Dat moment van Bart en zijn dochter?quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aws... die steamlock, traanoogjes (ja, ik ben een sentimentele gek)
Dus eerst zijn vriendin afgemaakt en dan pas naar school.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Randy wilde zijn school afmaken en daarna pas een relatie is niet gelukt zo te horen
ja met die oma van .... lieve woordjes voor haar kleinzoonquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom mutti nog boos ?quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:35 schreef mario390 het volgende:
heb nu soep gekregt
wat fijn maar mutti nog
boos
quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus eerst zijn vriendin afgemaakt en dan pas naar school.
Ja, en ik had het niet eerder gezien... Was dat vorig jaar? (toen keek ik JVJL) Of het jaar daarvoor (toen kon het me niet boeien)quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat moment van Bart en zijn dochter?
Toen ik het voor het eerst weer terug zag ook hoor.En zo lief van Jolien.
Michel angeloquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja met die oma van .... lieve woordjes voor haar kleinzoon
Hoogtepunt voor vandaag, oma in een sl.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Michelangelo, die het halve BB-huis in zijn koffers had zitten om mee naar huis te nemen. De kapoen !quote:
Was idd vorig jaar.Was trouwens echt een mindfuck challenge.Ook een keer met een hond.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, en ik had het niet eerder gezien... Was dat vorig jaar? (toen keek ik JVJL) Of het jaar daarvoor (toen kon het me niet boeien)
Haha ja, excuusquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoogtepunt voor vandaag, oma in een sl.
Kalf van Jolien.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was idd vorig jaar.Was trouwens echt een mindfuck challenge.Ook een keer met een hond.
Ze weten wel op gevoel in te spelen dus!quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was idd vorig jaar.Was trouwens echt een mindfuck challenge.Ook een keer met een hond.
En later de boel ging afzeiken.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Michelangelo, die het halve BB-huis in zijn koffers had zitten om mee naar huis te nemen. De kapoen !
Hij heeft nu ook zoiets als nobiggie. Ik durf niet kijken.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En later de boel ging afzeiken.
Legaal is legaal. Vanaf 16 zelfs. Dat is voor haar al drie jaar terug.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:39 schreef BB-King het volgende:
Hoorde ik nou laatst dat die vriend van Alice begin 30 was?
Ze is pas net legaal.
Mario hier gaat het over de streamsquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:35 schreef mario390 het volgende:
heb nu soep gekregt
wat fijn maar mutti nog
boos
Dat zijn Jolien en Naomiquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:40 schreef bpi het volgende:
[..]
Hij heeft nu ook zoiets als nobiggie. Ik durf niet kijken.
Ik ook.Goed gecast.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:41 schreef Donna1000 het volgende:
Ik hoopte dat er dit jaar ook iemand in zou komen die net zo irritant is als Kitty of Rob, t is gelukt, ik irriteer me kapot aan Lenie. En dat al na 3 dagen
Anders was het wel iemand anders. Je gaat je sowieso aan iemand ergeren.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:41 schreef Donna1000 het volgende:
Ik hoopte dat er dit jaar ook iemand in zou komen die net zo irritant is als Kitty of Rob, t is gelukt, ik irriteer me kapot aan Lenie. En dat al na 3 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |