Die 3 anderen in die spiegelkamer vervelen zich de tering en slapen denk al. Die moeten vannacht vast weer iets in het huis doen ofzo. Dus ze worden langzaam richting bed gestuurd min of meer.quote:
Pff extensions kunnen best mooi zijn maar dit is gewoon een bos noodles die vet onder haar eigen haar uit stekenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:22 schreef Schakeltopia het volgende:
Daarom heeft ze die muts op zeker
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:23 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Pff extensions kunnen best mooi zijn maar dit is gewoon een bos noodles die vet onder haar eigen haar uit steken
at zal het zijn. Heb ook medelijden met hen in the mirror room.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die 3 anderen in die spiegelkamer vervelen zich de tering en slapen denk al. Die moeten vannacht vast weer iets in het huis doen ofzo. Dus ze worden langzaam richting bed gestuurd min of meer.
Duidelijke taal wel.quote:
Ik heb de spiegelkamer wel gezien en hoe ze vanuit daar naar achter de muur komen, maar waar slapen ze? Ik zag geen bedden in die spiegelkamer?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die 3 anderen in die spiegelkamer vervelen zich de tering en slapen denk al. Die moeten vannacht vast weer iets in het huis doen ofzo. Dus ze worden langzaam richting bed gestuurd min of meer.
Ze hebben 3x 1 persoons slaapbank/stoelen. Dus kunnen vquote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb de spiegelkamer wel gezien en hoe ze vanuit daar naar achter de muur komen, maar waar slapen ze? Ik zag geen bedden in die spiegelkamer?
misschien worden ze als team nog aan elkaar gekoppeld en moeten ze samen slape oidquote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:33 schreef Kinga het volgende:
DIe bedjes met die schotjes snap ik ook nog niet helemaal. Waarom niet weer die twijfelaars van vorig jaar?
Dankjewel!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze hebben 3x 1 persoons slaapbank/stoelen. Dus kunnen v
bedden van gemaakt.
Volgens mij zijn de slaapkamers kleiner omdat er meer ruimtes zijn toegevoegd. En zijn het daarom tweepersoons bedden geworden met een schot ertussen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:33 schreef Kinga het volgende:
DIe bedjes met die schotjes snap ik ook nog niet helemaal. Waarom niet weer die twijfelaars van vorig jaar?
De loodgieter die de verstoppingen van de toiletgroep nu eindelijk eens goed zou fixed viel goedkoper uit dus ze hadden geld over over voor nieuwe beddenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:33 schreef Kinga het volgende:
Leek eerder een moetje.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze liggen om 2400 uur allemaal op bed vrees ik ...
Ja de roze kamer is zeker kleiner. Daar passen nu nog 6 bedden ipv 7 vorig jaar. In blauw staan nu 8 bedden. De blauwe kamer is niet kleiner volgens mij. Denk dat ze ook gewoon eens wat anders wilden na 3 jaar. Ik vind dit wel leuk gedaan ook.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de slaapkamers kleiner omdat er meer ruimtes zijn toegevoegd. En zijn het daarom tweepersoons bedden geworden met een schot ertussen.
Ik vond het ook heel creatief bedacht!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja de roze kamer is zeker kleiner. Daar passen nu nog 6 bedden ipv 7 vorig jaar. In blauw staan nu 8 bedden. De blauwe kamer is niet kleiner volgens mij. Denk dat ze ook gewoon eens wat anders wilden na 3 jaar. Ik vind dit wel leuk gedaan ook.
Ja, ik denk er ook zo over. Ben morgen de hele dag vrij, ga de hele dag streamenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:39 schreef tassie127 het volgende:
Stream avond 2. Gisteren nog veelbelovend met late gesprekken. Vandaag kan ik langer kijken
ivm vrije ochtend maar is er niks te beleven. Lijkt wel bb 23. Ook geen zak aan 😂😂
Zullen niet veel doen omdat ze nog genoeg content hebben voor de tv uitzendingenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ik denk er ook zo over. Ben morgen de hele dag vrij, ga de hele dag streamen![]()
Maar ik denk dat ik dit niet lang ga volhouden, wat een saaie deelnemers ...
Ariana is gek. Ken haar via via uit t verleden. Die spoort niet helemaal. Kan een leuke worden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:35 schreef ben34567 het volgende:
Tot nu toe wel de saaiste editie als je de eerste 2 dagen per seizoen vergelijkt. Het mist wat typetjes à la Ali; Rob; Michelangelo;... Kandidaten voelen te doorsnee aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |