Vaag. Zal weer iets unieks zijn aan deze kantquote:
Yakuza 3 Remaster is ook dat, een remaster. Yakuza Kiwami 2 is een volledige remake.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:06 schreef PirE het volgende:
Yakuza 3 Remastered is wel een stapje terug in vergelijking met Kiwami 2. Grafisch minder en de controls voelen heel erg clunky aan. Voor verhaal is het wat vroeg (chapter 3).
Het is wennen, heb de sens van de camera op 20 gezet zodat hij wat minder hyper draait.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yakuza 3 Remaster is ook dat, een remaster. Yakuza Kiwami 2 is een volledige remake.
Nee, Yakuza Kiwami 1 en 2 gebruiken de engine van Yakuza 6 voor zover ik weet.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is wennen, heb de sens van de camera op 20 gezet zodat hij wat minder hyper draait.. Maar de draaicirkel van Kiryu is even wennen.
Remasters van 3,4 zelfde engine toch en dan is 5 dezelfde engine als de remakes?
350¤ duurder sinds mijn aankoop in oktober.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:14 schreef V. het volgende:
Gewoon, even...
https://www.megekko.nl/Co(...)pp-50_p-1_d-list_cf-
![]()
![]()
Tikje overkill in prijs/performance, en alleen zinnig als je per se 4K moet draaien en snelheidswinst in je werk kunt boeken door de kaart rendertaken te geven. Dat is nogal een niche voor een kaart waar je qua prijs zeven jaar geleden een tamelijk high end PC van kon bouwen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:14 schreef V. het volgende:
Gewoon, even...
https://www.megekko.nl/Co(...)pp-50_p-1_d-list_cf-
![]()
![]()
IIG origineel idee.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zag deze voorbij komen:
Ziet er toch best creepy uit
Ja, ik heb deze wel even op mijn verlanglijst gezetquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tikje overkill in prijs/performance, en alleen zinnig als je per se 4K moet draaien en snelheidswinst in je werk kunt boeken door de kaart rendertaken te geven. Dat is nogal een niche voor een kaart waar je qua prijs zeven jaar geleden een tamelijk high end PC van kon bouwen.
[..]
IIG origineel idee.
Nou, ik ben een beetje om mij heen aan het kijken, omdat ik ivm After Effects en Blender sowieso meer cores in mijn processor zou willen hebben. Als ik dan toch aan het verbouwen ben, zou ik het liefst een SFF-build maken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tikje overkill in prijs/performance, en alleen zinnig als je per se 4K moet draaien en snelheidswinst in je werk kunt boeken door de kaart rendertaken te geven. Dat is nogal een niche voor een kaart waar je qua prijs zeven jaar geleden een tamelijk high end PC van kon bouwen.
SFF is overrated als je het mij vraagt, en vooral leuk als je geld en tijd teveel hebt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:52 schreef V. het volgende:
[..]
Nou, ik ben een beetje om mij heen aan het kijken, omdat ik ivm After Effects en Blender sowieso meer cores in mijn processor zou willen hebben. Als ik dan toch aan het verbouwen ben, zou ik het liefst een SFF-build maken.
Maar daarvoor is mijn 3080 (MSI Gaming X Trio) veeeeeeuuuuuul te groot.
Dus ik keek even wat een videokaart tegenwoordig kost...
O nee, ik vind het erg tofquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
SFF is overrated als je het mij vraagt, en vooral leuk als je geld en tijd teveel hebt.
Wat is SFF?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
SFF is overrated als je het mij vraagt, en vooral leuk als je geld en tijd teveel hebt.
Als je tijd over hebt, fantastisch. Ik wil gewoon een kast die ik niet volledig moet demonteren als er een schijf bij moet of er iets vervangen moet worden.quote:
Met steam link en een stabiel netwerk, kom je best een heel eind.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:17 schreef V. het volgende:
Ik wil heel graag mijn pc kunnen oppakken en beneden aan de tv kunnen hangen
dat werkt best goed ja, zolang je schermresoluties gelijk zijn zelfs heel makkelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Met steam link en een stabiel netwerk, kom je best een heel eind.
Dat kan ook met een normale form factor pc.. Gewoon naast de tv meubel zetten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:17 schreef V. het volgende:
Dat doe ik gewoon door mijn steamdeck via de dock aan mijn tv te hangen. De xbox controller aan de steamdeck connecten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:17 schreef V. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |