True, Vertessen, Til, Tillman, Pepi enz. hebben al meerdermalen laten zien WEL het verschil te kunnen maken. Mauro jr. komt terug van een behoorlijke blessure en van Aanholt deed het nog redelijk gisteren. Dat ze het verschil niet konden maken verbaasde me niks eerlijk gezegd.quote:
Ik vind het ook hopeloos naef om te denken dat je met Veerman dit Feyenoord wel even opgerold had. De vorige twee keer was het ook ter nauwer nood.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
True, Vertessen, Til, Tillman, Pepi enz. hebben al meerdermalen laten zien WEL het verschil te kunnen maken. Mauro jr. komt terug van een behoorlijke blessure en van Aanholt deed het nog redelijk gisteren. Dat ze het verschil niet konden maken verbaasde me niks eerlijk gezegd.
Peter Bosz vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke vlek, dat heel Eindhoven aan het janken is om een twijfelgevalletje?
Oprollen weet je nooit maar Schouten-Veerman is toch wel een heel goed tandem gebleken.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind het ook hopeloos naef om te denken dat je met Veerman dit Feyenoord wel even opgerold had. De vorige twee keer was het ook ter nauwer nood.
Maar goed: PANIEK!
Dat denkt niemand geloof ik. Feit is wel dat je met Veerman en/of Saibari aanwezig, je een veel betere kans had gemaakt ipv met deze 2 playstation opstellingen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind het ook hopeloos naef om te denken dat je met Veerman dit Feyenoord wel even opgerold had. De vorige twee keer was het ook ter nauwer nood.
Maar goed: PANIEK!
Tuurlijk. Maar dat is iets anders dan net doen alsof PSV zonder hem niet kan winnen. De kans wordt gewoon iets kleiner.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Oprollen weet je nooit maar Schouten-Veerman is toch wel een heel goed tandem gebleken.
Knakker heeft vanaf maart 2023, slechts 150 minuten gespeeld vanwege een blessure. Wat had je verwacht?quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Jullie zijn wel genaaid zeg, maar Mauro heb je niks aan in dit soort wedstrijden.
Matige speler.
Ik vind vooral de combinatie van die 2 heel goed, Sangare was dan groot en sterk maar qua voetbalintelligentie een 0, door Schouten speelt Veerman veel meer in zijn kracht.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar dat is iets anders dan net doen alsof PSV zonder hem niet kan winnen. De kans wordt gewoon iets kleiner.
Oke, wist ik niet, ik kijk verder nooit naar PSVquote:Op donderdag 25 januari 2024 11:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Knakker heeft vanaf maart 2023, slechts 150 minuten gespeeld vanwege een blessure. Wat had je verwacht?
Probleem is dat de beste vervanger van Veerman (Saibari) ook afwezig is.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:50 schreef bbuddybb het volgende:
Ook gisteren zag je weer hoe belangrijk Veerman wel niet is. Dat is de man waar het bij PSV allemaal om draait. Schouten en Dest vaak genoeg gefrustreerd zien zwaaien vanwege het gebrek aan afspeelmogelijkheden.
Zonder Veerman zie ik PSV nog vaak genoeg punten verspelen.
Bosz zei gisteren dat ze het rustig aan doen met 'm. Hij traint nog niet mee met de groep, dus zal tegen Almere sowieso niet meedoen. Als hij er tegen Ajax ook niet bij is, zie ik PSV het daar ook erg lastig hebben.
Tuurlijk. En we mogen ook hopen dat hij snel weer fit is. Net als dat ik hoop dat Marokko snel wordt uitgeschakeld (ijdele hoop vrees ik).quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind vooral de combinatie van die 2 heel goed, Sangare was dan groot en sterk maar qua voetbalintelligentie een 0, door Schouten speelt Veerman veel meer in zijn kracht.
Maar als ie aan het einde van dit seizoen kampioen wordt, overwintert in de CL en dit beide met het best voetballende team van NL voor elkaar heeft gekregen zijn we tevreden.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Prijzenkast van Bosz blijft wel mooi leeg zo.
1x puntverlies en het is direct onmogelijk dat PSV nog kampioen gaat worden volgens dit soort kneuzen. Je moet iets met je tijd doen he.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar als ie aan het einde van dit seizoen kampioen wordt, overwintert in de CL en dit beide met het best voetballende team van NL voor elkaar heeft gekregen zijn we tevreden.
Nog niet genoeg gezogen?quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:38 schreef Cupfighter het volgende:
Speciaal voor de boertjes, een Veerman
Nee, dat wist 'ie niet. Toen was 'ie net verhuurd, omdat ze 'm niet nodig hadden en bij z'n huurclub speelde hij ook amper. Dus wilde weg en Wolfsburg er vanaf.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt, maar het lijkt me stug dat die in de zomer al wist dat hij vanaf speelronde 10 hele wedstrijden ging spelen. Dit lijkt me dus niet heel relevant.
Dit is gewoon niet zo.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De bal raken is de bal raken. Dan is het niet honderd procent fout om niet te fluiten.
Niet bij totaal idiote benenbrekers nee. Maar daar was hier geen sprake van, dus zit je al snel in het grijze gebied. Kijk, ook ik vind dit een penalty h. Laat dat even aangetekend zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet zo.
Door de VAR moeten situaties gestandaardiseerd worden die niet te standaardiseren vallen. Daarom: VAR afschaffen!quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet bij totaal idiote benenbrekers nee. Maar daar was hier geen sprake van, dus zit je al snel in het grijze gebied. Kijk, ook ik vind dit een penalty h. Laat dat even aangetekend zijn.
Maar als je wil kijken of de VAR moet ingrijpen is de vraag of het 100% fout is. En dat vind ik niet.
Wat een gelul, hier heb je juist de var voor, als de scheids dan alsnog beslist om geen penalty te geven ben je iig een stap verder.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet bij totaal idiote benenbrekers nee. Maar daar was hier geen sprake van, dus zit je al snel in het grijze gebied. Kijk, ook ik vind dit een penalty h. Laat dat even aangetekend zijn.
Maar als je wil kijken of de VAR moet ingrijpen is de vraag of het 100% fout is. En dat vind ik niet.
Met Feyenoorders valt sowieso niet te discussiren. Over het algemeen genomen zijn dat verstandelijk beperkten. Waarom zou je anders voor Feyenoord zijn?quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:49 schreef Buitendam het volgende:
Ik had het er toevallig een paar weken terug over in het Feyenoord-topic. Dat je soms de pingel mee krijgt en soms tegen en uiteindelijk kom je uit op 0. Ze waren het er niet meer eens, maar ik denk dat ze na gisteren mijn oneindige voetbalkennis zullen moeten erkennen.
Jij komt uit Oss?quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met Feyenoorders valt sowieso niet te discussiren. Over het algemeen genomen zijn dat verstandelijk beperkten. Waarom zou je anders voor Feyenoord zijn?
Dan ligt Feyenoord eigenlijk helemaal niet zo gunstig. Een groot deel kan beter voor Sparta, Excelsior of Dordrecht zijn.quote:
Sparta komt uit West toch? Dat lijkt me dan sowieso verder vanuit Oss.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ligt Feyenoord eigenlijk helemaal niet zo gunstig. Een groot deel kan beter voor Sparta, Excelsior of Dordrecht zijn.
Buitendamgodquote:Op donderdag 25 januari 2024 14:49 schreef Buitendam het volgende:
Ik had het er toevallig een paar weken terug over in het Feyenoord-topic. Dat je soms de pingel mee krijgt en soms tegen en uiteindelijk kom je uit op 0. Ze waren het er niet meer eens, maar ik denk dat ze na gisteren mijn oneindige voetbalkennis zullen moeten erkennen.
Over een maand of twee en een beetje terroriseren we hun viesmadde topic.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
1x puntverlies en het is direct onmogelijk dat PSV nog kampioen gaat worden volgens dit soort kneuzen. Je moet iets met je tijd doen he.
Ze hebben niet door wat voor EXTREME CONSEQUENTIES hun gedrag zal veroorzaken.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Over een maand of twee en een beetje terroriseren we hun viesmadde topic.
Inderdaad. We schijten met 5 man hun hele ijskoude bad onder. Nu al zin inquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze hebben niet door wat voor EXTREME CONSEQUENTIES hun gedrag zal veroorzaken.
Ik zou het zelfs OORLOG willen noemen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze hebben niet door wat voor EXTREME CONSEQUENTIES hun gedrag zal veroorzaken.
VI gekeken?quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De bal raken is de bal raken. Dan is het niet honderd procent fout om niet te fluiten.
Ook. Maar daar doel ik niet op. Ik doel op de uitleg van Bas Nijhuis, waarbij ook het verschil werd uitgelegd tussen de bal spelen en raken.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh het orakel Johan Derksen vond het een penalty?
Ah blij dat het bal raken deel eindelijk gevallen is.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook. Maar daar doel ik niet op. Ik doel op de uitleg van Bas Nijhuis, waarbij ook het verschil werd uitgelegd tussen de bal spelen en raken.
:’)quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Of hij hem raakt is nauwelijks te zien en berhaupt niet relevant in dit geval.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ah blij dat het bal raken deel eindelijk gevallen is.
Korfbal is een non-contactsport dus dit is een hele rare conclusie.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 07:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of hij hem raakt is nauwelijks te zien en berhaupt niet relevant in dit geval.
100% pingel, als je dat niet snapt kun je beter korfbal gaan kijken.
Doet allemaal niets af aan het feit dat het een uiterst povere wedstrijd van PSV was.
Dan zijn de regels tenminste duidelijk voor je.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 07:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Korfbal is een non-contactsport dus dit is een hele rare conclusie.
Hey Caland gurney hier ik kreeg net je verhaal doorgestuurd van een vriend maar kon je geen bericht op insta sturen maar ik denk dat deze roddel over mij gaat want mensen hadden mi ook al hier over gevraagd etc een tijdje geleden maar het is dus niet waar kan ik je bij deze vertellen de speler weet dat ook en ik weet ook echt niet hoe deze roddel in de wereld is gekomenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Een hoog heee yvonne kenneth hier gehalte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |