PVV in een notendop.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde met asielzoekers: als ze niet werken zijn het "luie uitkeringstrekkers", als ze wel werken "pikken ze onze banen in" En dat uit de mond van mensen die of zelf een uitkering hebben of gewoon een baan hebben en nog nooit een asielzoeker van dichtbij hebben gezien.
Als dat geen twitter-troll is...quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
En dat soort malloten geven een eigen draai aan de waarheid
[ twitter ]
Terwijl het een normale hardwerkende huisvader was maar laten we vooral het slachtoffer dehumaniseren. Dan is het minder erg dat hij zomaar afgeslacht werd door een geflipte.
Klok-bier aan het zuipen! Kan me niet voorstellen dat ze nuchter zulke onzin uitkramen. Of ze staan ergens te schuimen voor een Rabobank-pand.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:38 schreef Drxx het volgende:
Waar zijn al die "als de politie niets doet dan neem je heft in eigen handen"-tokkies nu?
Misschien wel omdat je weet dat je volgende maand voor de rechter nat gaat?quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:34 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Tja, wat je er ook van vindt,
Je schiet toch niet zomaar ff 2 mensen dood om iets pietluttigs?
Dit moet toch wel groter zijn?
Of Richard is knettergek, waanbeelden en denkt dat dat de realiteit is?quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:34 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Kan, maar zo staat ie niet bekend bij zijn omgeving lijkt het zo...quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Of Richard is knettergek, waanbeelden en denkt dat dat de realiteit is?
Ja, een grote psychopathische randdebiel. Richard en zijn livestreamende vrouw trouwens.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:34 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dronken Pool zat vanaf 's morgens aan DE bier VOLGENS BUREN.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
En dat soort malloten geven een eigen draai aan de waarheid
[ twitter ]
Terwijl het een normale hardwerkende huisvader was maar laten we vooral het slachtoffer dehumaniseren. Dan is het minder erg dat hij zomaar afgeslacht werd door een geflipte.
Dan heb je gewoon psychische problemen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:34 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Fritzl ook nietquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:48 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Kan, maar zo staat ie niet bekend bij zijn omgeving lijkt het zo...
Dutroux doet ook een poging lees ik net.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Fritzl ook niet
Die komt binnenkort overigens weer vrij, leuk feitje
Lijken mij eerder twee tokkies die zo vastzitten in hun eigen waarheid dat ze zichzelf alsnog als slachtoffer zienquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:52 schreef maily het volgende:
Ik denk dat de video livestream van haar ook een wanhoopsdaad was om meteen na het gebeurde steun te genereren voor Richard.
Fritzl had niet zo'n grote vrienden/kennissenkring denk ik..quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Fritzl ook niet
Die komt binnenkort overigens weer vrij, leuk feitje
PoHi van die ene bekeken en òf hij is gekker dan Richard, òf het is een troll. Ik zet 1 euro op dat laatste.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:49 schreef Ericr het volgende:
[..]Neem nog een Klok.
Het is een voorbeeld en X en andere social media zit inderdaad vol met dit soort malloten. Sommigen zijn trollen maar te vaak zijn die lui bloedserieus.
Kan ook in 1 nacht ontstaan.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:48 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Kan, maar zo staat ie niet bekend bij zijn omgeving lijkt het zo...
Vast. Maar neem aan dat ie dat in een waas deed. En niet bewust dacht: zo ik pak die kleine er nog even extra mee..quote:Op donderdag 18 januari 2024 05:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Iemand neersteken is ziek maar voor de ogen van het kind maakt het zeker wel een gradatie erger. Zeker omdat je zelf een vader bent en op Facebook heel hard roept je eigen kinderen te beschermen.
Dat heeft hij nu ook gedaan want met wat mazzel zit deze zieke geest 30 jaar vast.
Ja "kut" om als jong kind je vader neergestoken en geschoten zien worden.quote:Op donderdag 18 januari 2024 00:05 schreef matthijst het volgende:
Ging me om de term "duivel" omdat dat kind erbij was.
Ja, het is kut, maar sjongejonge, beetje aan het doorslaan. Overdramatisch.
Dude is gesnapt en heeft 2 mensen afgeschoten.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij gaan ons huis verkopen aan Marokkaanse mensen (bijna 6 ton), hoeveel reacties daar wel niet op komen van "hoe kunnen ze dat betalen"... Soms schrik er van hoeveel simpele mensen ik blijkbaar in mijn omgeving heb
Op dezelfde manier als de mocrojeugd ook in dure auto's kan rijdenquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij gaan ons huis verkopen aan Marokkaanse mensen (bijna 6 ton), hoeveel reacties daar wel niet op komen van "hoe kunnen ze dat betalen"... Soms schrik er van hoeveel simpele mensen ik blijkbaar in mijn omgeving heb
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:11 schreef Eilatan het volgende:
[..]
Ja "kut" om als jong kind je vader neergestoken en geschoten zien worden.
Jij bent niet goed. Het is kut als je je kleine teen stoot aan de tafelpoot.
Lachen dit soort postst. Aan de ene kant geschokt doen om mensen op Twitter. Aan de andere kant een Fok user wegzetten als alcoholist.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
Klopt oude trol. Ik ben het zelf. Je begrijpt wat een voorbeeld is of ben je al toe aan je tweede tray Klok vandaag?
En dan zijn er nog mensen die het voor een moordenaar opnemenquote:Op woensdag 17 januari 2024 22:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
Mijn dochters gaan naar dezelfde scholen als de kinderen van de slachtoffers en dader. Ze wisten vanochtend al te vertellen dat ook de zoon verwondingen zou hebben gehad. In eerste instantie afgedaan als gerucht, maar nu ik dat artikel zo lees is dat dus helemaal niet zo ondenkbaar.
Iemands vader vermoorden voor de ogen van zoontje is wel echt helemaal gestoord en ziek. Laat staan als ie geprobeerd heeft dat ook bij dat joch te doen. Lamlul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |