quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan leuk zijn, mits een kop met hersens en een stukje stijl erbij.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:32 schreef Gibson88 het volgende:
Harde patta;s, sowieso man.... tegen een vrouwTering. Straattaal tokkie.
Wil jij ook kubieke meters zien en reizen?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:34 schreef DKUp het volgende:
Lief
Zorgzaam
Gezellig
Dat zijn de leuke eisen
Innerlijk is belangrijk. Succes met het uiterlijk
Neequote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wil jij ook kubieke meters zien en reizen?
De kasthaaiquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:35 schreef NoCigar het volgende:
Mmm, een hetero die van musicals houdt klopt misschien niet helemaal.
Dan ben je wel heel erg gek met musicals als je ook alleen maar naar musicalliedjes luistertquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:34 schreef DKUp het volgende:
The Prom
Les Miserables
Heel
Erg
Fijn
Vroeger steviger
We kunnen er ook leuk uitzien hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
49 en 46
Mensen buiten de randstad. Je herkent ze meteen. Ze lijken en kleden zich als 80.
Heel erg gek jaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel erg gek met musicals als je ook alleen maar naar musicalliedjes luistert
Iets met het zelf ervaren of observeren.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:35 schreef Joop_W het volgende:
“Ervaringsdeskundige GGZ” - het zal wel beroepsmatig zijn, maar het klinkt niet fijn.
In dit bad is alles top notchquote:
Ik voel het nietquote:
Is toch gewoon pasta?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:38 schreef Gibson88 het volgende:
Wat is ravioli
Godsamme, op pleuren hoor
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ziet er wel een stuk ouder uit dan 20. En alsof ze ergens van de toendra komt ofzo.
Maar wel lekker thicc
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ziet er wel een stuk ouder uit dan 20. En alsof ze ergens van de toendra komt ofzo.
Maar wel lekker thicc
Wat heeft hij gegeven om gematst te worden dan? Zijn zus verkocht?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:39 schreef NoCigar het volgende:
Aah, nou krijg ik een beetje medelijden maar als ie farmacie studeert is ie vast gemats door zijn docenten.
@DKUp is meedogenloosquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:40 schreef DKUp het volgende:
Hoogwaterbroek
Rood haar
Lelijke bril
Lelijk pak
Dit is geen hoog water, maar stormvloed onderhand.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:40 schreef DKUp het volgende:
Hoogwaterbroek
Rood haar
Lelijke bril
Lelijk pak
Ik vind het nu al geniaalquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:41 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik voel een rukaflevering aankomen
Dit hadden ze aan tijdens de watersnoodramp @Pisces29quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:40 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dit is geen hoog water, maar stormvloed onderhand.
Ja eens maar die Toendra doet het hemquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik hem omschrijven. Beetje zo'n aziatisch trekje, maar dan meer Mongolie ofzo.
Satayoyoquote:
Ziek is het nieuwe nice?quote:
For surequote:
Saluuutequote:
Oke, bible belt GENOT in dat geval.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Liggen allebei niet op de veluwe
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:44 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Oke, bible belt GENOT in dat geval.
*kaoloquote:
Hij is gewoon gestopt en sust zijn ouders/omgeving met dit verhaal.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:41 schreef S_E het volgende:
Naja, hij is student in tussenjaar toch? Tussenjaar tussen VMBO en farmacie… heel lang tussenjaar…
De variatie is reuzequote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, ingeschakeld. Ik hoop dat er leuke mensen zijn.
@KingRoland is natuurlijk weer te drukquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:46 schreef RipCity het volgende:
eindelijk eens een Asian, is het weer helemaal niks.
Aldi-Arie?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:46 schreef Joop_W het volgende:
Budget Arie Boomsma heeft interesse in het lichaam.
Verschrikkelijke vent is datquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:46 schreef Joop_W het volgende:
Budget Arie Boomsma heeft interesse in het lichaam.
Die zit de laatste zuid-koreaanse muziek bangers te luisteren.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:kingroland is natuurlijk weer te druk
Niet mee eens. Vond die:(ey) Bro toch een stuk asocialer.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha ooit eens gezeten met iemand die met de vingers knipte om de obers aandacht te trekken, dan is bro net iets minder erg.
Kinderlijfjes genotquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die zit de laatste zuid-koreaanse muziek bangers te luisteren.
Lijkt mij een lieve vrouw.quote:
quote:
Vooral onzeker, maar dat is misschien wat je bedoeld.quote:
Dat komt wel goed denk ik.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat Remco aardig doet tegen Myra
Is weleens gebeurd hequote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou het leuk vinden als ze niks tegen elkaar zeggen en aan het eind ja zeggen.
Ja! Hij doet wel rustigquote:
In Engeland zouden er nu 5 minuten lang excuses in beeld staan.quote:
Britten: erg gezellig maar 100% trash.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
In Engeland zouden er nu 5 minuten lang excuses in beeld staan.
Wel eens stuk leuker dan de NL-versiequote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Britten: erg gezellig maar 100% trash.
Duur grapjequote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:52 schreef DKUp het volgende:
Al een tijdje niet gelukkig
Vijf maanden getrouwd geweest
Afstoten die handel, hopen dat het hele eiland wegdrijft.quote:
Je zult zien dat je elke keer wat nieuws zietquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:53 schreef NoCigar het volgende:
Elke maand naar soldaat van oranje, al vijf jaar.
Vreemde matchquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:54 schreef DKUp het volgende:
10 jaar verschil
Jeetje
Wat een pijnlijk iets
6 jaar jonger.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is jullie grootste leeftijdsverschil geweest?
Niet mijn type maar ik snap wat je bedoeltquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:55 schreef S_E het volgende:
Ik vind die jongen/man van 35 met lang haar best cute
10 jaar omhoog en 6 jaar omlaagquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is jullie grootste leeftijdsverschil geweest?
Misschien onzin, maar lijkt hij op Keanu Reeves? Iets in de verte?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:55 schreef S_E het volgende:
Ik vind die jongen/man van 35 met lang haar best cute
10 jaar gelden ook een bloedvergiftiging gehad nav darm operatie , ik heb toentertijd best veel geluk gehad.quote:
Blijft het er ook maar over hebbenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Vond die ene het woord scheiding nou volledig shockerend?
Wil je van ons af?quote:
Jaquote:
Niet dat ik weet, leeftijden variëren nogal, als het maar niet meer dan 10 jaar verschil.quote:
Langer verschil heb je ook te maken met verschil in levenstijl, fasequote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, leeftijden variëren nogal, als het maar niet meer dan 10 jaar verschil.
En ruikt naar kaas!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:00 schreef DKUp het volgende:
Backpacken
Schiet mij neer
Hij houdt van gezelligheid, gezellige mensen, tegengas, blablabla
Bij de onderkin jaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:01 schreef Joop_W het volgende:
Die kaasboer zijn gezicht beharing vind ik wel een beetje onverzorgd, maar dat kan aan mij liggen.
Ja, dat is voor een relatie iig niet zo handig. En verder eigenlijk ook gewoon alles liever een beetje binnen de grenzen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Langer verschil heb je ook te maken met verschil in levenstijl, fase
Ik verstond Wielen.quote:
T ziet eruit alsof hij allang blij is dat er iets groeit en dus alles maar laat staanquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:01 schreef Joop_W het volgende:
Die kaasboer zijn gezicht beharing vind ik wel een beetje onverzorgd, maar dat kan aan mij liggen.
Stukje zwarte marktquote:
Hij vindt haar een pretentieuze trut dus speelt dit zo voor de lolquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Misschien dat ze haar daarom hebben gematched met een verkapte straatdealer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |