https://www.telegraaf.nl/(...)-totaal-niet-overeenquote:Waar Sylvie Meis en Wim Beelen de jaarwisseling nog samen vierden in Dubai, is het stel nu alweer uit elkaar. Dat schrijft de laatstgenoemde op Instagram. „Onze levens kwamen totaal niet overeen”, klinkt het.
„Lieve familie en vrienden. Een aantal maanden geleden ben ik een leuke vrouw tegengekomen”, schrijft de vastgoedondernemer op sociale media. „Na twee dates moest iemand dat zo nodig in de pers brengen. We hebben daarna een spoedcursus kennismaking gedaan en ik kwam al snel tot de conclusie dat onze levens totaal niet overeenkwamen.”
Ondanks de ’mooie momenten’ samen, was het voor hem genoeg reden om de relatie te beëindigen. „Veel succes in je leven. Je bent een een bijzondere, lieve vrouw. Bedankt.” Sylvie heeft nog niet gereageerd op het bericht, maar verwijderde wél alle foto's van hen samen op Instagram.
Sylvie en Wim leerden elkaar in de zomer kennen op een terras in Amsterdam. Vervolgens bevestigde Sylvie in oktober de geruchten dat ze een relatie heeft met Wim. Hiervoor was de presentatrice onder meer samen met kunstenaar Niclas Castello en ex-profvoetballer Rafael van der Vaart, met wie zij een zoon, Damián, heeft.
VIDEO: Zo reageerden volgers van Sylvie toen ze, in oktober, haar relatie met Beelen bekend maakte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:11 schreef Paul het volgende:
Had jij dit verwacht?Vond ze er eigenlijk wel blij uitzien op de foto's die ik zag, dus nee, had het niet echt zien aankomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ach, geen hand vol maar een land vol, of zelfs een hele wereld vol, voor beiden.
Oh ik wist al deze regels niet in SHO heequote:Op woensdag 17 januari 2024 10:21 schreef maily het volgende:
Is er niet een Sylvie Meis-topic?
En verder mis ik een relatie-tijdlijn in de OP.
Het zou hier in kunnen eventueel, ik dacht dat er ook een gate-topicreeks was, die vind ik zo snel even niet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:21 schreef maily het volgende:
Is er niet een Sylvie Meis-topic?
Valt opzich wel mee.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:21 schreef maily het volgende:
Valt me ook mee; ik dacht dat ze veel meer meldenswaardige relaties had gehad.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:27 schreef NoXia het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee.
• Rafael van der Vaart (2003 - 2013)
• Charbel Auoad (2017 - 2017)
• Niclas Castello (2020 - 2023)
Dit is lang niet alles hoor.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:27 schreef NoXia het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee.
Update hem ff dan, dan kunnen we haar tenminste weer uitmaken voor hoer.quote:
Zie linkquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:32 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Update hem ff dan, dan kunnen we haar tenminste weer uitmaken voor hoer.
En dat is maar tot en met april 2019.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit is lang niet alles hoor.
https://www.rtl.nl/rubrie(...)vriendjes-van-single
Maar flings zijn geen relaties toch?quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit is lang niet alles hoor.
https://www.rtl.nl/rubrie(...)vriendjes-van-single
wat een hoer.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:34 schreef maily het volgende:
[..]
En dat is maar tot en met april 2019.
Is gewoon de hele geschiedenisquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:33 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
omg Tim Immers?
Dat is even een blast from the past he.
Nee ja, maar ik bedoelde meer serieus dat ik die naam echt al jaren en jaren niet meer gehoord heb.quote:
Ik zie hem weleens voorbijkomen in zo'n campingprogramma van RTL, overdag-tvquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:38 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Nee ja, maar ik bedoelde meer serieus dat ik die naam echt al jaren en jaren niet meer gehoord heb.
Grappig om aan Sylvie en Tim als een koppel te denken.
geen leven hebben en uit pure eenzaamheid overdag naar nietszeggende tv kijkenquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik zie hem weleens voorbijkomen in zo'n campingprogramma van RTL, overdag-tv
Of 's ochtends FOK!enquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:59 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
geen leven hebben en uit pure eenzaamheid overdag naar nietszeggende tv kijken
Gewoon lekker een beetje camping tv als visueel behang tijdens het thuiswerken toch?quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:59 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
In mijn defense: als ik de tv aanzet gaat ie eerst altijd naar een tvzender voordat ik een streamingdienst kan starten. Het is dan vaak rtl of npo.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:59 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:11 schreef Paul het volgende:
Had jij dit verwacht?Het was hier vooral de vraag of ze een keer in het dorp gezien zou worden voor het weer voorbij was, wat maximaal een paar maanden zou duren. Nog voor de zomer heeft ze ook weer een nieuwe 'liefde', en dat is dan voor de Kerst weer voorbij. CelebrityliefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ja beste scenario voor hem. Net mooiquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:46 schreef PzKpfw het volgende:
Lekker man, hij heeft een paar keer een lekker wijf kunnen dekken en nu weer door.
Waarom ?quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:40 schreef SEMTEX het volgende:
Ze moet gewoon iemand zoeken die ook houdt van selfies posten en influencer content maken. Kunnen ze elkaars instagram shots maken.
Ja maar wel met die voorliefde voor het zijn van een influencer die lege content maakt (Hallo ik huppel giechelend door de branding) en ook een groot deel van haar inkomsten zo binnenharkt (want wat doet ze nou eigenlijk verder? Presenteren niet iig) Dus dan zou je verwachten dat je iemand date die dezelfde interesses heeft. Maar op een zeker moment is ze gaan "up"daten met mannen die veel geld hebben, maar niet per se bij haar passen en dat lijkt ze maar te blijven doen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom ?
Vanwaar dit advies. Ik denk dat ze gewoon een dom neukertje is die geen idee heeft dat ze leeft.
Allemaal designed door iemand anders, alleen haar naam hangt eraan. Laatste acteerklus in 2019, laatste presenteerklus in 2016. Dus waar komt dat geld dan vandaan?quote:Trivia
Meis heeft een eigen sieradenlijn onder de naam Pure.
(...)
Meis heeft een eigen lingerielijn onder de naam 'Sylvie flirty lingerie'.
Ik vind het mooi en geniet ervan. De leegheid kan me niet luchtig genoeg zien Semtex. We leven er van op FOK!quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja maar wel met die voorliefde voor het zijn van een influencer die lege content maakt (Hallo ik huppel giechelend door de branding) en ook een groot deel van haar inkomsten zo binnenharkt (want wat doet ze nou eigenlijk verder? Presenteren niet iig) Dus dan zou je verwachten dat je iemand date die dezelfde interesses heeft. Maar op een zeker moment is ze gaan "up"daten met mannen die veel geld hebben, maar niet per se bij haar passen en dat lijkt ze maar te blijven doen.
Wiki vertelt mij:
[..]
Allemaal designed door iemand anders, alleen haar naam hangt eraan. Dus waar komt dat geld dan vandaan?
Waarom onder de radar Wim? Zet je dubieus geld om?quote:Hij vervolgt: “Sylvie haar leven boven de radar en mijn leven eronder is een weg wat niet bij mij past. Ik heb dan ook besloten dat onze wegen niet verder gaan als paar en we ieder onze eigen weg gaan volgen. Veel succes in je leven. Je bent een een bijzondere, lieve vrouw. Bedankt.
quote:Ze vervolgt: "Gewoon vissen in je eigen vijver, meid. Ook al is het een heel klein kutvijvertje. So be it. Anders maar single, want je krijgt anders echt een desperate imago. Stop ermee, met die onzin! Je hebt hem nooit leuk gevonden en je weet het. En hij weet het ook."
Ik zou die Yvonne wel eens face to face willen zien. Ik breek haar af tot op het bot. Kun je dat regelen Semtex ?quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:32 schreef SEMTEX het volgende:
Wim B:
[..]
Waarom onder de radar Wim? Zet je dubieus geld om?
Yvonne Coldeweijer:
[..]
Want Wim was liever dan liever dan liever dan liever dan hijjjjquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:33 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
omg Tim Immers?
Dat is even een blast from the past he.
Hopelijk zonder dat het te veel ¤¤ heeft gekost.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:46 schreef PzKpfw het volgende:
Lekker man, hij heeft een paar keer een lekker wijf kunnen dekken en nu weer door.
Deze man weet @BoneThugssquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:46 schreef PzKpfw het volgende:
Of Wim heeft gewoon niet zoveel zin in een spotlight-leven, het kan.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:32 schreef SEMTEX het volgende:
Wim B:
[..]
Yvonne Coldeweijer:
[..]
Misschien vond ie haar te oppervlakkig.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:31 schreef Duiveltja het volgende:
Als je door een dikke nerd aan de kant wordt gezet, moet er toch wel echt wat mis zijn met je.
Dacht dat het er meer waren hoor!quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:27 schreef NoXia het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee.
Uhm gangbaar uitzien? Sorry maar even qua uiterlijk gezien ziet ze er beter uit op haar 45 jarige leeftijd dan menig vrouw van begin 20.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:13 schreef KNAK het volgende:
Silvie moet haast maken. Visueel gezien wordt het steeds meer een uitgewrongen vaatdoek. Ze doet wel nog steeds haar best om er gangbaar uit te zien maar je ziet steeds meer vadertje tijd zijn tol eisen. Op een gegeven moment wordt het dan ook een beetje sneu als ze nog steeds, met dezelfde pose / lach / gelaatsuitdrukking op social media / boekjes bij de kapper zich laat zien. Tijd om snel een permanent iets te vinden voordat ze dalijk niet meer kan kiezen maar gekozen moet worden.
Wat een rare gedachte. Het lijkt me bepaald niet vreemd om eigenlijk helemaal geen zin te hebben in dat wereldje vol zogenaamde celebrities, die vaak bekend zijn omdat ze bekend zijn, en waar het alleen maar gaat om gezien te worden met het nieuwste gekke fashiondingetje, waar je PR-team je social media moet beheren om de juiste boodschappen uit te dragen enzo en waar je weet dat elke relatie vooral weer een PR-dingetje is, bah.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:32 schreef SEMTEX het volgende:
Joh.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:03 schreef Eilatan het volgende:
[..]
Misschien vond ie haar te oppervlakkig.
Dit is SHO, ik mag uiteraard graag roddelenquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een rare gedachte. Het lijkt me bepaald niet vreemd om eigenlijk helemaal geen zin te hebben in dat wereldje vol zogenaamde celebrities, die vaak bekend zijn omdat ze bekend zijn, en waar het alleen maar gaat om gezien te worden met het nieuwste gekke fashiondingetje, waar je PR-team je social media moet beheren om de juiste boodschappen uit te dragen enzo en waar je weet dat elke relatie vooral weer een PR-dingetje is, bah.
Wel lekker geld verdienen met een beetje reizen/niks doen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een rare gedachte. Het lijkt me bepaald niet vreemd om eigenlijk helemaal geen zin te hebben in dat wereldje vol zogenaamde celebrities, die vaak bekend zijn omdat ze bekend zijn, en waar het alleen maar gaat om gezien te worden met het nieuwste gekke fashiondingetje, waar je PR-team je social media moet beheren om de juiste boodschappen uit te dragen enzo en waar je weet dat elke relatie vooral weer een PR-dingetje is, bah.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |