Gaat het ook tegen prutsclubjes als NEC bijvoorbeeld.quote:Op maandag 15 januari 2024 15:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als je geen geld heb kun je ook niet veel he
wat voor nut heeft om een speler te halen alleen maar om iets te halen
Henderson is ook zo een rare aankoop mocht dat doorgaan. Een ouwe versleten voetballer. De man heeft echt veel meters gemaakt bij liverpool. Die is gewoon klaar. Daarom wil hij waarschijnlijk naar nederland komen. Hij denkt dat het een makkie voor hem gaat worden hier in nederland....
Schijterig niet denk ik, als je ziet dat Hato Bergwijn wel weet te bereiken, dat is in principe een moeilijkere pass. (Dat is eigenlijk de enige lijn op deze passmap die goed is imo.)quote:Op maandag 15 januari 2024 13:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Blind was daar in de opbouw ook een belangrijke schakel in als inschuivende linksback. Alvarez zakte tussen de linies blind schoof in alla Sosa nu in die passmap.
Als deze passmap iets zegt is dat de zes niet naar behoren functioneert of ze zijn van achteruit te schijterig om die passes door het midden te geven. Bouw je zo op via de backs zet je het met drie spelers vast als tegenstander.
Die lijn geeft de locatie van de pass niet echt weer.quote:Op maandag 15 januari 2024 15:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Schijterig niet denk ik, als je ziet dat Hato Bergwijn wel weet te bereiken, dat is in principe een moeilijkere pass. (Dat is eigenlijk de enige lijn op deze passmap die goed is imo.)
Hij was wat jaloers op Rik die alle info zo kreeg bij PSV, als de T wat minder de azijnbode had uitgehangen hadden ze waarschijnlijk nog wel wat info kanalen over gehouden, nu weer een poging tot.quote:Op maandag 15 januari 2024 16:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
‘Niet gek als Ajax uitkomt bij Frank de Boer’
Alcohol zat er al goed in bij Valentijn zo op de maandagochtend.
Ik ben benieuwd is het enkel de globale richting dan?quote:Op maandag 15 januari 2024 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Die lijn geeft de locatie van de pass niet echt weer.
Volgens mij staat het bolletje op de plek waar de speler het meest is 'uitgekomen' op het veld en de dikte van de lijn voor het aantal passes tussen de spelers.quote:Op maandag 15 januari 2024 16:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd is het enkel de globale richting dan?
Is het niet het gemiddelde van de posities waar die ballen ontvangen en ook weer gestuurd zijn?quote:Op maandag 15 januari 2024 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij staat het bolletje op de plek waar de speler het meest is 'uitgekomen' op het veld en de dikte van de lijn voor het aantal passes tussen de spelers.
Maar dan kan het bijvoorbeeld nog zo zijn dat Bergwijn een beetje balletjes bij Hato is gaan ophalen rond de middellijn, het zegt dus in principe weinig over de moeilijkheid van een pass.
Op die manier het zegt globaal wat over de bal circulatie.quote:Op maandag 15 januari 2024 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij staat het bolletje op de plek waar de speler het meest is 'uitgekomen' op het veld en de dikte van de lijn voor het aantal passes tussen de spelers.
Maar dan kan het bijvoorbeeld nog zo zijn dat Bergwijn een beetje balletjes bij Hato is gaan ophalen rond de middellijn, het zegt dus in principe weinig over de moeilijkheid van een pass.
Ik zit hier nou al een tijd naar te kijken en ook naar andere heatmaps van die gast, maar buiten de te vele balletjes breed in de defensie is dit echt geen verkeerde passing map voor een 4-3-3 systeem. 2 mooie driehoekjes voorin, Brobbey als duidelijke spits. Tahirovic wordt wat genegeerd, maar dat is misschien ook wel de reden dat die kan scoren.quote:Op maandag 15 januari 2024 13:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ twitter ]
Frank de Boer, is that you?
Dit is statisch voetbal eenvoudig vast te zetten. Sowieso backs aanspelen in de opbouw is als ananas op pizza.quote:Op maandag 15 januari 2024 16:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zit hier nou al een tijd naar te kijken en ook naar andere heatmaps van die gast, maar buiten de te vele balletjes breed in de defensie is dit echt geen verkeerde passing map voor een 4-3-3 systeem. 2 mooie driehoekjes voorin, Brobbey als duidelijke spits. Tahirovic wordt wat genegeerd, maar dat is misschien ook wel de reden dat die kan scoren.
Dat Rensch aangespeeld wordt begrijp ik nog wel, die heeft wel vertrouwen aan de bal en komt ook meestal het middenveld in, maar Tahirovic en Taylor zouden veel meer betrokken moeten zijn bij de opbouw.quote:Op maandag 15 januari 2024 16:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit is statisch voetbal eenvoudig vast te zetten. Sowieso backs aanspelen in de opbouw is als ananas op pizza.
Niks mis met pizza Hawaïquote:Op maandag 15 januari 2024 16:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit is statisch voetbal eenvoudig vast te zetten. Sowieso backs aanspelen in de opbouw is als ananas op pizza.
tahirovic komt daarvoor te kort en taylor is het type speler er niet naar.quote:Op maandag 15 januari 2024 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Rensch aangespeeld wordt begrijp ik nog wel, die heeft wel vertrouwen aan de bal en komt ook meestal het middenveld in, maar Tahirovic en Taylor zouden veel meer betrokken moeten zijn bij de opbouw.
Ik zou het persoonlijk daarom ook geen onaardig experiment vinden om Rensch eens op zes neer te zetten.quote:Op maandag 15 januari 2024 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Rensch aangespeeld wordt begrijp ik nog wel, die heeft wel vertrouwen aan de bal en komt ook meestal het middenveld in, maar Tahirovic en Taylor zouden veel meer betrokken moeten zijn bij de opbouw.
Afgedankt ja?quote:Op maandag 15 januari 2024 16:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Afgedankte aanvallers terughalen. Garantie voor succes.
Lang is het niet met je eensquote:Op maandag 15 januari 2024 16:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Afgedankte aanvallers terughalen. Garantie voor succes.
Aanvallend kan hij dat wel maar verdedigend denk ik dan weer niet.quote:Op maandag 15 januari 2024 16:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk daarom ook geen onaardig experiment vinden om Rensch eens op zes neer te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |