Van haar Instagram:quote:Iedereen mag het nu weten. Sylvie Meis (45) is weer verliefd. De geruchten gingen al een tijdje, maar nu maakt de kleine diva de relatie ook wereldkundig via Instagram. Samen met miljonair Wim Beelen poseert ze voor een kiekje en schrijft daarbij: ‘Mijn liefde’.
Wim Beelen (48) staat ook wel bekend als de afvalkoning. Hij werd geboren in Nunspeet en staat in de Quote 500 met een geschat vermogen van 155 miljoen euro. Hij is vooral rijk geworden van bouwafval. Ieder jaar worden er honderden panden door Beelen gesloopt. De restmaterialen worden dan weer hergebruikt. Als 17-jarige begon hij als ondernemer en Beelen groeide uit tot het grootste sloopbedrijf van Nederland en de nummer 17 van de wereld.
Sinds 2020 is hij geen eigenaar meer van het bedrijf. Hij verkocht het en is sindsdien bezig met een campus voor de bouw van superjachten. Die interesse is niet zomaar één. Hij bezit er zelf een: de Lucky Us. Dat is een jacht van 42 meter en een waarde van zo'n slordige 17,5 miljoen euro. Ideaal dus voor Sylvie om op te kunnen flaneren. De Duitse Bild legde de twee onlangs op de gevoelige plaat vast op datzelfde jacht.
Sylvie scheidde begin dit jaar van kunstverzamelaar en investeerder Niclas Castello. Voor het huwelijk met Niclas was Meis getrouwd met Ajax voetballer Rafael van der Vaart met wie ze zoon Damián (17) heeft. In 2017 verloofde Sylvie zich met de steenrijke zakenman Charbel Aouad, maar dat kwam nooit tot een huwelijk. Binnen enkele maanden verbraken de twee hun verloving. Eind 2018 maakte Sylvie bekend te daten met de producer Bart Willemsen. Dat was echter een kortstondig liefdesavontuur, want in april werd bekend dat de twee alweer uit elkaar waren. Twee maanden later verloofde ze zich al met de succesvolle artiest Castello.
Sylvie heeft zelf toch geld zat?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 06:04 schreef Gibson88 het volgende:
Niet verliefd op hem maar op het geld dat op zijn rekening staat, simpele snol. Klassiek voorbeeld hoe je succesvol kan zijn zonder dat je een flikker voorstelt.
Persoonlijk zou ik op een bepaald rijkeluisniveau ook liever geen relatie meer hebben met een Jantine Modaal. Op een gegeven moment verschilt de wereld waarin je je bevindt wel heel erg veel.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 06:36 schreef Scorpie het volgende:
Sylvie heeft zelf een paar miljoen op de bank dus ze hoeft niet per se een rijke vent aan de haak te slaan.
Dat gezegd hebbende - ze zoekt ze wel uit in een bepaald kringetje.
Als je rijk bent, heb je ander sociaal netwerk. Dat je dan andere mensen met geld tegenkomt is vrij normaal. Je zal weinig miljonairs tegenkomen die een relatie hebben met iemand in de bijstand.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 07:53 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik op een bepaald rijkeluisniveau ook liever geen relatie meer hebben met een Jantine Modaal. Op een gegeven moment verschilt de wereld waarin je je bevindt wel heel erg veel.
Dus ik snap wel dat het miljonairsvolk in hun eigen kringen date.
Volgens mij is dat van dezelfde strekking als wat ik al zei over die verschillende werelden.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:08 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Als je rijk bent, heb je ander sociaal netwerk. Dat je dan andere mensen met geld tegenkomt is vrij normaal. Je zal weinig miljonairs tegenkomen die een relatie hebben met iemand in de bijstand.
Okee hans rapporteer mijn post dan maarquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:13 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Volgens mij is dat van dezelfde strekking als wat ik al zei over die verschillende werelden.
Allemaal incel-fokmaagdjes, met Wajong; Loser-generatie.quote:
Eens hoor, ik date zelf ook eigenlijk nooit onder 2-3x modaal, aangezien ik zelf ook in die range bivakkeer. Het is toch een bepaalde mindset die je partner moet hebben om compatible met elkaar te zijn, en ik merk dat vrouwen die niet zoveel verdienen minder goed mij liggen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben geen fan van Sylvie maar wat is er mis met de jaloezie hier? Hoer dit, snol dat, ze heeft het enkel voor elkaar gekregen met d’r kut, etc. Man man man.
Wat sommigen hier ook zeggen: je date gewoon in andere kringen. Rafaël is ook lelijk as fuck en daar was ze lang mee samen. Totdat hij liep vreemd te gaan met haar beste vriendin.
Waarom kan het niet zo zijn dat ze hem écht leuk vindt? Of kan dat überhaupt niet bij een rijke vent totdat ze een keer een loodgieter date?
Dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens hoor, ik date zelf ook eigenlijk nooit onder 2-3x modaal, aangezien ik zelf ook in die range bivakkeer. Het is toch een bepaalde mindset die je partner moet hebben om compatible met elkaar te zijn, en ik merk dat vrouwen die niet zoveel verdienen minder goed mij liggen.
Ze zou me eerlijk gezegd niet opvallen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:57 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.
Ook van Sylvie. Je begeeft je in andere kringen. Ze heeft zelf ook geld genoeg.
Maar stel Scorpie;
Je bent bij de AH en daar valt je oog op de schoonmaakster. Zou je dan doorgaan? Of zou je dan denken aan haar kleine beurs?
Ok helder. Wel eerlijkquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze zou me eerlijk gezegd niet opvallen.
Anders dan, je komt een hele mooie, leuke vrouw tegen waarmee je ook een goed gesprek hebt, maar ze blijkt bijvoorbeeld in de Wajong te zitten, wat dan?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze zou me eerlijk gezegd niet opvallen.
Ik kan me niet voorstellen dat dat ooit zou gebeuren, maar in de theoretische situatie dat dat voor zou komen zou ik het laten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Anders dan, je komt een hele mooie, leuke vrouw tegen waarmee je ook een goed gesprek hebt, maar ze blijkt bijvoorbeeld in de Wajong te zitten, wat dan?
Laat je het verder of geef je het een kans?
Vanwege haar beperkte inkomen dus...quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat ooit zou gebeuren, maar in de theoretische situatie dat dat voor zou komen zou ik het laten.
Ik denk niet dat zij mannen uitzoekt die minder vermogen hebben dan zij zelf heeft.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanwege haar beperkte inkomen dus...
En wat als ze wel vermogen heeft?
Het is wel grappig, want ik kan me bij Sylvie ook voorstellen dat ze, los van het gegeven dat ze waarschijnlijk weinig "arme" mannen tegenkomt, dan ook nooit zeker weet of het om haar of haar geld gaat.
En dan bedoel ik met "arme" mannen eigenlijk iedereen die minder vermogend is dan zeg maar de helft van haar vermogen.
Ik denk dat ze ze ook weinig tegenkomt, maar ik denk ook dat ze niet het risico wil lopen dat die leuke loodgieter haar vooral leuk vindt voor haar vermogen en niet om wie ze is.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij mannen uitzoekt die minder vermogen hebben dan zij zelf heeft.
Volgens mij werkt het overal zo.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanwege haar beperkte inkomen dus...
En wat als ze wel vermogen heeft?
Het is wel grappig, want ik kan me bij Sylvie ook voorstellen dat ze, los van het gegeven dat ze waarschijnlijk weinig "arme" mannen tegenkomt, dan ook nooit zeker weet of het om haar of haar geld gaat.
En dan bedoel ik met "arme" mannen eigenlijk iedereen die minder vermogend is dan zeg maar de helft van haar vermogen.
Die angst zouden mannen omgekeerd dan ook moeten hebben, en die zullen dat vast wel hebben, maar Sylvie weet hoe het werkt, dus die mannen vinden het wel best zolang Sylvie thuis maar rond paradeert in allerlei lingeriesetjes en...dingen...doet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ze ook weinig tegenkomt, maar ik denk ook dat ze niet het risico wil lopen dat die leuke loodgieter haar vooral leuk vindt voor haar vermogen en niet om wie ze is.
Rafaël is minder knap geworden omdat hij ouder (dikker en kaler) geworden is, maar ik denk niet dat hij als actieve voetballer lelijk was.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben geen fan van Sylvie maar wat is er mis met de jaloezie hier? Hoer dit, snol dat, ze heeft het enkel voor elkaar gekregen met d’r kut, etc. Man man man.
Wat sommigen hier ook zeggen: je date gewoon in andere kringen. Rafaël is ook lelijk as fuck en daar was ze lang mee samen. Totdat hij liep vreemd te gaan met haar beste vriendin.
Nou ja, er zijn natuurlijk altijd ondergrenzen, het is niet zo dat de een altijd alles moet betalen omdat de ander zich zo'n levensstijl niet kan permitteren, als je je beiden dezelfde levensstijl kunt permitteren maakt een verschil in inkomen/vermogen eigenlijk niet meer uit.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die angst zouden mannen omgekeerd dan ook moeten hebben, en die zullen dat vast wel hebben, maar Sylvie weet hoe het werkt, dus die mannen vinden het wel best zolang Sylvie thuis maar rond paradeert in allerlei lingeriesetjes en...dingen...doet.
Vind ik ook, lelijk as fuck, dan heb heb je nooit een crackjunk gezien met een mislukt gebit.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Rafaël is minder knap geworden omdat hij ouder (dikker en kaler) geworden is, maar ik denk niet dat hij als actieve voetballer lelijk was.
Waarom moet ze gedegradeerd worden tot een realdoll?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die angst zouden mannen omgekeerd dan ook moeten hebben, en die zullen dat vast wel hebben, maar Sylvie weet hoe het werkt, dus die mannen vinden het wel best zolang Sylvie thuis maar rond paradeert in allerlei lingeriesetjes en...dingen...doet.
Ik heb zo'n vermoeden dat het mevrouw Meis niet zozeer ging om 'knap-zijn'... maar vooral om het succesvol zijn, in het middenpunt van de aandacht staan en een publieke uitstraling hebben.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Rafaël is minder knap geworden omdat hij ouder (dikker en kaler) geworden is, maar ik denk niet dat hij als actieve voetballer lelijk was.
Realdoll Mwoah, maar we gaan toch niet ontkennen dat Sylvie vooral met haar looks en haar “personal brand” furore heeft gemaakt?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom moet ze gedegradeerd worden tot een realdoll?
Dan ben je denk ik een van de weinigen want ik heb nooit wat anders gehoord of gelezen over die vent,quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En hoeveel vrouwen van 45 ken je die een lijf hebben als Sylvie?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Realdoll Mwoah, maar we gaan toch niet ontkennen dat Sylvie vooral met haar looks en haar “personal brand” furore heeft gemaakt?
Als zij er als Emma Wortelboer uit had gezien had ze lang niet zo succesvol geweest op de catwalk of met haar lingerie lijn.
En ik zeg niet dat er iets mis is met je uiterlijk uitbaten hè, duizenden mensen doen dat.
Jawel. Maar het is ook een beetje een drogreden. Dat kun je letterlijk bij iedereen zeggen: niemand is lelijk want er is altijd wel een crackjunk met een mislukt gebit. Ok dan. Bovendien: alsof die twee niet naast elkaar kunnen bestaan. Rafaël fucking lelijk maar een crackjunk ook. Misschien was de crackjunk ooit wel een stuk mooier dan Rafaël voordat-ie aan de crack ging. Dat is toch een beetje hetzelfde als zeggen: Rafaël was best prima aan te zien totdat het niet meer zo was (dikker)?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:11 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Vind ik ook, lelijk as fuck, dan heb heb je nooit een crackjunk gezien met een mislukt gebit.
Raffie heeft er altijd uit gezien als die stoere jongen op de camping die van zn pappie een quad heeft gekregen terwijl hij pas 11 is. Het hoeft niet je type te zijn, maar lelijk is wat anders.
Maar we weten toch helemaal niet hoe Sylvie in privé is? Misschien is ze wel hilarisch, goed onderlegd en verzorgend.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Realdoll Mwoah, maar we gaan toch niet ontkennen dat Sylvie vooral met haar looks en haar “personal brand” furore heeft gemaakt?
Als zij er als Emma Wortelboer uit had gezien had ze lang niet zo succesvol geweest op de catwalk of met haar lingerie lijn.
En ik zeg niet dat er iets mis is met je uiterlijk uitbaten hè, duizenden mensen doen dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |