abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 januari 2024 @ 05:57:45 #151
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_212073290
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2024 00:05 schreef matthijst het volgende:
Ging me om de term "duivel" omdat dat kind erbij was.
Ja, het is kut, maar sjongejonge, beetje aan het doorslaan. Overdramatisch.

Dude is gesnapt en heeft 2 mensen afgeschoten.
Iemand neersteken is ziek maar voor de ogen van het kind maakt het zeker wel een gradatie erger. Zeker omdat je zelf een vader bent en op Facebook heel hard roept je eigen kinderen te beschermen.
Dat heeft hij nu ook gedaan want met wat mazzel zit deze zieke geest 30 jaar vast.
  donderdag 18 januari 2024 @ 07:31:06 #152
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_212073481
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 00:53 schreef KreKkeR het volgende:
En om de totaal niet onderbouwde roddels nog wat verder te voeden:
[..]
[..]

Richard een herseninfarct gehad? Dat kan de zaak wel heel anders gaan belichten.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_212073498
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 23:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Er liep dan ook een rechtszaak.
Zou die rechtszaak over verborgen gebreken doorgaan nu de slachtoffers dood zijn? Het huis zal verkocht weer moeten worden nu die kinderen wees zijn geworden. Dan wil je als eventuele koper wel weten of er echts iets met dat huis aan de hand is. (behalve dat er 2 moorden zijn gepleegd)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_212073506
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:11 schreef MissButterflyy het volgende:
Met z’n geraaskal in het filmpje dat hij z’n gezin moest beschermen omdat ze anders zouden worden verkracht en vermoord. Denkt zo iemand dat nou echt of is het om sympathie op te wekken voor het vreselijks wat hij heeft gedaan?
Echt zo raar. Dit gaat nog een lange staart krijgen
Voor de kinderen van de slachtoffers gaat die nasleep inderdaad nog levenslang duren.

Voor Richard waarschijnlijk richting 20 jaar of langer aan gevangenis. Voor zijn eigen gezin door wegvallen van inkomsten grote kans op een gedwongen verhuizing naar een sociale huurwoning, de nodige psychische problemen bij zijn vrouw en kinderen. Behoorlijke kans op een echtscheiding om dan over 20-25 jaar berooid en zonder kans op een fatsoenlijke baan met leuk inkomen weer van zijn vrijheid te mogen genieten.

En dan laat ik de ouders en andere familieleden van de slachtoffers nog even buiten beschouwing.
pi_212073511
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 07:38 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Voor de kinderen van de slachtoffers gaat die nasleep inderdaad nog levenslang duren.

Voor Richard waarschijnlijk richting 20 jaar of langer aan gevangenis. Voor zijn eigen gezin door wegvallen van inkomsten grote kans op een gedwongen verhuizing naar een sociale huurwoning, de nodige psychische problemen bij zijn vrouw en kinderen. Behoorlijke kans op een echtscheiding om dan over 20-25 jaar berooid en zonder kans op een fatsoenlijke baan met leuk inkomen weer van zijn vrijheid te mogen genieten.

En dan laat ik de ouders en andere familieleden van de slachtoffers nog even buiten beschouwing.
Als de straf 20-25 jaar wordt dan mag hij genieten van zijn AOW omdat Richard al 50 is.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_212073531
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2024 07:31 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Richard een herseninfarct gehad? Dat kan de zaak wel heel anders gaan belichten.
Nee hoor
pi_212073537
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 23:36 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, dat kunnen mensen wel zeggen, maar dat waren dezelfde mensen die meteen zeiden dat ze achter K. stonden. In dat laatste artikel staat dat de Pool nooit agressief was, maar als iemand niet betaalde stuurde hij een incassobureau. Hij zal vast niet zo sociaal zijn geweest. In dat stuk staat ook:
[..]

Wat is er niet sociaal aan het sturen van een incassobureau omdat je simpelweg betaald wil worden voor je werk?
Lijkt mij gewoon een doodnormale en efficiënte bedrijfsvoering. Beter dan er zelf eindeloos achteraan blijven bellen en mailen en dan nog niets of maar een klein deel krijgen.

quote:
Dus ja, ze zullen vast beide een beetje kinderachtig hebben gedaan, maar sleep elkaar dan voor de rechter.
Dat hebben de slachtoffers dan ook gedaan. Maar die zaak is nog niet geweest helaas. Geen idee hoe Richard zijn kansen voor die zaak inschatte, mogelijk speelt dat wel een rol bij hoe doorgedraaid hij was.
  donderdag 18 januari 2024 @ 07:46:52 #158
438527 MissButterflyy
pi_212073541
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2024 07:44 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Nee hoor
Dan is hij verminderd toerekeningsvatbaar.
pi_212073548
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2024 07:46 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Waarop baseer je dat een herseninfarct leidt tot verminderd toerekeningsvatbaar zijn, wat ook nog eens meegenomen zou worden in een rechtszaak?
  donderdag 18 januari 2024 @ 07:49:36 #160
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_212073553
quote:

[..]
Offtopic, maar dit toerekeningsvatbaar-item zouden ze echt grondig moeten herzien in de rechtspraak. Echt de meest bizarre uitspraken gelezen in het verleden.

Maar mbt dit topic voor nu volledig offtopic
Krekker is de bom!
  donderdag 18 januari 2024 @ 07:56:23 #161
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_212073570
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 07:39 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Als de straf 20-25 jaar wordt dan mag hij genieten van zijn AOW omdat Richard al 50 is.
Dit gaat levenslang worden.
pi_212073576
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 07:56 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]
Dit gaat levenslang worden.
Ik denk het niet, maar zal wel TBS aan toegevoegd worden.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  donderdag 18 januari 2024 @ 08:00:29 #163
438527 MissButterflyy
pi_212073592
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2024 07:49 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Offtopic, maar dit toerekeningsvatbaar-item zouden ze echt grondig moeten herzien in de rechtspraak. Echt de meest bizarre uitspraken gelezen in het verleden.

Maar mbt dit topic voor nu volledig offtopic
Ja klopt, het is niet duidelijk of het echt waar is en als hij hersenschade heeft of hij dan tot dit zou komen.
pi_212073628
quote:

[..]
Waar is dat op gebaseerd?
pi_212073719
Dat mensen deze idioot verdedigd hebben en er wel begrip voor kunnen opbrengen maar na het lezen van het dvhn artikel opeens al hun woorden terugtrekken. :') Wat een tosti ben je dan. :')
  donderdag 18 januari 2024 @ 08:31:27 #166
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_212073842
quote:

[..]
De rechtszaak hoeft blijkbaar niet meer gevoerd te worden. :')

Maar zonder gein, nee, dat moet vastgesteld worden als hij idd een herseninfarct gehad heeft.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_212074003
De hekken zijn wel wat gaan verhangen voor Ries, vooral na dat betaalartikel dat hier gisteren rondging. Wanne waus.
pi_212074340
quote:

[..]
Wie zegt dat?

Zouden alle mensen die ooit een herseninfarct gehad hebben dan dus verminderd toerekeningsvatbaar zijn? Dat lijkt me sterk. Volgens mij is dat volledig afhankelijk van eventuele schade. Simpelweg stellen dat iemand die een herseninfarct gehad heeft dus verminderd toerekeningsvatbaar is lijkt mij veel te kort door de bocht.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_212074451
Mensen die glas aan paarden voeren :') Smerige sadisten.
U MAD?
pi_212074536
Ik snapte sowieso al niet zo goed waarom mensen een dubbele moord willen duiden als dat de slachtoffers het er wel naar gemaakt zullen hebben.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_212074543
De boekhouder Richard K. pleegde tot eergisteren ook nog woonfraude,
Hij stond ingeschreven bij zijn moeder in Klazienaveen.
Zijn vrouw kan daardoor alleen al een extra Kindgebonden Budget krijgen van bijna ¤ 4.000 per jaar als alleenstaande ouder.
Daar bovenop komen de andere extra toeslagen.
pi_212074569
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 09:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik snapte sowieso al niet zo goed waarom mensen een dubbele moord willen duiden als dat de slachtoffers het er wel naar gemaakt zullen hebben.
Het eerste wat ik dacht door de schietpartij was: "Ïn welke Amerikaanse staat ligt Weiteveen?"
pi_212074588
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 09:50 schreef Idisrom het volgende:
De boekhouder Richard K. pleegde tot eergisteren ook nog woonfraude,
Hij stond ingeschreven bij zijn moeder in Klazienaveen.
Zijn vrouw kan daardoor alleen al een extra Kindgebonden Budget krijgen van bijna ¤ 4.000 per jaar als alleenstaande ouder.
Daar bovenop komen de andere extra toeslagen.
Maar het is een hele goede kerel verder hoor :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 18 januari 2024 @ 09:53:07 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212074589
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die glas aan paarden voeren :') Smerige sadisten.
Vooral dit soort dingen maar blijven herhalen, geen bewijs, maar wel de slachtoffers zwart blijven maken.

Richard dacht ook dat ze vuurwerk naar zijn paarden hadden gegooid, maar uit de camerabeelden bleek dat het jongens uit het dorp waren.

Als Richard bewijzen had dat de slachtoffers zijn paarden iets aangedaan hadden dan had hij die op zeker openbaar gemaakt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 18 januari 2024 @ 09:55:21 #175
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212074613
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 07:45 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Wat is er niet sociaal aan het sturen van een incassobureau omdat je simpelweg betaald wil worden voor je werk?
Lijkt mij gewoon een doodnormale en efficiënte bedrijfsvoering. Beter dan er zelf eindeloos achteraan blijven bellen en mailen en dan nog niets of maar een klein deel krijgen.
[..]
Dat hebben de slachtoffers dan ook gedaan. Maar die zaak is nog niet geweest helaas. Geen idee hoe Richard zijn kansen voor die zaak inschatte, mogelijk speelt dat wel een rol bij hoe doorgedraaid hij was.
Helemaal mee eens, daar is niets vreemds aan, maar de publieke opinie in een dorp kan daardoor zeker wel bepaald worden. 'Nou ja, zeg, die aardige man krijgt niet eens even extra tijd om te betalen en die onaardige man stuurt hem meteen een incassobureau, dan loop je toch gewoon even langs?'
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')