Ja, daarin is het herhaald, maar er was een ander artikel dat helemaal ging over wat die vriend erover kon vertellen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:08 schreef Evangelion het volgende:
[..]
DVHN-artikel
https://archive.is/m7fez
Zitten soms wat xenofobe trekjes bij. In eerste instantie werd gedacht dat het ging om 2 Poolse mensen. Die zullen het er natuurlijk wel naar gemaakt en die brave boekhouder kon niet anders dan die 2 kut Polen omleggen!!quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik snapte sowieso al niet zo goed waarom mensen een dubbele moord willen duiden als dat de slachtoffers het er wel naar gemaakt zullen hebben.
Mijn vader is er ook zo een. Elke keer als ik bij mijn ouders ben begint hij ergens wel over Polen. Laatst had ik het over de studenten in mijn straat, begon die weer 'nou iig beter dan van die Polen'. Natuurlijk zullen er vast nu mensen denken 'nou hij heeft gelijk', maar mijn vader leeft in een dure wijk en heeft nog nooit te maken gehad met welke Pool in NL dan ook. Dat terwijl de studenten tot 's nachts schreeuwend de straten doorgaan.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:14 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zitten soms wat xenofobe trekjes bij. In eerste instantie werd gedacht dat het ging om 2 Poolse mensen. Die zullen het er natuurlijk wel naar gemaakt en die brave boekhouder kon niet anders dan die 2 kut Polen omleggen!!
Echt de kronkels in sommige hersens zijn onnavolgbaar.
Nog steeds hoor...quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:14 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zitten soms wat xenofobe trekjes bij. In eerste instantie werd gedacht dat het ging om 2 Poolse mensen. Die zullen het er natuurlijk wel naar gemaakt en die brave boekhouder kon niet anders dan die 2 kut Polen omleggen!!
Echt de kronkels in sommige hersens zijn onnavolgbaar.
Dat is toch hetzelfde met asielzoekers: als ze niet werken zijn het "luie uitkeringstrekkers", als ze wel werken "pikken ze onze banen in" En dat uit de mond van mensen die of zelf een uitkering hebben of gewoon een baan hebben en nog nooit een asielzoeker van dichtbij hebben gezien.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mijn vader is er ook zo een. Elke keer als ik bij mijn ouders ben begint hij ergens wel over Polen. Laatst had ik het over de studenten in mijn straat, begon die weer 'nou iig beter dan van die Polen'. Natuurlijk zullen er vast nu mensen denken 'nou hij heeft gelijk', maar mijn vader leeft in een dure wijk en heeft nog nooit te maken gehad met welke Pool in NL dan ook. Dat terwijl de studenten tot 's nachts schreeuwend de straten doorgaan.
Tuurlijk er zijn er bij die problemen veroorzaken, maar daar heeft mijn vader nooit mee te maken gehad.
Deze Pool in een huis van 750K zou volgens sommigen op Twitter ook al een luie werkloze Oostblokker zijn...quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde met asielzoekers: als ze niet werken zijn het "luie uitkeringstrekkers", als ze wel werken "pikken ze onze banen in" En dat uit de mond van mensen die of zelf een uitkering hebben of gewoon een baan hebben en nog nooit een asielzoeker van dichtbij hebben gezien.
Pun intended?quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:27 schreef Bezsen het volgende:
Kan hem nog wel eens smerig in de vingers snijden.
En dat soort malloten geven een eigen draai aan de waarheidquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Nog steeds hoor...
[ twitter ]
[ twitter ]
Wij gaan ons huis verkopen aan Marokkaanse mensen (bijna 6 ton), hoeveel reacties daar wel niet op komen van "hoe kunnen ze dat betalen"... Soms schrik er van hoeveel simpele mensen ik blijkbaar in mijn omgeving hebquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze Pool in een huis van 750K zou volgens sommigen op Twitter ook al een luie werkloze Oostblokker zijn...
Toch knap, als je werkloos bankhangend een huis van 750K kunt kopen.
Tja, wat je er ook van vindt,quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:27 schreef Bezsen het volgende:
Dat filmpje van Richard lijkt ook steeds meer een roep naar het martelaarschap/aandacht dan een wanhoopsactie.
Kan hem nog wel eens smerig in de vingers snijden.
Zinloos geweld bestaat niet meer?quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:34 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Tja, wat je er ook van vindt,
Je schiet toch niet zomaar ff 2 mensen dood om iets pietluttigs?
Dit moet toch wel groter zijn?
Het zijn gewoon simpele racisten. Ze willen het over de Pool hebben met de diverse stereotypes en verzinsels en vergeten bewust dat er ook een Nederlandse autochtone vrouw vermoord isquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
En dat soort malloten geven een eigen draai aan de waarheid
[ twitter ]
Terwijl het een normale hardwerkende huisvader was maar laten we vooral het slachtoffer dehumaniseren. Dan is het minder erg dat hij zomaar afgeslacht werd door een geflipte.
Jawel, maar daar is in dit geval geen sprake van. Ik bedoel, dader en slachtoffers kennen elkaar.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:34 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zinloos geweld bestaat niet meer?
Met de informatie die we nu uit de diverse serieuze media hebben ontvangen lijkt dader me vooral een psychopaat die een conflict om een huis volledig heeft laten ontsporen met verzinsels, intimidaties en uiteindelijk dubbele moord.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:35 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Jawel, maar daar is in dit geval geen sprake van. Ik bedoel, dader en slachtoffers kennen elkaar.
Die hebben hun aandacht al weer verlegd naar het volgende Feesboek-verhaal waar ze hun simplistische reactie op kunnen gevenquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:38 schreef Drxx het volgende:
Waar zijn al die "als de politie niets doet dan neem je heft in eigen handen"-tokkies nu?
PVV in een notendop.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde met asielzoekers: als ze niet werken zijn het "luie uitkeringstrekkers", als ze wel werken "pikken ze onze banen in" En dat uit de mond van mensen die of zelf een uitkering hebben of gewoon een baan hebben en nog nooit een asielzoeker van dichtbij hebben gezien.
Als dat geen twitter-troll is...quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
[ twitter ]
Terwijl het een normale hardwerkende huisvader was maar laten we vooral het slachtoffer dehumaniseren. Dan is het minder erg dat hij zomaar afgeslacht werd door een geflipte.
Klok-bier aan het zuipen! Kan me niet voorstellen dat ze nuchter zulke onzin uitkramen. Of ze staan ergens te schuimen voor een Rabobank-pand.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:38 schreef Drxx het volgende:
Waar zijn al die "als de politie niets doet dan neem je heft in eigen handen"-tokkies nu?
Misschien wel omdat je weet dat je volgende maand voor de rechter nat gaat?quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:34 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Of Richard is knettergek, waanbeelden en denkt dat dat de realiteit is?quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:34 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Kan, maar zo staat ie niet bekend bij zijn omgeving lijkt het zo...quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Of Richard is knettergek, waanbeelden en denkt dat dat de realiteit is?
Ja, een grote psychopathische randdebiel. Richard en zijn livestreamende vrouw trouwens.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:34 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dronken Pool zat vanaf 's morgens aan DE bier VOLGENS BUREN.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dan heb je gewoon psychische problemen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:34 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Fritzl ook nietquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:48 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Kan, maar zo staat ie niet bekend bij zijn omgeving lijkt het zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |