abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 februari 2024 @ 20:51:38 #76
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_212416578
Het forum weer mee lezende probeer ik ook weer eens wat afleveringen mee te kijken de laatste tijd. Maar het slot van deze aflevering vond ik wel buitengewoon treurig zeg. Niet alleen het acteerwerk van Linda was inderdaad dramatisch. maar de opbouw naar de bruiloft toe ook. Het gebeurt ineens allemaal heel snel. Voor het goed en wel begonnen is hoor je Ludo al speechen en binnen een mum van tijd wordt Linda boos en gaat ervandoor. Heel ongemakkelijk en ongeloofwaardig voor mijn gevoel. :)
  woensdag 14 februari 2024 @ 12:37:05 #77
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_212422631
De aflevering van gisteren op videoland was de meest slechte gtst aflevering die ik ooit heb gezien.

Linda en Luuk cirkeltje die maar door blijft draaien en etteren.

Dat hele recycling nl gedoe waarbij wat Ludo ook doet die Janine maar blijft zeiken en zeuren over slachtoffers die de kijker helemaal niet kent dus wat ook gewoon irritant en vervelend is.

Met als dieptepunt die taart van de demonstrant bij Ludo in het gezicht.

En dan nog die Naomi en Steef tussendoor waarbij die Naomi nu weer een bult negativiteit met zich mee brengt zonder echte reden terwijl die Elisa juist wel een verfrissende leuke rol was voor Naomi in beeld kwam.

Verder kijken wij thuis nog steeds de oudere afleveringen en dan valt het op hoe weinig er eigenlijk in het huidige gtst gebeurd het ettert maar door en ze zeuren maar op elkaar.

Wel grappig met Daan Roelofs ipv van Teun Kuilboer en de introductie van oa Roxy Belefante en mother fucker Dennis zitten we ook daar net in een minder stukje maar is het nog steeds veel beter als wat gtst nu laat zien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_212429116
Kan er iemand mij vertellen waar er oude foto's en of plattegronden zijn van het decor van huize alberts 1990-1999 en huize Alberts Fischer.
pi_212443831
Nu kan ik wel aardig wat ongeloofwaardigheid hebben, want een soap is een soap, maar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_212445993
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 21:58 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
Nu kan ik wel aardig wat ongeloofwaardigheid hebben, want een soap is een soap, maar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal hierheen gekomen om dit te zeggen idd. Je doet iemand een slechte pruik op maar z’n stem en alles is hetzelfde en opeens zou Rick m niet meer kennen. Lijkt amateurtoneel wel joh. Dan doe je ook alsof je kijkers debiel zijn hè…
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_212448830
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 21:58 schreef DeKleineOnbekende het volgende:

SPOILER
En Rik die oordeelt over Richard die op de vlucht is maar zelf ook ontsnapt is uit de gevangenis. Maar dat zijn de schrijvers zeker vergeten.

Richard blijft wel fantastisch, nog steeds altijd aan het eten 🤣
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_212454136
quote:

SPOILER
Misschien is het een hint dat Rick binnenkort de diagnose seniel krijgt |:( :')
  maandag 19 februari 2024 @ 16:56:32 #83
268260 Dr.Mikey
pi_212499129
Wij kijken nu de classics waar Rick in de bak zit in Singapore voor drugshandel en uiteindelijk ontsnapt door te doen alsof hij zijn celmaat is dit wetende zou je denken dat hij in het huidige gtst meer sympathie zou kunnen opbrengen voor Richard.
R.I.P DTS.
pi_212499545
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij kijken nu de classics waar Rick in de bak zit in Singapore voor drugshandel en uiteindelijk ontsnapt door te doen alsof hij zijn celmaat is dit wetende zou je denken dat hij in het huidige gtst meer sympathie zou kunnen opbrengen voor Richard.
Ik dacht hetzelfde afgelopen donderdag!
pi_212500015
quote:
Ondertussen is Rik een veroordeelde moordenaar, ik denk eigenlijk dat het moet zijn dat daar zijn wrok zit. Hij die 'netjes zijn straf heeft uigezeten' versus een gladjanus die overal tussendoor glipt. Maar Rik als parachutemoordenaar was ook al zo'n mooi stukje broddelwerk waar ze nu liever maar vanaf blijven omdat het nergens op slaat. Wat dat betreft had Richard Rik juist wel mooi tuk een paar seizoenen geleden, toen ze met zijn vieren gingen uiteten. Rik zat af te geven op hun schunnige zaakjes en Richard hoefde alleen maar even te benadrukken dat híj geen veroordeelde moordenaar was _O-
't Echte en 't ware!
  dinsdag 20 februari 2024 @ 07:48:46 #86
328189 ArnieAlberts
Pia Blanco moet weg bij GTST
pi_212506136
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 19:17 schreef GayGuy het volgende:

[..]
Big brother zat GTST in de weg, en RTL bleef lange tijd twijfelen of ze nog wel verder wilden gaan met de soap. (Zelfs nadat Yorin Big brother van het 8 uur slot haf gehaald) btw, op dit moment lijkt het weer goed te gaan met de soap, ze zitten nu elke dag over de 90.000, en gaan zelfs weer richting het miljoen
Dit is gelul (want Big Brother was een seizoen eerder een probleem), en lijkt meer een PR-praatje dat het nu (25 jaar later!) weer goed gaat. Relevant *O* :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  dinsdag 20 februari 2024 @ 11:15:56 #87
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_212508339
quote:
Ik kijk meer uit naar de ''nieuwe'' aflevering van de classics, dan die van het huidige GTST :D. Terwijl ik de classics ooit al heb gezien.

Rik is niet ontsnapt tijdens die brand he? Hij heeft alleen de naam van zijn overleden celmaat aangenomen zodat Anita door kan met haar leven, en denkt dat Rik dood is. Was het niet zo dat zijn celmaat uiteindelijk plotseling wordt vrijgelaten? En dat Rik dan weg mag, omdat hij op de naam van die dode celgenoot vast zit.

Moest wel echt lachen om die scenes met die man die een kamer bij Harmsen had gehuurd. Toen ik de naam van die acteur googelde zag ik wel dat hij redelijk kort na zijn klus bij GTST is komen te overlijden. :{ . Toch op vrij jonge leeftijd. Wik Jongsma zelf is ook niet oud geworden natuurlijk.
  dinsdag 20 februari 2024 @ 11:18:46 #88
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_212508370
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 00:35 schreef RipCity het volgende:

[..]
Speciaal hierheen gekomen om dit te zeggen idd. Je doet iemand een slechte pruik op maar z’n stem en alles is hetzelfde en opeens zou Rick m niet meer kennen. Lijkt amateurtoneel wel joh. Dan doe je ook alsof je kijkers debiel zijn hè…
Ja, dit was wel erg slecht inderdaad. Richard heeft ook zo'n uitgesproken stem, die herken je uit duizenden.
pi_212547557
Heb het hier al eerder gebracht maar denk echt dat (geleidelijk misschien wel) ze van het fictieve Meerdijk afscheid gaan nemen. Ze nemen de laatste tijd veel meer op rond en in Amsterdam. Je hoort het ook nooit meer uitgesproken worden dat ze in Meerdijk zitten. Ik denk dat in het kader van meer realiteit in GTST dat de stap naar Amsterdam een logische is. ONM heeft dat toen ook gedaan.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212557562
De dagen van Bob in ‘Thuis’ zijn geteld na nieuwe kankerdiagnose: Christophe Haddad verdwijnt na 9 jaar uit VRT 1-soap

Als ze bij GTST nu slim zijn doen ze Christophe een mooi aanbod om voor langere tijd terug te keren als Nick. Kunnen ze ook direct Valentijn uit de gevangenis schrijven (hoezo zit ie daar zelfs?) en de familie Sanders weer de nodige peper in het achterste geven })
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 24 februari 2024 @ 12:13:27 #91
268260 Dr.Mikey
pi_212563616
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 21:08 schreef PeterKelder het volgende:
De dagen van Bob in ‘Thuis’ zijn geteld na nieuwe kankerdiagnose: Christophe Haddad verdwijnt na 9 jaar uit VRT 1-soap

Als ze bij GTST nu slim zijn doen ze Christophe een mooi aanbod om voor langere tijd terug te keren als Nick. Kunnen ze ook direct Valentijn uit de gevangenis schrijven (hoezo zit ie daar zelfs?) en de familie Sanders weer de nodige peper in het achterste geven })
En dan nu als personage en niet als wraaklustige gek?
R.I.P DTS.
pi_212579193
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 21:08 schreef PeterKelder het volgende:

Nah, Nick is wel klaar. Zeker nu Stefano in Meerdijk rond wandelt. Dat verhaal hebben we al gehad en was in 2004-2005 ook geen bijster groot succes.

Overigens; in dat artikel hebben ze het over toewijding en je hoofd kaalscheren is dat ook. Maar vervolgens heeft hij nog wel dat ringbaardje en wenkbrauwen; da's ook niet echt gebruikelijk bij een behandeling van kanker.
't Echte en 't ware!
  maandag 26 februari 2024 @ 02:20:33 #93
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_212591242
Wat is die Naomi toch een verschrikkelijk personage. Ik snap dat het expres is en er zal vast wel een of andere sappige inkeer komen ergens maar ze heeft echt 0 redeemable qualities op dit moment.
Schapen zijn relax.
  maandag 26 februari 2024 @ 02:28:50 #94
268260 Dr.Mikey
pi_212591248
Naomi is niet best nee.
Bij de klassieke afleveringen heeft zojuist Milan zijn intreden gedaan ook een erg negatief irritant personage dat nooit meer gelukt is.
R.I.P DTS.
  dinsdag 27 februari 2024 @ 21:56:29 #95
268260 Dr.Mikey
pi_212613984
Toch zijn Nick en Amy de leukste kinderen van Ludo al mocht die laatste ooit terugkomen ik liever Julia Batelaan zie en niet mevrouw Brood.
R.I.P DTS.
pi_212614209
Alsjeblieft die Nick niet terug hoor, die is al eens voor even terug geweest maar daar moet het maar bij blijven. Dat Vlaams in een Nederlandse soap vond ik vreselijk.
Die Naomi wat een vreselijke aap zeg met haar bijna aanrand verzinsel. Klote verhaallijntje.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212614853
En wat was er dan mis met Mats? Ja, dat stelen was onsympathiek, maar zijn achtergrond en relatie met Rik was mooi. En dan mogen Naomi en die moeder blijven, terwijl die helemaal uit het niets komen en niets toevoegen. Er is ook weinig chemie tussen Jasmine Sendar en Cas Jansen.
't Echte en 't ware!
  woensdag 28 februari 2024 @ 12:20:57 #98
268260 Dr.Mikey
pi_212618390
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 22:59 schreef Japepk het volgende:
En wat was er dan mis met Mats? Ja, dat stelen was onsympathiek, maar zijn achtergrond en relatie met Rik was mooi. En dan mogen Naomi en die moeder blijven, terwijl die helemaal uit het niets komen en niets toevoegen. Er is ook weinig chemie tussen Jasmine Sendar en Cas Jansen.
In mats zat genoeg ontwikkeling die ze er niet uitgehaald hebben.
R.I.P DTS.
pi_212618410
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 22:59 schreef Japepk het volgende:
Vind Jasmine ook niet echt een sympathieke rol spelen of zo, het is een beetje een hittepetit die ook semi jeugdig doet tegen haar dochter, volop in de midlife crisis met wat Engelse one liners voortdurend. Krijg er een beetje jeuk van. Er is niets meer over van de lieve Jasmine uit ONM met dat mooie stijlen lange donkere haar. Nu moet ze er maar wokie uit zien met dat kroeskoppie.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212618528
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 10:45 schreef Japepk het volgende:

[..]
Nah, Nick is wel klaar. Zeker nu Stefano in Meerdijk rond wandelt. Dat verhaal hebben we al gehad en was in 2004-2005 ook geen bijster groot succes.
Goh, het verhaal van Stefano die Ludo kapot wilde maken hadden ze ook al gedaan in 2000-2001, dat was voor de huidige makers geen reden om met een slappe rip-off daarvan te komen :P
Maar zonder dollen: toen Stefano in 2009 terugkeerde omwille van Anita's overlijden koesterde hij geen enkele wrok meer tegenover Nick, en wilde hij zelfs dat Ludo Nick een nieuwe kans gaf binnen Sanders Incorporated.

Een terugkeer van Nick en Valentijn kan de dynamiek binnen de familie Sanders weer wat aanscherpen. En het is misschien ook interessant om juist te zien dat Nick vrede heeft met hoe hij door Ludo wordt gezien en zich niet wil laten leiden door een zucht naar erkenning terwijl Valentijn juist smacht naar erkenning. Valentijn was richting het eind van zijn verhaallijn stilaan een Nick junior aan het worden, ik ben wel benieuwd hoe die vader-zoon relatie kan zijn met zo'n rolverdeling in het achterhoofd.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')