Satayoyoquote:
Ziek is het nieuwe nice?quote:
For surequote:
Saluuutequote:
Oke, bible belt GENOT in dat geval.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Liggen allebei niet op de veluwe
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:44 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Oke, bible belt GENOT in dat geval.
*kaoloquote:
Hij is gewoon gestopt en sust zijn ouders/omgeving met dit verhaal.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:41 schreef S_E het volgende:
Naja, hij is student in tussenjaar toch? Tussenjaar tussen VMBO en farmacie… heel lang tussenjaar…
De variatie is reuzequote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, ingeschakeld. Ik hoop dat er leuke mensen zijn.
@KingRoland is natuurlijk weer te drukquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:46 schreef RipCity het volgende:
eindelijk eens een Asian, is het weer helemaal niks.
Aldi-Arie?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:46 schreef Joop_W het volgende:
Budget Arie Boomsma heeft interesse in het lichaam.
Verschrikkelijke vent is datquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:46 schreef Joop_W het volgende:
Budget Arie Boomsma heeft interesse in het lichaam.
Die zit de laatste zuid-koreaanse muziek bangers te luisteren.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:kingroland is natuurlijk weer te druk
Niet mee eens. Vond die:(ey) Bro toch een stuk asocialer.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha ooit eens gezeten met iemand die met de vingers knipte om de obers aandacht te trekken, dan is bro net iets minder erg.
Kinderlijfjes genotquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die zit de laatste zuid-koreaanse muziek bangers te luisteren.
Lijkt mij een lieve vrouw.quote:
quote:
Vooral onzeker, maar dat is misschien wat je bedoeld.quote:
Dat komt wel goed denk ik.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat Remco aardig doet tegen Myra
Is weleens gebeurd hequote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou het leuk vinden als ze niks tegen elkaar zeggen en aan het eind ja zeggen.
Ja! Hij doet wel rustigquote:
In Engeland zouden er nu 5 minuten lang excuses in beeld staan.quote:
Britten: erg gezellig maar 100% trash.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
In Engeland zouden er nu 5 minuten lang excuses in beeld staan.
Wel eens stuk leuker dan de NL-versiequote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Britten: erg gezellig maar 100% trash.
Duur grapjequote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:52 schreef DKUp het volgende:
Al een tijdje niet gelukkig
Vijf maanden getrouwd geweest
Afstoten die handel, hopen dat het hele eiland wegdrijft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |