Kun je al een mini sneeuwpop maken?quote:Op maandag 15 januari 2024 21:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Haha, zou het wel relax vinden om te doen. Denk wel dat het snel ook voor mij wat fris gaat zijn
Flink wat sneeuw weer gevallen hier net. Nu weer grotendeels helder met hier en daar een wolkje. Straks weer snil.
Zeker. Wel zonde dat vanmiddag het meeste was gesmoltenquote:Op maandag 15 januari 2024 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je al een mini sneeuwpop maken?
Beter een sterretje in je voorruit, dan een voorruit in je sterretjequote:Op maandag 15 januari 2024 21:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Het wordt hels op stoepen en binnenwegen hoor, het is nu al spekglad overal hier in de wijk..
2min!quote:Op maandag 15 januari 2024 09:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik woon 5 minuten van werk en vind jullie allemaal gek.
Gefeliciteerd en veel snil toegewenstquote:Op dinsdag 16 januari 2024 06:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wit op mijn verjaardag, zo'n 1cm sneeuwleuke verrassing dat wel
Gefeliciteerd en doe je sneeuwpop de groeten!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 06:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Felicitatiesquote:Op dinsdag 16 januari 2024 06:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Toch jammer dat het niet een keer 20/30 cm is en het daarna koud blijftquote:Op dinsdag 16 januari 2024 07:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Toch weer een vers laagje deze ochtend (1cm)
proficiatquote:Op dinsdag 16 januari 2024 06:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |