abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 januari 2024 @ 18:53:15 #226
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212068433
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 16:01 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dat kan ik echt totaal niet rijmen met het feit dat hij altijd zijn hand opstak naar buurtgenoten.
Dikke kans ook dat de hele buurt het verhaal prima kende, maar dan uiteraard maar van 1 kant. En dan weet een dorp genoeg, want ik weet nog wel dat je toen zo'n ukkie was, haha. Nee, das een fijne kerel.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 17 januari 2024 @ 18:56:12 #227
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_212068459
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 18:47 schreef KreKkeR het volgende:
Trollen of bewust mogelijk totaal onjuiste info verspreiden om zo voor (onduidelijke redenen) de eenzijdige mogelijk bijna volledig onjuiste moord bagatelliserende onzin in stand te houden?
Dit hele topic staat vol met onbevestigde berichten afkomstig van verwarmingsbuizen... :')
  woensdag 17 januari 2024 @ 18:56:44 #228
13456 AchJa
Shut up!!!
  woensdag 17 januari 2024 @ 18:56:51 #229
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212068470
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Daar ben ik het wel mee eens en ik denk dat daar ook wel de "sympathie" voor zijn actie vandaan komt in het dorp/de omgeving. Heel veel mensen roeptoeteren altijd dat ze voor eigen rechter gaan spelen als bijvoorbeeld de veiligheid van de eigen kinderen in gevaar komt, maar Richard heeft dat dus ook daadwerkelijk gedaan (zo lijkt het). Praat het niet goed, maar veel mensen hebben daar blijkbaar een soort van respect voor.
Totdat het natuurlijk een kind van zo'n iemand is. Deze twee mensen zijn ook kinderen van iemand en nu mogen die dus wraak plegen volgens de denkwijze van de buurt. Gaat nog een lang verhaal worden zo.
  woensdag 17 januari 2024 @ 18:58:48 #230
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212068501
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 18:31 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Als de paarden daadwerkelijk toegetakeld zijn dan heeft Richard een goede daad verricht.
Waar staat dat precies in de wet? Volgens mij moet je die man dan voor de rechter slepen. Maar dan moet je wel bewijs hebben. Op geen enkele manier rechtvaardigt dat een tweevoudige moord.
  woensdag 17 januari 2024 @ 19:01:37 #231
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212068540
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 18:47 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Trollen of bewust mogelijk totaal onjuiste info verspreiden om zo voor (onduidelijke redenen) de eenzijdige mogelijk bijna volledig onjuiste moord bagatelliserende onzin in stand te houden?
Erg subjectief beklaag natuurlijk. Daar kan ik niets mee.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 17 januari 2024 @ 19:01:44 #232
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_212068541
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 18:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Welk bewijs heb je dat het hier om moord gaat en niet om doodslag?
Meen je dit nou echt? :')

Een topic lang worden op basis van extreem eenzijdige roddels puur afkomstig vanuit "kamp dader" de meest bizarre conclusies getrokken, dat de man een lintje verdient, dat hij puur slachtoffer is, dat de slachtoffers de eigenlijke daders zijn, etc.

En dan ga je opeens zogenaamd heel feitelijk worden m.b.t. een taaltechnisch en juridisch aspect mbt moord vs doodslag (wat bijv.in de Engelse taal beiden vormen van murder zijn)... Hoe kinderachtig :'(

Je weet volgens mij dondersgoed wat ik bedoel, het doodschieten van twee mensen, waarbij nagenoeg vast staat dat er op z'n minst bij 1 absoluut geen sprake was van zelfverdediging.

Uiteindelijk is het aan de rechter om te bepalen welk exact juridisch labeltje erop te plakken.
Krekker is de bom!
  woensdag 17 januari 2024 @ 19:02:03 #233
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212068543
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Daar ben ik het wel mee eens en ik denk dat daar ook wel de "sympathie" voor zijn actie vandaan komt in het dorp/de omgeving. Heel veel mensen roeptoeteren altijd dat ze voor eigen rechter gaan spelen als bijvoorbeeld de veiligheid van de eigen kinderen in gevaar komt, maar Richard heeft dat dus ook daadwerkelijk gedaan (zo lijkt het). Praat het niet goed, maar veel mensen hebben daar blijkbaar een soort van respect voor.
Ja, dat zijn een beetje de PVV-achtigen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 17 januari 2024 @ 19:02:58 #234
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_212068555
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 19:01 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Een topic lang worden op basis van extreem eenzijdige roddels puur afkomstig vanuit "kamp dader" de meest bizarre conclusies getrokken, dat de man een lintje verdient, dat hij puur slachtoffer is, dat de slachtoffers de eigenlijke daders zijn, etc.

En dan ga je opeens zogenaamd heel feitelijk worden m.b.t. een taaltechnisch en juridisch aspect mbt moord vs doodslag (wat bijv.in de Engelse taal beiden vormen van murder zijn)... Hoe kinderachtig :'(

Je weet volgens mij dondersgoed wat ik bedoel, het doodschieten van twee mensen, waarbij nagenoeg vast staat dat er op z'n minst bij 1 absoluut geen sprake was van zelfverdediging.

Uiteindelijk is het aan de rechter om te bepalen welk exact juridisch labeltje erop te plakken.
Viel me ook al op bij hem. Hij vond het in het begin toen het net gebeurd was wel grappig, vooral omdat er eerst bericht werd over dat de slachtoffers beide Polen waren.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 17 januari 2024 @ 19:03:36 #235
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_212068564
quote:
16s.gif Op woensdag 17 januari 2024 19:01 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Erg subjectief beklaag natuurlijk. Daar kan ik niets mee.
Niks subjectief aan.

Er is hier zowel info vanuit kamp dader als info vanuit kamp slachtoffer gedeeld. Jij loopt hier eenzijdig onbewezen roddelpraat uit kamp dader te herkauwen.
Krekker is de bom!
  woensdag 17 januari 2024 @ 19:04:31 #236
459912 FlippingCoin
pi_212068572
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 19:03 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Niks subjectief aan.

Er is hier zowel info vanuit kamp dader als info vanuit kamp slachtoffer gedeeld. Jij loopt hier eenzijdig onbewezen roddelpraat uit kamp dader te herkauwen.
Als je dat niet zelf inziet heb ik geen behoefte aan een discussie met jou.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  woensdag 17 januari 2024 @ 19:04:37 #237
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_212068575
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 18:28 schreef Jahr00n het volgende:
Weten we al wat voor wapen er is gebruikt?
Naar verluid een vuurwapen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 17 januari 2024 @ 19:05:36 #238
459912 FlippingCoin
pi_212068589
quote:

[..]

Voor iemand die anderen de maat neemt, moet je wel zorgvuldig zijn ik snap @Scorpie wel hierin.
pi_212068610
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 19:02 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Viel me ook al op bij hem. Hij vond het in het begin toen het net gebeurd was wel grappig, vooral omdat er eerst bericht werd over dat de slachtoffers beide Polen waren.
Oh? Waar vond ik het precies grappig?
pi_212068626
quote:
16s.gif Op woensdag 17 januari 2024 19:05 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Voor iemand die anderen de maat neemt, moet je wel zorgvuldig zijn ik snap @:scorpie wel hierin.
Dat is het dus. Ik zie heel veel users die heel graag anderen de maat nemen hier volop speculeren zonder bewijs of op basis van desinformatie.
  woensdag 17 januari 2024 @ 19:09:44 #241
459912 FlippingCoin
pi_212068644
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 19:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dat is het dus. Ik zie heel veel users die heel graag anderen de maat nemen hier volop speculeren zonder bewijs of op basis van desinformatie.
Ja die ophef het is heel eenzijdig, maar dat mag je niet benoemen dan ben je een troll.

Wat gewoon een hondenfluitje is maar goed.
  woensdag 17 januari 2024 @ 19:11:17 #242
438527 MissButterflyy
pi_212068668
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 19:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Oh? Waar vond ik het precies grappig?
Lees het begin van deel 1 maar terug. Met je lachende smiley.
pi_212068686
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2024 19:11 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Lees het begin van deel 1 maar terug. Met je lachende smiley.
Oh, deel 1, een post waarin ik schrijf dat hij er een paar naar de andere wereld heeft geholpen.

En dan denk je dat ik dat grappig vond. Bijzondere conclusie wel. Maar ja, ik zie je al drie topics zeer bijzondere conclusies trekken dus ik ben niet meer verbaasd.
  woensdag 17 januari 2024 @ 19:13:10 #244
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212068694
quote:

[..]

Volgens mij is doodslag manslaughter in het Engels maargoed.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_212068706
quote:
16s.gif Op woensdag 17 januari 2024 19:09 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja die ophef het is heel eenzijdig, maar dat mag je niet benoemen dan ben je een troll.

Wat gewoon een hondenfluitje is maar goed.
Nou ja Butterfly die anderen verbood te speculeren terwijl ze twee posts erboven hetzelfde deed was toch wel uitermate grappig. Zeker nadat ze ging flippen omdat ze in een ander topic mij te feitelijk vond posten :D

Hardop gelachen toen wel even.
pi_212068720
quote:

[..]

Je bent erg voorbarig met je woordkeuze. En dat ben ik niet gewend van iemand die anderen altijd aanvalt op hun onzorgvuldigheid.
  woensdag 17 januari 2024 @ 19:16:20 #247
438527 MissButterflyy
pi_212068743
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 19:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Nou ja Butterfly die anderen verbood te speculeren terwijl ze twee posts erboven hetzelfde deed was toch wel uitermate grappig. Zeker nadat ze ging flippen omdat ze in een ander topic mij te feitelijk vond posten :D

Hardop gelachen toen wel even.
Fijn dat je even hebt gelachen. O+
  Redactie Frontpage woensdag 17 januari 2024 @ 19:16:47 #248
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_212068753
Richard is een laffe sneuneus.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_212068769
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 19:16 schreef JeMoeder het volgende:

[..]
Zo, grappig zeg. Als het Nederlanders betreft is het dan nog grappig? En Duitsers? Of Amerikanen?
Dat hele stuk over Polen verzint ze er overigens gewoon bij, maar ja alles voor een stukje framing natuurlijk.
  Moderator woensdag 17 januari 2024 @ 19:20:15 #250
375570 crew  Cyan9
pi_212068802
Gelukkig, het hele dorp hoeft nog niet opgegeven te worden.

quote:
Een dorpsbewoonster die net uit de kerk komt wil wel haar verhaal delen, maar ze wil niet met naam worden genoemd. Ze had gisteren "vrij vlot" door dat het mis was toen de ambulances langs haar huis raceten en het berichten regende in meerdere appgroepen.

Ze is naar de kerk gekomen om een kaarsje te branden voor de vier kinderen die slachtoffer zijn geworden van het drama; de twee kinderen van het gedode stel, die nu wees zijn, en de kinderen van de verdachte.

"Het is echt verschrikkelijk, voor alle kanten. En wij kennen het verhaal nog niet goed genoeg om hier een oordeel over te hebben", zegt ze. Ze had dan ook "moeite" met de steunbetuigingen voor de verdachte kort na het incident, die voornamelijk op sociale media werden gedeeld.
https://nos.nl/artikel/25(...)ijk-voor-alle-kanten
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')