Soort omgekeerde bermuda-driehoek. Gebeurt nooit wat spannends.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:16 schreef Nattekat het volgende:
Leiden niets, elke vorm van extreem weer is te veel gevraagd in deze contreien.
Ik zie alleen geen flink pak? Wat is dit nouquote:
je vergelijkt het met wintersport?quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik zie alleen geen flink pak? Wat is dit nou
En hoeveel kogels en geweren?quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:53 schreef nattermann het volgende:
Ik schat inmiddels een cm of 6 in Geleen.
100 hèquote:Op woensdag 17 januari 2024 16:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
E
[..]
En hoeveel kogels en geweren?
Groot gelijk hebben ze!quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:28 schreef dick_laurent het volgende:
Op weerwoord heeft ondertussen bijna elke user zijn eigen sneeuwdraadje geopend![]()
Het is al zo'n onoverzichtelijke brei.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:28 schreef dick_laurent het volgende:
Op weerwoord heeft ondertussen bijna elke user zijn eigen sneeuwdraadje geopend![]()
Kunen wel lekker schaatsen op straat.quote:
Elfstedentocht over de wegquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:36 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Kunen wel lekker schaatsen op straat.
Dergelijke ijzel heb ik zelf maar één keer meegemaakt, oud en nieuw 1995-1996. Vuurwerk afsteken en dan glibberend weg proberen te komen. Het was echt spekglad waar ik woonde (Leiden).quote:
Ja die en 2 maart 1987 die was nog een stuk erger. Ik herinner me nog dat de bomen in onze tuin instorten onder het gewicht van het ijs.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:47 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dergelijke ijzel heb ik zelf maar één keer meegemaakt, oud en nieuw 1995-1996. Vuurwerk afsteken en dan glibberend weg proberen te komen. Het was echt spekglad waar ik woonde (Leiden).
Storm des doodsquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Stormkansen weekend/begin volgende week
Valt wel mee zo storm zal dat niet lopenquote:
Liever snil dan wind.quote:
En in de zomer de droogte des doods 😱quote:
Daar waar de vloerverwarming aan staatquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:56 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zou het gesneeuwd hebben?![]()
Hadden ze maar gewaarschuwd voor die foto 😱quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:35 schreef RipCity het volgende:
Op vakantie naar Zuid-Europa deze zomer? Wees gewaarschuwd
https://www.ed.nl/binnenl(...)waarschuwd~a0bd5be9/
lol nieuwe paniek artikelen
Extreem droog? Ja, als ik regen wil blijf ik wel thuis. Ik ga geen duizend kilometer rijden om vervolgens in de stromende regen op een camping te zitten.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:35 schreef RipCity het volgende:
Op vakantie naar Zuid-Europa deze zomer? Wees gewaarschuwd
https://www.ed.nl/binnenl(...)waarschuwd~a0bd5be9/
lol nieuwe paniek artikelen
Wel schattig meisjequote:Op woensdag 17 januari 2024 21:11 schreef StateOfMind het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eid-sneeuw-sneeuwval
Spekglad, maar toch naar de Mac.
![]()
Dit soort mensen
Nog een maandje of 2-3 herfst incoming.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:18 schreef heywoodu het volgende:
Oh, de kou is volgende week ook alweer weg?
Tot zover winter 2023/24
Als ze pech is het straks de schattigste patiënt op de ICquote:
Uiteraard! Al hoop ik wel dat de lente eerder begint dan vorig jaar. Vorig jaar 3e week mei was echt te laat.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nog een maandje of 2-3 herfst incoming.
En dan weer 6-7 maanden voorzichtig tot volle bak zomer, en dan weer herst, anderhalve week fris, herfst en weer zomerquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nog een maandje of 2-3 herfst incoming.
Ik snap sowieso weer niet hoe er zoveel mensen op de weg waren in Zuid- en Midden-Limburg. Alle werknemers van niet-(zwaar) essentiële beroepen zijn ook maar gewoon achterlijk om naar het werk te gaan.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als ze pech is het straks de schattigste patiënt op de IC
Kijk, als je vanwege omstandigheden, echt weg móet, okee.
Maar om potentieel je auto of nog erger jezelf in de prak te rijden voor een hamburger van de Mac
Rokjesdag!quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:43 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Lijntjes die afzwaaien naar de +15°C.
de +15 des doodsquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:43 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Lijntjes die afzwaaien naar de +15°C.
Leven gaat riskerenquote:Op woensdag 17 januari 2024 22:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik snap sowieso weer niet hoe er zoveel mensen op de weg waren in Zuid- en Midden-Limburg. Alle werknemers van niet-(zwaar) essentiële beroepen zijn ook maar gewoon achterlijk om naar het werk te gaan.
"Ja ik moet werken, dus écht de weg op hoor".
Flikker toch op, alsof je je leven gaat riskeren voor iemand die je als loonslaaf in dienst heeft.
Thuiswerken een optie? Doen, tuurlijk.
Thuiswerken geen optie? Sorry baas, zoek het vandaag maar ff lekker uit met je toko.
Ik heb vandaag ook mijn afspraken afgezegd. Als ze (klanten) dat niet oke vinden, zoeken ze het zich maar uit.
Ja wat, gebeuren vaak genoeg flinke ongelukken met zulk weer. Zeker gezien de ijzelberichten al vroeg elders, ben je gewoon een ei om je leven/gezondheid/auto/wat dan ook te riskeren voor een baan.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:40 schreef Remco het volgende:
[..]
Leven gaat riskeren
Het sneeuwt behoorlijk meer niet, ik was ook gewoon de weg op gegaan om even naar de Mc te gaan.
en dan ook gewoon met zomerbandjes rijden he, want winterbandjes niet nodig in nederlandquote:Op woensdag 17 januari 2024 22:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik snap sowieso weer niet hoe er zoveel mensen op de weg waren in Zuid- en Midden-Limburg. Alle werknemers van niet-(zwaar) essentiële beroepen zijn ook maar gewoon achterlijk om naar het werk te gaan.
"Ja ik moet werken, dus écht de weg op hoor".
Flikker toch op, alsof je je leven gaat riskeren voor iemand die je als loonslaaf in dienst heeft.
Thuiswerken een optie? Doen, tuurlijk.
Thuiswerken geen optie? Sorry baas, zoek het vandaag maar ff lekker uit met je toko.
Ik heb vandaag ook mijn afspraken afgezegd. Als ze (klanten) dat niet oke vinden, zoeken ze het zich maar uit.
Ikkequote:Op woensdag 17 januari 2024 23:04 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
en dan ook gewoon met zomerbandjes rijden he, want winterbandjes niet nodig in nederland
Uiteraard. Of juist winterbanden hebben en denken dat je daarom je snelheid niet hoeft aan te passenquote:Op woensdag 17 januari 2024 23:04 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
en dan ook gewoon met zomerbandjes rijden he, want winterbandjes niet nodig in nederland
@INViCTuSquote:Op woensdag 17 januari 2024 23:44 schreef Houtenbeen het volgende:
Weer net geen landelijke ijsdag, tweede keer alweer deze maand dat het net 0.0 wordt.
Zo kan ik dit natuurlijk nooit winnenquote:
4 seasonsquote:Op woensdag 17 januari 2024 23:04 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je naar Spanje. Hier nog minimaal 3 maanden wachtenquote:
Kan in maart prima lente zijn hoor. Vaak genoeg gebeurd.quote:Op donderdag 18 januari 2024 07:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Daarvoor moet je naar Spanje. Hier nog minimaal 3 maanden wachten
Ja, een enkele dag. Lente is 15+ hè. Meestal is het kouder.quote:Op donderdag 18 januari 2024 07:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kan in maart prima lente zijn hoor. Vaak genoeg gebeurd.
Poh dat zijn frisse temperatuurtjes...quote:Op donderdag 18 januari 2024 07:14 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, -9 in het midden des lands. Het wintertje wil toch nog even een heel klein trapje geven
oh... moet dat dan?quote:Op woensdag 17 januari 2024 23:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Uiteraard. Of juist winterbanden hebben en denken dat je daarom je snelheid niet hoeft aan te passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |