Er zit wel een grote lek ergens in Oostenrijk, wie is de mol daar bij ORF?quote:
Dat is haar man Marvin Dietmann.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:46 schreef Em31 het volgende:
Dat filmpje met haar hele optreden erbij, daar zie je iemand in de bovenhoek meekijken. Die moet het dan toch gelekt hebben?![]()
![]()
Maarja als je dit zo gaat delen met meerdere mensen dan is de kans nogal groot dat er altijd wel iemand tussenzit die het gaat lekken.
Rond 20 seconden zie je een WhatsApp berichtje voorbij komen in het Hebreeuws(?), denk dat er iemand is ingebroken bij de zoom meeting. Haar man zit daar volgens mij in de jury (wat wel bedenkelijk is, stel je voor dat mevrouw Cornald Maas gekozen zou worden voor Nederland).quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jeetje, wat raar dat haar eigen man dat doet.
Het wordt steeds gekkerquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Rond 20 seconden zie je een WhatsApp berichtje voorbij komen in het Hebreeuws(?), denk dat er iemand is ingebroken bij de zoom meeting. Haar man zit daar volgens mij in de jury (wat wel bedenkelijk is, stel je voor dat mevrouw Cornald Maas gekozen zou worden voor Nederland).
[ afbeelding ]
Zou ook wel eens annoucement kunnen zijn van de release datum in plaats van release zelf, maar we zullen zien morgen.quote:
Echte ravers zullen het waarschijnlijk geen rave muziek vinden, maar het is wel verdomd catchy, dit is wel echt iets dat omarmd gaat worden door de fans.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:02 schreef Greys het volgende:
Ze vindt het zelf een rave song maar is het dat wel?Op basis van dit stukje vind ik het vooral een ielig lied met een ielig vervormd stemmetje.
Maar gezien de tig WINNERRRR reacties zal ik het wel mis hebben.![]()
[ x ]
Het lijkt op een B-kantje van Cascadaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:02 schreef Greys het volgende:
Ze vindt het zelf een rave song maar is het dat wel?Op basis van dit stukje vind ik het vooral een ielig lied met een ielig vervormd stemmetje.
[ x ]
Ben vooral erg benieuwd hoe dit live gaat klinken als ik dat stemmetje zo hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Echte ravers zullen het waarschijnlijk geen rave muziek vinden, maar het is wel verdomd catchy, dit is wel echt iets dat omarmd gaat worden door de fans.Dit is wel echt jaren 90 eurodance.
Ik ben zeker geen raver, maar dit lijkt me geen raveliedquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:02 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Daar staat ook een langere versie.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het lijkt op een B-kantje van Cascada
(Oh dit zei ik een pagina terug ook al)
Ik was dat dus alweer vergeten dat er al eerder een fragment was. Ik kan zeggen dat het de leeftijd is maar het zegt vooral veel over m'n interesse in dit lied.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar staat ook een langere versie.
Ik kan me er overigens ook weinig bij voorstellen dat dit veel gaat doen op het ESF.
Met 60 posts in meer dan een maand ben je niet de enige die dat heeftquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was dat dus alweer vergeten dat er al eerder een fragment was. Ik kan zeggen dat het de leeftijd is maar het zegt vooral veel over m'n interesse in dit lied.![]()
Bij een rave denk ik meer aan techno. Dit is gewoon een commerciële danceplaat.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen raver, maar dit lijkt me geen raveliedin vergelijking bijvoorbeeld met de muziek van Eat Sleep Rave Repeat
Zonder geluid heeft het veel weg van Alizee.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:24 schreef H_T het volgende:
[..]
[ twitter ]
Deze vind ik iets beter klinkenNog steeds een vrij matig nummer, maar wat minder ruis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |