Hier voorheen ook nooit. Maar mag nu 4 dagen per week thuiswerken dus dat scheelt. Die 5e dag zet ik haar 's ochtends bij mijn ouders.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:46 schreef Gibson88 het volgende:
Hont, ook hier gaat dat helaas niet ivm werk
Die haal ik iig altijd door elkaar, het kan best dat jij gelijk hebt hoor. Een van de twee is dat oorlogsmuseum.quote:
Het klinkt me eigenlijk meer Noord Nederlands (Gronings???).quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Het dorrup
Vreselijk dialect maar deze lieverd komt er GEHEEL mee weg
oorlogsmuseum is in overloon, maar kan ook best dat zij in hogerloon woont.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:47 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die haal ik iig altijd door elkaar, het kan best dat jij gelijk hebt hoor. Een van de twee is dat oorlogsmuseum.
Oh normaal vind ik GRUN tofquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:47 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het klinkt me eigenlijk meer Noord Nederlands (Gronings???).
Gaat 'm hier helaas niet wordenquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier voorheen ook nooit. Maar mag nu 4 dagen per week thuiswerken dus dat scheelt. Die 5e dag zet ik haar 's ochtends bij mijn ouders.
Ah ja, jij zou er nog eentje uitkiezen deze week. Dus deze wordt het?quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:45 schreef Joop_W het volgende:
Ik vind die dieren opzetster wel een leuke vrouw.
Werkte hiervoor in een slijterij, gaat idd ook lastig vanuit huisquote:
Is @KingRoland niet inclusief? Jammerquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:48 schreef RipCity het volgende:
ASIAN @:kingroland
oh het is een jongen
Met deze zou ik wel op date gaan ja!quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, jij zou er nog eentje uitkiezen deze week. Dus deze wordt het?
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh normaal vind ik GRUN tof
Hij komt uit Putten toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |