https://www.telegraaf.nl/(...)-totaal-niet-overeenquote:Waar Sylvie Meis en Wim Beelen de jaarwisseling nog samen vierden in Dubai, is het stel nu alweer uit elkaar. Dat schrijft de laatstgenoemde op Instagram. „Onze levens kwamen totaal niet overeen”, klinkt het.
„Lieve familie en vrienden. Een aantal maanden geleden ben ik een leuke vrouw tegengekomen”, schrijft de vastgoedondernemer op sociale media. „Na twee dates moest iemand dat zo nodig in de pers brengen. We hebben daarna een spoedcursus kennismaking gedaan en ik kwam al snel tot de conclusie dat onze levens totaal niet overeenkwamen.”
Ondanks de ’mooie momenten’ samen, was het voor hem genoeg reden om de relatie te beëindigen. „Veel succes in je leven. Je bent een een bijzondere, lieve vrouw. Bedankt.” Sylvie heeft nog niet gereageerd op het bericht, maar verwijderde wél alle foto's van hen samen op Instagram.
Sylvie en Wim leerden elkaar in de zomer kennen op een terras in Amsterdam. Vervolgens bevestigde Sylvie in oktober de geruchten dat ze een relatie heeft met Wim. Hiervoor was de presentatrice onder meer samen met kunstenaar Niclas Castello en ex-profvoetballer Rafael van der Vaart, met wie zij een zoon, Damián, heeft.
VIDEO: Zo reageerden volgers van Sylvie toen ze, in oktober, haar relatie met Beelen bekend maakte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:11 schreef Paul het volgende:
Had jij dit verwacht?Vond ze er eigenlijk wel blij uitzien op de foto's die ik zag, dus nee, had het niet echt zien aankomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ach, geen hand vol maar een land vol, of zelfs een hele wereld vol, voor beiden.
Oh ik wist al deze regels niet in SHO heequote:Op woensdag 17 januari 2024 10:21 schreef maily het volgende:
Is er niet een Sylvie Meis-topic?![]()
En verder mis ik een relatie-tijdlijn in de OP.
Het zou hier in kunnen eventueel, ik dacht dat er ook een gate-topicreeks was, die vind ik zo snel even niet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:21 schreef maily het volgende:
Is er niet een Sylvie Meis-topic?![]()
Valt opzich wel mee.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:21 schreef maily het volgende:
Valt me ook mee; ik dacht dat ze veel meer meldenswaardige relaties had gehad.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:27 schreef NoXia het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee.
• Rafael van der Vaart (2003 - 2013)
• Charbel Auoad (2017 - 2017)
• Niclas Castello (2020 - 2023)
Dit is lang niet alles hoor.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:27 schreef NoXia het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee.
• Rafael van der Vaart (2003 - 2013)
• Charbel Auoad (2017 - 2017)
• Niclas Castello (2020 - 2023)
Zie linkquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:32 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Update hem ff dan, dan kunnen we haar tenminste weer uitmaken voor hoer.
En dat is maar tot en met april 2019.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit is lang niet alles hoor.
https://www.rtl.nl/rubrie(...)vriendjes-van-single
Maar flings zijn geen relaties toch?quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit is lang niet alles hoor.
https://www.rtl.nl/rubrie(...)vriendjes-van-single
wat een hoer.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:34 schreef maily het volgende:
[..]
En dat is maar tot en met april 2019.
Is gewoon de hele geschiedenisquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:33 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
omg Tim Immers?
Dat is even een blast from the past he.
Nee ja, maar ik bedoelde meer serieus dat ik die naam echt al jaren en jaren niet meer gehoord heb.quote:
Ik zie hem weleens voorbijkomen in zo'n campingprogramma van RTL, overdag-tvquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:38 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Nee ja, maar ik bedoelde meer serieus dat ik die naam echt al jaren en jaren niet meer gehoord heb.
Grappig om aan Sylvie en Tim als een koppel te denken.
geen leven hebben en uit pure eenzaamheid overdag naar nietszeggende tv kijkenquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik zie hem weleens voorbijkomen in zo'n campingprogramma van RTL, overdag-tv
Of 's ochtends FOK!enquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:59 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
geen leven hebben en uit pure eenzaamheid overdag naar nietszeggende tv kijken
Gewoon lekker een beetje camping tv als visueel behang tijdens het thuiswerken toch?quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:59 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
In mijn defense: als ik de tv aanzet gaat ie eerst altijd naar een tvzender voordat ik een streamingdienst kan starten. Het is dan vaak rtl of npo.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:59 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |