Intro:En de eerste maand van het nieuwe jaar is weer voorbij en dat kan maar 1 ding betekenen: De uitslag
Een samenvatting de gebeurtenissen die in januari plaats vonden verwijs ik jullie door naar het
KNMI maandoverzicht
Dan gaan we kijken naar de uitslag, een hele spannende 1ste en 2de plek met maar 0.20 punten verschil maar deze 2 users laten voor de rest ver achter zich! Ook hebben we deze maand een flinke misser in ons midden wie dat is dat zien we in het overzicht

genoeg gepraat tijd voor de uitslag
Podiumplek:1ste plek@aloa mag als eerste van de maand 2024 aftrappen! Met 14,35 punten pak jij een mooie eerste plek! Die vorstdagen hebben je hier echt heel goed mee geholpen! Gefeliciteerd
2de plek@GarlandBriggs pakt met 14,55 punten de 2de plek en dat scheelde niet veel met Aloa! Gefeliciteerd met deze podium plek!
3de plek@grimselman pakt met 19,80 punten de 3de plek! Een kleine afstand van de nummer 1 en 2 maar toch wel een podiumplek! Gefeliciteerd
Uitslag:
Gedeelde plek:Deze maand geen gedeelte plek!
Missers:Helaas hebben we deze maand ook een flinke misser,
@Chandler mag deze in ontvangst gaan nemen! Met 46,7 punten beland jij eenzaam onderin, vooral die neerslag/zon en ijsdagen hebben je de meeste punten opgeleverd, wie weet wordt februari wel een beter maand! Succes
Beste prestatie:Temp max:
Nattekat / SpeedyGJ / Houtenbeen / MissHobje / FrutselTemp min:
SpeedyGJ / PonsaiNeerslag:
SpeedyGJZon uren:
GarlandBriggsGem wind:
ChandlerWrm dagen:
Alle usersVorstdagen:
Aloa / PonsaiIJSdagen:
Grimselman / FrutselMeldingen naar users:@aloa /
@GarlandBriggs /
@grimselman /
@Nattekat / @SpeedyGJ /
@Houtenbeen /
@Ponsai /
@MissHobje /
@Frutsel /
@ChandlerNieuwe users worden automatisch toegevoegd, afmelden? Graag een pb/dm naar mij.Voorspelling volgende maand Vergeet ook zeker niet de volgende maand in te vullen, dit kan nog tot 3 februari 23:59, gezien ik bij de maand voorspelling geen strafpunten toekeer geld wel, te laat is ook echt te laat dus wees op tijd.
WKN / Voorspel hier het weer van februari 2024 (in de Bilt)