abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211060537
quote:
Iedereen mag het nu weten. Sylvie Meis (45) is weer verliefd. De geruchten gingen al een tijdje, maar nu maakt de kleine diva de relatie ook wereldkundig via Instagram. Samen met miljonair Wim Beelen poseert ze voor een kiekje en schrijft daarbij: ‘Mijn liefde’.

Wim Beelen (48) staat ook wel bekend als de afvalkoning. Hij werd geboren in Nunspeet en staat in de Quote 500 met een geschat vermogen van 155 miljoen euro. Hij is vooral rijk geworden van bouwafval. Ieder jaar worden er honderden panden door Beelen gesloopt. De restmaterialen worden dan weer hergebruikt. Als 17-jarige begon hij als ondernemer en Beelen groeide uit tot het grootste sloopbedrijf van Nederland en de nummer 17 van de wereld.

Sinds 2020 is hij geen eigenaar meer van het bedrijf. Hij verkocht het en is sindsdien bezig met een campus voor de bouw van superjachten. Die interesse is niet zomaar één. Hij bezit er zelf een: de Lucky Us. Dat is een jacht van 42 meter en een waarde van zo'n slordige 17,5 miljoen euro. Ideaal dus voor Sylvie om op te kunnen flaneren. De Duitse Bild legde de twee onlangs op de gevoelige plaat vast op datzelfde jacht.

Sylvie scheidde begin dit jaar van kunstverzamelaar en investeerder Niclas Castello. Voor het huwelijk met Niclas was Meis getrouwd met Ajax voetballer Rafael van der Vaart met wie ze zoon Damián (17) heeft. In 2017 verloofde Sylvie zich met de steenrijke zakenman Charbel Aouad, maar dat kwam nooit tot een huwelijk. Binnen enkele maanden verbraken de twee hun verloving. Eind 2018 maakte Sylvie bekend te daten met de producer Bart Willemsen. Dat was echter een kortstondig liefdesavontuur, want in april werd bekend dat de twee alweer uit elkaar waren. Twee maanden later verloofde ze zich al met de succesvolle artiest Castello.
Van haar Instagram:

155 miljoen is nog niet veel, maar de Quote 500 lijst is nog lang, dus Sylvie Meis zal nog wel een tijdje bezig zijn vermoed ik zo.

[ Bericht 2% gewijzigd door FordSierra op 24-10-2023 02:49:52 ]
pi_211060621
Nope

[ Bericht 50% gewijzigd door Ole op 24-10-2023 09:17:18 ]
pi_211060743
Niet verliefd op hem maar op het geld dat op zijn rekening staat, simpele snol. Klassiek voorbeeld hoe je succesvol kan zijn zonder dat je een flikker voorstelt.
pi_211060744
Hij is geen knapperd,maar dankzij zijn poen heeft hij nu een trophy wife.
Meis is een tuthola natuurlijk, maar ach, laat de man er van genieten. Zolang het duurt.
pi_211060784
Sylvie heeft zelf een paar miljoen op de bank dus ze hoeft niet per se een rijke vent aan de haak te slaan.

Dat gezegd hebbende - ze zoekt ze wel uit in een bepaald kringetje.
pi_211060832
Ja met dat plukje haar daaronder kun je veel geld verdienen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 24 oktober 2023 @ 07:09:35 #7
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_211060839
Echte liefde O+ voor een paar maanden. Ach, dat ze er maar weer even van genieten, Nunspeetgod _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_211060859
Wimgod
U MAD?
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 07:32:08 #9
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_211060890
Ziet er wel uit als haar type.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 07:42:05 #10
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_211060926
Ik zou bijna medelijden met die kerel krijgen :')
heitieh
pi_211060934
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 06:04 schreef Gibson88 het volgende:
Niet verliefd op hem maar op het geld dat op zijn rekening staat, simpele snol. Klassiek voorbeeld hoe je succesvol kan zijn zonder dat je een flikker voorstelt.
Sylvie heeft zelf toch geld zat?

https://thinkrich.nl/vermogen-sylvie-meis/

Ik denk dat zijn schoenmaat meer zegt. :7
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_211060988
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 06:36 schreef Scorpie het volgende:
Sylvie heeft zelf een paar miljoen op de bank dus ze hoeft niet per se een rijke vent aan de haak te slaan.

Dat gezegd hebbende - ze zoekt ze wel uit in een bepaald kringetje.
Persoonlijk zou ik op een bepaald rijkeluisniveau ook liever geen relatie meer hebben met een Jantine Modaal. Op een gegeven moment verschilt de wereld waarin je je bevindt wel heel erg veel.

Dus ik snap wel dat het miljonairsvolk in hun eigen kringen date.
pi_211061056
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 07:53 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Persoonlijk zou ik op een bepaald rijkeluisniveau ook liever geen relatie meer hebben met een Jantine Modaal. Op een gegeven moment verschilt de wereld waarin je je bevindt wel heel erg veel.

Dus ik snap wel dat het miljonairsvolk in hun eigen kringen date.
Als je rijk bent, heb je ander sociaal netwerk. Dat je dan andere mensen met geld tegenkomt is vrij normaal. Je zal weinig miljonairs tegenkomen die een relatie hebben met iemand in de bijstand.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 08:12:45 #14
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_211061080
Leuk voor ze toch? Ze zien er wel blij uit op de foto. Dat het maar lang mag duren :P
pi_211061086
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 08:08 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]
Als je rijk bent, heb je ander sociaal netwerk. Dat je dan andere mensen met geld tegenkomt is vrij normaal. Je zal weinig miljonairs tegenkomen die een relatie hebben met iemand in de bijstand.
Volgens mij is dat van dezelfde strekking als wat ik al zei over die verschillende werelden.
pi_211061090
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 08:13 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Volgens mij is dat van dezelfde strekking als wat ik al zei over die verschillende werelden.
Okee hans rapporteer mijn post dan maar
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 08:20:07 #17
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_211061132
I ain’t saying shes a golddigger

But she ain’t messing with no broke …
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 24 oktober 2023 @ 08:21:19 #18
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211061138
Ik ben geen fan van Sylvie maar wat is er mis met de jaloezie hier? Hoer dit, snol dat, ze heeft het enkel voor elkaar gekregen met d’r kut, etc. Man man man.

Wat sommigen hier ook zeggen: je date gewoon in andere kringen. Rafaël is ook lelijk as fuck en daar was ze lang mee samen. Totdat hij liep vreemd te gaan met haar beste vriendin.

Waarom kan het niet zo zijn dat ze hem écht leuk vindt? Of kan dat überhaupt niet bij een rijke vent totdat ze een keer een loodgieter date?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_211061241
Ahaha al die fok maagden viesmad jellie _O- _O- _O- _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_211061507
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 08:40 schreef Geerd het volgende:
Ahaha al die fok maagden viesmad jellie _O- _O- _O- _O- _O-
Allemaal incel-fokmaagdjes, met Wajong; Loser-generatie.

Silvie Meis is gewoon een succes-godin voor ons Quote-500-leden.

En natuurlijk zal zij de hele lijst afgaan, gewoon omdat ze een prestatie-vrouw is.
Kan al niet wachten tot ik aan de beurt ben, maar dat zal nog wel duren als ze van onderaf bezig is :D
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 09:19:13 #21
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_211061509
Iedereen over de emmer omdat een lekker wijf niet voor een pauper gaat maar voor iemand uit de kringen waar ze zich bevindt. :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_211061540
Tijdens het Pokemon flipppo journaal vond ik haar leuker. :P

You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 09:27:05 #23
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_211061585
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 03:10 schreef Cupfighter het volgende:
Nope
In dit geval: Nunspleet.
pi_211061729
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 08:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben geen fan van Sylvie maar wat is er mis met de jaloezie hier? Hoer dit, snol dat, ze heeft het enkel voor elkaar gekregen met d’r kut, etc. Man man man.

Wat sommigen hier ook zeggen: je date gewoon in andere kringen. Rafaël is ook lelijk as fuck en daar was ze lang mee samen. Totdat hij liep vreemd te gaan met haar beste vriendin.

Waarom kan het niet zo zijn dat ze hem écht leuk vindt? Of kan dat überhaupt niet bij een rijke vent totdat ze een keer een loodgieter date?
Eens hoor, ik date zelf ook eigenlijk nooit onder 2-3x modaal, aangezien ik zelf ook in die range bivakkeer. Het is toch een bepaalde mindset die je partner moet hebben om compatible met elkaar te zijn, en ik merk dat vrouwen die niet zoveel verdienen minder goed mij liggen.
pi_211061782
Chemie spat er vanaf.
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')