ja neppe lief hequote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:23 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Links gedoe allemaal lief voor elkaar en maar weerwolven rot op
Blijkbaar niet, de content voor de uitzending is al binnenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
Badjassen in de avond is geen probleem ?
vanmiddag liep randel de hele tijd in luipaardbadjas pfffffquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
Badjassen in de avond is geen probleem ?
Dat was een dekentje.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:26 schreef Snoozey het volgende:
[..]
vanmiddag liep randel de hele tijd in luipaardbadjas pfffff
maar dan mag het he
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:28 schreef GayGuy het volgende:haha ja
Zit ik naar een kippenhok te kijken, waar net een haan tussen alle dames is gezet, en is dat de reden dat alle dames elkaar aan het overschreeuwen zijn, en lopen te kakelen als kip zonder kop?
De heledag loopt ze met die short aan zelfs buiten in de kou🙄quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:30 schreef ben34567 het volgende:
Alice draagt short shorts maar bedekt ze met een deken omdat ze koud heeft. Waar is de logica ?
die van alice is groot zatquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:35 schreef Meneer_Meneer het volgende:
En lekker in elkaars kont kruipen
Zal lekker warm zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:35 schreef Meneer_Meneer het volgende:
En lekker in elkaars kont kruipen
De logica is dat ze graag haar benen wil laten zien, maar dan zonder dat ze blauw van de kou zijn. Dus ff onder het dekentje en dan weer bloot. Je moet er wat voor over hebben om een goede indruk achter te laten.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:30 schreef ben34567 het volgende:
Alice draagt short shorts maar bedekt haar benen met een deken omdat ze koud heeft. Waar is de logica ?
Vandaar dat hij leuk isquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Tom heeft ook wel iets weg van Kristof
??quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:36 schreef rinardo het volgende:
@:ledn81 je had gelijk
[ link | afbeelding ]
quote:
De drie met de moeilijkste namen.....quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
Basiri zit dus ook in De Mirror Room bij Dilano en Ronahi
Mee eensquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:41 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Kan je godver niets anders bedenken dan weerwolven idioten ga elkaar irriteren doe wat
quote:
We weten niet wat er in die spiegelkamer allemaal gebeurt tussen Ronahi en die 2 kerelsquote:
Ashley, is dat die Katrien Duck?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:42 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ashley zal eerdaags wel bij adriana liggen
Nee, want ze hebben de hele tijd ruzie over het spel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:44 schreef chufi het volgende:
Is het een vereiste dat je kunt weerwolven ?
Met het niveau van deze deelnemers verwacht ik weinig goede gesprekkenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:43 schreef TheLuckyman het volgende:
Je mist als streamers echt de eerste dagen dat ze elkaar ook leren kennen naar mijn mening. Het is lastig erin komen zo. Weinig tot geen goede gesprekken nog gehad op de stream (kan ook toeval zijn)
ja maar dat is niet erg.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ashley, is dat die Katrien Duck?
Was vorig jaar niets anders. Buiten wat goede gesprekken met Jason of Chiara was het the great Charlotte en Lindsey showquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:43 schreef TheLuckyman het volgende:
Weinig tot geen goede gesprekken nog gehad op de stream (kan ook toeval zijn)
Kristofquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Tom heeft ook wel iets weg van Kristof
Die Ronahi zag ik in de openingsuitzending. Die lijkt mij ook niet echt het vlugste konijn in het bos.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
We weten niet wat er in die spiegelkamer allemaal gebeurt tussen Ronahi en die 2 kerels
Het is afschuwelijk.quote:
Klaverjassen?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:48 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO geef ze een kaartspel, alles beter dan dit......
Bart, Jolien konden ook echt wel goede gesprekken met mensen voeren. Over dingen in de buitenwereld, persoonlijke gebeurtenissen. Maar goed, wie weet komt het nog als het speelse eraf is.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Was vorig jaar niets anders. Buiten wat goede gesprekken met Jason of Chiara was het the great Charlotte en Lindsey show
Randy lijkt me voor zover ik toe nu toe heb gezien wel een relaxte gastquote:
Ja komt op mij ook over als een relaxtequote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Randy lijkt me voor zover ik toe nu toe heb gezien wel een relaxte gast
Z'n stem komt me ook vaag bekend voor.
Goede gesprekken zul je daar weinig horen, denk ik als ik zo die bewoners overzie.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:43 schreef TheLuckyman het volgende:
Je mist als streamers echt de eerste dagen dat ze elkaar ook leren kennen naar mijn mening. Het is lastig erin komen zo. Weinig tot geen goede gesprekken nog gehad op de stream (kan ook toeval zijn)
Ja Bart was ik vergeten. Ik ben allergisch aan deelnemers (of mensen in het algemeen) die denken dat alles fun moet zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:49 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Bart, Jolien konden ook echt wel goede gesprekken met mensen voeren. Over dingen in de buitenwereld, persoonlijke gebeurtenissen. Maar goed, wie weet komt het nog als het speelse eraf is.
Heeft jouw spiegelbeeld zoveel te vertellen, dan?🤣😉quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Goede gesprekken zul je daar weinig horen, denk ik als ik zo die bewoners overzie.
Om het anders te zeggen: als ik daar zou zitten zou ik opteren voor eenzame opsluiting in de spiegelzaal, dan kon ik tenminste een gesprek op niveau voeren.
Kan ze zo bij FC kip gaan werken🤣quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:59 schreef marky het volgende:
Die Judeska heeft van die rare uitcheck momenten. Volop meelachen en ineens betrekt haar gezicht.
Grappige is dat de RTL 4 hit, de veraders, op dit spel is gebaseerd. Maar de veraders is WEL leukquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:00 schreef BB-King het volgende:
Weerwolven moet toch wel het saaiste spel van de wereld zijn.
Na zoveel edities snap ik nog steeds de spelregels niet.
Waar is de eerste bewoner die zegt: "Ok dit is kut, laten we iets nieuws verzinnen!"
Kan je wel schudden, FEBO neemt het met hun lullige spelletjes voor serieus.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik wil ze wel eens zien met een beetje alcohol FEBO .....
Bart is het wel geluktquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:06 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Die Dennis denk ook slapend de eindstreep te halen
Nieuwe bewoner ?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:06 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Die Dennis denk ook slapend de eindstreep te halen
volgens mij heb ze best een lekker kontjequote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:00 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Sonja is de eerste vrouw zonder kont
Kijk nog maar eens goedquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
volgens mij heb ze best een lekker kontje
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Waarom?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:09 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Die zwarte man die voor zijn eigen koffer koos mag er uit
Alice is verliefd, op een ander. Heeft een vriendje thuisquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:09 schreef ledn81 het volgende:
Alice en Tyron zie ik nog wel wat worden misschien
Alice heeft een vriend thuis. Wil natuurlijk niets zeggen. Julie van seizoen 1 was verloofd/getrouwd en stond ei zo na Michel af te lebberen. Hij heeft alleen nooit de move gedaan. Maar vrij overtuigd van dat ze niet geweigerd zou hebben.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:09 schreef ledn81 het volgende:
Hij heeft een naam en heet Randy. En van mij mag hij blijven!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:09 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Die zwarte man die voor zijn eigen koffer koos mag er uit
zij heeft en vriendquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:09 schreef ledn81 het volgende:
Oh stomquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:10 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Alice is verliefd, op een ander. Heeft een vriendje thuis
Oké ik kan nog geen naam en van mij mag hij oprottenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hij heeft een naam en heet Randy. En van mij mag hij blijven!
Zulke billen zijn nu inquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
volgens mij heb ze best een lekker kontje
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat was het eerste wat ik dacht toen ze in huis kwamen maar nu blijkt die Alice dus een vriend te hebben.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:09 schreef ledn81 het volgende:
Waarom,?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:12 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Oké ik kan nog geen naam en van mij mag hij oprotten
Indien de relatie nog pril is en je bent weken opgesloten met een gast waarop je crusht vergeet je uw vriend wel snel. Love is overrated.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:15 schreef marky het volgende:
[..]
Dat was het eerste toen ik dacht toen ze in huis kwamen maar nu blijkt die Alice dus een vriend te hebben.
of hij ziet zo'n zuil aan voor kansel, gaat die 'n (zeden)preek houdenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:19 schreef Snoozey het volgende:
van mij mag randy ook naar huis.
nog even en hij leest voor uit een bijbel. zo zie ik hem
jaaa, ik zie dat!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
of hij ziet zo'n zuil aan voor kansel, gaat die 'n (zeden)preek houden
Van mij ook, kan heel goed zijn stem hebben....quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hij heeft een naam en heet Randy. En van mij mag hij blijven!
Ja al tijdje onder hetzelfde kleedje met een theetjequote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:22 schreef Snoozey het volgende:
oja hij hing ook al op haar been. tyron bij alcie
Hij is ook van het Broquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van mij ook, kan heel goed zijn stem hebben....
Volgens mij is dit niet op de streamsquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:21 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tyron gaat vragen of hij het via de ass mag doen.
FEBO is wel stiptquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:24 schreef greysbones het volgende:
Batterij wissel @:Kodiak100
Precies op tijd
Een vrouw van 19 is echt niet op zoek naar de man van haar leven. Die wil gewoon fun ongeacht een vriend die thuis misschien ook zelf rondfeest. Geef het gewoon wat tijd en drank.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:27 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ow mhhh dat gooit roet in het vuur
Jaaaaa drank erinquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:28 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Een vrouw van 19 is echt niet op zoek naar de man van haar leven. Die wil gewoon fun. Geef het gewoon wat tijd en drank.
Jipquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ashley, is dat die Katrien Duck?
Heb je dit niet al eerder getikt?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mwah, ik weet het niet, kijk nu een dag, maar het kan nog echt niet boeien ....
Ze hebben alleen maar water met sinasappelquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:28 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Een vrouw van 19 is echt niet op zoek naar de man van haar leven. Die wil gewoon fun ongeacht een vriend die thuis misschien ook zelf rondfeest. Geef het gewoon wat tijd en drank.
Wel waar mijn oudste toen ik 19 was was 32 niet zo kieskeurigquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:28 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Een vrouw van 19 is echt niet op zoek naar de man van haar leven. Die wil gewoon fun. Geef het gewoon wat tijd en drank.
Ff weer wennen dgkquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mij ook niet. Dat eten is zo afgezaagd. Voor de kijker toch ook niet boeiend meer wat ze eten want is heel de week hetzelfde. Doe gewoon variatie dat houdt het voor ons ook spannend wat er nu weer op het menu komt enzo.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als je het lang genoeg laat staan komt daar vanzelf alcohol inquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:30 schreef marky het volgende:
[..]
Ze hebben alleen maar water met sinasappel
Of een plantje.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als je het lang genoeg laat staan komt daar vanzelf alcohol in
Je moet het laten fermenteren tochquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als je het lang genoeg laat staan komt daar vanzelf alcohol in
Jipquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
Is stream 2 weer hetzelfde als 1?
Volgens mij hebben ze een naam 😉quote:
Dacht aan Arancello (sinaasappellikeur) net als limoncello dacht dat het door gisten kwam, maar je moet wel alcohol toevoegen zie ik. Dan is het helaas toch wachten tot BB wat drank het hok in schuiftquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet het laten fermenteren toch
Dan wordt je er inderdaad high/dronken van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mag wel wat vriendelijker. Er is al nagenoeg online haat!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:41 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
En het is heel normaal om mensen bijnamen te geven diklip
Mafkeesquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:43 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Mag wel wat vriendelijker. Er is al nagenoeg online haat!
Aha. Ok. Notedquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
lekker laten kletsen, probeert je uit.
Nahquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:46 schreef tassie127 het volgende:
Ik was nu niet aan het kijken maar zoals ik begrijp is het ook niet de moeite de streams aan te slingeren?
Knipquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
lekker laten kletsen, probeert je uit.
@Dotteke lees ff terugquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:46 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ik probeer niets uit optiefen met je gay gedoe
Ik heb echt het supertalent om steevast de verkeerde stream op te hebben... je doet je naam eer aan haha.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:46 schreef TheLuckyman het volgende:
Een stream met geen geschreeuw, heerlijk! Dat Alice de badjas uitdeed was ook niet heel vervelend om te zien
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:47 schreef GayGuy het volgende:val andere mensen dan niet aan
[..]
Sukkel. Erg kinderachtig
Ik rapporteer hem ookquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
heb al melding gemaakt. Hij moet me ff in mijn waarde laten.
Vieze verraderquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor de mensen die terug willen kijken, ben nog een beetje aan het pielen met mijn settings,
maar hier staan de fragmenten van vandaag tot 2000 uur ........ werk nog aan betere instellingen
17:20 squattende AliceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wees gewoon jezelf!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tom vroeg batterij uitstel denk dat hij ff niet kon staan 😂quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Stem wil gewoon Alice uit bad zien stappen de geilpijp
Verzoek: doe dit soort uitspraken niet meer hier aub.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:46 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ik probeer niets uit optiefen met je gay gedoe
Hey mede Dido lover!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik gooi na 2 jaar weer eens een stream op en wat zien we? Weerwolven.
Niks veranderd dus.
dat zeg je nuquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:54 schreef GayGuy het volgende:
Tijd om te gaan slapen. Morgenavond geen bb voor mij. Spelletjesavond met vrienden. (GEEN weerwolven🤣)
Beter verstoppertje!!!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:54 schreef GayGuy het volgende:
Tijd om te gaan slapen. Morgenavond geen bb voor mij. Spelletjesavond met vrienden. (GEEN weerwolven🤣)
heeft zij wel kont, normale tietenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:54 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Sonja heeft geen kont maar wel dikke tieten nep?
Oké sorryquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Verzoek: doe dit soort uitspraken niet meer hier aub.
Bij klachten over mede users: zet een TR of plaats het in het feedback topic. Niet meer hier in de COS. Thanks!
Net voordat ze erin ging haar lippen in laten spuiten, dingen voelen nog helemaal verdoofd. Doen al die wijven met nieuwe botox erinquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:02 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Haha dat lipwijf met haar tong steedshahaha
Fyquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft zij wel kont, normale tieten
de zijn niet nep
veel onzin komt van jou
Filler is geen botoxquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:57 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Net voordat ze erin ging haar lippen in laten spuiten, dingen voelen nog helemaal verdoofd. Doen al die wijven met nieuwe botox erin
Ik mis ejvjlquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:26 schreef tassie127 het volgende:
Ik was zo enthousiast om te beginnen maar ben mijn interesse nu al redelijk kwijt. Er in komen of niet, het is weer net zo saai als vorig jaar met eten en gebrek aan gespreksstof. Geef ze toch normaal te vreten en een kaartspel of een legpuzzel zodat ze samen het een en ander kunnen doen en actief zijn ipv van dat bank gehang de halve dag. Dan komen de gesprekken vanzelf wel!
Geen wonder dan dat ie me aan Chayron doet denkenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:00 schreef mijntjexx het volgende:
Randy is trouwens een vriend van Chayron (BB 2023). Zei hij gisteren in de live. Randy wilde zich vorig jaar al opgeven maar twijfelde toen nog. Maar nu dus wel gedaan en meteen erin zei Chayron.
Tom is ook een goede vriend van Judy. Chelsea kent hem ook. Sommigen zijn er puur door connecties ingeraakt.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:00 schreef mijntjexx het volgende:
Randy is trouwens een vriend van Chayron (BB 2023). Zei hij gisteren in de live. Randy wilde zich vorig jaar al opgeven maar twijfelde toen nog. Maar nu dus wel gedaan en meteen erin zei Chayron.
Ik dacht precies hetzelfde!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:01 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Geen wonder dan dat ie me aan Chayron doet denken
Hoe korter geleden iemand ontmoet hoe sneller kapotquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:34 schreef ben34567 het volgende:
Zal een tegenvaller zijn voor febo dat zowel Sonja als Alice net voor het programma nog iemand hebben ontmoet.
Dat heb ik niet gevolgd maar in eerdere bb;s hadden ze ook spellen. En het eten is toch logisch dat variatie leuker is voor de kijkers. Anders houd het hierna snel op denk ik!quote:
Dat vind ik dus ook, vooral haar stem en manier van praten. Ik kom er niet opquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze lijkt op iemand, van 1 van de vorige edities, heb jij een idee ?
Een Kwarrel toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:02 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Hoe korter geleden iemand ontmoet hoe sneller kapot
Welke bijnamen?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:03 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vind die bijnamen irritant, leer gewoon hun namen uit je hoofd
72 valt weer mee danquote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:03 schreef ben34567 het volgende:
ik dacht dat Karen al in de 40 was. Blijkt ze jaar jonger dan mij te zijn.
Van Minerva?quote:
Wel slim!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog niet eerder gezien, Alice fohnt haar pantoffels warm ....
zolang de berichten enkel verwijderd worden, gaat hij gewoon doorquote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:09 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Volgens mij is er hier op dit moment maar 1 die even moet dimmen meneer
Op zich wel een slim ideequote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Negeren!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
zolang de berichten enkel verwijderd worden, gaat hij gewoon door
Best een goed ideequote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze is snel overprikkelt.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:18 schreef tassie127 het volgende:
Alice houdt zich afgezonderd in de avond? Volgens mij was ze er gisteren avond ook al echt bij?
owja natuurlijk!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:19 schreef ledn81 het volgende:
BB nooit het licht al uit![]()
Er moeten vast weer opdrachtjes gedaan worden door de spiegelbewoners. Dus of de bewoners in de grote hut richting bed willen gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |