CL/europees voetbal zie ik altijd meer als bonus, de prijzen die je kan winnen moet je ook eigenlijk winnen dus kampioenschap en beker, wel in die volgorde, fruitschaal is flutschaal.quote:Op woensdag 24 januari 2024 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Titel is het belangrijkste, daarna CL voetbal, daarna bekertje, daarna winnen van Ajax en Feyenoord en daarna pas de fruitschaal.
Gewoon voor de 3e keer in een half jaar winnen in de Kuip, Feyenoord is niet veel.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:02 schreef VEM2012 het volgende:
Iedereen mentaal voorbereid op uitschakeling in de beker?
Psv gaat dit verliezen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gewoon voor de 3e keer in een half jaar winnen in de Kuip, Feyenoord is niet veel.
Mocht het onverhoopt mis gaan beroep ik me simpelweg op hun eigen topic titel.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat natuurlijk weer een goede smoes is voor figuren als PSVCL
Zoveel boeit 't nou ook weer niet. Zou er geen nacht minder om slapen. Gewoon leuk voor erbij en leuk potje - meer niet.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:02 schreef VEM2012 het volgende:
Iedereen mentaal voorbereid op uitschakeling in de beker?
Ik verwacht een getergd Feyenoord.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gewoon voor de 3e keer in een half jaar winnen in de Kuip, Feyenoord is niet veel.
Nee, het is niet dat dan het seizoen meteen mislukt is.quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zoveel boeit 't nou ook weer niet. Zou er geen nacht minder om slapen. Gewoon leuk voor erbij en leuk potje - meer niet.
Al HEEL lang geleden. Zou eens tijd worden.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:33 schreef ISVV het volgende:
Hopen dat Hirving het op zijn heupen heeft
OP goed geluk voetbal van beide kanten. PSV begon wel sterkquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:44 schreef ISVV het volgende:
[..]
We zijn gewoon pauperslecht maat. Ik woon vlakbij Nijmegen, ga NEC nog supporten
Kijk hoe slordig Bakayoko isquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
OP goed geluk voetbal van beide kanten. PSV begon wel sterk
Tot voor kort werd PSV nog zo geroemd om de brede selectie.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Echt fucking vervelend dat je zowel Veerman als Saibari kwijt bent op hetzelfde moment.Middenveld lijkt nergens op zo.
Tja, als je nummer 1 en 2 voor een bepaalde positie wegvallen is dat vrij vervelend natuurlijk.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tot voor kort werd PSV nog zo geroemd om de brede selectie.
Als zelfs Perez het hier mee eens is, dan zegt dat wel wat ja.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit was niet zo goed maar goed de scheidsrechter nog minder.
Penalty en rode kaart onthouden, zou je inderdaad wel eens kunnen zeggen dat de scheids niet mee zat, niet?quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:03 schreef Tjacka het volgende:
Psv verliest en het ligt weer aan de scheids.
Gohquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:03 schreef Tjacka het volgende:
Peter Bosz wint geen prijs.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Penalty en rode kaart onthouden, zou je inderdaad wel eens kunnen zeggen dat de scheids niet mee zat, niet?
Verrassend wel…quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:03 schreef Tjacka het volgende:
Hahahahaquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Huilen? niemand in eindhoven ligt wakker van dat troostprijsje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |