gi blr kv srjinrwv, qy prk ghr jhin psql aqrvf ympgip :-)quote:Op maandag 9 december 2024 15:54 schreef Orly het volgende:
@:mister_xxx begin met het woord dat er het minst versleuteld uit ziet.
En precies als ik dat post staan ze er wel. Succes allemaal!quote:Op woensdag 11 december 2024 12:03 schreef jurjen3000 het volgende:
Ben ik de enige die om exact 12 uur klaar zat om te beginnen met puzzelen en nu teleurgesteld is dat 2 minuten later de opgaven nog niet online staan?
Je hebt serieus de doorloper al opgelost?quote:Op donderdag 12 december 2024 00:20 schreef QIXL het volgende:
Zo, 1, 2 en 18 (en nog wat losse deelopgaven) opgelost. Niet slecht voor een eerste dag. Nu lekker dromen over shingoki's en scharten.
Nu nog zo blij dat dit begonnen is (dat is volgende week vast anders).
Ik vond 1a eerlijk gezegd een stuk makkelijker dan vorig jaar.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:22 schreef Nattekat het volgende:
De traditie van vraag 1a direct door hebben is ook wel over nu. De cognitieve aftakeling is begonnen
Of hij is gewoon moeilijker dit jaar.
Die doorloper is goed te doen stiekem. Het was iets in de orde van een uurtje werk.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:47 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Je hebt serieus de doorloper al opgelost?![]()
Ik had die echt ingedeeld bij de vragen waar ik minimaal 2 weken aan moet gaan zitten.
Hoe danquote:Op donderdag 12 december 2024 13:13 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik vond 1a eerlijk gezegd een stuk makkelijker dan vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |