Onderschat niet hoe populair haar ouders (nog) zijn. Die hele fanbase krijgt ze er ook bij.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:39 schreef TheVulture het volgende:
Die Aldi-versie van Helene Fischer zie ik het ook niet redden, al zou dat wellicht wel mijn persoonlijke favoriet zijn van deze 8.
De dochter van Matthias Reim. Dit gaan mijn ouders leuk vindenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Onderschat niet hoe populair haar ouders (nog) zijn. Die hele fanbase krijgt ze er ook bij.
En Aldi-versie van Helene Fischer dekt de lading wel. Maar Aldi levert over het algemeen ook gewoon kwaliteit.
Het klinkt zeker niet verkeerd.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:44 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het nummer van ons landgenoot best goed klinken.
Ze is de dochter van Michelle? Ik ben geschokt.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Onderschat niet hoe populair haar ouders (nog) zijn. Die hele fanbase krijgt ze er ook bij.
En Aldi-versie van Helene Fischer dekt de lading wel. Maar Aldi levert over het algemeen ook gewoon kwaliteit.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Oh ja die schlager fanbase kan hier wel eens heel hard voor gaan. Zij is ook degene met de meeste Instagram volgers als ik snel kijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Geen idee wat dit echt zegt, maar slechter kan eigenlijk niet dus een verandering lijkt me prima.quote:
Ik dacht in al m'n optimisme dat er tenminste n nummer bij moest zitten die niet hemeltergend saai was, maar ik had het fout.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
1 van deze 4 buitengewoon inspirerende liedjes komt het finale deelnemersveld nog versterken.
Zijn dit van die AI nummers en zeiden ze tegen de bot, schrijf eens een middelmatig zeiknummer?quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
1 van deze 4 buitengewoon inspirerende liedjes komt het finale deelnemersveld nog versterken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |