ja lijkt mij niet echt comfortabelquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
In de mirror room slapen ze dus op een bed bank
Zo zag het er niet uit neequote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ja lijkt mij niet echt comfortabel
Ok baasquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ik kijk bb straks achteruit op videoland, heb nu even wat anders te doen.
ja ik zie het nu ookquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny pakt ook lekker resoluut die enveloppe, vindt dat wel een mooie zet
haar USPquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:13 schreef Lillibet het volgende:
wat een geneuzel van judeska steeds over haar gestotter
gelukkig zeurstem nog nietquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:14 schreef greysbones het volgende:
Morgen zien we dat Bas naar de spiegelkamer gaat
Is toch makkelijk voor hem? Je kijkt vanuit de gang naar je medekandidaten en diegene die achterbaks is kun je gaan nominerenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:39 schreef Rhosyn het volgende:
Basiri mag iemand weg stemmen. Maar nu zit hij in de spiegelkamer. Misschien moet hij daar iemand nomineren.
Er is inderdaad weinig gepromoot. Maar vanaf afgelopen vrijdag in sociaal media best veelquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren totaal per toeval gezien dat er weer een BB is dit jaar.
Nul gezien in de media of promo, of op de Videoland app (in een coming soon of zo, wat ik geregeld zie van andere prohramma's). En dat terwijl ik toch al weer 2 jaar de nieuwe versies elke dag kijk.
Ik zag ineens een livestream, en er bleken al 2 afleveringen te zijn
Maar goed, ben weer bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |