quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
De lapo is zo 2021quote:
Haha, hij heeft een kanarie, dus het is een match!quote:
Gelukkig heb ik geen huisdieren.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha, hij heeft een kanarie, dus het is een match!
Myra vindt het al een match omdat ze beide boodschappen doen in de supermarktquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wil jij niet met Myra matchen?quote:
Ja, die was wel leuk, een kanarie hoef je weinig aandacht te geven toch? Ik weet ook niet of het een goede match is met haar katten.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is toch mooi, meestal hebben de vrouwen extreem lange eisenlijstjes. Myra compenseert ervoor!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:09 schreef S_E het volgende:
[..]
Myra vindt het al een match omdat ze beide boodschappen doen in de supermarkt
Touchequote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is toch mooi, meestal hebben de vrouwen extreem lange eisenlijstjes. Myra compenseert ervoor!
Onsympathieke homoquote:
Meisje Taylor is de linkerquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:12 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Italië is wel heerlijk, daar heeft ze geen ongelijk.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, die was wel leuk, een kanarie hoef je weinig aandacht te geven toch? Ik weet ook niet of het een goede match is met haar katten.
Succes, soms is het een uitdaging om een leuke deelnemer te spottenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:10 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Jammer he, ik zal wel een andere deelnemer uitzoeken binnenkort.
Deze van 35 niet iets voor je?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Succes, soms is het een uitdaging om een leuke deelnemer te spotten
Nee, geen Arie Boomsma voor mijquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Deze van 35 niet iets voor je?
Ik hoop het wel. Maar ik heb vooral het gevoel dat hij nog de hoop heefthad dat er wat meer inzit in een situatie waar ze minder zenuwachtig zou zijn.quote:
Ja, dat is ook wel bijzonder.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:16 schreef Joop_W het volgende:
Hij wilde haar niet lastig vallen, huh.
Ja, wel leuk dat hij haar die extra kans gaf.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Maar ik heb vooral het gevoel dat hij nog de hoop heefthad dat er wat meer inzit in een situatie waar ze minder zenuwachtig zou zijn.
De productie verzint de meest creatieve verhalen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:17 schreef Dutch_view het volgende:
Jeetje, die updates zijn ook echt bijzonder soms
idd ja, je moet het allemaal een beetje ruim zienquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De productie verzint de meest creatieve verhalen.
DIe gozers. Ze volgen elkaar nu op de socials stond er.quote:
ging uiteten met kimquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:kingroland is natuurlijk weer te druk
Was gezelligquote:Op woensdag 17 januari 2024 00:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ging uiteten met kim
cc: @:mortaxx
Super chillquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:28 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Yo bro, weetje man, kei hard warm bad G
Mwah, is ook meer CDA-christendom bij hemquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:31 schreef DKUp het volgende:
Het geloof maakt meer kapot dan je lief is
Dit is de eerste datequote:Op woensdag 17 januari 2024 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
haai haai! Beetje te laat maar vanavond
Haai haaiquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
haai haai! Beetje te laat maar vanavond
Hij is knal roodquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Die blonde kijkt af en toe alsof hij de andere haai enorm leuk vindt
Toch het idee van deze show.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
HEEETquote:
Wie weet schiet Cupido toch een keer raakquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel mij ook opquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:35 schreef Gibson88 het volgende:
Oeh Lucy is wel sexyAls je de spoilers tags al weet te voorspellen, weet je dat je bij het warme bad hoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nog niet gedronken, aanrader?quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:35 schreef DKUp het volgende:
Moscow Mule
Iets voor jou prinses @:Pisces29?
Zat al te wachten op de mention, dacht omdat ze een beetje gek is.quote:
Donker + gek = scorequote:Op woensdag 17 januari 2024 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zat al te wachten op de mention, dacht omdat ze een beetje gek is.
Opzich wel leuk. Zou er wel een drankje mee doen.
En munt in de Mogietooo?quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ben alleen niet zo van een kruidige cocktail en munt
Komt idd normaal over. Maar zo'n excentriek randje is voor mij genoeg.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Donker + gek = score
Volgens mij is ze juist niet gek, alleen een aparte hobby
Twee van mijn vrienden zijn zo lang (en ook zo groot) en het levert soms bijzondere situaties op.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:36 schreef MizzezAmy het volgende:
2,10 meter, dat lijkt me soms best onhandig.
Zoals?quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:38 schreef XSbig het volgende:
[..]
Twee van mijn vrienden zijn zo lang (en ook zo groot) en het levert soms bijzondere situaties op.
In de categorie: wat een lieve babyquote:
Van bijzondere situaties in vervoersmiddelen tot een technoclub in Berlijn niet inkunnen omdat ze beide niet rechtop kunnen staan.quote:
Kamming auwt @tja77quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:39 schreef Joop_W het volgende:
De coming out binnen 3 minuten, klassiekertje.
Ik vind Dirk woest aantrekkelijkquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In de categorie: wat een lieve baby
Ja, misschien zeggen ze wel ja!quote:
Laat kerken die anders denken dat gewoon doen. Dit noem ik cherry-picking van die 2quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:40 schreef NoCigar het volgende:
Wat een gedoe met die kerken. Wel fijn dat iedereen meeverhuist.
Ook een lieverdquote:
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook een lieverd
Volgens mij ben je elke dag doodmoe met zoveel pens
Wij zien het, hopelijk zij ookquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:41 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik vind ze wel bij elkaar passen
Vooral niet als ze daarmee naar Thailand afreizenquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:41 schreef XSbig het volgende:
Mensen met zo’n montuur bril vertrouw ik niet.
Ik vind ‘pens’ dus echt een vies woord. Net als ‘kroelen’ overigens.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook een lieverd
Uiteindelijk is er maar een kerk natuurlijk, de Heilige Moederkerk van Romequote:Op woensdag 17 januari 2024 19:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Laat kerken die anders denken dat gewoon doen. Dit noem ik cherry-picking van die 2
Beteugelen vind ik vreselijkquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:42 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik vind ‘pens’ dus echt een vies woord. Net als ‘kroelen’ overigens.
Maar wel de tofste OOITquote:
Haha dat dacht ik ook gelijk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ook echt het type voor diamond painting
En strot / nek.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook een lieverd
Ik had graag een gifje gekregen van het UITROL momentquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Zodra het 18 graden is zijn ze overspannen van de ‘hitte’
Die felle lampen gaan het daar niet beter makenquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
BRABANTED @DKUpquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Pilske. Worstenbroodje. Nog wat bier,
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Straks lekker 7 levende generaties Galorequote:Op woensdag 17 januari 2024 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
52 was ze toch? Dan al een kleinkind van 14. Lekker jong.
Zei ze niet Hogeloon?quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Overloon, is ook zo'n oorlogmuseum gevestigd.
Eensquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:45 schreef Joop_W het volgende:
Ik vind die dieren opzetster wel een leuke vrouw.
Ik ook.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:45 schreef Joop_W het volgende:
Je zal je er vast wel langer dan 40-45 minuten kunnen vermaken.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Overloon, is ook zo'n oorlogmuseum gevestigd.
Hier voorheen ook nooit. Maar mag nu 4 dagen per week thuiswerken dus dat scheelt. Die 5e dag zet ik haar 's ochtends bij mijn ouders.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:46 schreef Gibson88 het volgende:
Hont, ook hier gaat dat helaas niet ivm werk
Die haal ik iig altijd door elkaar, het kan best dat jij gelijk hebt hoor. Een van de twee is dat oorlogsmuseum.quote:
Het klinkt me eigenlijk meer Noord Nederlands (Gronings???).quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Het dorrup
Vreselijk dialect maar deze lieverd komt er GEHEEL mee weg
oorlogsmuseum is in overloon, maar kan ook best dat zij in hogerloon woont.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:47 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die haal ik iig altijd door elkaar, het kan best dat jij gelijk hebt hoor. Een van de twee is dat oorlogsmuseum.
Oh normaal vind ik GRUN tofquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:47 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het klinkt me eigenlijk meer Noord Nederlands (Gronings???).
Gaat 'm hier helaas niet wordenquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier voorheen ook nooit. Maar mag nu 4 dagen per week thuiswerken dus dat scheelt. Die 5e dag zet ik haar 's ochtends bij mijn ouders.
Ah ja, jij zou er nog eentje uitkiezen deze week. Dus deze wordt het?quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:45 schreef Joop_W het volgende:
Werkte hiervoor in een slijterij, gaat idd ook lastig vanuit huisquote:
Is @KingRoland niet inclusief? Jammerquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:48 schreef RipCity het volgende:
ASIAN @:kingroland
oh het is een jongen
Met deze zou ik wel op date gaan ja!quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, jij zou er nog eentje uitkiezen deze week. Dus deze wordt het?
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh normaal vind ik GRUN tof
Hij komt uit Putten toch?
Roos wordt afgemaakt na een kleine minuutquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:49 schreef NoCigar het volgende:
Roos ziet er uit als de onschuld zelve, maar blijkt een rondslaper te zijn. Bah.
Ja, dan weet jij het wel, klinkt hij a la Grunn?quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:49 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Kom 's een keer langs, doen we een biertje
Yeuh, een meetquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:49 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Kom 's een keer langs, doen we een biertje
Ben je meer van het LATTEN?quote:
Lepeltjes?quote:
Ik kan het wel maar over het algemeen praat ik keurig Nederlands. Niet zo goed als Ali van gisteren overigensquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:50 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ja, dan weet jij het wel, klinkt hij a la Grunn?
quote:
Wow. Alle remmen losquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:51 schreef Hankster het volgende:
Utrechtse sletterige klaploper die geen drol uitvoert en waardeloze kledingsmaak heeft.
En Bryan. Nep amicaal.
Deze twee verdienen elkaar.
Stereotype confirmed.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:51 schreef DKUp het volgende:
Brabant is wel heel erg wat je van Brabant verwacht.
So, dat is stelligquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:51 schreef Hankster het volgende:
Utrechtse sletterige klaploper die geen drol uitvoert en waardeloze kledingsmaak heeft.
En Bryan. Nep amicaal.
Deze twee verdienen elkaar.
BAD KOELT AF JONGENSquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:51 schreef DKUp het volgende:
Brabant is wel heel erg wat je van Brabant verwacht.
Of zijn recruiter / HR bij Randstad of Tempo Teamquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
Toegepaste psychologie, dat was een jaar of 5-10 geleden echt een hype. Die zijn nu allemaal naar social work overgestapt geloof ik.
Liever diamondpainting?quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:53 schreef DKUp het volgende:
Dieren opzetten, ik vind het bijzonder en vreemd.
Flinke vriendin dan welquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Opgeslokt door de vriendin, ja dat is niet de bedoeling.
XLbigquote:
Past perfect binnen de first date werkwijze!quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:54 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Neuh gewoon een meet. Ken haar amper
Prinsesdierenquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:55 schreef S_E het volgende:
Zeg dat tegen mijn kat die me al de hele avond boos aan zit te kijken
Op het einde natuurlijk… HET MOMENT VAN DE WAARHEID…quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Past perfect binnen de first date werkwijze!
Dat is waar een eerste First Dates FOK! Editiequote:Op woensdag 17 januari 2024 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Past perfect binnen de first date werkwijze!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |