Van haar Instagram:quote:Iedereen mag het nu weten. Sylvie Meis (45) is weer verliefd. De geruchten gingen al een tijdje, maar nu maakt de kleine diva de relatie ook wereldkundig via Instagram. Samen met miljonair Wim Beelen poseert ze voor een kiekje en schrijft daarbij: ‘Mijn liefde’.
Wim Beelen (48) staat ook wel bekend als de afvalkoning. Hij werd geboren in Nunspeet en staat in de Quote 500 met een geschat vermogen van 155 miljoen euro. Hij is vooral rijk geworden van bouwafval. Ieder jaar worden er honderden panden door Beelen gesloopt. De restmaterialen worden dan weer hergebruikt. Als 17-jarige begon hij als ondernemer en Beelen groeide uit tot het grootste sloopbedrijf van Nederland en de nummer 17 van de wereld.
Sinds 2020 is hij geen eigenaar meer van het bedrijf. Hij verkocht het en is sindsdien bezig met een campus voor de bouw van superjachten. Die interesse is niet zomaar één. Hij bezit er zelf een: de Lucky Us. Dat is een jacht van 42 meter en een waarde van zo'n slordige 17,5 miljoen euro. Ideaal dus voor Sylvie om op te kunnen flaneren. De Duitse Bild legde de twee onlangs op de gevoelige plaat vast op datzelfde jacht.
Sylvie scheidde begin dit jaar van kunstverzamelaar en investeerder Niclas Castello. Voor het huwelijk met Niclas was Meis getrouwd met Ajax voetballer Rafael van der Vaart met wie ze zoon Damián (17) heeft. In 2017 verloofde Sylvie zich met de steenrijke zakenman Charbel Aouad, maar dat kwam nooit tot een huwelijk. Binnen enkele maanden verbraken de twee hun verloving. Eind 2018 maakte Sylvie bekend te daten met de producer Bart Willemsen. Dat was echter een kortstondig liefdesavontuur, want in april werd bekend dat de twee alweer uit elkaar waren. Twee maanden later verloofde ze zich al met de succesvolle artiest Castello.
Sylvie heeft zelf toch geld zat?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 06:04 schreef Gibson88 het volgende:
Niet verliefd op hem maar op het geld dat op zijn rekening staat, simpele snol. Klassiek voorbeeld hoe je succesvol kan zijn zonder dat je een flikker voorstelt.
Persoonlijk zou ik op een bepaald rijkeluisniveau ook liever geen relatie meer hebben met een Jantine Modaal. Op een gegeven moment verschilt de wereld waarin je je bevindt wel heel erg veel.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 06:36 schreef Scorpie het volgende:
Sylvie heeft zelf een paar miljoen op de bank dus ze hoeft niet per se een rijke vent aan de haak te slaan.
Dat gezegd hebbende - ze zoekt ze wel uit in een bepaald kringetje.
Als je rijk bent, heb je ander sociaal netwerk. Dat je dan andere mensen met geld tegenkomt is vrij normaal. Je zal weinig miljonairs tegenkomen die een relatie hebben met iemand in de bijstand.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 07:53 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik op een bepaald rijkeluisniveau ook liever geen relatie meer hebben met een Jantine Modaal. Op een gegeven moment verschilt de wereld waarin je je bevindt wel heel erg veel.
Dus ik snap wel dat het miljonairsvolk in hun eigen kringen date.
Volgens mij is dat van dezelfde strekking als wat ik al zei over die verschillende werelden.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:08 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Als je rijk bent, heb je ander sociaal netwerk. Dat je dan andere mensen met geld tegenkomt is vrij normaal. Je zal weinig miljonairs tegenkomen die een relatie hebben met iemand in de bijstand.
Okee hans rapporteer mijn post dan maarquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:13 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Volgens mij is dat van dezelfde strekking als wat ik al zei over die verschillende werelden.
Allemaal incel-fokmaagdjes, met Wajong; Loser-generatie.quote:
Eens hoor, ik date zelf ook eigenlijk nooit onder 2-3x modaal, aangezien ik zelf ook in die range bivakkeer. Het is toch een bepaalde mindset die je partner moet hebben om compatible met elkaar te zijn, en ik merk dat vrouwen die niet zoveel verdienen minder goed mij liggen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben geen fan van Sylvie maar wat is er mis met de jaloezie hier? Hoer dit, snol dat, ze heeft het enkel voor elkaar gekregen met d’r kut, etc. Man man man.
Wat sommigen hier ook zeggen: je date gewoon in andere kringen. Rafaël is ook lelijk as fuck en daar was ze lang mee samen. Totdat hij liep vreemd te gaan met haar beste vriendin.
Waarom kan het niet zo zijn dat ze hem écht leuk vindt? Of kan dat überhaupt niet bij een rijke vent totdat ze een keer een loodgieter date?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |