Van haar Instagram:quote:Iedereen mag het nu weten. Sylvie Meis (45) is weer verliefd. De geruchten gingen al een tijdje, maar nu maakt de kleine diva de relatie ook wereldkundig via Instagram. Samen met miljonair Wim Beelen poseert ze voor een kiekje en schrijft daarbij: ‘Mijn liefde’.
Wim Beelen (48) staat ook wel bekend als de afvalkoning. Hij werd geboren in Nunspeet en staat in de Quote 500 met een geschat vermogen van 155 miljoen euro. Hij is vooral rijk geworden van bouwafval. Ieder jaar worden er honderden panden door Beelen gesloopt. De restmaterialen worden dan weer hergebruikt. Als 17-jarige begon hij als ondernemer en Beelen groeide uit tot het grootste sloopbedrijf van Nederland en de nummer 17 van de wereld.
Sinds 2020 is hij geen eigenaar meer van het bedrijf. Hij verkocht het en is sindsdien bezig met een campus voor de bouw van superjachten. Die interesse is niet zomaar één. Hij bezit er zelf een: de Lucky Us. Dat is een jacht van 42 meter en een waarde van zo'n slordige 17,5 miljoen euro. Ideaal dus voor Sylvie om op te kunnen flaneren. De Duitse Bild legde de twee onlangs op de gevoelige plaat vast op datzelfde jacht.
Sylvie scheidde begin dit jaar van kunstverzamelaar en investeerder Niclas Castello. Voor het huwelijk met Niclas was Meis getrouwd met Ajax voetballer Rafael van der Vaart met wie ze zoon Damián (17) heeft. In 2017 verloofde Sylvie zich met de steenrijke zakenman Charbel Aouad, maar dat kwam nooit tot een huwelijk. Binnen enkele maanden verbraken de twee hun verloving. Eind 2018 maakte Sylvie bekend te daten met de producer Bart Willemsen. Dat was echter een kortstondig liefdesavontuur, want in april werd bekend dat de twee alweer uit elkaar waren. Twee maanden later verloofde ze zich al met de succesvolle artiest Castello.
Sylvie heeft zelf toch geld zat?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 06:04 schreef Gibson88 het volgende:
Niet verliefd op hem maar op het geld dat op zijn rekening staat, simpele snol. Klassiek voorbeeld hoe je succesvol kan zijn zonder dat je een flikker voorstelt.
Persoonlijk zou ik op een bepaald rijkeluisniveau ook liever geen relatie meer hebben met een Jantine Modaal. Op een gegeven moment verschilt de wereld waarin je je bevindt wel heel erg veel.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 06:36 schreef Scorpie het volgende:
Sylvie heeft zelf een paar miljoen op de bank dus ze hoeft niet per se een rijke vent aan de haak te slaan.
Dat gezegd hebbende - ze zoekt ze wel uit in een bepaald kringetje.
Als je rijk bent, heb je ander sociaal netwerk. Dat je dan andere mensen met geld tegenkomt is vrij normaal. Je zal weinig miljonairs tegenkomen die een relatie hebben met iemand in de bijstand.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 07:53 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik op een bepaald rijkeluisniveau ook liever geen relatie meer hebben met een Jantine Modaal. Op een gegeven moment verschilt de wereld waarin je je bevindt wel heel erg veel.
Dus ik snap wel dat het miljonairsvolk in hun eigen kringen date.
Volgens mij is dat van dezelfde strekking als wat ik al zei over die verschillende werelden.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:08 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Als je rijk bent, heb je ander sociaal netwerk. Dat je dan andere mensen met geld tegenkomt is vrij normaal. Je zal weinig miljonairs tegenkomen die een relatie hebben met iemand in de bijstand.
Okee hans rapporteer mijn post dan maarquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:13 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Volgens mij is dat van dezelfde strekking als wat ik al zei over die verschillende werelden.
Allemaal incel-fokmaagdjes, met Wajong; Loser-generatie.quote:
Eens hoor, ik date zelf ook eigenlijk nooit onder 2-3x modaal, aangezien ik zelf ook in die range bivakkeer. Het is toch een bepaalde mindset die je partner moet hebben om compatible met elkaar te zijn, en ik merk dat vrouwen die niet zoveel verdienen minder goed mij liggen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben geen fan van Sylvie maar wat is er mis met de jaloezie hier? Hoer dit, snol dat, ze heeft het enkel voor elkaar gekregen met d’r kut, etc. Man man man.
Wat sommigen hier ook zeggen: je date gewoon in andere kringen. Rafaël is ook lelijk as fuck en daar was ze lang mee samen. Totdat hij liep vreemd te gaan met haar beste vriendin.
Waarom kan het niet zo zijn dat ze hem écht leuk vindt? Of kan dat überhaupt niet bij een rijke vent totdat ze een keer een loodgieter date?
Dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens hoor, ik date zelf ook eigenlijk nooit onder 2-3x modaal, aangezien ik zelf ook in die range bivakkeer. Het is toch een bepaalde mindset die je partner moet hebben om compatible met elkaar te zijn, en ik merk dat vrouwen die niet zoveel verdienen minder goed mij liggen.
Ze zou me eerlijk gezegd niet opvallen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:57 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.
Ook van Sylvie. Je begeeft je in andere kringen. Ze heeft zelf ook geld genoeg.
Maar stel Scorpie;
Je bent bij de AH en daar valt je oog op de schoonmaakster. Zou je dan doorgaan? Of zou je dan denken aan haar kleine beurs?
Ok helder. Wel eerlijkquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze zou me eerlijk gezegd niet opvallen.
Anders dan, je komt een hele mooie, leuke vrouw tegen waarmee je ook een goed gesprek hebt, maar ze blijkt bijvoorbeeld in de Wajong te zitten, wat dan?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze zou me eerlijk gezegd niet opvallen.
Ik kan me niet voorstellen dat dat ooit zou gebeuren, maar in de theoretische situatie dat dat voor zou komen zou ik het laten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Anders dan, je komt een hele mooie, leuke vrouw tegen waarmee je ook een goed gesprek hebt, maar ze blijkt bijvoorbeeld in de Wajong te zitten, wat dan?
Laat je het verder of geef je het een kans?
Vanwege haar beperkte inkomen dus...quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat ooit zou gebeuren, maar in de theoretische situatie dat dat voor zou komen zou ik het laten.
Ik denk niet dat zij mannen uitzoekt die minder vermogen hebben dan zij zelf heeft.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanwege haar beperkte inkomen dus...
En wat als ze wel vermogen heeft?
Het is wel grappig, want ik kan me bij Sylvie ook voorstellen dat ze, los van het gegeven dat ze waarschijnlijk weinig "arme" mannen tegenkomt, dan ook nooit zeker weet of het om haar of haar geld gaat.
En dan bedoel ik met "arme" mannen eigenlijk iedereen die minder vermogend is dan zeg maar de helft van haar vermogen.
Ik denk dat ze ze ook weinig tegenkomt, maar ik denk ook dat ze niet het risico wil lopen dat die leuke loodgieter haar vooral leuk vindt voor haar vermogen en niet om wie ze is.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij mannen uitzoekt die minder vermogen hebben dan zij zelf heeft.
Volgens mij werkt het overal zo.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanwege haar beperkte inkomen dus...
En wat als ze wel vermogen heeft?
Het is wel grappig, want ik kan me bij Sylvie ook voorstellen dat ze, los van het gegeven dat ze waarschijnlijk weinig "arme" mannen tegenkomt, dan ook nooit zeker weet of het om haar of haar geld gaat.
En dan bedoel ik met "arme" mannen eigenlijk iedereen die minder vermogend is dan zeg maar de helft van haar vermogen.
Die angst zouden mannen omgekeerd dan ook moeten hebben, en die zullen dat vast wel hebben, maar Sylvie weet hoe het werkt, dus die mannen vinden het wel best zolang Sylvie thuis maar rond paradeert in allerlei lingeriesetjes en...dingen...doet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ze ook weinig tegenkomt, maar ik denk ook dat ze niet het risico wil lopen dat die leuke loodgieter haar vooral leuk vindt voor haar vermogen en niet om wie ze is.
Rafaël is minder knap geworden omdat hij ouder (dikker en kaler) geworden is, maar ik denk niet dat hij als actieve voetballer lelijk was.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben geen fan van Sylvie maar wat is er mis met de jaloezie hier? Hoer dit, snol dat, ze heeft het enkel voor elkaar gekregen met d’r kut, etc. Man man man.
Wat sommigen hier ook zeggen: je date gewoon in andere kringen. Rafaël is ook lelijk as fuck en daar was ze lang mee samen. Totdat hij liep vreemd te gaan met haar beste vriendin.
Nou ja, er zijn natuurlijk altijd ondergrenzen, het is niet zo dat de een altijd alles moet betalen omdat de ander zich zo'n levensstijl niet kan permitteren, als je je beiden dezelfde levensstijl kunt permitteren maakt een verschil in inkomen/vermogen eigenlijk niet meer uit.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die angst zouden mannen omgekeerd dan ook moeten hebben, en die zullen dat vast wel hebben, maar Sylvie weet hoe het werkt, dus die mannen vinden het wel best zolang Sylvie thuis maar rond paradeert in allerlei lingeriesetjes en...dingen...doet.
Vind ik ook, lelijk as fuck, dan heb heb je nooit een crackjunk gezien met een mislukt gebit.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Rafaël is minder knap geworden omdat hij ouder (dikker en kaler) geworden is, maar ik denk niet dat hij als actieve voetballer lelijk was.
Waarom moet ze gedegradeerd worden tot een realdoll?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die angst zouden mannen omgekeerd dan ook moeten hebben, en die zullen dat vast wel hebben, maar Sylvie weet hoe het werkt, dus die mannen vinden het wel best zolang Sylvie thuis maar rond paradeert in allerlei lingeriesetjes en...dingen...doet.
Ik heb zo'n vermoeden dat het mevrouw Meis niet zozeer ging om 'knap-zijn'... maar vooral om het succesvol zijn, in het middenpunt van de aandacht staan en een publieke uitstraling hebben.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Rafaël is minder knap geworden omdat hij ouder (dikker en kaler) geworden is, maar ik denk niet dat hij als actieve voetballer lelijk was.
Realdoll Mwoah, maar we gaan toch niet ontkennen dat Sylvie vooral met haar looks en haar “personal brand” furore heeft gemaakt?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom moet ze gedegradeerd worden tot een realdoll?
Dan ben je denk ik een van de weinigen want ik heb nooit wat anders gehoord of gelezen over die vent,quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En hoeveel vrouwen van 45 ken je die een lijf hebben als Sylvie?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Realdoll Mwoah, maar we gaan toch niet ontkennen dat Sylvie vooral met haar looks en haar “personal brand” furore heeft gemaakt?
Als zij er als Emma Wortelboer uit had gezien had ze lang niet zo succesvol geweest op de catwalk of met haar lingerie lijn.
En ik zeg niet dat er iets mis is met je uiterlijk uitbaten hè, duizenden mensen doen dat.
Jawel. Maar het is ook een beetje een drogreden. Dat kun je letterlijk bij iedereen zeggen: niemand is lelijk want er is altijd wel een crackjunk met een mislukt gebit. Ok dan. Bovendien: alsof die twee niet naast elkaar kunnen bestaan. Rafaël fucking lelijk maar een crackjunk ook. Misschien was de crackjunk ooit wel een stuk mooier dan Rafaël voordat-ie aan de crack ging. Dat is toch een beetje hetzelfde als zeggen: Rafaël was best prima aan te zien totdat het niet meer zo was (dikker)?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:11 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Vind ik ook, lelijk as fuck, dan heb heb je nooit een crackjunk gezien met een mislukt gebit.
Raffie heeft er altijd uit gezien als die stoere jongen op de camping die van zn pappie een quad heeft gekregen terwijl hij pas 11 is. Het hoeft niet je type te zijn, maar lelijk is wat anders.
Maar we weten toch helemaal niet hoe Sylvie in privé is? Misschien is ze wel hilarisch, goed onderlegd en verzorgend.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Realdoll Mwoah, maar we gaan toch niet ontkennen dat Sylvie vooral met haar looks en haar “personal brand” furore heeft gemaakt?
Als zij er als Emma Wortelboer uit had gezien had ze lang niet zo succesvol geweest op de catwalk of met haar lingerie lijn.
En ik zeg niet dat er iets mis is met je uiterlijk uitbaten hè, duizenden mensen doen dat.
Nou ja, het punt is dat mannen die vooral voor looks gaan ook niet van het diepgaande oprechte soort zijn, waarbij het allemaal maar heel erg echt moet zijn.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar we weten toch helemaal niet hoe Sylvie in privé is? Misschien is ze wel hilarisch, goed onderlegd en verzorgend.
Ze komt fake over (vandaar de naam van de gate natuurlijk) maar puntje bij paaltje weten we niets over haar persoonlijkheid omdat ze eigenlijk heel weinig loslaat. Ze houdt haar privé, privé.
Rafaël was in ieder geval een gespierde voetballer, en zijn gezicht was ook niet lelijk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Jawel. Maar het is ook een beetje een drogreden. Dat kun je letterlijk bij iedereen zeggen: niemand is lelijk want er is altijd wel een crackjunk met een mislukt gebit. Ok dan. Bovendien: alsof die twee niet naast elkaar kunnen bestaan. Rafaël fucking lelijk maar een crackjunk ook. Misschien was de crackjunk ooit wel een stuk mooier dan Rafaël voordat-ie aan de crack ging. Dat is toch een beetje hetzelfde als zeggen: Rafaël was best prima aan te zien totdat het niet meer zo was (dikker)?
Nou smaken verschillen, ik herinner me hem toch wel als het kampertje met een slecht gebit.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Rafaël was in ieder geval een gespierde voetballer, en zijn gezicht was ook niet lelijk.
Fucking lelijk was echt niet op hem van toepassing, en zelfs nu niet eens (terwijl ik wel denk dat er nog maar weinig mensen zijn die hem knap vinden).
Ik zie veel liever Emma Wortelboer dan Sylviequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kampertje met Queen Bee.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:16 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nou smaken verschillen, ik herinner me hem toch wel als het kampertje met een slecht gebit.
Dat is jouw mening, geen feit, en dat is prima. Ik vind het wél op hem van toepassing.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Rafaël was in ieder geval een gespierde voetballer, en zijn gezicht was ook niet lelijk.
Fucking lelijk was echt niet op hem van toepassing, en zelfs nu niet eens (terwijl ik wel denk dat er nog maar weinig mensen zijn die hem knap vinden).
Waar staat dat punt? Want volgens mij ging het toch echt over Sylvie die het ‘vooral van haar looks moet hebben’ en nergens over de mannen met wie ze date. En al helemaal niet over het feit dat die dan ook nogal oppervlakkig zijn. Misschien heb ik een post gemist.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, het punt is dat mannen die vooral voor looks gaan ook niet van het diepgaande oprechte soort zijn, waarbij het allemaal maar heel erg echt moet zijn.
Mannen hebben geen keus.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waar staat dat punt? Want volgens mij ging het toch echt over Sylvie die het ‘vooral van haar looks moet hebben’ en nergens over de mannen met wie ze date. En al helemaal niet over het feit dat die dan ook nogal oppervlakkig zijn. Misschien heb ik een post gemist.
Fake komt van meerdere kantenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waar staat dat punt? Want volgens mij ging het toch echt over Sylvie die het ‘vooral van haar looks moet hebben’ en nergens over de mannen met wie ze date. En al helemaal niet over het feit dat die dan ook nogal oppervlakkig zijn. Misschien heb ik een post gemist.
Die mannen zijn in ieder geval niet met Sylvie vanwege het geld, want dat hebben ze zelf meer dan Sylvie. Sylvie date dan ook naar boven, niet naar beneden, qua financiën. Die mannen daten ook naar boven, en niet naar beneden, maar dan qua uiterlijk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fake komt van meerdere kanten
Mannen die een trophy wife zoeken maakt het allemaal ook minder uit, als ze er maar leuk mee voor de dag kunnen komen, maar in de categorie die dat zoekt is Sylvie natuurlijk wel het ultieme: je hoeft haar niet te onderhouden, want eigen vermogen, en dat is ook gelijk de reden dat je er wat meer je best voor moet doen haar te houden, ze heeft je immers niet nodig voor haar/jouw/jullie jetset lifestyle.
En dat punt maakte ik gewoon.
We zien Sylvie eigenlijk nooit in off the record-momenten, uberhaupt zien we haar nooit in momenten dat ze zich niet bewust is van de camera, dus er valt echt niet te zeggen hoe zijn als persoon nou echt is. Ze komt op mij over als een lieve, zorgzame en intelligente vrouw. Maar ze is ook een perfectionist, en iemand die altijd de regie in handen houdt. Een relatie met een dominante perfectionist, dat is niet makkelijk, zeker niet als je dat zelf ook bent, en een ondernemer zijn in de quote500, dan zijn die eigenschappen je vaak niet vreemd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die mannen zijn in ieder geval niet met Sylvie vanwege het geld, want dat hebben ze zelf meer dan Sylvie. Sylvie date dan ook naar boven, niet naar beneden, qua financiën. Die mannen daten ook naar boven, en niet naar beneden, maar dan qua uiterlijk.
Het is gewoon een lekker wijf, klaar, het is arm candy, een barbiepopje, en zo presenteert ze zich ook een beetje, de nadruk ligt volledig op het uiterlijke gebeuren, en ik denk dat die mannen daar als eerste (en misschien als enige?) voor gaan. Ik denk dat die mannen als ze Sylvie zien niet als eerste denken 'ik ben benieuwd wat haar mening is over de politieke situatie in Israël momenteel'.
Maar dat is niet alleen maar wat een relatie succesvol maakt. Wat ik me wél afvraag is waarom het elke keer mis gaat. Want Sylvie heeft door de jaren heen nogal wat relaties gehad en verloofd en dit en dat, en soms ook wel erg snel volgend op elkaar. Ik vraag me dan af of het elke keer Sylvie was die de stekker er uit trok, of dat dat ook wel eens die mannen waren.
Ja, met zijn centenbakquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kampertje met Queen Bee.
[ afbeelding ]
Dan vergeet je even dat Sylvie altijd een prachtig gezicht heeft gehad. Of ze nou 20 was of nu 40+ is. Of ze nou 10kg zwaarder was. Die heeft echt een mooi koppie hoor.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:44 schreef loveli het volgende:
En laat Emma eens een jaar dezelfde energie in haar uiterlijk steken als Sylvie, je zult verbaasd zijn wat er dan nog van te maken valt.
Dit vraag ik me dus ook wel af. Ze heeft voor een vrouw van haar leeftijd toch wel een aardige lijst aan ex-(verloofd)en. Ik vraag me af of zij op hun beurt ook zoveel exen hebben, maar daar heb ik me verder nooit in verdiept eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:21 schreef CoolGuy het volgende:
Maar dat is niet alleen maar wat een relatie succesvol maakt. Wat ik me wél afvraag is waarom het elke keer mis gaat. Want Sylvie heeft door de jaren heen nogal wat relaties gehad en verloofd en dit en dat, en soms ook wel erg snel volgend op elkaar. Ik vraag me dan af of het elke keer Sylvie was die de stekker er uit trok, of dat dat ook wel eens die mannen waren.
ik betwijfel of dat nu zo uniek is, hooguit komt het bij haar toch altijd relatief snel in de Media....quote:Op woensdag 25 oktober 2023 04:25 schreef Smart_ass het volgende:
Ze heeft voor een vrouw van haar leeftijd toch wel een aardige lijst aan ex-(verloofd)en. Ik vraag me af of zij op hun beurt ook zoveel exen hebben, maar daar heb ik me verder nooit in verdiept eigenlijk.
Jazeker wél. Een paar jaar geleden heeft ze een tijdje gedate met Bart Willemsen. En die heeft echt géén miljoenen op de bank staan, laat staan meer vermogen dan Sylvie zelf.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij mannen uitzoekt die minder vermogen hebben dan zij zelf heeft.
Dat is dus niet waar. Want ze heeft wel degelijk "naar beneden" gedate.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die mannen zijn in ieder geval niet met Sylvie vanwege het geld, want dat hebben ze zelf meer dan Sylvie. Sylvie date dan ook naar boven, niet naar beneden, qua financiën. Die mannen daten ook naar boven, en niet naar beneden, maar dan qua uiterlijk.
Het is gewoon een lekker wijf, klaar, het is arm candy, een barbiepopje, en zo presenteert ze zich ook een beetje, de nadruk ligt volledig op het uiterlijke gebeuren, en ik denk dat die mannen daar als eerste (en misschien als enige?) voor gaan. Ik denk dat die mannen als ze Sylvie zien niet als eerste denken 'ik ben benieuwd wat haar mening is over de politieke situatie in Israël momenteel'.
Precies dit.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 06:04 schreef Gibson88 het volgende:
Niet verliefd op hem maar op het geld dat op zijn rekening staat, simpele snol. Klassiek voorbeeld hoe je succesvol kan zijn zonder dat je een flikker voorstelt.
Ik vind haar een golddigger,zoals ik al zei, maar wel een beeldschone.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:31 schreef BoneThugss het volgende:
'Lekker wijf'![]()
Die heeft geen curves man met die pancake ass en kop vol filters botox en 1001 filters.
Bovendien is deze alweer bijna 50 en dus vies oud.
Mwhoa ze is zeker niet lelijk nee. Maar lekkere wijven zijn de kylie jenners van deze wereldquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:34 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Ik vind haar een golddigger,zoals ik al zei, maar wel een beeldschone.
Jakkes, mij te fake. Maar ieder zijn ding.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Mwhoa ze is zeker niet lelijk nee. Maar lekkere wijven zijn de kylie jenners van deze wereld
Overdreven, Sylvie heeft er altijd goed uitgezien, vroeger al in de TMF tijd. Tuurlijk nu met wat behulp van botox en fillers maar wel op een manier zodat ze niet verspookt is en dat het op een natuurlijke manier gedaan wordt. Waarom mag een vrouw zich niet verzorgen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:31 schreef BoneThugss het volgende:
'Lekker wijf'![]()
Die heeft geen curves man met die pancake ass en kop vol filters botox en 1001 filters.
Bovendien is deze alweer bijna 50 en dus vies oud.
Lol. Klagen over fillers en botox. En dan aankomen met een compleet verbouwd meisje van nog geen 30.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Mwhoa ze is zeker niet lelijk nee. Maar lekkere wijven zijn de kylie jenners van deze wereld
Jeetje ja als je de foto's terug ziet van Kylie before en na is het echt een compleet ander mens, ze was de lelijkste van de hele kardashian/Jenner clan met die rare kaaklijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lol. Klagen over fillers en botox. En dan aankomen met een compleet verbouwd meisje van nog geen 30.En een compleet verbouwd lichaam.
Ze had alles nodig had want mooi was ze niet. Sylvie heeft uit zichzelf een mooi gezicht.
Zeg dan gewoon dat het je smaak niet is ipv zeuren over botox.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |