verder nog? Ik ben nog niet gewend aan Elisa of Naomi. Een soap-bitch hoort er wel bij. Dit soort jongeren, zoals Naomi, draaien nog wel bij. Hoe vaak hebben we dit dwarse gedrag in het begin al gezien? Was Kim ooit de eerste, bij wie het wel werkte? Bij Naomi nog niet, want we hebben geen sympathie voor dat personage. Tot nu toe is ze alleen maar verwend, achterbaks, lui en naar. Eigenlijk zou ik ze liever vandaag dan morgen nog inruilen voor hoe het was, met Demi en Saskia, maar dat komt omdat de schrijvers zo slordig met dat gezin zijn omgegaan in het laatste jaar. Misschien draait het nog bij, ook als Naomi uiteindelijk de rol van soap-bitch speelt, al vind ik Steef ook al zwaar zoutloos sinds de recast.

Janine mag intussen ook wel weer eens wat minder gefixeerd zijn op 'de slachtoffers'. Als er nou een personage was dat die slachtoffers representeerde, maar ze neemt het op voor mensen die we eigenlijk nooit zien. Brengt me ook op: waar is de vaste slechterik gebleven? Dus GEEN gastrol, maar iemand die gewoon ongegeneerd de schurk loopt uit te hangen én ermee weg komt? Iemand om voor uit te kijken. Voer dát dan eens gauw opnieuw in! Ludo? Nog steeds een goede rol, maar allang niet meer de slechterik. Zeker niet als hij op Dolly past, Laura complimenten geeft of meedoet aan een Solex-tour. Nog nét niet de beste vriend van iedereen...

Ach, ik ga niet ontkennen: ik kijk gewoon nog. Soms met wat meer of minder plezier, maar het kijkt nog steeds prettig weg. Er zijn wel wat irritaties. Dingen die de schrijvers blijkbaar geweldig vinden, maar waar je als kijker niet op zit te wachten. Niet verkeerd om die te benoemen. Straks denken de schrijvers nog dat ze geweldige verhalen voorschotelen, maar dat is slechts een illusie. De serie is nog steeds leuker dan een aantal jaar geleden, maar is maar beter dat het zo blijft.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Pomtip op 05-03-2024 16:27:38 ]
  dinsdag 5 maart 2024 @ 18:08:46 #120
436222 Japepk
Padvinder
pi_212705291
Mooie post weer! Ik ging er eigenlijk klakkeloos vanuit dat hij van @PeterKelder kwam, maar er zijn nog meer users die dit soort mooie schrijfsels bezigen! Vooral het punt dat karakters niet bij 'de diensten' moeten werken is héél relevant en ook alweer orde van de dag. Merel was nota bene als stagiair ook al met alle zaken bezig, had contact met het hele kantoor en beschikking over alle info.

Je merkt gewoon echt dat er een oud schrijversteam is teruggekeerd want dit is aan de orde (we hebben politie en medische karakters dus er kan altijd wat spannends gebeuren) en geen één relatie loopt soepel en er wordt alweer random vreemd gegaan. En dat terwijl de serie juist drééf op alle stabiliteit. Ludo en Janine als sterk team, familie Verduyn als ijkpunt van familiezaken, Rik en Shanti, Laura en Henk. Al die relatietroubles zijn helemaal niet nodig en ook ontzettend vermoeiend.

Het was juist mooi om alle strubbelingen bij Saskia te zien toen die zelf nog het meest schrok dat ze op een jonge arts verliefd was geworden. En nu duikt Shanti zomaar met Richard in bed want dat is zo lekker shockerend. En het zaad droop nog uit haar of ze bespraken de kluis van haar dode moeder al, ze heeft het nota bene gedaan terwijl ze naar haar moeders naam keek want die staat op de borst van Richard getattoeerd. Lui schrijfwerk en om te kotsen, zeker omdat er juíst veel is geïnvesteerd in de relatie tussen Rik en Shanti. Vreemdgaan kan, maar niet met deze waardeloze opbouw. Het is wachten op de eerste moord die wordt gepleegd, want daar kon je dan ook de klok op gelijk zetten. De serie werd een bouquetreeks en om het spannend te houden werd een side-character vermoord.

Van mij mag het Bing zijn :D
't Echte en 't ware!
pi_212705438
iemand het filmpje uit de meerdijk app met hans van houten?
  donderdag 7 maart 2024 @ 18:16:43 #122
268260 Dr.Mikey
pi_212730941
Ludo kan drie keer op zijn kop gaan staan Janine blijft moeilijk doen vermoeiend.
R.I.P DTS.
pi_212736543
Ik vind de verhaallijn van Marwan met die vreselijke Naomi met dat toxische verhaallijntje om de band van haar moeder met Julian kapot te maken op een slinkse wijze, wel een mooie. Eindelijk begint hij weer een beetje de Marwan van het begin te worden, beetje meer branie en meer humor. Ook in de Rozenboom met die nieuwe 'Karen' van een leidinggevende opent perspectieven.
Wat me wel stoort is dat GTST steeds meer sitcom-achtige trekjes krijgt met veel van die komisch bedoelde verhaallijntjes tussen Linda met die dokter begint me ook danig me strot uit te komen. Ook behoorlijk sleets allemaal aan het worden ondertussen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212741300
Nou, iedereen vindt het weer geweldig dat z.g.n. liefdes/vreemdgaan verhaallijntje van Ashanti met Richard. Ik vindt het erg cliche https://www.shownieuws.nl(...)lucht-eindelijk-weer Die Richard moet maar weer snel wieberen, voegt niets meer toe been there done that.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 8 maart 2024 @ 16:21:06 #125
436222 Japepk
Padvinder
pi_212742285
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 14:56 schreef freaky40 het volgende:
Nou, iedereen vindt het weer geweldig dat z.g.n. liefdes/vreemdgaan verhaallijntje van Ashanti met Richard. Ik vindt het erg cliche https://www.shownieuws.nl(...)lucht-eindelijk-weer Die Richard moet maar weer snel wieberen, voegt niets meer toe been there done that.
Ach, 3 reacties onder een insta-post. Als ze hier kijken zien ze wee reacties die het tegenovergestelde zeggen. Het is shownieuws maar...
't Echte en 't ware!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')