ja lijkt mij niet echt comfortabelquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
In de mirror room slapen ze dus op een bed bank
Zo zag het er niet uit neequote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ja lijkt mij niet echt comfortabel
Ok baasquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ik kijk bb straks achteruit op videoland, heb nu even wat anders te doen.
ja ik zie het nu ookquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny pakt ook lekker resoluut die enveloppe, vindt dat wel een mooie zet
haar USPquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:13 schreef Lillibet het volgende:
wat een geneuzel van judeska steeds over haar gestotter
gelukkig zeurstem nog nietquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:14 schreef greysbones het volgende:
Morgen zien we dat Bas naar de spiegelkamer gaat
Is toch makkelijk voor hem? Je kijkt vanuit de gang naar je medekandidaten en diegene die achterbaks is kun je gaan nominerenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:39 schreef Rhosyn het volgende:
Basiri mag iemand weg stemmen. Maar nu zit hij in de spiegelkamer. Misschien moet hij daar iemand nomineren.
Er is inderdaad weinig gepromoot. Maar vanaf afgelopen vrijdag in sociaal media best veelquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren totaal per toeval gezien dat er weer een BB is dit jaar.
Nul gezien in de media of promo, of op de Videoland app (in een coming soon of zo, wat ik geregeld zie van andere prohramma's). En dat terwijl ik toch al weer 2 jaar de nieuwe versies elke dag kijk.
Ik zag ineens een livestream, en er bleken al 2 afleveringen te zijn
Maar goed, ben weer bij.
nee nee het was strijden om wakker te blijvenquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Rohani miept over dat ze wakker moest blijven
ohhhquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:36 schreef Kodiak100 het volgende:
zien tom zijn kind in de uitzending
ba baracusquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Tyron en ... Vinden Lenie leuk en willen alvast een bondje smeden.
Willen Danny er ook bij betreden
oh ik stop even ik loop voorquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:40 schreef Kodiak100 het volgende:
In een van de kistjes zit een nominatie
Welke blijft nog even geheim
Ze moeten 2 kistjes in de wall plaatsen zo kunnen ze een nominatie weg
quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:47 schreef Lillibet het volgende:
hij hoopt er mentaal tegen te kunnen
wist hij veel dat hij met ronahi kwam te zitten
Hij heeft ook geen keusquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:50 schreef Kodiak100 het volgende:
áh basiri geeft dus zijn kistje met de nominatie
quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
oh ze mogen dus liegen naar hem toe
ja super saai ditquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:52 schreef greysbones het volgende:
Een hele aflevering over spel van een half uur hooguit
Ohhhh shitquote:
gefopt het is echt een saaie afleveringquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ohhhh shit
En de kistjes openen weten we al
quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:58 schreef Lillibet het volgende:
[..]jij moet nog eraan beginnen
succes om deze aflevering door te komen
Mag ook welquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
de mirrorroom zit wel meer in de uitzending
Nopequote:Op donderdag 18 januari 2024 20:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat is toch een lulverhaal van Basiri, hij wist toch dat aan wie hij het kistje gaf, dat die genomineerd zouden zijn ..
Ja, dat maakt hij ervan ....quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
Hij dacht dat ze mochten nomineren
groot lulverhaalquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat is toch een lulverhaal van Basiri, hij wist toch dat aan wie hij het kistje gaf, dat die genomineerd zouden zijn ....
En moeten die gasten in de spiegelkamer hun schoenen niet uit ....![]()
Ja, zo ervaarde ik het ook, maar heb mogelijk iets gemist ...quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:48 schreef Lillibet het volgende:
groot lulverhaal
slecht geacteerd van basi
nee heb heb het nog eens terug gekekenquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, zo ervaarde ik het ook, maar heb mogelijk iets gemist ...
allemaal toneelspelletjequote:Op donderdag 18 januari 2024 20:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En die twee in de spiegelkamer tuinen er ook in volgens mij, geen enkele vraag erover ....
Dank je, dan belazerd hij dus echt de boel, hoop dat de rest er achter gaat komen ....quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:50 schreef Mickytjuh het volgende:
En er was gezegd dat ze niet meer verder.mochten ruilen
of nietquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, dan belazerd hij dus echt de boel, hoop dat de rest er achter gaat komen ....
ik vind hem tot nu toe niet zo sympathiekquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb het idee, dat de rest in het huis met hem wegloopt, geen idee waarom trouwens ....
Nee, klopt. Ik zit hier terwijl ik de aflevering kijk. Daarna terug cosquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:40 schreef Lillibet het volgende:
ahh je zit ook hier
ik was gestopt met posten
alleen hier zitten is niet leuk
nee was er zo doorheenquote:
Lijkt mij een heel gepuzzel, hij moet er ook rekening mee houden dat er één weggaatquote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen,
Basiri mag ook nieuwe duo’s maken.
Ben wel benieuwd wie hij bij Ariana gaat plaatsen.
Ashley gaat denk ik weg en dan kan die vrouw uit de spiegelkamer wel met Ariana een duo worden of die nieuwe vrouw uit België (telefoon)quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij een heel gepuzzel, hij moet er ook rekening mee houden dat er één weggaat
Die was ik dus echt vergeten. Moest even googlenquote:
Niet elke avond rond 20:30 komt de uitzending onlinequote:Op maandag 22 januari 2024 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tot hoeveel afleveringen kan er vooruit gekeken worden?
Idd, die verandert ineens 100% van standpunt, puur omdat Tom haar niet ziet zitten.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
Die Ariana toch…….kan zij niet gewoon eruit gezet worden ?
Dat liegen de hele tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |